Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: m47n2 darba temperatūra ziemā
Autors | Ziņojums |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Kā tu zinu, ka nepeld, esi ar termometru klāt stāvējis?
Daudziem auto, arī E46, temperatūras bultiņa pa vidu būs gan pie 75C, gan pie 115C, tieši ar domu lai tauta lieki nestresotu par temperatūras staigāšanu.
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Da labi, jautrāk ir kad pa šoseju braucot turas ap 50C un salst kājas jo ārā zem - 10 Labi ka nav dīzelis | Offline | | |
maris333 | | Kopš: 05. May 2016
Ziņojumi: 97
Braucu ar: e46 330d, f31 320d
| hvz, kā uzvedās dzelzs bloks. Man tieši pretēji 160km un kājas kā uz radiatora būtu stāvējušas, izkarsētas sausas Neziu nav bijušas nekādas problēmas. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Feb 2018, 16:04:51 @Peecis rakstīja:
20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:
20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana
Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
interesanti kapec man butu viņa jaatslēdz???Varbut tu savam sataisi lai nav jasalst | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
20 Feb 2018, 18:25:16 @uldens1 rakstīja:
20 Feb 2018, 16:04:51 @Peecis rakstīja:
20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:
20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana
Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
interesanti kapec man butu viņa jaatslēdz???Varbut tu savam sataisi lai nav jasalst
Tāpēc, lai saprastu, ka tā sulaspaka nespēj uzsilt bez papildus sildītāja arī ar labiem termostatiem nebraucot pa šoseju.
Man Webasto darbojas un uzsilda vēl pirms iekāpju auto. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
20 Feb 2018, 18:53:36 @Peecis rakstīja:
20 Feb 2018, 18:25:16 @uldens1 rakstīja:
20 Feb 2018, 16:04:51 @Peecis rakstīja:
20 Feb 2018, 15:59:32 @uldens1 rakstīja:
20 Feb 2018, 15:18:13 @Peecis rakstīja:
Tā EGR ietekme uz dzinēja silšanu tiek krietni pārspīlēta.
2.0d mīnus grādos pa pilsētu ar ieslēgtu salona apsildi 90 grādus diez vai sasniegs vispār.
Varbūt pēc stundas, kad uz salonu vairs neaizies tik daudz siltuma.
Galvenais rādītājs termostata darbībai ir brauciens pa šoseju. Ja tad t turas ap 90 (+/- 4 grādi), tad ir ok
huinu tu raksti,15min. Un 90 gradi,protams man ir strťadajosa elektriska piesildisana
Atslēdz un paskaties kā tad būs pēc 15 min. Es teiktu kā kādi max 60 grādi būtu.
3.0d ar Webastu arī uzsilst super ātri.
interesanti kapec man butu viņa jaatslēdz???Varbut tu savam sataisi lai nav jasalst
Tāpēc, lai saprastu, ka tā sulaspaka nespēj uzsilt bez papildus sildītāja arī ar labiem termostatiem nebraucot pa šoseju.
Man Webasto darbojas un uzsilda vēl pirms iekāpju auto.
droši ka nezināji,bet jau sen kā mazie dīzeļi ir aprikoti ar elektriskajiem piesilditājiem,un ja kaut kas nesilda tad ir jasataisa un tad viss ir silts | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Pirms 2 gadi,kad darbojas priekssilditajs,siltums varetu teikt,naca uzreiz pec piedarbinasanas,bet nospraga priekssilditajs,tgd videji pec 6 minutem nak siltums,darba temperaturu rada pec kadam 10minutem | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
20 Feb 2018, 12:46:14 @Rockstar rakstīja:
Par 30€ autora BMW aprīkošu ar speciālu termo-nano kartonu
Šodien izmēģināju - tiešām darbojas īsos braucienos(stāvēšanā) pa pilsētu | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| kaads pamatojums, lai tehniskaa kaartiibaa esosham auto tas darbotos [veel jo vairaak - pilseetas paarbraucienos]??? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| darbosies tieši vairāk pilsētā, jo samazinās gaisa apmaiņu zem haubes, bloks/galva tomēr arī ir "radiātori", jo mazāk gaisa apmaiņas tur, jo vairāk siltuma paliks ko atdot salonam
vai tad jaunākiem nav jau iebūvētas klapes difuzorā, kas tieši šo funkciju izpilda? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Feb 2018, 19:07:09 @JZ rakstīja:
darbosies tieši vairāk pilsētā, jo samazinās gaisa apmaiņu zem haubes, bloks/galva tomēr arī ir "radiātori", jo mazāk gaisa apmaiņas tur, jo vairāk siltuma paliks ko atdot salonam
vai tad jaunākiem nav jau iebūvētas klapes difuzorā, kas tieši šo funkciju izpilda?
pag, ja termomufta ir vesela, sastregumos apgriezieni mazi, caur radiatoru gaisa pluusma nekaada + radiators ir AUKSTS [jo termostats ciet] - kaada tur iipasha jeega no tiem kartona gabaliem?
taas klapes ir mazaakiem aerodinamiskas zudumiem. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir
driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
| Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir
driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:
21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir
driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.
nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto. | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:
21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir
driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.
nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.
Man ir otto. Dīzeli pirktu ja brauktu braucienus garākiem gabaliem 40min< | Offline | | |
|
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Feb 2018, 20:49:55 @Rockstar rakstīja:
21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:
21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir
driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.
nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.
Man ir otto. Dīzeli pirktu ja brauktu braucienus garākiem gabaliem 40min<
Tev bija obligaati viss jaasalauzh, ja? | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
| Sorry, šis bija dīzeļu topiks | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
21 Feb 2018, 20:40:13 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 20:24:17 @Rockstar rakstīja:
21 Feb 2018, 20:05:27 @N53series rakstīja:
21 Feb 2018, 19:25:47 @JZ rakstīja:
nu bet nenoliegsi tak ka tas kartons palīdz saglabāt vairāk siltuma ja tas samazina āra gaisa pieplūdi zem haubes?
un termomuftes, arī pilnīgi veselas, tāpat velk līdzi ventilātoru pietiekami, lai tas kaut kādu gaisa apmaiņu tur taisītu
el piesildītāji šādiem augsti efektīvajiem motoriem vispār sāk izskatīties ļoti piemērots risinājums problēmai, rada papildus slodzi motoram tieši tad, kad vajadzīgs, nu, tas, ja atmet webasto variantus
apshaubu. bet, varam izveikt meeriijumus. ciparnieki termometri, gaisam pluusmas meeriitaaji, termokamera man ir
driizaak kartoni jaaliek priekshaa tiem, kam termomuftas kjiile aukstumaa un terostati silda radiatoru, ir pusatveerushies.
Manā gadījumā viena brauciena veicamais attālums ar pilnībā atdzisušu motoru ir 6-7km un brauciena ilgums 12-15 min.
Termostati kārtībā, svaigs antifrīzs, jauna termomufta. Ar kartonu ierobežoju aukstā gaisa plūsmu uz motora bloku, lai dzeses šķidrums ātrāk sasniegtu darba temperatūru.
nuu.. un shaadiem tripiem peerkam diizeli, jo tas sekundaarajaa tirguu leetaaks.
tu jau nomoci izpluudi - katu, dpf [kursh jau izraveets, ne?].
tas ir sadisms pret to auto.
Nu nu, paskaties tālāk par savu sapņu auto (lasīt - e60). Benzīni visi ir lētāki un interese par viņiem ir mazāka.
It īpaši tā ari ar ne-sulas pakas dzinējiem.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 21 Feb 2018, 20:56:05 ] | Offline | | |
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Nav taču neviena normāla BMW benzīnnieka e90, e60 gados, tāpēc es arī nonācu līdz dīzelim, kaut gan pārsvarā pilsēta un īsie gabali. Visādi citādi es labāk būtu pircis benzīnnieku. Dīzeļiem vismaz detaļas pa pilnam un servisi arī kaut ko zina. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|