Online
Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW E60 automātiskās kārbas problēma.
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Apr 2017, 12:01:54 @cufiks rakstīja:
RSA beidz... Nav tik traki ar to eļļu... protests stabili var visu dabūt lētāk.. LCI ķīniešu kārba nemaksā 7-8k... Pre LCI varbūt..
pag, kaada - kjinieshu? es runaaju par BMW diilera paardotu kaarbu, ar kaut kaadu garantiju. tb, ietaupiit 1K uz to summu, un nopirkt hvz ko?
p.s. jaa, uz ellju kaarbai - iistaa vieta/reize, kur proveet ietaupiit
principaa, filtru var nemainiit - tik izmazgaa soljaraa | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2017, 12:04:54 @cufiks rakstīja:
Kas viņām tur nahuj ir ar tiem plastmasas karteriem? Poļos pirktākais krāms
Karterī ir iekšā filtrs, ZF oriģinālais filtrs maksā kaut kur ap simtu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Apr 2017, 12:06:13 @cufiks rakstīja:
20 Apr 2017, 12:04:34 @N53series rakstīja:
20 Apr 2017, 12:01:54 @cufiks rakstīja:
RSA beidz... Nav tik traki ar to eļļu... protests stabili var visu dabūt lētāk.. LCI ķīniešu kārba nemaksā 7-8k... Pre LCI varbūt..
pag, kaada - kjinieshu? es runaaju par BMW diilera paardotu kaarbu, ar kaut kaadu garantiju. tb, ietaupiit 1K uz to summu, un nopirkt hvz ko?
p.s. jaa, uz ellju kaarbai - iistaa vieta/reize, kur proveet ietaupiit
principaa, filtru var nemainiit - tik izmazgaa soljaraa
Pirms dirs paskaties, kuru kārbu, kurā vietā ZFs ražo
mani neinteresee, kur kursh ko razho, peerkot shaadu [dargu] detalju, man interesee, kursh paardod..
fak, man ir smagi diskuteet ar dumiem cilveekiem. sore, cufikv/rs7eidiigie | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2017, 12:06:13 @cufiks rakstīja:
20 Apr 2017, 12:04:34 @N53series rakstīja:
20 Apr 2017, 12:01:54 @cufiks rakstīja:
RSA beidz... Nav tik traki ar to eļļu... protests stabili var visu dabūt lētāk.. LCI ķīniešu kārba nemaksā 7-8k... Pre LCI varbūt..
pag, kaada - kjinieshu? es runaaju par BMW diilera paardotu kaarbu, ar kaut kaadu garantiju. tb, ietaupiit 1K uz to summu, un nopirkt hvz ko?
p.s. jaa, uz ellju kaarbai - iistaa vieta/reize, kur proveet ietaupiit
principaa, filtru var nemainiit - tik izmazgaa soljaraa
Pirms dirs paskaties, kuru kārbu, kurā vietā ZFs ražo
ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken, Germany
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:
20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:
20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:
20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:
20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:
šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.
Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.
es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?
kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.
Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi
kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!
Tad iesaki kur ir tas "pareizais" meistars pie kā doties savas sāpes risināt!!!! Citādi tāds neta tralala sanāk kā parasti | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:
20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.
Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2017, 12:21:18 @cufiks rakstīja:
ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken, Germany
Nav akmenī kalts, 6hp21 pilnīgi visas Šanhajā - e9x un e6xFL 2.0d un PenCīniem
Par labiem meistariem pārsvarā negrib maksāt vai gaidīt rindā
Nu ja arī ir tā Ķīna, tad jau vienalga ZF garantē savu kvalitāti, no Ķīnas nāk arī labas mantas, ražošana Ķīnā bieži vien ir vienīgā iespēja, jo ir daži resursi, kurus Ķīna aizliedz izvest-attiecīgi ražošana jāveic pašā Ķīnā, es domāju tālredzīga politika. Tas ir viens no imesliem kāpēc Aifonus klapē Ķīnā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
Tad iesaki kur ir tas "pareizais" meistars pie kā doties savas sāpes risināt!!!! Citādi tāds neta tralala sanāk kā parasti
es to nedariishu. un ar prieku lasiishu kaarteejaas zheelabas. tie, kam interesee, var sazinaaties privaati.
zini, kaapeec es to nedariishu? taapeec, ka vidusmeera shii foruma lieotaajs ir smurgulis vaarda tieshaa noziimee. rupjsh, dumjsh, neattapiigs. bet, ar viedokliiti.
taapeec, ka peec buutiibas foruma vadiibai [par owneriem nerunaajot] neinteresee sho vietu savest kaartiibaa. aciimredzot, baile jebko kustinaat, ka tikai nepazuud tie paarsimts EUR, kas no reklaamaam iekriit. ib, ja nebuus tukshdiskahnas, nebuus postu.
es te vienaa teema ko proveeju skaidrot, iekritu uz stundu un sajutu vnk suudu laviinu. taadu stulbuma koncentraaciju, ka.. kaadu briidi jaatpuushaas.
es te nebiju.. hvz - 5?10? gadus.. nekas nav mainijies. niki citi. dalja. liimenis - sore, svaks. sheit praktiski nevienu neinteresee sanjemt kaadu veertiigu info. te ir vieta, kur pameetaaties suudiem. kur labi juutaas lohi. shiiranti, cufiki, vinjiem lidziigie. | Offline | | |
|
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1484
Braucu ar: tīriem diskiem
| Pizdaa vnk, pēc n53series teiktā visi lohi uzreiz maina kārbas.
Vaitad parasti nesāk ar to, ka nolej eļļu un paskatās vai nav skaidas iekšā? Un tad izdara secinājumus? Ja nav tad skatās tālāk. Pāris cilvēku pastāsta savu ļoti līdzīgu gadījumu, nē nehuja bljat visi tupi.
Un vispār iemācaties offtopiku. Topika autors jautāja kāds ir iespējamais scenārijs nevis kurš kuram kurā vietā snikeru stumda.
Iesaku tēmu slēgt. [ Šo ziņu laboja FisherS, 20 Apr 2017, 12:33:06 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2017, 12:21:18 @Ridlihs rakstīja:
20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:
20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.
Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.
A čo? Tā arī ir, kārbas mūžam pilnīgi pietiek, parasti ap 200k km, realitātē tas ZF tomēr kārbas taisa tik ļoti labas, ka viņas reāli noiet 400-500k (uz tāfeles gan 170k un tikko no Vācijas)
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Apr 2017, 12:26:16 @N53series rakstīja:
Tad iesaki kur ir tas "pareizais" meistars pie kā doties savas sāpes risināt!!!! Citādi tāds neta tralala sanāk kā parasti
es to nedariishu. un ar prieku lasiishu kaarteejaas zheelabas. tie, kam interesee, var sazinaaties privaati.
zini, kaapeec es to nedariishu? taapeec, ka vidusmeera shii foruma lieotaajs ir smurgulis vaarda tieshaa noziimee. rupjsh, dumjsh, neattapiigs. bet, ar viedokliiti.
taapeec, ka peec buutiibas foruma vadiibai [par owneriem nerunaajot] neinteresee sho vietu savest kaartiibaa. aciimredzot, baile jebko kustinaat, ka tikai nepazuud tie paarsimts EUR, kas no reklaamaam iekriit. ib, ja nebuus tukshdiskahnas, nebuus postu.
es te vienaa teema ko proveeju skaidrot, iekritu uz stundu un sajutu vnk suudu laviinu. taadu stulbuma koncentraaciju, ka.. kaadu briidi jaatpuushaas.
es te nebiju.. hvz - 5?10? gadus.. nekas nav mainijies. niki citi. dalja. liimenis - sore, svaks. sheit praktiski nevienu neinteresee sanjemt kaadu veertiigu info. te ir vieta, kur pameetaaties suudiem. kur labi juutaas lohi. shiiranti, cufiki, vinjiem lidziigie.
+- tā arī ir. Tāpēc 99% nopietni komunicēju tikai caur PM vai citā veidā. Bet nu reizi pa reizei atsevišķos topikos kad paceļas man interesējoša tēma gripas padiskutēt, reizēm jau izvēršas noderīgs bazars . | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
20 Apr 2017, 12:32:23 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Apr 2017, 12:21:18 @Ridlihs rakstīja:
20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:
20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.
Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.
A čo? Tā arī ir, kārbas mūžam pilnīgi pietiek, parasti ap 200k km, realitātē tas ZF tomēr kārbas taisa tik ļoti labas, ka viņas reāli noiet 400-500k (uz tāfeles gan 170k un tikko no Vācijas)
Piekrītu | Offline | | |
bum1 | | Kopš: 19. Apr 2017
Ziņojumi: 54
Braucu ar:
|
20 Apr 2017, 12:39:15 @Ridlihs rakstīja:
20 Apr 2017, 12:32:23 @RSAWorkshop rakstīja:
20 Apr 2017, 12:21:18 @Ridlihs rakstīja:
20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:
20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.
Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.
A čo? Tā arī ir, kārbas mūžam pilnīgi pietiek, parasti ap 200k km, realitātē tas ZF tomēr kārbas taisa tik ļoti labas, ka viņas reāli noiet 400-500k (uz tāfeles gan 170k un tikko no Vācijas)
Piekrītu
Tad par ko smejies? | Offline | | |
MMI | | Kopš: 18. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6852
Braucu ar: RS
|
20 Apr 2017, 11:56:36 @N53series rakstīja:
20 Apr 2017, 11:51:50 @MMI rakstīja:
20 Apr 2017, 11:48:40 @N53series rakstīja:
aa, liksi jaunu kaarbu? jaa, protams, pareiza riiciba! tad - pilniigi cits staasts!
Neko vēl nelieku... Jautājums bija par to, kas man kā automašīnas lietotājai, kas neko no tā visa nesaprot ir vienkāršākais-pareizākais variants!
Tu sevi pozicionē kā spečuku, bet kā es to varu zināt? Kā es varu izvēlēties pie kura spečuka man braukt, kurš pēc Taviem vārdiem "mani nejās"?
precizeesim: jauna kaarba maksaa.. 7000..8000 EUR LCI modelim. attieciigi - neliksi, vai ne?
Ja kaarbaa ir dilstoshas detaljas [un taadu tur ir daudz, jo viss grozaas/rotee, sleedzaas/atsleedzaas], taas nodilst, vai ne? ja liksi lietotu kaarbu, taa arii buus padilusi, vai ne? cik? cik ilgi taa kalpos? to nezin neviens, pat pati kaarba.
par servisiem - man nav nekaa pozitiiva, ko ieteikt. diemzheel. tb., ir suudiiga pieredze, ir.. vairaak neitraala. bet, ieteikt neieteikshu nevienu. ibo, lai ko ieteiktu, beigaas sanaaks dabuut aknaas.
Nu redz...
Atgriežamies pie mana iepriekšējā jautājuma...
Es skatos uz šo jautājumu, kā cilvēks mirstīgais, kas no šī neko nesaprot un netaisās saprast (esmu sieviete un man pietiek ar to, ka +/- pārzinu galveno detaļu nosaukumu zem kapota)..
Es piekrītu, ka ir risks likt lietotu, jo es nezinu lietojuma pakāpi/zemūdens akmeņus utt, kas tur var izlīst.. Bet man ir iekšējā pārliecība, ka ar šo lietoto kārbu vismaz divus/trīs gadus nobraukšu (neesmu droša vai ar šo auto braukšu 5 un vairāk gadus)...
Un ir otrs variants- protams, labāks.. Saremontēt/atjaunot utt, kas dos man pārliecību, ka kārba izturēs vēl vismaz pusi no līdzšinējās dzīves... Tikai maza problēma- pēc Taviem tekstiem lielākā daļa mani apjās un tikai veiksmes gadījumā sataisīs to, kas patiešām ir jātaisa.. un izdarīs to kvalitatīvi..
Kā arī pat ieteikt nevari kādu, kas to droši varētu izdarīt...
Nu nopietni.. Ko man ar to iesākt?
Svārstos par ieberzienu uz iespējams sačakarētu kārbu (+/- zinu summu ar ko riskēju) un starp ļoti ilgu dzīvošanos pa servisiem, kamēr atradīšu to īsto un vienīgo (neprognozējamas izmaksas..)
Jebkurā gadījumā paldies par situācijas ieskicēšanu. | Offline | | |
FisherS | | Kopš: 20. Jun 2013
Ziņojumi: 1484
Braucu ar: tīriem diskiem
| Pēc viņa teiktā, automašīnā vari sēsties tikai tad, kad pārzināsi katru mezglu sīkāk, tikmēr brauc ar Nila zilajiem busiem, vai arī tevi appisīs servisā.
Cilvēciskais skaidrojums
Divi varianti, ja KĀRBA IR BEIGTA:
(Trešais variants ir jauna, bet pirkt kārbu gandrīz auto vērtībā )
1)Cita lietota kārba
Miinuss - Var nopirkt jau beigtu, un arī nav garantija, ka pēc laika arī nenobruks
Plus - būs "iespējams" lētāk un ātrāk atgūt auto
2)restaurēt esošo
Mīnuss - ilgāks process, dārgāks process, liela varbūtība, ka problēmas būs tāpat(tiksi appista servisā)
Plus - ja labs serviss un garantija tad var braukt bēdu nezinot.
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba. | Offline | | |
|
Pufaix | | Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1727
Braucu ar: NC700XD, gludekli
|
20 Apr 2017, 14:59:23 @Ridlihs rakstīja:
Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.
Offtopic, bet +/- cik nostājās b/u e39 kārba un ~ pie cik km sāk parādīties vajadzība pēc viņas? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2017, 15:10:30 @Pufaix rakstīja:
20 Apr 2017, 14:59:23 @Ridlihs rakstīja:
Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.
Offtopic, bet +/- cik nostājās b/u e39 kārba un ~ pie cik km sāk parādīties vajadzība pēc viņas?
e39 ir entās kārbas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
20 Apr 2017, 14:59:23 @Ridlihs rakstīja:
Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.
precizēsim - ir ilūzija. ibo, Marihuāns taču arī nezin, kāds ir tās kārbas nodilums. ok, ja nākošajā dienā zvanīsi - viss būs gerai. Bet, nedomāju, ka Marihuāns ir ar mieru svešu auto kārbas tirgot ar garantiju, piem., pusgads vai gads [da kaut pārdesmit k km].. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Apr 2017, 16:01:57 @Pufaix rakstīja:
piem. tās piecinieces kas nāk feisliftam 3.0d?
Neorientējos kas tur kā, bet cik saprotu e39 nāk GM un ZF kārbas?
Vienas labākas kā otras?
300eur/400k
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|