Online
Pašreiz BMWPower skatās 254 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Cipars par ķēdes maiņu 520d F11 Touring
Autors | Ziņojums |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu. | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
pilnīgas muļķības sarakstīji | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1244
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
12 Sep 2020, 00:12:49 @uldens1 rakstīja:
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
pilnīgas muļķības sarakstīji
Nav multibas, man ta radiniekam pat bija, vinam servisa saka ka zobrati ir nodilusi un jamaina , nee nemainam jo zobrati ir tikai oem un maksa kosmosu , reziltats ap 60 k un liki varsti. [ Šo ziņu laboja ezis_, 12 Sep 2020, 00:24:36 ] | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici
Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pirmkārt jau siksna nav no dzelzs. NEvaru iedomāties cik simtus tūkstošu jābrauc, lai sadiltu zobrati. Ķēdei pēc 250 000km ir neliels zobratu dilums, tas loģiski.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
12 Sep 2020, 01:47:01 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici
Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.
Vai arī ka servisnieki teica, jo redzēja ka nodiluši.
Nav jau visiem motoriem tā zobene tik cieši slēgta-bez pannas pa grantenēm mizojot sava deva abrazīva var tikt arī līdz zobenei/zobratiem. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
12 Sep 2020, 11:48:42 @cmax rakstīja:
12 Sep 2020, 01:47:01 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici
Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.
Vai arī ka servisnieki teica, jo redzēja ka nodiluši.
Nav jau visiem motoriem tā zobene tik cieši slēgta-bez pannas pa grantenēm mizojot sava deva abrazīva var tikt arī līdz zobenei/zobratiem.
tas ir viens gadījums no 1000,bet čalis stāsta ka otrā siksna vairs nekalpos noteikto intervālu Sviests un tuftoloģija | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
12 Sep 2020, 12:34:26 @uldens1 rakstīja:
12 Sep 2020, 11:48:42 @cmax rakstīja:
12 Sep 2020, 01:47:01 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:
11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:
11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici
Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.
Vai arī ka servisnieki teica, jo redzēja ka nodiluši.
Nav jau visiem motoriem tā zobene tik cieši slēgta-bez pannas pa grantenēm mizojot sava deva abrazīva var tikt arī līdz zobenei/zobratiem.
tas ir viens gadījums no 1000,bet čalis stāsta ka otrā siksna vairs nekalpos noteikto intervālu Sviests un tuftoloģija
Pordam dirselim otrā siksna nogāja 190kkm, paredzēts bija 200kkm. Nekas tur nebija sadilis un nebija arī oem siksna likta. Tagad atkal uzliku neoem, gan jau ies arī tos 200kkm tālāk. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| to OEM,tāpat ražo contitech vai gates | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
|
11 Sep 2020, 15:58:27 @sys9291 rakstīja:
11 Sep 2020, 14:48:47 @kexxx rakstīja:
11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:
11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?
nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...
10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija
pats dīvainākasi, ka ķēžu problēmas sākās ar M57N2 un ir kopš 2007 gada...pie kam ķēdes kods uz maiņu bija identisks - tātad revīziju nebija vispār..., kā arī ieteiktā maiņas intervāla...nav arī tagad... uz F sērijas kaut kādas pāris revīzijas bija, bet fundamentālas izmaiņas nav un uz B47 motora ķēde izbeidzās pie 105K - tā lūk...
Ja pie 105k izbeidzās b47 ķēde. Tad ir bijis tītenis.
Ir zināmi auto gan b37, gan b47, kam ir 500k+ un eļļa mainīta ar intervālu 30k/ km.
Pieņemu, liktos arī loģiski, mainot eļļu uz 15k ķēde varētu arī noiet visu auto mūžu.
-------
Te viens no piemēriem par b37...
Arī 30k eļļas intervāls līdz pat tiem 540k. Kad serviss ieteicis mainīt ķedi.
https://www.motor-talk.de/forum/-project-onem-1...ni-t4761057.html[ Šo ziņu laboja smilee45, 23 Sep 2020, 14:59:03 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Sep 2020, 14:57:22 @smilee45 rakstīja:
11 Sep 2020, 15:58:27 @sys9291 rakstīja:
11 Sep 2020, 14:48:47 @kexxx rakstīja:
11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:
11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?
nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...
10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija
pats dīvainākasi, ka ķēžu problēmas sākās ar M57N2 un ir kopš 2007 gada...pie kam ķēdes kods uz maiņu bija identisks - tātad revīziju nebija vispār..., kā arī ieteiktā maiņas intervāla...nav arī tagad... uz F sērijas kaut kādas pāris revīzijas bija, bet fundamentālas izmaiņas nav un uz B47 motora ķēde izbeidzās pie 105K - tā lūk...
Ja pie 105k izbeidzās b47 ķēde. Tad ir bijis tītenis.
Ir zināmi auto gan b37, gan b47, kam ir 500k+ un eļļa mainīta ar intervālu 30k/ km.
Pieņemu, liktos arī loģiski, mainot eļļu uz 15k ķēde varētu arī noiet visu auto mūžu.
-------
Te viens no piemēriem par b37...
Arī 30k eļļas intervāls līdz pat tiem 540k. Kad serviss ieteicis mainīt ķedi.
https://www.motor-talk.de/forum/-project-onem-1...ni-t4761057.html
jā jā tītenis un glupais devīgais dīleris bez vārda runas pa goodwill visu sataisīja... dīvaini vai ne? | Offline | | |
smilee45 | | Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Dīvaini gan, tie dzinēji jau tgd ir nobraukti 15,16,17 gadi virs 200-300k km bez bēdas.
Nu otrs scenārijs. 30k eļļas maiņa ekspultējot auto pa pilsētu.
Varēji padalīties ar info.
Kur ekspultēts auto un eļļas intervālu...
Citādi bez jebkādas info teikt, ka pie 100k ķēde mainīta liekas bez seguma. | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
23 Sep 2020, 20:01:55 @smilee45 rakstīja:
Dīvaini gan, tie dzinēji jau tgd ir nobraukti 15,16,17 gadi virs 200-300k km bez bēdas.
Nu otrs scenārijs. 30k eļļas maiņa ekspultējot auto pa pilsētu.
Varēji padalīties ar info.
Kur ekspultēts auto un eļļas intervālu...
Citādi bez jebkādas info teikt, ka pie 100k ķēde mainīta liekas bez seguma.
auto bija ievests LV ar gandrīz 100K noskrējienu, kopts tikai pie dīlera (nu protams ar 30K intervālu), praktiski pēc mēneša (cilvēks uzreiz aizbrauca tripā pa eiropu) ķēde pārtrūka dzinējam rūcot tokšgaitā (tepat Rīgā). Atvilka pie mums, tālāk nogādājām pie dīlera (Inchcape, biju aizūtījis viņiem VIN uhn apvaicājos par perspektīvām), klients nomaksāja par defektāciju kaut kādus 200EUR, tālāk konstatēja jau zināmo faktu un pārējo bez maksas sataisīja Goodwill ietvaros nepilnas nedēļas laikā. Tas arī viss info...
P.S protams, ka gadījums unikāls BET fakts paliek fakts [ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Sep 2020, 20:23:17 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|