Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW E60 automātiskās kārbas problēma.

AutorsZiņojums
N53series
20. Apr 2017, 12:04 #61

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 12:01:54 @cufiks rakstīja:
RSA beidz... Nav tik traki ar to eļļu... protests stabili var visu dabūt lētāk.. LCI ķīniešu kārba nemaksā 7-8k... Pre LCI varbūt..

pag, kaada - kjinieshu? es runaaju par BMW diilera paardotu kaarbu, ar kaut kaadu garantiju. tb, ietaupiit 1K uz to summu, un nopirkt hvz ko?

p.s. jaa, uz ellju kaarbai - iistaa vieta/reize, kur proveet ietaupiit
principaa, filtru var nemainiit - tik izmazgaa soljaraa
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 12:07 #62

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 12:04:54 @cufiks rakstīja:
Kas viņām tur nahuj ir ar tiem plastmasas karteriem? Poļos pirktākais krāms
Karterī ir iekšā filtrs, ZF oriģinālais filtrs maksā kaut kur ap simtu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Apr 2017, 12:07 #63

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 12:06:13 @cufiks rakstīja:

20 Apr 2017, 12:04:34 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 12:01:54 @cufiks rakstīja:
RSA beidz... Nav tik traki ar to eļļu... protests stabili var visu dabūt lētāk.. LCI ķīniešu kārba nemaksā 7-8k... Pre LCI varbūt..

pag, kaada - kjinieshu? es runaaju par BMW diilera paardotu kaarbu, ar kaut kaadu garantiju. tb, ietaupiit 1K uz to summu, un nopirkt hvz ko?

p.s. jaa, uz ellju kaarbai - iistaa vieta/reize, kur proveet ietaupiit
principaa, filtru var nemainiit - tik izmazgaa soljaraa


Pirms dirs paskaties, kuru kārbu, kurā vietā ZFs ražo

mani neinteresee, kur kursh ko razho, peerkot shaadu [dargu] detalju, man interesee, kursh paardod..

fak, man ir smagi diskuteet ar dumiem cilveekiem. sore, cufikv/rs7eidiigie
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 12:11 #64

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 12:06:13 @cufiks rakstīja:

20 Apr 2017, 12:04:34 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 12:01:54 @cufiks rakstīja:
RSA beidz... Nav tik traki ar to eļļu... protests stabili var visu dabūt lētāk.. LCI ķīniešu kārba nemaksā 7-8k... Pre LCI varbūt..

pag, kaada - kjinieshu? es runaaju par BMW diilera paardotu kaarbu, ar kaut kaadu garantiju. tb, ietaupiit 1K uz to summu, un nopirkt hvz ko?

p.s. jaa, uz ellju kaarbai - iistaa vieta/reize, kur proveet ietaupiit
principaa, filtru var nemainiit - tik izmazgaa soljaraa


Pirms dirs paskaties, kuru kārbu, kurā vietā ZFs ražo
ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken, Germany

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
20. Apr 2017, 12:18 #65

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Apr 2017, 10:12:05 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 10:09:15 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 10:02:37 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 09:59:17 @FisherS rakstīja:

20 Apr 2017, 09:32:56 @N53series rakstīja:

šmurguli, nepārej uz personiskiem apvanojumiem.


Un ko tu darīji iepriekš? Citiem kārbas remonts ir nelaime un saka kā bija, bet tu jauc 39 iekšā.


es mēģinu paskaidrot, ka kādos 90% gadījumu ''nelaime'' ir meistaru kvalifikācija. Un kārba NAV jāmaina. Kurš no meistariem ko jēdz no to kārbu vadībām? kurš vispār solenoīdu pazīst? kurš vispār pieslēgties tai kārbai māk?

kurš par to maksā? KLIENTS. Es mēģinu aktualizēt tēmu - meklējam normālus meistarus, nevis ''man bija, es mainīju''. Mainīt pret līdzīgu lietotu - nav liela māka.


Viktors jēdz. var viegli forumā pameklēt atsauksmi


kā TU zini, ka jēdz? KĀ? kādas ir tās īpašās pazimes? Nav ūsu? ir dators? Ir dators, un tur nav youporn atvērts? Ir eļļainas rokas? paprasīja ''tikai'' 900 naudas par to, par ko citi prasīja 1200?
Meistars, kurš piedāvā MAINĪT, nevis remontēt, nav meistars. Tas ir pārlicējs!


Tad iesaki kur ir tas "pareizais" meistars pie kā doties savas sāpes risināt!!!! Citādi tāds neta tralala sanāk kā parasti
Offline
Ridlihs
20. Apr 2017, 12:21 #66

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:

20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.


Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.



Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 12:25 #67

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 12:21:18 @cufiks rakstīja:
ZF Getriebe GmbH in Saarbrücken, Germany


Nav akmenī kalts, 6hp21 pilnīgi visas Šanhajā - e9x un e6xFL 2.0d un PenCīniem

Par labiem meistariem pārsvarā negrib maksāt vai gaidīt rindā
Nu ja arī ir tā Ķīna, tad jau vienalga ZF garantē savu kvalitāti, no Ķīnas nāk arī labas mantas, ražošana Ķīnā bieži vien ir vienīgā iespēja, jo ir daži resursi, kurus Ķīna aizliedz izvest-attiecīgi ražošana jāveic pašā Ķīnā, es domāju tālredzīga politika. Tas ir viens no imesliem kāpēc Aifonus klapē Ķīnā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Apr 2017, 12:26 #68

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:



Tad iesaki kur ir tas "pareizais" meistars pie kā doties savas sāpes risināt!!!! Citādi tāds neta tralala sanāk kā parasti


es to nedariishu. un ar prieku lasiishu kaarteejaas zheelabas. tie, kam interesee, var sazinaaties privaati.

zini, kaapeec es to nedariishu? taapeec, ka vidusmeera shii foruma lieotaajs ir smurgulis vaarda tieshaa noziimee. rupjsh, dumjsh, neattapiigs. bet, ar viedokliiti.
taapeec, ka peec buutiibas foruma vadiibai [par owneriem nerunaajot] neinteresee sho vietu savest kaartiibaa. aciimredzot, baile jebko kustinaat, ka tikai nepazuud tie paarsimts EUR, kas no reklaamaam iekriit. ib, ja nebuus tukshdiskahnas, nebuus postu.
es te vienaa teema ko proveeju skaidrot, iekritu uz stundu un sajutu vnk suudu laviinu. taadu stulbuma koncentraaciju, ka.. kaadu briidi jaatpuushaas.
es te nebiju.. hvz - 5?10? gadus.. nekas nav mainijies. niki citi. dalja. liimenis - sore, svaks. sheit praktiski nevienu neinteresee sanjemt kaadu veertiigu info. te ir vieta, kur pameetaaties suudiem. kur labi juutaas lohi. shiiranti, cufiki, vinjiem lidziigie.
Offline
FisherS
20. Apr 2017, 12:30 #69

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem

Pizdaa vnk, pēc n53series teiktā visi lohi uzreiz maina kārbas.

Vaitad parasti nesāk ar to, ka nolej eļļu un paskatās vai nav skaidas iekšā? Un tad izdara secinājumus? Ja nav tad skatās tālāk. Pāris cilvēku pastāsta savu ļoti līdzīgu gadījumu, nē nehuja bljat visi tupi.

Un vispār iemācaties offtopiku. Topika autors jautāja kāds ir iespējamais scenārijs nevis kurš kuram kurā vietā snikeru stumda.

Iesaku tēmu slēgt.

[ Šo ziņu laboja FisherS, 20 Apr 2017, 12:33:06 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 12:32 #70

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 12:21:18 @Ridlihs rakstīja:

20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:

20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.


Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.




A čo? Tā arī ir, kārbas mūžam pilnīgi pietiek, parasti ap 200k km, realitātē tas ZF tomēr kārbas taisa tik ļoti labas, ka viņas reāli noiet 400-500k (uz tāfeles gan 170k un tikko no Vācijas)

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
20. Apr 2017, 12:36 #71

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Apr 2017, 12:26:16 @N53series rakstīja:


Tad iesaki kur ir tas "pareizais" meistars pie kā doties savas sāpes risināt!!!! Citādi tāds neta tralala sanāk kā parasti


es to nedariishu. un ar prieku lasiishu kaarteejaas zheelabas. tie, kam interesee, var sazinaaties privaati.

zini, kaapeec es to nedariishu? taapeec, ka vidusmeera shii foruma lieotaajs ir smurgulis vaarda tieshaa noziimee. rupjsh, dumjsh, neattapiigs. bet, ar viedokliiti.
taapeec, ka peec buutiibas foruma vadiibai [par owneriem nerunaajot] neinteresee sho vietu savest kaartiibaa. aciimredzot, baile jebko kustinaat, ka tikai nepazuud tie paarsimts EUR, kas no reklaamaam iekriit. ib, ja nebuus tukshdiskahnas, nebuus postu.
es te vienaa teema ko proveeju skaidrot, iekritu uz stundu un sajutu vnk suudu laviinu. taadu stulbuma koncentraaciju, ka.. kaadu briidi jaatpuushaas.
es te nebiju.. hvz - 5?10? gadus.. nekas nav mainijies. niki citi. dalja. liimenis - sore, svaks. sheit praktiski nevienu neinteresee sanjemt kaadu veertiigu info. te ir vieta, kur pameetaaties suudiem. kur labi juutaas lohi. shiiranti, cufiki, vinjiem lidziigie.



+- tā arī ir. Tāpēc 99% nopietni komunicēju tikai caur PM vai citā veidā. Bet nu reizi pa reizei atsevišķos topikos kad paceļas man interesējoša tēma gripas padiskutēt, reizēm jau izvēršas noderīgs bazars .
Offline
Ridlihs
20. Apr 2017, 12:39 #72

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


20 Apr 2017, 12:32:23 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 12:21:18 @Ridlihs rakstīja:

20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:

20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.


Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.




A čo? Tā arī ir, kārbas mūžam pilnīgi pietiek, parasti ap 200k km, realitātē tas ZF tomēr kārbas taisa tik ļoti labas, ka viņas reāli noiet 400-500k (uz tāfeles gan 170k un tikko no Vācijas)


Piekrītu
Offline
bum1
20. Apr 2017, 12:42 #73

Kopš: 19. Apr 2017

Ziņojumi: 54

Braucu ar:


20 Apr 2017, 12:39:15 @Ridlihs rakstīja:

20 Apr 2017, 12:32:23 @RSAWorkshop rakstīja:

20 Apr 2017, 12:21:18 @Ridlihs rakstīja:

20 Apr 2017, 11:46:14 @bum1 rakstīja:

20 Apr 2017, 11:43:48 @protams rakstīja:
Es lieku (jau kuro reizi) uz aiztirstu filtru, kura dēļ nav vajadzīgais spiediens utt..
Piekrītu kaspicham par "speciem", kuri piemēram eļļas un filtra maiņas vietā, sāk ar kārbas montēšanu un ciparu par "darbu" izdomāšanu.


Wess select saka ka ražotājs kārbas eļļu ir noteicis kā mūžigu un tā nav jāmaina.




A čo? Tā arī ir, kārbas mūžam pilnīgi pietiek, parasti ap 200k km, realitātē tas ZF tomēr kārbas taisa tik ļoti labas, ka viņas reāli noiet 400-500k (uz tāfeles gan 170k un tikko no Vācijas)


Piekrītu


Tad par ko smejies?
Offline
MMI
20. Apr 2017, 13:44 #74

Kopš: 18. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6852

Braucu ar: RS


20 Apr 2017, 11:56:36 @N53series rakstīja:

20 Apr 2017, 11:51:50 @MMI rakstīja:

20 Apr 2017, 11:48:40 @N53series rakstīja:

aa, liksi jaunu kaarbu? jaa, protams, pareiza riiciba! tad - pilniigi cits staasts!

Neko vēl nelieku... Jautājums bija par to, kas man kā automašīnas lietotājai, kas neko no tā visa nesaprot ir vienkāršākais-pareizākais variants!
Tu sevi pozicionē kā spečuku, bet kā es to varu zināt? Kā es varu izvēlēties pie kura spečuka man braukt, kurš pēc Taviem vārdiem "mani nejās"?


precizeesim: jauna kaarba maksaa.. 7000..8000 EUR LCI modelim. attieciigi - neliksi, vai ne?

Ja kaarbaa ir dilstoshas detaljas [un taadu tur ir daudz, jo viss grozaas/rotee, sleedzaas/atsleedzaas], taas nodilst, vai ne? ja liksi lietotu kaarbu, taa arii buus padilusi, vai ne? cik? cik ilgi taa kalpos? to nezin neviens, pat pati kaarba.

par servisiem - man nav nekaa pozitiiva, ko ieteikt. diemzheel. tb., ir suudiiga pieredze, ir.. vairaak neitraala. bet, ieteikt neieteikshu nevienu. ibo, lai ko ieteiktu, beigaas sanaaks dabuut aknaas.

Nu redz...
Atgriežamies pie mana iepriekšējā jautājuma...
Es skatos uz šo jautājumu, kā cilvēks mirstīgais, kas no šī neko nesaprot un netaisās saprast (esmu sieviete un man pietiek ar to, ka +/- pārzinu galveno detaļu nosaukumu zem kapota)..
Es piekrītu, ka ir risks likt lietotu, jo es nezinu lietojuma pakāpi/zemūdens akmeņus utt, kas tur var izlīst.. Bet man ir iekšējā pārliecība, ka ar šo lietoto kārbu vismaz divus/trīs gadus nobraukšu (neesmu droša vai ar šo auto braukšu 5 un vairāk gadus)...
Un ir otrs variants- protams, labāks.. Saremontēt/atjaunot utt, kas dos man pārliecību, ka kārba izturēs vēl vismaz pusi no līdzšinējās dzīves... Tikai maza problēma- pēc Taviem tekstiem lielākā daļa mani apjās un tikai veiksmes gadījumā sataisīs to, kas patiešām ir jātaisa.. un izdarīs to kvalitatīvi..
Kā arī pat ieteikt nevari kādu, kas to droši varētu izdarīt...
Nu nopietni.. Ko man ar to iesākt?
Svārstos par ieberzienu uz iespējams sačakarētu kārbu (+/- zinu summu ar ko riskēju) un starp ļoti ilgu dzīvošanos pa servisiem, kamēr atradīšu to īsto un vienīgo (neprognozējamas izmaksas..)

Jebkurā gadījumā paldies par situācijas ieskicēšanu.
Offline
FisherS
20. Apr 2017, 14:41 #75

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1484

Braucu ar: tīriem diskiem

Pēc viņa teiktā, automašīnā vari sēsties tikai tad, kad pārzināsi katru mezglu sīkāk, tikmēr brauc ar Nila zilajiem busiem, vai arī tevi appisīs servisā.

Cilvēciskais skaidrojums

Divi varianti, ja KĀRBA IR BEIGTA:
(Trešais variants ir jauna, bet pirkt kārbu gandrīz auto vērtībā )
1)Cita lietota kārba

Miinuss - Var nopirkt jau beigtu, un arī nav garantija, ka pēc laika arī nenobruks
Plus - būs "iespējams" lētāk un ātrāk atgūt auto

2)restaurēt esošo

Mīnuss - ilgāks process, dārgāks process, liela varbūtība, ka problēmas būs tāpat(tiksi appista servisā)
Plus - ja labs serviss un garantija tad var braukt bēdu nezinot.



Offline
Ridlihs
20. Apr 2017, 14:59 #76

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.
Offline
Pufaix
20. Apr 2017, 15:10 #77

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1727

Braucu ar: NC700XD, gludekli


20 Apr 2017, 14:59:23 @Ridlihs rakstīja:
Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.


Offtopic, bet +/- cik nostājās b/u e39 kārba un ~ pie cik km sāk parādīties vajadzība pēc viņas?
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 15:26 #78

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 15:10:30 @Pufaix rakstīja:

20 Apr 2017, 14:59:23 @Ridlihs rakstīja:
Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.


Offtopic, bet +/- cik nostājās b/u e39 kārba un ~ pie cik km sāk parādīties vajadzība pēc viņas?
e39 ir entās kārbas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
20. Apr 2017, 16:06 #79

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


20 Apr 2017, 14:59:23 @Ridlihs rakstīja:
Vajag pirkt pie kā pārbaudīta, būs mazāk iespēja ieberzties. Ņēmu e39 kārbu pie marihuāna, viss čoms pie viņa regulāri iepērkas.ja ir kas netā, tad tiek atrisināts. Pāris čomus esu pie Maxist aizsūtījis, nu arī pie pēdējā gan nebija kàrba.


precizēsim - ir ilūzija. ibo, Marihuāns taču arī nezin, kāds ir tās kārbas nodilums. ok, ja nākošajā dienā zvanīsi - viss būs gerai. Bet, nedomāju, ka Marihuāns ir ar mieru svešu auto kārbas tirgot ar garantiju, piem., pusgads vai gads [da kaut pārdesmit k km]..
Offline
RSAWorkshop
20. Apr 2017, 16:06 #80

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Apr 2017, 16:01:57 @Pufaix rakstīja:
piem. tās piecinieces kas nāk feisliftam 3.0d?
Neorientējos kas tur kā, bet cik saprotu e39 nāk GM un ZF kārbas?

Vienas labākas kā otras?

300eur/400k

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo