Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E61 iegāde
Autors | Ziņojums |
Rhs1992 | | Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 648
Braucu ar: W211 E350
| Ja nauda tiešām ir iekrāta, tad var mēģināt no USA atdzīt viegli apskādētu 528/535/550 benzīnu ar mazu nobraukumu pa kādiem 4-6k un tad pa atlikušajiem 2-4k sataisīt uz tip top. | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100 | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
08 Jan 2018, 21:12:57 @Rhs1992 rakstīja:
Ja nauda tiešām ir iekrāta, tad var mēģināt no USA atdzīt viegli apskādētu 528/535/550 benzīnu ar mazu nobraukumu pa kādiem 4-6k un tad pa atlikušajiem 2-4k sataisīt uz tip top.
Diezgan interesants variants, tomēr pašam būtu bail ko tādu mēģināt, īsti nevaru novērtēt auto stāvokli un vajadzīgos ieguldījumus. Arī Latvijā pirktu auto noteikti vestu uz diagnostiku. | Offline | | |
Rhs1992 | | Kopš: 09. Apr 2016
Ziņojumi: 648
Braucu ar: W211 E350
| Gluži kaķis maisā jau nav - var noalgot inspektoru par 150 dolāriem, kas diezgan nopietni pārbauda un sabildē/safilmē visu ko redz. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 21:25:55 @Rhs1992 rakstīja:
Gluži kaķis maisā jau nav - var noalgot inspektoru par 150 dolāriem, kas diezgan nopietni pārbauda un sabildē/safilmē visu ko redz.
wat?
shiem auto jau ir alu prieksha, ja taa izsista, tur viss ir slikti. visas probleemas ar SRS, sleeptie defekti..
to var njemt tikai perekups, saprotot, ka ir risks, un taisot uz paardoshanu! | Offline | | |
83 | | Kopš: 21. Aug 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 195
Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353
| E61 3.0d normālā Rīgas pilsētas satiksmē ar korķiem ziemā tērēs 11.5-13 l ar mierīgu braukšanu.
Vidējais būs ap 10l un nekādas ekonomijas.
Besī tā tačka, labi, ka sen prom.
[ Šo ziņu laboja 83, 08 Jan 2018, 21:31:52 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.
un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.
moraale - nevari celt, nenes! | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
| Nu latviski sakot 'žaibis''jāņem pasāts b7 tas man 5 gados atmaksāsies | Offline | | |
|
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
08 Jan 2018, 21:35:42 @Lumberjack rakstīja:
Nu latviski sakot 'žaibis''jāņem pasāts b7 tas man 5 gados atmaksāsies
tā arī dari.neklausies te visu proletariātu. | Offline | | |
Zuc | | Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kūtiņu
| Bembis ir forša mašīna un vadāmības un to, kā turas uz ceļu, ir galvas tiesu paraks par citiem (šeit neiet runa par sporta mazinàm). Bet nu jā, labi eksemplāri maksās 2x Tavs budžets, i to vēl būs jāpameklē, bet lētie būs notīti konstruktori no perekupa v.tml. Pašam dieselpower nav bijis, bet ne viens vien ir teicis, ka viens normāls dieselremonts un visa ekonomija pa kāju. Kas apgalvo pretējo, vai nu brauc ar jaunu auto, ir tiešām atraduši labu eksemplāru vai vnk melo, jo negrib atzīt realitāti. | Offline | | |
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.
un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.
moraale - nevari celt, nenes!
Ok ideju sapratu. Pieņemam ka nopērku lētāku dīzeli un nomainu visas Tevis nosauktas detaļas kopā sanāk ap 10k un idejiski braucu tos 200k bēdu nezinot. Domā benzīnu labā stāvoklī var pa 6k dabūt? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.
un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.
moraale - nevari celt, nenes!
varetu padomāt ka tas benzinieks nevaretu nojukt,un tad nu atrodi vēl meistaru kurš viņu vispār var nodiagnosticēt,ar dizeli vismaz daudz kur tiek galā | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 21:49:15 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.
un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.
moraale - nevari celt, nenes!
Ok ideju sapratu. Pieņemam ka nopērku lētāku dīzeli un nomainu visas Tevis nosauktas detaļas kopā sanāk ap 10k un idejiski braucu tos 200k bēdu nezinot. Domā benzīnu labā stāvoklī var pa 6k dabūt?
pag, un tu domaa, ka dzineejs kalpos 500..700 tuukstoshus? un kaarba?
ja tu panjemsi pa 6K kaut kaadu diizeli, pa 4k tu vinjam pat pusi no birstoshajaam lietaam nenomainiisi.
nee, labu benziinu pa 12k vari saakt skatiit. | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 21:53:54 @uldens1 rakstīja:
08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.
un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.
moraale - nevari celt, nenes!
varetu padomāt ka tas benzinieks nevaretu nojukt,un tad nu atrodi vēl meistaru kurš viņu vispār var nodiagnosticēt,ar dizeli vismaz daudz kur tiek galā
ne gluzhi. ja prasiibas benziina lietotaajiem buutu taadas pasha kaa diizelistiem [ka tikai pielec], ar diagnostiku - nekaadu probleemu.
no otra gala - 99% shejienes dizelistu [peec benziina lietotaaju prasiibaam] mieriigi var doties mainiit sprauslas, turbinas n shit. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
| nu ne jau visi perk auto lai tikai remontētu,citiem vajag ar viņu braukt Nevajag jau parspilēt | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
08 Jan 2018, 21:57:24 @uldens1 rakstīja:
nu ne jau visi perk auto lai tikai remontētu,citiem vajag ar viņu braukt Nevajag jau parspilēt
Praktiski izvilki vārdus no mutes.Mljac te padsmit lpp runā par remontiem,turbīnām,sprauslām,netīšām piemirstot ,ka auto ir braukšanas/kritiskā ziņā -pārvietošanās līdzeklis ,nevis remontēt katru brīvu brīdi. | Offline | | |
|
Lumberjack | | Kopš: 04. Nov 2017
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Mitsubishi Lancer
|
08 Jan 2018, 21:54:08 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 21:49:15 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 21:32:45 @N53series rakstīja:
08 Jan 2018, 21:17:39 @Lumberjack rakstīja:
08 Jan 2018, 20:38:04 @Zuc rakstīja:
3L e61 kvēps tāpat tos 8-9 pa pilsētu tērēs. Uz štrāses mazāk. Kur pamatā pārvietojies? Pilsēta? Šoseja? Ja pilsēta, tad nafig to dīzeli, vins tak kā motors tos īsos gabalus braucot tiek bendēts. Uzskatu, ka pilsētai tikai benzīns ir way to go, it sevišķi ziemā. Pa to budžetu vai nu e61 pfl ar m54 motoru (bet tur atkal visādi elektrokasjaki (ne motoram), ja var tādu atrast, vai ļoti labs eksemplārs e46 3L benzīns vai e39. e46 tur arī X var atrast , būs ziemā foršāka braukšana. Tikai par komfortablu to auto gan nenosauksi. Kas reiz teica, ka komforta ziņā koka rati tie ir.
Vidēji sanāk dienā ap 80 šoseja un 20 pilsēta, esošais auto uz šosejas min 8l/100
ok, gadaa nomochii 40k.
soljaraa ielej 3K, benzinaa 3.8K, starpiiba 800 naudas [peec Tevis pasha reekjinaataa], delta - 70 naudas [1 baaka] meenesii.
un tagad padomaa - pat, ja gadas kaada neliela lazha ar turbiinu - gada ekonomija miskastee. sprauslu tiirishana/reguleehana - gada ekonomija miskastee. DPF? 3 gadu ekonomija miskastee.
moraale - nevari celt, nenes!
Ok ideju sapratu. Pieņemam ka nopērku lētāku dīzeli un nomainu visas Tevis nosauktas detaļas kopā sanāk ap 10k un idejiski braucu tos 200k bēdu nezinot. Domā benzīnu labā stāvoklī var pa 6k dabūt?
pag, un tu domaa, ka dzineejs kalpos 500..700 tuukstoshus? un kaarba?
ja tu panjemsi pa 6K kaut kaadu diizeli, pa 4k tu vinjam pat pusi no birstoshajaam lietaam nenomainiisi.
nee, labu benziinu pa 12k vari saakt skatiit.
Tad sanāk dīzelī pirkums + remonts uz 12k nenobrauks man pat 5 gadus. Toties benzīnam piemaksāšu vēl 4k degvielai , bet vismaz līdz Tolmetam tikšu. | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Lumberdzhek,beidz trolljjot | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
08 Jan 2018, 22:04:01 @ralfiks rakstīja:
08 Jan 2018, 21:57:24 @uldens1 rakstīja:
nu ne jau visi perk auto lai tikai remontētu,citiem vajag ar viņu braukt Nevajag jau parspilēt
Praktiski izvilki vārdus no mutes.Mljac te padsmit lpp runā par remontiem,turbīnām,sprauslām,netīšām piemirstot ,ka auto ir braukšanas/kritiskā ziņā -pārvietošanās līdzeklis ,nevis remontēt katru brīvu brīdi.
ja paarvietoshanaas lidzeklis - tad ne E60. tad golfu, pasuudu, raudi, gondu, dajebko.
es saprotu, ka tev - nevis uztureet kaartiibaa, bet - ne remonteet | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Sorry,dziljaaaakaaas diskusijaas neiesaistiiishos,bet ja par mani tad tici vai nee tavaaa zinjaaa bet mans uzskatu jau vecais bembis tika,tiek un tiks uztureeets teicamaaaaa tehniskaa kaartiiibaa.pat veeeel vairaaaak-«nevajadziiigs” dalja sanainiiita Pasha labsajūtai .Bet bez manis taalaaak. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|