Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW Group vs. citi automobiļu ražotāji

Tēma: Passat B8 2017

AutorsZiņojums
Samsasi
28. Mar 2023, 11:26 #61

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4672

Braucu ar:


28 Mar 2023, 06:21:28 @Zuc rakstīja:

28 Mar 2023, 00:30:58 @Samsasi rakstīja:
Karoč ko es pa fiksi atradu kautkads buletins par longlife uz 3 lapām....tur ir 20k miles, bet to nosakot deguns motorsā, kad jamaina ella.. dzilāk bija slinkums rakt


“Deguns motorsā”?

Kolēģis, kad savulaik pirka jaunu Škodu, 1.4b, tad pēc manuāļa bija 15k. Dīlerī arī tā pateica - labāk maini ātrāk, nav normāli 15k intervāls, 10k max, ja pa pilsētu braukā. Darbā Renault megane unīšiem manuāli bija savulaik, ka ja smagāki apstākli dzinējam, tad eļļas maina pie 7k km.


http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_224.pdf
Offline
crime
28. Mar 2023, 11:26 #62

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8537

Braucu ar: m635csi

INA komplekti nav pieejami, var salasīt pa pozīcijām atseviškjas komponentes, bet siksnas nav, to var panjemt OEM. Conti komplekti ir pieejami, HEPU arī ir pieejami un ir labi. Visus šitos var braukt ap 60tk km, ilgāk nav ieteicams. OEM iet no no 0-200tk, pedējam passatam bija jau pie 150tk nomainīts, pie VW pārstāvja. Superbam vispar uz 240tk bija mainīts un tad ne viss, bet tikai siksna ar spriegotajiem, sūknis bija atstāts rūpnīcas un tas viss Škoda pārstāvniecībā, tiesa gan IT nevis LV.
Offline
cmax
28. Mar 2023, 11:44 #63

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1079

Braucu ar:


28 Mar 2023, 11:26:24 @crime rakstīja:
INA komplekti nav pieejami, var salasīt pa pozīcijām atseviškjas komponentes, bet siksnas nav, to var panjemt OEM. Conti komplekti ir pieejami, HEPU arī ir pieejami un ir labi. Visus šitos var braukt ap 60tk km, ilgāk nav ieteicams. OEM iet no no 0-200tk, pedējam passatam bija jau pie 150tk nomainīts, pie VW pārstāvja. Superbam vispar uz 240tk bija mainīts un tad ne viss, bet tikai siksna ar spriegotajiem, sūknis bija atstāts rūpnīcas un tas viss Škoda pārstāvniecībā, tiesa gan IT nevis LV.

0-200 ir parastais pirmais intervāls, nākošā maiņa jau parasti pēc 120k arī pēc rūpnīcas reglamenta ar OEM komplektu. Opelim maiņas bija pa 120k, pie 240 sūknis jau bija noraudājies
Offline
Buds
23. Oct 2024, 21:57 #64

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 806

Braucu ar: Volvo

pirmo reizi pašam jāpapildina adblue - pofig, kur pirkt vai arī šajā lietā var iegrābties sūdā?
Offline
wanksta
24. Oct 2024, 00:29 #65

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7402

Braucu ar: muti

Iebrauc nestē ielej
Offline
Tune-L
24. Oct 2024, 11:06 #66

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Nekvalitatīvs AD Blue bojā sprauslu un sistēmu.
BMW liet labāk tikai oriģinālo!
Par Passat nezinu, vienkārši informēju.


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Gestus
24. Oct 2024, 11:45 #67

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: Paseratti

Es parasti lēju Viršos, tur atseviškos tankos ir pistoles, kas paredzētas vieglo uzpildīšanai (mazāks spiediens vai tml), jo Audi nevarēja uzpildīt ar universālo, visu laiku sita atpakaļ, ka pilna bāka.

Nestei, laikam Ādažos ir tāds tanks.

Bet nu ar viršu AD Blue 3.5 gadu laikā, nav bijušas AD blue problēmas.
Offline
Tune-L
24. Oct 2024, 12:08 #68

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Savos ieteikumos par AUS32 izmantošanu BMW norāda, ka drīkst izmantot tikai tādu AdBlue zīmola šķidrumu, kas atbilst ISO 22241.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo