Online

Pašreiz BMWPower skatās 303 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Sertifikācija automašīnām no ASV

AutorsZiņojums
Mikuzz
03. Dec 2018, 23:00 #61

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Dec 2018, 22:55:39 @ZulandersKebabish rakstīja:
KM neruna huinu, tev pasam ir bijusi parbuveti angli, pie smermikela. Parbuveti 100% ir jaaizliedz. Jebkas, kas neatbilst pec VIN butu jaaizliedz reg/iziet TA, bet nu sture bardacoka - par ko tur stres - ikdiena UK tiek lietos LV drots - pilnigi nekadu problemu.

Cik LV jau registreti angli? Cik no vietjiem leisiem ienacis info - LT 1 gads atlauts - registrets = 0


Leiši jau bija tie kas gāja uz EU tiesu par UK auto, jo viņiem bija aizgliegts pārbūvēt un reģistrēt, darīja to LV, tāpat kā citas pārbūves, jo atvest, iziet pārbūvi, palikt viesnīcā, reģistrēt lv, vest atpakaļ bija ātrāk un izdevīgāk.

Ko visi te tā pārdzīvo par tiem salvage auto, tā it kā kuģis ar tām miskastēm nāktu
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 23:04 #62

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Dec 2018, 22:07:38 @zebra rakstīja:

03 Dec 2018, 22:03:18 @KM rakstīja:
nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso

Tur jau tas stāsts, tāds bizness un monopols LV ar sertifikācijām uz 700+ eur, iešaus sev kājā, sertifikācijas un reģistrācijas veiks citur, Sauriešu ofisu varēs klapēt ciet.
Nu kur var būt tādi dauņi?!


Sauriešos gan jau 10% ierodas,tas tak pamatā ir pārbūvju, nevis sertificēšanas punkts.
Kurš Tev liedz pašam atvērt sertifikācijas kantori, bet tur atkal čakars, grūti utt?
Offline
ZulandersKebabish
03. Dec 2018, 23:08 #63

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Vismaz tas vaciets panema, VIN neprasija

Stress par ko - nevens, ne ko tur nedzis un neregistres, ta pat ka UK - tikai var atlauties uzlikt UK numurus LHD
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 23:10 #64

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Ar uk jāiegulda ap 500e kamerās un lukturi jāpārtaisa, tas uzreiz nav interesanti, jo auto pirkts par 500e
Offline
968-jk
03. Dec 2018, 23:12 #65

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13610

Braucu ar: 30niekiem


03 Dec 2018, 23:10:36 @Mikuzz rakstīja:
Ar uk jāiegulda ap 500e kamerās un lukturi jāpārtaisa, tas uzreiz nav interesanti, jo auto pirkts par 500e

Ir jau kāds šitāds "apsarga kabinets" reģistrēts?
Offline
KM
03. Dec 2018, 23:14 #66

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7343

Braucu ar: ///M


03 Dec 2018, 23:12:11 @968-jk rakstīja:

03 Dec 2018, 23:10:36 @Mikuzz rakstīja:
Ar uk jāiegulda ap 500e kamerās un lukturi jāpārtaisa, tas uzreiz nav interesanti, jo auto pirkts par 500e

Ir jau kāds šitāds "apsarga kabinets" reģistrēts?


nesen redzeju vienu e46 ar lotvas nr un sturi labaja puse, hz vai bija kameras bet brauca kaa debils
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 23:15 #67

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Dec 2018, 23:12:11 @968-jk rakstīja:

Ir jau kāds šitāds "apsarga kabinets" reģistrēts?


Kaut kur lasīju ka ~ seši.
Bail domāt kas notiek ar to visu, kad airbags nāk atmosfērā. Vispār diagnoze tie UK auto
Offline
sn
03. Dec 2018, 23:50 #68

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


03 Dec 2018, 23:15:51 @Mikuzz rakstīja:

03 Dec 2018, 23:12:11 @968-jk rakstīja:

Ir jau kāds šitāds "apsarga kabinets" reģistrēts?


Kaut kur lasīju ka ~ seši.
Bail domāt kas notiek ar to visu, kad airbags nāk atmosfērā. Vispār diagnoze tie UK auto


seši bija, kad žurnālisti interesējās. nu jau kādi 10 ir.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/exclus...-cars/clgod.html

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
highlander
04. Dec 2018, 00:08 #69

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1974

Braucu ar: diviem pedāļiem


03 Dec 2018, 23:50:26 @sn rakstīja:

03 Dec 2018, 23:15:51 @Mikuzz rakstīja:

03 Dec 2018, 23:12:11 @968-jk rakstīja:

Ir jau kāds šitāds "apsarga kabinets" reģistrēts?


Kaut kur lasīju ka ~ seši.
Bail domāt kas notiek ar to visu, kad airbags nāk atmosfērā. Vispār diagnoze tie UK auto


seši bija, kad žurnālisti interesējās. nu jau kādi 10 ir.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/exclus...-cars/clgod.html


Timrotam tā kamera bija daudz iespaidīgāka
Offline
RonaldinsH
04. Dec 2018, 09:14 #70

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 1089

Braucu ar:


03 Dec 2018, 22:45:47 @KM rakstīja:

03 Dec 2018, 22:38:24 @Mikels rakstīja:

03 Dec 2018, 22:03:18 @KM rakstīja:
nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso
Tu varētu pamēģināt iedziļināties kādu iemeslu dēļ pēc vairāku gadu aizlieguma Lv tika pieņemts šāds regulējums, tad nebūs jāsauc visus par dauņiem un visās problēmās jāvaino Saeima


nu nu paskaidro.. zaudeja tiesu un tagad ir precedents ?

"Eiropas Savienības Tiesa to uzskata par preču pārvietošanas brīvības ierobežojumu. Automobilis tiek uzskatīts kā prece, kuru personai vajadzētu būt iespējai brīvi pārvietot, lai gan ir radīta braukšana pa ceļa kreiso pusi. Reģistrēšanas aizliegums ir personas brīvības ierobežojums." Ņemot vērā citu ES valstu pieredzi, kur šādu auto reģistrācija ir atļauta (izņemot Latviju un vēl arī Slovākijā), šādu vieglo transportlīdzekļu skaits neesot būtiski pieaudzis.
Offline
kurlis
04. Dec 2018, 09:19 #71

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Bet tā vispārīgi uz šo situāciju paskatoties, jums nešķiet, ka bez šīm izmaiņām varēja mierīgi iztikt? Maigi izsakoties ..
Offline
Reinis_m
04. Dec 2018, 10:16 #72

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


04 Dec 2018, 09:19:47 @kurlis rakstīja:
Bet tā vispārīgi uz šo situāciju paskatoties, jums nešķiet, ka bez šīm izmaiņām varēja mierīgi iztikt? Maigi izsakoties ..


Mierīgi nevarēja, jo tad sāktos juridiska ņemtne ar ES. Un tā kā ar savu reģistrācijas aizliegumu bijām ļoti izteiktā mazākumā, taču ceļu satiksmes negadījumu statistika nekādā veidā neizceļ mūs kā kaut kādus drošības pirmrindniekus, tad droši vien tika nolemts, ka nav vērts saglabāt šo unikālo tradīciju.
Offline
kurlis
04. Dec 2018, 10:24 #73

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com


04 Dec 2018, 10:16:39 @Reinis_m rakstīja:

04 Dec 2018, 09:19:47 @kurlis rakstīja:
Bet tā vispārīgi uz šo situāciju paskatoties, jums nešķiet, ka bez šīm izmaiņām varēja mierīgi iztikt? Maigi izsakoties ..


Mierīgi nevarēja, jo tad sāktos juridiska ņemtne ar ES. Un tā kā ar savu reģistrācijas aizliegumu bijām ļoti izteiktā mazākumā, taču ceļu satiksmes negadījumu statistika nekādā veidā neizceļ mūs kā kaut kādus drošības pirmrindniekus, tad droši vien tika nolemts, ka nav vērts saglabāt šo unikālo tradīciju.


Makes sense
Offline
Zalespljavejs
04. Dec 2018, 10:35 #74

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2493

Braucu ar: tautas auto


03 Dec 2018, 23:14:23 @KM rakstīja:

03 Dec 2018, 23:12:11 @968-jk rakstīja:

03 Dec 2018, 23:10:36 @Mikuzz rakstīja:
Ar uk jāiegulda ap 500e kamerās un lukturi jāpārtaisa, tas uzreiz nav interesanti, jo auto pirkts par 500e

Ir jau kāds šitāds "apsarga kabinets" reģistrēts?


nesen redzeju vienu e46 ar lotvas nr un sturi labaja puse, hz vai bija kameras bet brauca kaa debils



Jautājums powera ekspertiem - kas tad šajā brīdī būtu labāk? Pirkt Angli, pārbūvēt, reģistrēt un braukt stresu nezinot vai par to pašu naudu pirkt angli, likt tos sūdus pa salonu un reģistrēties, un kā mīzalam braukt ar stūri bardačokā?
Offline
ZulandersKebabish
04. Dec 2018, 10:58 #75

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Viss labāk tev būtu turpināt sēdēt bērnu sedekliti un par auto - vismaz uz 15+ gadiem aizmirst

+ Nesaprotu nah vispār aizliedz, kura tur 95 gada reģistrēt RHD
Offline
Castor
04. Dec 2018, 11:06 #76

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i

Kas būs pēc Brexit, kad mašīnas tiks ievestas no ne ES valsts?
Offline
Mikels
04. Dec 2018, 11:11 #77

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu


04 Dec 2018, 11:06:23 @Castor rakstīja:
Kas būs pēc Brexit, kad mašīnas tiks ievestas no ne ES valsts?


Atkarībā vai izstāsies ar vienošanos vai bez un ko tā paredzēs, sliktākajā gadījumā vajadzēs maksāt muitu kā jebkuras citas trešās valsts
Offline
alxz
04. Dec 2018, 11:15 #78

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni

Ir kāds powerā advokāts/jurists, kas šo lasa un grib padarboties? Ir doma iet all in un sliktajā gadījumā uz ES tiesu. Jo nu kā jau iepriekš minēja - nevar ņemt apdrošinātāju terminus un neatļaut reģistrēt tikai uz tā pamata. Ir sarunu ieraksti, kur tiek zvanīts csdd un prasīts vai nebūs problēmu reģistrēt, uz ko atbild, ka nebūs. Kaut vai papildus bizness - apskates stacijas, kur apskata - auto ir banāns vai nav. PM, ja kāds ir.
P.s. runa ir tikai par total loss, ne par full destruction vai unrepairable.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
markelis
04. Dec 2018, 12:02 #79

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku


04 Dec 2018, 10:35:04 @Zalespljavejs rakstīja:
Jautājums powera ekspertiem - kas tad šajā brīdī būtu labāk? Pirkt Angli, pārbūvēt, reģistrēt un braukt stresu nezinot vai par to pašu naudu pirkt angli, likt tos sūdus pa salonu un reģistrēties, un kā mīzalam braukt ar stūri bardačokā?


labaak nopirkt normaalu mashiinu un nepist praatu sev un citiem
Offline
smudo
04. Dec 2018, 12:14 #80

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Dec 2018, 11:15:04 @alxz rakstīja:
Ir kāds powerā advokāts/jurists, kas šo lasa un grib padarboties? Ir doma iet all in un sliktajā gadījumā uz ES tiesu. Jo nu kā jau iepriekš minēja - nevar ņemt apdrošinātāju terminus un neatļaut reģistrēt tikai uz tā pamata. Ir sarunu ieraksti, kur tiek zvanīts csdd un prasīts vai nebūs problēmu reģistrēt, uz ko atbild, ka nebūs. Kaut vai papildus bizness - apskates stacijas, kur apskata - auto ir banāns vai nav. PM, ja kāds ir.
P.s. runa ir tikai par total loss, ne par full destruction vai unrepairable.


Parak dargs pasakums, lai del giena auto to daritu, ja vien negribi to darit principa pec. Jaiet cauri visam LV tiesam (4-6 gadi) un tad tikai Eiropa (val kadus 2 piesvied). Bet varbut pageicas tajis 4-6 ari LV limeni uzvaret.

Tad jau atrak un letak butu meginat lobet, bet tad vajag kadu, kura preteja puse vispar klausisies + var but ari pretejas puses lobijs, kas var visu izjaukt. Beigas atkal nebus leti, bet ja izdodas, tad rezultats butu atrak (min termins gads).

[ Šo ziņu laboja smudo, 04 Dec 2018, 12:21:50 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo