Online
Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Passat B8 2017
Autors | Ziņojums |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4672
Braucu ar:
|
28 Mar 2023, 06:21:28 @Zuc rakstīja:
28 Mar 2023, 00:30:58 @Samsasi rakstīja:
Karoč ko es pa fiksi atradu kautkads buletins par longlife uz 3 lapām....tur ir 20k miles, bet to nosakot deguns motorsā, kad jamaina ella.. dzilāk bija slinkums rakt
“Deguns motorsā”?
Kolēģis, kad savulaik pirka jaunu Škodu, 1.4b, tad pēc manuāļa bija 15k. Dīlerī arī tā pateica - labāk maini ātrāk, nav normāli 15k intervāls, 10k max, ja pa pilsētu braukā. Darbā Renault megane unīšiem manuāli bija savulaik, ka ja smagāki apstākli dzinējam, tad eļļas maina pie 7k km.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_224.pdf | Offline | | |
crime | | Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8537
Braucu ar: m635csi
| INA komplekti nav pieejami, var salasīt pa pozīcijām atseviškjas komponentes, bet siksnas nav, to var panjemt OEM. Conti komplekti ir pieejami, HEPU arī ir pieejami un ir labi. Visus šitos var braukt ap 60tk km, ilgāk nav ieteicams. OEM iet no no 0-200tk, pedējam passatam bija jau pie 150tk nomainīts, pie VW pārstāvja. Superbam vispar uz 240tk bija mainīts un tad ne viss, bet tikai siksna ar spriegotajiem, sūknis bija atstāts rūpnīcas un tas viss Škoda pārstāvniecībā, tiesa gan IT nevis LV. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1079
Braucu ar:
|
28 Mar 2023, 11:26:24 @crime rakstīja:
INA komplekti nav pieejami, var salasīt pa pozīcijām atseviškjas komponentes, bet siksnas nav, to var panjemt OEM. Conti komplekti ir pieejami, HEPU arī ir pieejami un ir labi. Visus šitos var braukt ap 60tk km, ilgāk nav ieteicams. OEM iet no no 0-200tk, pedējam passatam bija jau pie 150tk nomainīts, pie VW pārstāvja. Superbam vispar uz 240tk bija mainīts un tad ne viss, bet tikai siksna ar spriegotajiem, sūknis bija atstāts rūpnīcas un tas viss Škoda pārstāvniecībā, tiesa gan IT nevis LV.
0-200 ir parastais pirmais intervāls, nākošā maiņa jau parasti pēc 120k arī pēc rūpnīcas reglamenta ar OEM komplektu. Opelim maiņas bija pa 120k, pie 240 sūknis jau bija noraudājies | Offline | | |
Buds | | Kopš: 22. Jan 2011
Ziņojumi: 806
Braucu ar: Volvo
| pirmo reizi pašam jāpapildina adblue - pofig, kur pirkt vai arī šajā lietā var iegrābties sūdā? | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7402
Braucu ar: muti
| Iebrauc nestē ielej | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Nekvalitatīvs AD Blue bojā sprauslu un sistēmu.
BMW liet labāk tikai oriģinālo!
Par Passat nezinu, vienkārši informēju.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: Paseratti
| Es parasti lēju Viršos, tur atseviškos tankos ir pistoles, kas paredzētas vieglo uzpildīšanai (mazāks spiediens vai tml), jo Audi nevarēja uzpildīt ar universālo, visu laiku sita atpakaļ, ka pilna bāka.
Nestei, laikam Ādažos ir tāds tanks.
Bet nu ar viršu AD Blue 3.5 gadu laikā, nav bijušas AD blue problēmas. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Savos ieteikumos par AUS32 izmantošanu BMW norāda, ka drīkst izmantot tikai tādu AdBlue zīmola šķidrumu, kas atbilst ISO 22241.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|