Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Mikels
18. Feb 2023, 23:23 #61

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu


18 Feb 2023, 23:11:17 @Kaross rakstīja:

18 Feb 2023, 16:48:20 @ezis_ rakstīja:
Intresanti ko Mods.lv dara ar tiem dizeliem, ka ar pilnigi taisnu trubu vesa miera ieklaujas auro 6 emisijas 0,02 pietam ejot skati ar down pipe bedigi slevenaja Sigulda
https://www.youtube.com/watch?v=105x49tqOGg&t=16s


PAteikšu noslēpumu. Pilnīgi neko unikālu viņi nedara. Vienkārši gudru seju runā sūdu.
Vienkārši izraujot to visu ārā un izprogrammējot tāpat TA neko neuzrādīs. Tas jau ir minēts desmitām reižu šeit. TA dūmainības tests neliecina pilnīgi ne par ko. Pēc tā nevar noteikt vai DPF ir strādājošs vai DPF vispār tam auto ir uzstādīts. Pa lielam neko. Pēc tā redz tikai to vai tas auto nekūp kā vilciens pa ielu braucot.
Pārējais ir tufta un ausu aizmālēšana un to viņi prot. Par DPF izgriešanu esmu dzirdējis 500-600 un pat 800e. Bet lohu ir daudz. Brauc pie viņiem. Jo dzinējam tā ir "labāk". Līdz kliņķim nobrauktam šrotam, kas knapi velk dzīvību, protams, būs "labāk" bez DPF. Nobrauks vēl pāris k km. Citādi gan normālā stāvokli esošam auto nav nekādas starpības.
Kaross,bet vai tad Tu pats neravē arā dpf klientiem bez sirdsapziņas pārmetumiem ?
Offline
RSAWorkshop
18. Feb 2023, 23:27 #62

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Feb 2023, 23:04:58 @sys9291 rakstīja:

18 Feb 2023, 22:51:16 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2023, 21:56:33 @Martigus rakstīja:
Aftermarketa DPF'i nav lietojami ?

Nē, par spīti tam, ka ir katalizators un ir arī DPF šūnas smird diezgan pamatīgi un izpūtēji paliek melni

kuru ražotāju liki Walker vai BOSAL?
gan walker, gan bosal, gan bm catalyst. No visiem 3 sūdīgākie ir bosal un bm, tur jau pēc būvējuma neizskatās labi


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elviss
19. Feb 2023, 00:00 #63

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22118

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Trenerim 3.0 vai kāds tur Tuaregs. 400k tagad. Tikai šoseja. Servisā saka, ka vēl strādā tas štrunts. Ir reāli?

-----------------

RT Translations
Offline
RH
19. Feb 2023, 00:07 #64

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Cik bijusi pieredze VAG ar 3.0 DPF kalpo arī 400+ kkm.
Offline
Kanjo
19. Feb 2023, 01:26 #65

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 255

Braucu ar:

Brālim Volgo ar DPFu un 5 minūtes līdz 500k. Apstrādes pēdu nav, panelis nesen kaut ko parādīja par DPFu. Kopš tā laika viss. Auto dabuj gan pilsētu gan garus gabalus.
Offline
RSAWorkshop
19. Feb 2023, 01:40 #66

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Feb 2023, 00:00:46 @Elviss rakstīja:
Trenerim 3.0 vai kāds tur Tuaregs. 400k tagad. Tikai šoseja. Servisā saka, ka vēl strādā tas štrunts. Ir reāli?

Jā, kapēc gan ne. Nu ja viņu tā konkrēti testētu, tad gan jau būtu pamanāms nolietojums

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Elviss
19. Feb 2023, 02:21 #67

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22118

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tad kur tas, pēc tīņu domām, appisiens no ražotāja par piķi, ja izvelk daži 400k+?!
Retorisks jautājums

-----------------

RT Translations
Offline
reimondz
19. Feb 2023, 06:00 #68

Kopš: 21. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


18 Feb 2023, 22:20:47 @sys9291 rakstīja:

18 Feb 2023, 21:56:33 @Martigus rakstīja:
Aftermarketa DPF'i nav lietojami ?

ir te pilsoņi lietojuši - it kā pat strādā...
2014 gada sharanam uzliku after market, nobrakti ap 15k, pagaidām strādā ideāli. OEM maksāja 3035€. Aftermarkets 400€. Bet nu ļoti dārga izplūdes sistēma. Viss sākas ar to, ka pamaniju ka auto sāk taisīt biežas reģenerācijas, 100-120km. Aizbraucu uz diagnostiku, pēc parametriem viss +/- ok nekas krimināls. Nākamais kas parādijās bija problēma ar reģenerācijas pabeigšanu, dzinējs to vienkārši nespēja pabeigt, kaut vai nobraucu 50 vai 200km visu laiku viņš darbojās reģenerācijas režīmā. Beigās izrādijās ka sadrupis ir 2. kataizators, kurš ir attiecīgi aizsitis ciet 3. katalizatoru, un attiecīgi DPF ir dabujis kārtīgi iepīpēt. Visa izplūde salikta jauna un pagaidām viss bez nekādām problēmām. Ā nu jā vēl AdBlue slidītājs nobeidzās, to arī nomainiju.
Offline
ezis_
19. Feb 2023, 09:14 #69

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1243

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


19 Feb 2023, 01:40:13 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Feb 2023, 00:00:46 @Elviss rakstīja:
Trenerim 3.0 vai kāds tur Tuaregs. 400k tagad. Tikai šoseja. Servisā saka, ka vēl strādā tas štrunts. Ir reāli?

Jā, kapēc gan ne. Nu ja viņu tā konkrēti testētu, tad gan jau būtu pamanāms nolietojums
Bracka ar 12 gada 2,0 Yetiju 6 gados pats nobrauca 370 K un ekologija tur joprojam stradaja,taka vismaz par vag var tikai iedomaties kadi ir noskrejieni tiem kam tas vis ir izrevets
Offline
Dii
19. Feb 2023, 09:26 #70

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 242

Braucu ar: e91


19 Feb 2023, 02:21:51 @Elviss rakstīja:
Tad kur tas, pēc tīņu domām, appisiens no ražotāja par piķi, ja izvelk daži 400k+?!
Retorisks jautājums



Ja auto tiek braukts un uzpasēts (sprauslas, ieplūde, sensori, termostati) tad pieļauju, ka novelk arī miljonu... Varbūt ne 100% efektivitātē, bet noteikti daudz labāk, kā nekas

Un tikpat daudz labāk ir 500kkm nesalūzis dpf, kā aftermarkets. Un saukt mikrodaļiņu filtru par ekoloģiju arī ir stulbi, tā ir paša auto īpašnieka un apkārtējo aizsardzība pret ļoti kancerogēnu mēslu.

[ Šo ziņu laboja Dii, 19 Feb 2023, 10:09:36 ]

Offline
Bender
19. Feb 2023, 10:11 #71

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


18 Feb 2023, 23:04:58 @sys9291 rakstīja:

18 Feb 2023, 22:51:16 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Feb 2023, 21:56:33 @Martigus rakstīja:
Aftermarketa DPF'i nav lietojami ?

Nē, par spīti tam, ka ir katalizators un ir arī DPF šūnas smird diezgan pamatīgi un izpūtēji paliek melni

kuru ražotāju liki Walker vai BOSAL?

Manam jau trešo gadu Bosal. Tuvu 100k km nobraucis. Izpūtēja gals tīrs, funkciju pilda.
Offline
Amphiney
19. Feb 2023, 10:26 #72

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Latvijā jau vēl nav tik briesmīgi. Nu labi...ir.
Taču ikdienā lasu arī UK bmw forumu, jo daudz tēmu, vairāk lietotāju/problēmu.....tur diezgan bieži īpašnieki griež visu ārā, jauniem, veciem -dpf, egr. Mans pārsteigums bija, ka tur rodas tāds priekšstats, ka tas esot 'normāli'
Offline
Elviss
19. Feb 2023, 12:53 #73

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22118

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kā tad tur beigās ir, CSDD būs iespēja šos visus izčakaret? Nekas nav dzirdēts pēdējā laikā.

-----------------

RT Translations
Offline
kkas
19. Feb 2023, 13:05 #74

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Es kad nopirku savu pirmo ever dīzeli, 5 gadīgs ar 200k, sākumā domāju ka perekups izmazgājis ar kkādu trako ķīmiju izpūtēju. Cik tālu varēja redzēt- kā jauns. Pēc diviem gadiem nekas nebija mainījies. Ar pirkstu novelkot tik knapi pelēks palika. Tā kā resurss jamiem ir, tik atkarīgs no braukšanas apstākļiem
Offline
Mizx
19. Feb 2023, 14:55 #75

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Bija dīzeļgeitas VW Caddy ar 1,6 TDI un neveiksmīgajām sprauslām. Tās pirmās sāka beigties jau pie 160k km nobraukuma. OK, par pirmo bija doma ka ražotāja brāķis, pēc tam jau nākamā, vēlāk gandrīz vai bija rezerves sprausla līdzi jāvadā (vēlāk tika liktas VDO sprauslas). Fakts — bojātas sprauslas visu to izplūdes sistēmu ātri sačakarē. Kaut kādu brīdi bija mocīšanās ar to visu sistēmu, pēc tam jau aizvāca, jo sprauslas turpināja mirt viena pēc otras. Tagad laimīgi tikts vaļā no tā auto un vismaz man vairs neko negribētos dzirdēt par dīzeļgeitas laika 1,6 TDI, neticu, ka tie labi kalpo ilgtermiņā un sprauslas izvelk kaut kādu adekvātu mūžu, jo 160-200k dīzelim būtu obligāti jānobrauc bez problēmām. Tā ka vēl jāskatās nianses pa motoriem, jo citi nobrauks 300-500k km, bet citi no tā paša ražotāja jau pie 200k būs pamatīgi sakrituši uz nerviem.
Offline
Deivid
19. Feb 2023, 16:32 #76

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vai tad 1.6 arī trāpija dīzeļgeitā? man likās ka tikai 2.0

Sievas Sharans kā reiz aprīkots ar tādu. Mollers piedāvāja atjaunot programmatūru un saņēma pieklājigu atteikumu no manas puses. DPFs lieliski (pēc aplikācijas spriežot) darbojās līdz īstiem 240k kad izpūta galvas blīvi. Grūti pateikt vai slodze vai vieglais remaps pie vainas, bet nu savus 110k mūsu rokās kalpoja godam
Offline
abyss
19. Feb 2023, 16:40 #77

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523

Kā tas iespējams, ka bmw dpf iet ap 200k, bet vw 300-400?

Tiešām vw tik dāsni, ka 2x kvalitatīvāk ražo?
Offline
Bender
19. Feb 2023, 16:44 #78

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


19 Feb 2023, 16:40:51 @abyss rakstīja:
Kā tas iespējams, ka bmw dpf iet ap 200k, bet vw 300-400?

Tiešām vw tik dāsni, ka 2x kvalitatīvāk ražo?

Pēc sava spriežot, vizuāli tur vispār nav nekādas vainas, tikai tik daudz, ka panelī sāka paziņojums rādīties. 250k km un kā pēc pulksteņa sāka atgādināt, ka gals ir klāt
Offline
Mizx
19. Feb 2023, 16:45 #79

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


19 Feb 2023, 16:32:55 @Deivid rakstīja:
Vai tad 1.6 arī trāpija dīzeļgeitā? man likās ka tikai 2.0

Sievas Sharans kā reiz aprīkots ar tādu. Mollers piedāvāja atjaunot programmatūru un saņēma pieklājigu atteikumu no manas puses. DPFs lieliski (pēc aplikācijas spriežot) darbojās līdz īstiem 240k kad izpūta galvas blīvi. Grūti pateikt vai slodze vai vieglais remaps pie vainas, bet nu savus 110k mūsu rokās kalpoja godam
Man šķiet, ka lielākā daļa bija 1,6, kurus atsauca. Vismaz tie bija pirmie. Uz atsaukumu vēlāk aicināja arī Audi 3,0.
Offline
Amphiney
19. Feb 2023, 16:46 #80

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11


19 Feb 2023, 16:40:51 @abyss rakstīja:
Kā tas iespējams, ka bmw dpf iet ap 200k, bet vw 300-400?

Tiešām vw tik dāsni, ka 2x kvalitatīvāk ražo?

Arī bmw iet virs 200k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo