Online
Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: EGR DPF izprogrammēti, bet kļūdas palika
Autors | Ziņojums |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Kāpēc pērk vecus hlamus? Jo jauniem naudas nav, lūk kāpēc.
Sliktais mēnesi, tu gribi teikt, ka 535d raketa tērē 6 litrus uz simtu? [ Šo ziņu laboja cipargalva, 07 May 2021, 00:11:01 ] | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
06 May 2021, 23:59:58 @badmoon rakstīja:
06 May 2021, 23:28:35 @Corey rakstīja:
Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.
Pie 20k nobraukuma gadā, benzīnnieks degvielā izmaksā ~120 eur/mēn vairāk. Protams, aprēķins aptuvens, teorētiski 2.0 d vs 2.0 benzīns. Pie lielāka tilpuma benzīnnieka (piem. 13l/100km vidējais patēriņš) un vairāk km (piem. 40k gadā), atšķirība pieaug līdz ~ 280 eur/mēn.
dīzelim 6, benzīnam 10, sanāca nedaudz mazāka atšķirība, pie 20k gadā, google saka, ka vidējais nobraukums lv ir 13k, cik daudzi brauc tādus gabalus, ka ir jēga no dīzeļa, it sevišķi veca premium, kuram ir dārgāka uzturēšana. | Offline | | |
KillerE90 | | Kopš: 10. Aug 2020
No: Rēzekne
Ziņojumi: 191
Braucu ar: LC 120
|
07 May 2021, 00:17:20 @DeeCee rakstīja:
06 May 2021, 23:59:58 @badmoon rakstīja:
06 May 2021, 23:28:35 @Corey rakstīja:
Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.
Pie 20k nobraukuma gadā, benzīnnieks degvielā izmaksā ~120 eur/mēn vairāk. Protams, aprēķins aptuvens, teorētiski 2.0 d vs 2.0 benzīns. Pie lielāka tilpuma benzīnnieka (piem. 13l/100km vidējais patēriņš) un vairāk km (piem. 40k gadā), atšķirība pieaug līdz ~ 280 eur/mēn.
dīzelim 6, benzīnam 10, sanāca nedaudz mazāka atšķirība, pie 20k gadā, google saka, ka vidējais nobraukums lv ir 13k, cik daudzi brauc tādus gabalus, ka ir jēga no dīzeļa, it sevišķi veca premium, kuram ir dārgāka uzturēšana.
Man ir Ford Fiesta 1.4TDCI. 180KM nobraucu pa 6 litri, velkoties 15 km aiz smagās 90km/h. Nuu, gadā 25.000km sanāk
Vēl ir LandCruisers 120 ar 3.0 D4D. (Motors nogājis 500.000 vienās rokās) Vilku piekabi ar granulām. Momentālais patēriņš braucot kalnā 10l/100km. Jaunākaiem LC un Hiluxa modeļiem ar šo motoru kaut kas ne tā, jo visiem esmu prasījis, tiem bez piekabes jauktajā sanāk 14l/100km[ Šo ziņu laboja KillerE90, 07 May 2021, 00:25:54 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
07 May 2021, 00:17:20 @DeeCee rakstīja:
06 May 2021, 23:59:58 @badmoon rakstīja:
06 May 2021, 23:28:35 @Corey rakstīja:
Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.
Pie 20k nobraukuma gadā, benzīnnieks degvielā izmaksā ~120 eur/mēn vairāk. Protams, aprēķins aptuvens, teorētiski 2.0 d vs 2.0 benzīns. Pie lielāka tilpuma benzīnnieka (piem. 13l/100km vidējais patēriņš) un vairāk km (piem. 40k gadā), atšķirība pieaug līdz ~ 280 eur/mēn.
dīzelim 6, benzīnam 10, sanāca nedaudz mazāka atšķirība, pie 20k gadā, google saka, ka vidējais nobraukums lv ir 13k, cik daudzi brauc tādus gabalus, ka ir jēga no dīzeļa, it sevišķi veca premium, kuram ir dārgāka uzturēšana.
varēu padomāt ka vecs premium benzīnieks ir lētāks uzturēšanādegvielu rij vairāk,remonti plus mīnus līdzīgi | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Un kāpēc dīzeli? Traktors velk 5 korpusu arklu, fūre velk 20 tonnu kravu, vilciens velk 30 vagonus!! Vai tie darbojas uz 98. benzīna?! Nē! Tas ir spēks! Nevis tur kaut kādi grafiki uz papīra, bet reāls spēks! Šādu spēku var izjust jebkurš, nopērkot dīzelīti. | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
|
07 May 2021, 00:17:20 @DeeCee rakstīja:
06 May 2021, 23:59:58 @badmoon rakstīja:
06 May 2021, 23:28:35 @Corey rakstīja:
Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.
Pie 20k nobraukuma gadā, benzīnnieks degvielā izmaksā ~120 eur/mēn vairāk. Protams, aprēķins aptuvens, teorētiski 2.0 d vs 2.0 benzīns. Pie lielāka tilpuma benzīnnieka (piem. 13l/100km vidējais patēriņš) un vairāk km (piem. 40k gadā), atšķirība pieaug līdz ~ 280 eur/mēn.
dīzelim 6, benzīnam 10, sanāca nedaudz mazāka atšķirība, pie 20k gadā, google saka, ka vidējais nobraukums lv ir 13k, cik daudzi brauc tādus gabalus, ka ir jēga no dīzeļa, it sevišķi veca premium, kuram ir dārgāka uzturēšana.
Takš saku, ka aptuveni. Dīzelis 7l, benzīns 11, cena 1,20 pret 1,30 (nezinu, cik benz tagad maksā ja godīgi), 20k gadā, elementāra matemātika.
Subjektīvais faktors no manas auto izmantošanas, mazi gabali pa pilsētu, tur, domājams, auksts benzīns tērē vairāk jebkurā gadījumā, nekā D
Katrs taču var parēķināt, salīdzināt savu auto, vai ko. Realitātē arī tas, ka D ir pieejami ļoooti plašā izvēlē un katram maciņam var atrast variantu (pēc nopi.st.ības pakāpes), benzīniem švaki.
Plus, ja sirdsapziņa ļauj (nav jau bieži citu variantu), tad D var čipot, graizīt, kvēpināt un ko tur vēl, ka tik "verās"
Bezgalīga tēma. | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
|
07 May 2021, 00:09:34 @cipargalva rakstīja:
Kāpēc pērk vecus hlamus? Jo jauniem naudas nav, lūk kāpēc.
Sliktais mēnesi, tu gribi teikt, ka 535d raketa tērē 6 litrus uz simtu?
535d jāsalīdzina ar kādu 4+ benz, lai būtu līdzīga veiktspēja Ok, būs 9l pret cik, 15?
Ideju jau tas nemaina | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nezinu par E60, bet F11 3.0d LV-Slo 1400km , ātrums 110 līdz 130 kmh 6L vidējais. SLO - LV 1400km, ātrums 130-180(daudz km 180) , vidējais 8L. [ Šo ziņu laboja Locis, 07 May 2021, 02:43:14 ] | Offline | | |
|
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
| Atkal panesās teksti par veiktspējām un patēriņiem:
1. Pie dīzeļa degvielas patēriņa vienkārši jārēķina klāt dārgākā uzturēšana;
2. Ja gribas ātri braukt ar 5er, bet nav naudas šo auto uzturēt, tad nevis jāmeklē īsceļi ko nelabot, bet jābrau lēnāk ar twingo.
Nevajag lekt augstāk par savu maku | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
07 May 2021, 07:21:25 @shirminieks rakstīja:
Atkal panesās teksti par veiktspējām un patēriņiem:
1. Pie dīzeļa degvielas patēriņa vienkārši jārēķina klāt dārgākā uzturēšana;
2. Ja gribas ātri braukt ar 5er, bet nav naudas šo auto uzturēt, tad nevis jāmeklē īsceļi ko nelabot, bet jābrau lēnāk ar twingo.
Nevajag lekt augstāk par savu maku
Ļoti labi ieteikumi
| Offline | | |
Duduels | | Kopš: 12. Apr 2021
Ziņojumi: 68
Braucu ar: Audi RS6 C7 cementa krāsā (UK edition)
| Twingo ir bet bomba ir Ford KA vai Hyundai i10 | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
07 May 2021, 00:33:26 @cipargalva rakstīja:
Un kāpēc dīzeli? Traktors velk 5 korpusu arklu, fūre velk 20 tonnu kravu, vilciens velk 30 vagonus!! Vai tie darbojas uz 98. benzīna?! Nē! Tas ir spēks! Nevis tur kaut kādi grafiki uz papīra, bet reāls spēks! Šādu spēku var izjust jebkurš, nopērkot dīzelīti.
un kāpēc ne dīzeli??Kāda starpība kas pakaļu pārved no punkta uz punktu??Galvenais ir izmaksas,jo zemākas jo labāk | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
07 May 2021, 07:21:25 @shirminieks rakstīja:
Atkal panesās teksti par veiktspējām un patēriņiem:
1. Pie dīzeļa degvielas patēriņa vienkārši jārēķina klāt dārgākā uzturēšana;
2. Ja gribas ātri braukt ar 5er, bet nav naudas šo auto uzturēt, tad nevis jāmeklē īsceļi ko nelabot, bet jābrau lēnāk ar twingo.
Nevajag lekt augstāk par savu maku
dalabi. tāda paša gada tiešās iesmidzes pencīns būs tik pat problemātisks un izmaksu ziņā vienāds. Pie tam, noperkot to tiešo iesmidzi tu pēc tap sipies, braucot pie visādiem kristiāniem vai pārējiem aļa spečukiem, vai arī uz vēdera lienbpie Kadpiča, lūgdamies, lai viņa augstība uzmet aci un bez apvainojumiem palīdz.
ja te salīdzinātu tds pret m50, tad tas ir savādāk... | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Par to jau ir stāsts. Senos laikos benzīns bija vienkāršs un ar dīzeli bij jājājas. Tagad jājājas ir ar abiem, bet dīzelis ir daudz pateicīgāks sliktai uzturēšanai nekā benzīns (ja neņem vērā ekoloģiju).
Dīzelim var rasties 7 dažādas problēmas un viņš joprojām tērēs mazāk degvielu par benzīnu un būs braucams. Benzīna dzinējam saradīsies dažādu sensoru, katu problēmas un varēs braukt ar eglīti panelī, lielu patēriņu un mazu jaudu. Nemaz nerunājot par benzīna auto remontēšanas iespējām Latvijā. Kā jau iepriekš te minēja - var spriest, ka tirdziņā ir pieejams Kaspars vai metēju kantori. Ārpus Rīgas dzīvojošajiem atbilstošs speciālists var būt pat 200km attālumā.
Attiecīgi nabagam ir vieglāk un lētāk braukt ar dīzeli, jo tas pacieš visu
Pie tam otrreizējā tirdziņā pašlaik nospiedošs vairākums ir dīzeļi. Vari atrast sev interesējošo komplektāciju, krāsu un dzinēju bez problēmām. Benzīniekiem atrast sev interesējošo komplektāciju kopā ar specifisko dzinēju būs daudz daudz grūtāk. Nemaz nerunājot par cenām starp dīzeli un benzīnu.
Kad meklēju E61 mobilē, tad benzīna dzinēju aprīkotie modeļi ar man derīgo komplektāciju bija uz 2 rokas pirkstiem saskaitāmi un maksāja no 4-9k euro virs dīzeļa cenas.
Pienāks mirklis un šī situācija mainīsies. Ja tagad vairāk pērk benzīnus, tad pēc kādiem 7-14 gadiem šīs izmaiņas redzēsim arī LV.
Šobrīd izjūtam izteiktu dīzeļa pārākumu tirdziņā.
[ Šo ziņu laboja Staris, 07 May 2021, 09:29:16 ] | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nepiekrītu, ka lietotam auto komplektācijā būtu svarīgāka par dzinēju vai tehnisko stāvokli. Jaunu pērkot var ķekset aprikojumu, kas patīk, bet ja runa par auto, piemēram, par 5-10k, tad galvenais, lai nav nopists. | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nav runa par to kā ir pareizi, bet to kā ir. Ir tādi, kuri ir kategoriski tikai par dīzeli vai benzīnu. Ir tādi, kuriem pa lielam vienalga kāds ir dzinējs, jo abi ir vienlīdz jaudīgi ikdienas braukšanai, bet viņam ir svarīgi nebraukt ar manuāli, drēbes salonu un mazo ekrānu.
Ne mums tiesāt cilvēkus par viņu izvēlēm. | Offline | | |
|
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1708
Braucu ar: 81
|
07 May 2021, 09:52:29 @Staris rakstīja:
Ne mums tiesāt cilvēkus par viņu izvēlēm.
Tieši veiktās izvēles ir vienīgais pēc kā cilvēku var vērtēt un tiesāt - visa šī auto ekoloģijas sistēmu amputēšana ar neko šis neatšķiras no atkritumu izmešanas mežā lai 'iepistu kapeiku' uz atkritumu apsaimniekošanu. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
07 May 2021, 09:52:29 @Staris rakstīja:
Nav runa par to kā ir pareizi, bet to kā ir. Ir tādi, kuri ir kategoriski tikai par dīzeli vai benzīnu. Ir tādi, kuriem pa lielam vienalga kāds ir dzinējs, jo abi ir vienlīdz jaudīgi ikdienas braukšanai, bet viņam ir svarīgi nebraukt ar manuāli, drēbes salonu un mazo ekrānu.
Ne mums tiesāt cilvēkus par viņu izvēlēm.
Jā, tas ir stulbums, ekrāns ar 500k km way to go, "pliks" ar 200k km lohiem. Tāpēc arī cilvēki ir pelnījusi, ka tin tos auto, jo normala stāvoklī nevajag ar oem noskrejienu, bet redz vajag ekrānu, lai ar parplisusu ķēdi celmala var blisinaties ekrānā | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11221
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
07 May 2021, 11:28:56 @koderis rakstīja:
200k arī ir kaut kas labs? par to naudu var nopirkt <100k toyota yaris, kuram nav pdf filtra un citu dīzeļu problēmu
. Nu tas kā piemērs. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
|
06 May 2021, 23:59:58 @badmoon rakstīja:
06 May 2021, 23:28:35 @Corey rakstīja:
Nu ble, tiešām pērk to dīzeļus, jo ir lētāk saliet? Kad tāds vispār sāk palikt izdevīgs, pie 25k,30k gadā?
Ar gāzētajiem, kas saliek ''sportniekiem'' piem.subāriem,evo, gāzi par tonnu+ degvielas, the same shit. Ilgtermiņā (cik nu) labākajā gadījumā izlien uz nullītes ar benzīniekiem.
Pie 20k nobraukuma gadā, benzīnnieks degvielā izmaksā ~120 eur/mēn vairāk. Protams, aprēķins aptuvens, teorētiski 2.0 d vs 2.0 benzīns. Pie lielāka tilpuma benzīnnieka (piem. 13l/100km vidējais patēriņš) un vairāk km (piem. 40k gadā), atšķirība pieaug līdz ~ 280 eur/mēn.
Man liekas, kaut kas smagi nav kārtībā ar tavu aprēķinu.
Pieņemot, ka dīzelis maksā vidēji 1.20 un vidējais patēriņš 7 litri uz 100km, bet benzīns 1.28 ar vidējo patēriņu 9 litri uz 20k kilometriem starpība mēnesī ir 52 euro | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|