Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: VOLVO S60 vs BMW E39
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Aha. Kaut kadiem bluemotion tur pēc pases sanāk tādi patēriņi. Hibrīdiem pēc pases. Te Latvijā zēni ir atkoduši sistēmu. 4x shark fuel aktivator uz katras maģistrāles, pirms un pēc degvielas filtra. Jebkura vecuma dīzelim. Tadam vecam mersim vai sdi pēc powera standartiem un aktivatoriem reāli būtu jāražo degviela
Jebal un vēl mani sauc par dirsēju ka es pasaku 523i pa štrāsi rij 7-8 benzīna, 10-12 pa pilsētu ar kloķi
| Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
16 Jun 2016, 17:16:17 @edzhaans rakstīja:
Aha. Kaut kadiem bluemotion tur pēc pases sanāk tādi patēriņi. Hibrīdiem pēc pases. Te Latvijā zēni ir atkoduši sistēmu. 4x shark fuel aktivator uz katras maģistrāles, pirms un pēc degvielas filtra. Jebkura vecuma dīzelim. Tadam vecam mersim vai sdi pēc powera standartiem un aktivatoriem reāli būtu jāražo degviela
Jebal un vēl mani sauc par dirsēju ka es pasaku 523i pa štrāsi rij 7-8 benzīna, 10-12 pa pilsētu ar kloķi
To sauc par troļļošanu. Ieraksti tekstu "mans 4.4 rij 2 litri un piecas lapas cilvēki pilnīgi nopietni stāsta, ka tā nevar būt un saliek paši savus piefantazētos rādījumus. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Es esmu dzirdējis 5 komats, bet tas ar Volvo 5 cilindru tdi. Nu varbūt ja ceļam ir nogāze, kruīzs visu laiku laidīs vaļā, un tad, ja iet pa vējam nobraucot 10 km vidējo rādīs 3 komats.
Beeeet nu tik un tā [ Šo ziņu laboja edzhaans, 16 Jun 2016, 17:26:10 ] | Offline | | |
osxk | | Kopš: 28. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 515
Braucu ar: raķeti
| 4 gadus nobraucu ar S60 D5 04' automātu. Nobraucu ~60tk km.
Remonti - stūres reika, 1 plaukts, bremzes, restaurētas 2 sprauslas.
Vidējais patēriņš 5.5 (pārsvarā pilsēta)
Ļoti uzticams auto, bet atzīšos, ka arī nopirku dārgāko, kas tajā brīdī bija SSā.
Tur pretī čoms, kas nopirka e39, 8 mēnešu laikā paspēja iegrūst ap 3 pakām | Offline | | |
TD91 | | Kopš: 20. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2715
Braucu ar: MB
| Dodiet kontaktus kur programmē to kārbu s60 volgai ! Arī tāda problēma ir ! | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
16 Jun 2016, 17:36:18 @TD91 rakstīja:
Dodiet kontaktus kur programmē to kārbu s60 volgai ! Arī tāda problēma ir !
mūsa motors, pie reizes atjaunos programmatūras citos blokos. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
16 Jun 2016, 17:04:24 @daticho rakstīja:
neesmu droš, jo man bija 2005.g modelis, tb ar normālu resno kloķi neviss tā vistas kāja.
Bet nu varbūt arī.
Vins vienigais ko ieteica, ātri reaģēt uz to funkcijas programēšanu jo tas čakarē kārbu.
tev bija jau ar plastmasas lukturiem priekšā, facelift?
| Online | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1841
Braucu ar: E91
| Kad sapņojat, pieveriet acis - http://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo...&powerunit=2
tie, kuri arī ierakstās minētājos 5 litros vidējo, to sasniedz ārpus pilsētas un arī čunčinot tikai mazliet virs 100km/h.
lielā govs pilsētā 5,5L... ROFL[ Šo ziņu laboja Bender, 16 Jun 2016, 17:57:49 ] | Offline | | |
|
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Atmetot abus kandidatus laikam ieteiksu.https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/acnxh.html
Nosauciet vajas vietas | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
16 Jun 2016, 17:43:55 @kkas rakstīja:
16 Jun 2016, 17:04:24 @daticho rakstīja:
neesmu droš, jo man bija 2005.g modelis, tb ar normālu resno kloķi neviss tā vistas kāja.
Bet nu varbūt arī.
Vins vienigais ko ieteica, ātri reaģēt uz to funkcijas programēšanu jo tas čakarē kārbu.
tev bija jau ar plastmasas lukturiem priekšā, facelift?
Man bija stikla lukturi, pre Fl
| Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
16 Jun 2016, 17:36:18 @TD91 rakstīja:
Dodiet kontaktus kur programmē to kārbu s60 volgai ! Arī tāda problēma ir !
Tikai MM
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12928
Braucu ar: eFku
|
16 Jun 2016, 21:23:35 @Aigis rakstīja:
Kādu laiciņu iepriekš meklēju sev benzīnautomātu ~4k, testēju gan v70, gan s60, bija arī signums, un a6, 39tais arī, visas mašīnas bija labas, baudāmas bet tas tika darīts pāris nedēļu garumā. Tad saņēmos un ar dažām izbraucu vienas dienas laikā. Uzminiet ar ko es tagad pārvietojos
kuru tas interesee | Offline | | |
Aigis | | Kopš: 13. Mar 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 10202
Braucu ar: kūtiņu
| Topika autoram tas interesē | Offline | | |
RalfsTeters | | Kopš: 15. Jun 2016
Ziņojumi: 38
Braucu ar:
| čomam arī ir e39 528, kurš pilsētā ēd zem 10, reāli, hvz, laikam labu cilvēku elektromagnētiskais lauks samazina patēriņu gluži kā aktivatori ar magnētiem | Offline | | |
Dimons | | Kopš: 02. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 163
Braucu ar: e61
| Tie,kuriem normāla izmērs mašīnām 2+L dīzeļi patērē ap 3l/100km vnk dir#š,tupa uzticās borta kompim vai nemāk rēķināt.Varbūt uz brīdi tādu patēriņu var sasniegt kaut kur no kalna,pa vējam vai braucot uz 80 km/h,bet kāpēc pašam sevi jāmāna?Nu ilgtermiņā nav tev 3 l patēriņš pa šoseju. [ Šo ziņu laboja Dimons, 16 Jun 2016, 23:37:09 ] | Offline | | |
rencho | | Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1417
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
| Nedomāju , ka vispār ir varianti šajā izvēlē. Sievietei vieglāk pārvietoties ar S60 un skaidrs, ka par vienu un to pašu ciparu var iegādāties jaunāku,labākā stāvoklī S60. | Offline | | |
|
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Tad long story short S60 way to go.
Aizmugurē vietas nav daudz, tas nekas.
Griešanās rādiuss var būt būs problēma.
Rezumē:
Jāpievērš uzmanība reikai, turbīnai, kārbai, lai pārkingā nav sitieni.
Piekare salīdzinoši lēta.
Patēriņš ap 5l.
Ar elektroniku viss ir kārtībā, nav kādas problēmas?
Kam vēl jāpievērš uzmanība? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9325
Braucu ar: Alfu
|
17 Jun 2016, 09:31:52 @Mixxx2005 rakstīja:
Tad long story short S60 way to go.
Aizmugurē vietas nav daudz, tas nekas.
Griešanās rādiuss var būt būs problēma.
Rezumē:
Jāpievērš uzmanība reikai, turbīnai, kārbai, lai pārkingā nav sitieni.
Piekare salīdzinoši lēta.
Patēriņš ap 5l.
Ar elektroniku viss ir kārtībā, nav kādas problēmas?
Kam vēl jāpievērš uzmanība?
kārbu vislabāk notestēt vismaz 30min braucot un ļoti vēlams pilsētā sastrēgumā un pedal to metal. lai kārtīgi iesislst. kļūdas var arī nebūt. esmu braucis ar tādu kārbu, kur sitiens no 2 uz 3 pisec un kļūdu 0.
| Online | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
17 Jun 2016, 09:31:52 @Mixxx2005 rakstīja:
Tad long story short S60 way to go.
Aizmugurē vietas nav daudz, tas nekas.
Griešanās rādiuss var būt būs problēma.
Rezumē:
Jāpievērš uzmanība reikai, turbīnai, kārbai, lai pārkingā nav sitieni.
Piekare salīdzinoši lēta.
Patēriņš ap 5l.
Ar elektroniku viss ir kārtībā, nav kādas problēmas?
Kam vēl jāpievērš uzmanība?
Paskaties vai ap sprauslām dīzelis nesulo. Vēl būtu labi piemest dianostikai un paskatīties vai nav pretizslīdes (STC vai DSTC) kļūdu un komunikācijas starp blokiem kļūdu, jo tās ir diezgan liela ķēpa novērst | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Neesmu automātu ikdienā lietojis, bet cik sanācis braukt, tad parasti pedal to the metal ir sitieni.
Īsumā var aprakstīt kādiem sitieniem ir jāuzmanās?
Tāpat liekot no P uz D sitiens ir kas slikts? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|