Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: e39 kick-down mašīna neiet
Autors | Ziņojums |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| Kas tieši ir domāts ar "turbīna pārpūš"? Čipšotājs pārcenties ar settingiem, un wastegate netiek darbināts vispār, t.i., visas izplūdes gāzes, cik ir, tik griež to nabaga turbīnu? Man par to ir stipri maza nojausma, un ir vairāk alus ribās, kā būtu pieklājīgi atzīt, bet tur var iestāties daudz postažas dēļ tā, sākot ar to, ka sūknis nespēj piesūknēt gana degvielas => pārāk liess maisījums => motors glābjas, kā var (ir tā, ka pārlieku liess maisījums var netieši izraisīt detonāciju dēļ tā, ka t* degkamerā ir pārāk augsta, ko pēc tam saprot knock sensori?), un turpinot ar to, ka turbīna vnk nav paredzēta darbam tādā režīmā? Ir man sajūtiņš, ka turbīnas restaurācija problēmu nenovērsīs, bet, turpinot uzņemto kursu, tā pēc laika būs patiešām nepieciešama . Bet tikpat labi es varu būt sapinies terminos un tehnoloģijās, no grāmatiņas esmu redzējis vāku , speciālisti, droši labojiet | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nereti čipotāji sajūtas visvareno un ielien VNT darbības kartē un sāk uz izjūtām spēlēties ar rādītājiem
Beigās uz lieliem rpm vnt mehānisms gribot negribot ir gandrīz līdz galam ciet. Turbīna mēģina sapūst uzdotos 2+bar. Izplūdes gāzes atdūrās pret vnt. Motoram pretspiediens tik liels ka mēdz pat izplūdes vārsti neaizvērties un dabun uzsist nedaudz pa tiem. Degmaisījuma nesadeg. Līdz ar to izsit dūmu un auto aizrijās. | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
| Cilvēks noteikti darīs, kā gribēs, bet izskatās, ka pareizais sākums būtu atņemt auto čipšus un paskatītes darbību ar standarta regulējumiem. Tāpat arī tas auto no konveijera ir noripojis ar 163 ponijiem, no kuriem kādi 10 no vecuma vairs tikai zviedz, ne velk, līdz ar ko minētie 288 ir vai nu fantastika, vai jāuzsaka vācu inženieri, ka tur viss vēl nav aizgājis mehāniskos medību laukos.. Mēģināt nosmelt 2x no standartā paredzētās jaudas tikai ar motora vadību, neko citu nedarot, ir potenciāli dārgs pasākums, IMO, bet kā jau teic, grāmatiņu lasījis neesmu. | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Tantes runā, ka + 30-40 poniji čipsojot ir ok, tālāk jau var rasties sūdi | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| 288hp no vecā m57 ar veco degvielas sistēmu un mazo turbīnu nedabūsi kā ausis redzēt. Diršana pedējā | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
09 Oct 2016, 06:00:59 @sprinters90 rakstīja:
09 Oct 2016, 00:00:49 @Driver rakstīja:
Nezinu kaa citi doma, bet es uzskatu, ka automasinas motoram un karbai ir jastrada korekti visa tahometra un velams ari spidometra diapazona.
Nevis pec 4000rpm vairs negriez, bet atrak kaa 120kmh neiet.
Un kikdauns nav taa lieta, ko lieto reizi pusgada.
Ja viss strada kaa vajag, tad cilveki ari min grida un paatrinas dinamiskmh
Labi, eju jau eju no bmw neko nesaprotu...
Ar to braucamo, ko ikdiena pārvietojos 288zs nemaz kick-down neprasās bieži izmantot. Pusgadā tik reizes 5 ir gadījies iekarst
Zinu cilvēkus, kas gadiem nobrauc un kick-down nav izmantojuši.
Protams, gribās lai arī šis eksemplārs, kas paredzēts kā skrienamais zirgs ietu ar pilnu jaudu, tapēc jau arī diskusiju uzsāku, jo iespējams kādam ir līdzīga problēma un vēlāk , kad sataisīšu to ķibeli, tad uzrakstīšu šajā diskusijā, kā to visu esmu atrisinājis un cik tas man ir maksājis.
Manuprāt ir labi padalīties ar ķibelēm un padiskutēt kādas vainas piemeklējušas mūsu autiņus, jo tāda jau ir jēga šim forumam.
288zs? To tev pārdevējs pateica vai ne?
Jo šī motora degvielas sistēma to nemaz reāli nevar pavilkt. Es pat neprasīšu jaudas izdruku jo zinu ka tas nav iespējams. | Offline | | |
zona | | Kopš: 24. Feb 2008
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Transportlīdzekli
| Kur jūs rāvāt ka 288 kumeļi ir 2,5niekam?
Cilvis tak skaidri uzrakstījis ka tie piemīt auto, ar kuru ikdienā pārvietojas un gribētu arī lai šī tačka strādā pilnā diapazonā!
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Ā pag tas vēl ir 2.5d
Krč viss skaidrs. Atā! | Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
11 Oct 2016, 20:59:10 @Driver rakstīja:
Tak pats par visu gudrs
Tapat kaa dazi citi saja topika nespej saprast, ka karbas darbiba saistita ar dzineja darbibu plus kautko murgo par kickdown settingiem
Ja Tu par manis rakstīto, tad varu paskaidrot-"kick-down" taču attiecas tikai uz kārbu vai ne? Kam "iestājoties" tikai pēc tam arī motora rpm griežas vairāk.
Un ja auto neceļ virs 4 krpm, tas nekādi navar būt saistīts tikai ar to kicku, tik pat labi neceļ arī bez kickdowna, vai ne?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nav tāda kickdown faktiski. Izjauc pedāli redzēsi tikai stulbu bumbiņu un atsperi. Realitātē ecu vadās vnk pēc potenciometra uzrādītajiem leņķa procentiem | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Tak pilnīgi po kas tur kā vadās, bumbiņas ujumbiņas, kādi teksti tādi komentāri
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4613
Braucu ar: studentu variantu
|
12 Oct 2016, 10:11:29 @zona rakstīja:
Kur jūs rāvāt ka 288 kumeļi ir 2,5niekam?
Cilvis tak skaidri uzrakstījis ka tie piemīt auto, ar kuru ikdienā pārvietojas un gribētu arī lai šī tačka strādā pilnā diapazonā!
yep, stāvu korektēts! rūpīgi pārlasīju pōstus - nekur nav minēts, ka konkrētajam 2.5 ir uzskrūvēti 288, my bad | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| te vnk jāgaida un jābauda kā čali serviss uzgrillē + paša ''zinu labāk'' iztukšo maku | Offline | | |
sprinters90 | | Kopš: 30. Aug 2011
Ziņojumi: 49
Braucu ar: e61 , e39
|
12 Oct 2016, 08:59:32 @karro rakstīja:
Cilvēks noteikti darīs, kā gribēs, bet izskatās, ka pareizais sākums būtu atņemt auto čipšus un paskatītes darbību ar standarta regulējumiem. Tāpat arī tas auto no konveijera ir noripojis ar 163 ponijiem, no kuriem kādi 10 no vecuma vairs tikai zviedz, ne velk, līdz ar ko minētie 288 ir vai nu fantastika, vai jāuzsaka vācu inženieri, ka tur viss vēl nav aizgājis mehāniskos medību laukos.. Mēģināt nosmelt 2x no standartā paredzētās jaudas tikai ar motora vadību, neko citu nedarot, ir potenciāli dārgs pasākums, IMO, bet kā jau teic, grāmatiņu lasījis neesmu.
Es tak nesaku cik viņam zirgu, pat nav ne jausmas. Tie 288 zs ir manam auto ar ko pārvietojos ikdienā 61 kuzavam Var redzēt, ka lielākā daļa nemaz nelasa, ko rakstu, izlasa 2 vārdus no 100 un paši kaut kādas gudrības bārsta.
Tas e39 par ko te uzrakstīju ir domāts kā ģimenes braucamais vāģis ar kuru brauc pakaļ cementam, krāsām, sieva paņem,ja vajadzīgs utt. Uzrakstīju par šo vāģi, jo laika gaitā gribu savest viņu pienācīgā kārtībā. Pašlaik hadene, bremzes, virsbūve ir savesta kārtībā, gribas lai tā turbīna ar darbotos labi. Tā jau mašīna griež un ceļ labi līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, bet gribās, lai vis būtu 100% ok.
Par tiem rūpnīcas parametriem domāju ir prātīga doma, un to noteikti vajadzētu izmēģināt. Vēl pašam liekas, varbūt kaut kur ir kāds caurums, ko nevar pamanīt.
Servisā man diezgan skopas atbildes sniedza pēc diagnostikas. Teica, ka turbīna pārpūš un skanot ne tā kā vajadzīgs. Tad es jautāju, ko man darīt- Atbildēja, lai restaurēju vai mainu.
| Offline | | |
sprinters90 | | Kopš: 30. Aug 2011
Ziņojumi: 49
Braucu ar: e61 , e39
|
12 Oct 2016, 10:21:24 @protams rakstīja:
11 Oct 2016, 20:59:10 @Driver rakstīja:
Tak pats par visu gudrs
Tapat kaa dazi citi saja topika nespej saprast, ka karbas darbiba saistita ar dzineja darbibu plus kautko murgo par kickdown settingiem
Ja Tu par manis rakstīto, tad varu paskaidrot-"kick-down" taču attiecas tikai uz kārbu vai ne? Kam "iestājoties" tikai pēc tam arī motora rpm griežas vairāk.
Un ja auto neceļ virs 4 krpm, tas nekādi navar būt saistīts tikai ar to kicku, tik pat labi neceļ arī bez kickdowna, vai ne?
Par to kick-down ir man kļūda, tā bremze jau pirms kick down ir novērojama. Tā kā nekoncentrējamies uz to kick-down. Kārba viņam laba. | Offline | | |
sprinters90 | | Kopš: 30. Aug 2011
Ziņojumi: 49
Braucu ar: e61 , e39
|
12 Oct 2016, 12:27:59 @kkas rakstīja:
te vnk jāgaida un jābauda kā čali serviss uzgrillē + paša ''zinu labāk'' iztukšo maku
Tur jau tā lieta, ka negribās ,lai tukšo maku, bet lai sataisa to, kas tiešām ir cēlonis. Servisā vienkārši pateica, ka turbīna vainīga un viss. Kā turbīna slikti strādājot un pārpūšot, cik saprotu to uzrādīja kompis un meistara dzirdīgā auss. | Offline | | |
|
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
12 Oct 2016, 08:02:47 @AF rakstīja:
Nereti čipotāji sajūtas visvareno un ielien VNT darbības kartē un sāk uz izjūtām spēlēties ar rādītājiem
Beigās uz lieliem rpm vnt mehānisms gribot negribot ir gandrīz līdz galam ciet. Turbīna mēģina sapūst uzdotos 2+bar. Izplūdes gāzes atdūrās pret vnt. Motoram pretspiediens tik liels ka mēdz pat izplūdes vārsti neaizvērties un dabun uzsist nedaudz pa tiem. Degmaisījuma nesadeg. Līdz ar to izsit dūmu un auto aizrijās.
iecitēšu lai tev mierigak restauret turbinu iemet ka gaja | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
12 Oct 2016, 10:58:48 @AF rakstīja:
Nav tāda kickdown faktiski. Izjauc pedāli redzēsi tikai stulbu bumbiņu un atsperi. Realitātē ecu vadās vnk pēc potenciometra uzrādītajiem leņķa procentiem
bet ir tak grīdā slēdzītis kuru nodarbina līdz galam nospiests gāzes pedālis | Offline | | |
sprinters90 | | Kopš: 30. Aug 2011
Ziņojumi: 49
Braucu ar: e61 , e39
|
12 Oct 2016, 17:38:20 @RS7 rakstīja:
12 Oct 2016, 08:02:47 @AF rakstīja:
Nereti čipotāji sajūtas visvareno un ielien VNT darbības kartē un sāk uz izjūtām spēlēties ar rādītājiem
Beigās uz lieliem rpm vnt mehānisms gribot negribot ir gandrīz līdz galam ciet. Turbīna mēģina sapūst uzdotos 2+bar. Izplūdes gāzes atdūrās pret vnt. Motoram pretspiediens tik liels ka mēdz pat izplūdes vārsti neaizvērties un dabun uzsist nedaudz pa tiem. Degmaisījuma nesadeg. Līdz ar to izsit dūmu un auto aizrijās.
iecitēšu lai tev mierigak restauret turbinu iemet ka gaja
Jautājums nākamais. Kas man Jelgavā vai Jelgavas rajonā var iestatīt atpakaļ rūpnīcas parametrus? Drošvien jābūt kādam zinošam foruma biedram Jelgavā ar nepieciešamo softu? [ Šo ziņu laboja sprinters90, 12 Oct 2016, 20:21:06 ] | Offline | | |
sprinters90 | | Kopš: 30. Aug 2011
Ziņojumi: 49
Braucu ar: e61 , e39
| Tātad vainīga bija turbīne. Kļūdas nekādas sākumā neatrada arī riktīgie meistari, bet beigās testējot auto turbīna aizgāja pie dieviem pati | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|