Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 2-taktu eļļa kā piedeva dīzelim

AutorsZiņojums
RolandsK
28. Nov 2019, 22:51 #61

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3546

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

AP reāli pierādījās, ka statikā tirgo vissliktāko dīzeli Kopš tā raidījuma esmu uzticīgs Neste klients
Offline
Jurchixx
28. Nov 2019, 22:55 #62

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8265

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

pēc tā raidījuma cirkulis sāka spiest uz burgeriem, galdiņus salika pat
Offline
968-jk
28. Nov 2019, 22:57 #63

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13641

Braucu ar: 30niekiem

Tad kad 2t eļļa nepalīdzēs jūsu smirdeļiem, tad ņemat šīs kapsulas. Jūsu meistars izrakstīs ieteicamo daudzumu uz bāku.
Offline
b1te
28. Nov 2019, 23:01 #64

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1911

Braucu ar: das auto

+cirkuļa reklāmas ar saukli: mūsu degviela nav suuuuds! Delfi pirktie raksti par degvielas kvalitāti ar atslēgtiem komentāriem. Nožēlojami.
Lai turpina to kas padodās - desu tirdzniecība, degviela nav viņu lauciņš.
Offline
zobenzivs
28. Nov 2019, 23:03 #65

Kopš: 14. Jul 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

btw, neste nesanāk arī lētākais? uz duntes ielas nestē dīzelis ir 1.13-1.14 parasti, bet ja maksā ar citadeleskarti tad vēl 2,3 centi nost.
Offline
highlander
28. Nov 2019, 23:04 #66

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem


28 Nov 2019, 23:01:13 @b1te rakstīja:
+cirkuļa reklāmas ar saukli: mūsu degviela nav suuuuds! Delfi pirktie raksti par degvielas kvalitāti ar atslēgtiem komentāriem. Nožēlojami.
Lai turpina to kas padodās - desu tirdzniecība, degviela nav viņu lauciņš.


bet to kā viņiem padodas tās desas tirgot arī nav īsti saprotams. pa pālim, kad viss cits ciet, tad jau ok, bet pa dienu, lai tur tos pārcenotos izstrādājumus ēst - nē, paldies.
Offline
968-jk
28. Nov 2019, 23:09 #67

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13641

Braucu ar: 30niekiem


28 Nov 2019, 23:03:01 @zobenzivs rakstīja:
btw, neste nesanāk arī lētākais? uz duntes ielas nestē dīzelis ir 1.13-1.14 parasti, bet ja maksā ar citadeleskarti tad vēl 2,3 centi nost.

Cirkulī -6 centi.
Offline
smilee45
29. Nov 2019, 00:49 #68

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 1001

Braucu ar:

Cirkulī ir nekvalitatīvākā degviela Latvijā. Protams, ka tur būs lētāk
Offline
bmwaddict
29. Nov 2019, 02:53 #69

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


29 Nov 2019, 00:49:52 @smilee45 rakstīja:
Cirkulī ir nekvalitatīvākā degviela Latvijā. Protams, ka tur būs lētāk


vismaz gadus 7-8 atpakalj bija statistika no Chrysler motots, jauno mashiinu apkopes, visiem kas leeja diizeli Statoilaa uz 50k jaamaina sprauslas. Tiem kas leejaas Nestee - nekaadu probleemu ar sprauslaam
Varbuut pa shiem gadiem kkas ir mainiijie nezinu bet taadi ir fakti.
Offline
Ruudis
29. Nov 2019, 07:04 #70

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2109

Braucu ar: Pienpak

10 gadu laikā ne reizi neesmu pildījies cirkulī. Bez nestes sanāk vēl viadā iepilināt, taču tas reti
Offline
Mixzzz
29. Nov 2019, 08:27 #71

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Atbildēšu uz topika nosaukumu.

Mīts par 2t eļļas liešanu klāt dīzelim, radās, kad izdomāja ieviest sēra max pieļaujamā daudzuma ierobežojumu. Kad šīs normas sāka izpildīt, ļoti daudz dīzeļiem sākās problēmas ar degvielas sistēmu, tipa ātri izdila. Izrādās, ka izvelkot sēru no dīzeļa, komplektā izvilka polimērus, kuri nodrošināja eļļošanas īpašības. Līdz ar to servisnieki ieteica liet klāt 2t eļļu.

Protams, degvielas ražotāji jau sen ir šo problēmu atrisinājuši piespiedu kārtā pievienojot šos polimērus atpakaļ degvielai. Par to vai ir normatīvi, cik daudz viņiem jābūt iekšā un cik ļoti degvielas ražotāji viņus pievieno, man informācijas nav.

Internātā var atrast pētījumus par 2t eļļas pievienošanu dīzelim - lielais vairākums norāda uz to, ka 2t eļļas daudzums ir niecīgs(lēja apmēram tikpat, cik parasti cilvēkiem tur tiek ieteikts), nevienādi sajaucas utt. lai vispār nodrošinātu kādu funkciju. Un kas ir vēl sliktāk - tā 2t eļļa var tieši izraisīt paātrinātu sprauslu aizdiršanos. Ja reāli gribas kko liet klāt, tad labāk liet piedevas, kas tam ir paredzētas.
Offline
njakts
29. Nov 2019, 09:15 #72

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: auto


28 Nov 2019, 19:04:01 @Zusurs rakstīja:
Nezinu, cik glupam jābūt, lai dzinējā lietu jebko, ko nav paredzējis ražotājs...



eļļu maini ik pa 30k, un kārbā nekad? ražotājs tak paredzējis...
Offline
kkas
29. Nov 2019, 09:17 #73

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9402

Braucu ar: Alfu


29 Nov 2019, 09:15:10 @njakts rakstīja:

28 Nov 2019, 19:04:01 @Zusurs rakstīja:
Nezinu, cik glupam jābūt, lai dzinējā lietu jebko, ko nav paredzējis ražotājs...



eļļu maini ik pa 30k, un kārbā nekad? ražotājs tak paredzējis...


a kas? maina pa 30k, nemaina kārbā un easy 500k odo
Offline
Mixzzz
29. Nov 2019, 09:19 #74

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


29 Nov 2019, 09:17:49 @kkas rakstīja:

29 Nov 2019, 09:15:10 @njakts rakstīja:

28 Nov 2019, 19:04:01 @Zusurs rakstīja:
Nezinu, cik glupam jābūt, lai dzinējā lietu jebko, ko nav paredzējis ražotājs...



eļļu maini ik pa 30k, un kārbā nekad? ražotājs tak paredzējis...


a kas? maina pa 30k, nemaina kārbā un easy 500k odo
tu tur vienu 0 par daudz pierakstiiji
Offline
Zusurs
29. Nov 2019, 09:30 #75

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 670

Braucu ar: F10 535d


29 Nov 2019, 09:15:10 @njakts rakstīja:
eļļu maini ik pa 30k, un kārbā nekad? ražotājs tak paredzējis...
Tu laikam esi kārtējais, kas nekad nav iedziļinājies, ko autoražotāju izpratnē nozīmē dokumentācijā atrodamais un daudzu nejēgu citētais termins "transmission oil will last a lifetime of a car". Dažādiem ražotājiem izpratne par 'lifetime' ir no 150 - 200 tūkstošiem kilometru. Normālos apstākļos attiecīgi ne vēlāk kā katrus 150k transmisijas eļļu arī maina.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 29 Nov 2019, 09:31:34 ]

Offline
depo
30. Dec 2020, 17:52 #76

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20955

Braucu ar: Zirgu

Ir dzirdēti visādi argumenti no abām pusēm:

- cīņā par ekoloģiju, dīzelī tika samazināts sērs, kas eļļoja degvielas sistēmu. Citi saka: tika pievienotas piedevas, kas novērš šo trūkumu.

- 2t eļļa paaugstina cetāna skaitli, vairāk jaudas, labāk iet

- mazāks degvielas patēriņš

- ievērojami mazāka dūmainība, TA vieglāk iziet

- dzinējs esot kā jauns iekšā, nav uzdegumu.

- dzinējs darbojas klusāk
Offline
sys9291
30. Dec 2020, 20:50 #77

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT

zini - ir dzirdēti stāsti, ka tīņiem smērējot pīļu mēslus zem deguna ātrāk sāk augt ūsas...
A ja nopietni - tad pēdējais dieselis, kur šī eļļas pievienošana deva jēgu ir TDS, lai jaunie sūkņi (pēdējie bija ar IZCILI SŪDĪGU KVALITĀTI) nokalpotu vismaz garantijas laiku un tie nebūtu bez maksas jāremontē / jāmaina...
Offline
marcis74
31. Dec 2020, 02:33 #78

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Lielā salā dīzeli drīkst atjaukt ar petroleju? Ir runa par dīzeļiem ar augstspiediena sūkni.
Offline
sys9291
31. Dec 2020, 08:56 #79

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5210

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Dec 2020, 02:33:04 @marcis74 rakstīja:
Lielā salā dīzeli drīkst atjaukt ar petroleju? Ir runa par dīzeļiem ar augstspiediena sūkni.

vispār jau neko nevajag atjaukt. Pēdējais, kur razotājs ieteica jaukt dieseli ar benzīnu bija 80 gadu opelis...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 31 Dec 2020, 08:56:36 ]

Offline
marcis74
31. Dec 2020, 17:39 #80

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

90. gadu beigās, kad man bija 325iX, HAYNES katalogā pie 324d bija minēts par petroleju..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo