Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 301 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Dyno day Jelgavā 28.12.15

AutorsZiņojums
AF
30. Dec 2015, 12:45 #61

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


30 Dec 2015, 12:42:31 Locis rakstīja:
Nu comam ir e36,m50b28 turbo,ar pusslikiem 5. robaa uz sosejas ar vieglu gaziti raujas nost. Protams,tur nedaudz vairak par 800nm,bet es nestados prieksaa,ka ar dizeli,kas teoretiski asaks mazos rpm, pa ielu iespejams pabraukt.
man ar 3robu šat tad mēdz noraut uz sausa un tas pie nieka smirdīgiem 635Nm
ar 800Nm tur laikam nošķaudoties pie stūres jau sip ar kūpošiem ratiem
Offline
Locis
30. Dec 2015, 12:53 #62

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11221

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

es tur nesen biju nomerit E36.

karoch man tur viss purgajas ,raustijas,iepludei viens konektors neturejas un sprausla negaja, bija tur kkadi smiekligi nm un 205 zs uz riteniem. Nu ja nem vera,ka stock apvemts stock m54b30 ir 260zs,bet man ir loti daudz kas sadarits,tad ticu,ka man ap 255 zs sparataa uz 5 cil. vareja but. Parsvara ,cik dzirdets,tur tie cipari tadi samera reali.

[ Šo ziņu laboja Locis, 30 Dec 2015, 12:59:49 ]

Offline
AF
30. Dec 2015, 13:22 #63

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

papētīju tā 330d līkni u.t.t
man ir sava versija.
Par cik auto ir automāts - tas jau ir šņaga viss jaudas mērīšanas pasākums
bet tomēr, auto visdrīzāk ieskrējās uz 50km/h un tad pedal to metal - automāts protams iemet pazeminātā, un tas būtu 2 robs - līdz ar to izskaidrojams pēkšņais Nm lielums kurš uzrāda fenomenālos 800Nm

Tālāk ejot redzam HP līkni kurā ir vērojams pa vidu kritiens - tātad vainu pārslēdzās uz nākošo pārnesumu, vai arī kkāds erors ar auto

Un ja vērojam Nm līkni tad tā nepielūdzami krīt uz leju un viena vietā, tai pat vietā kur ir Hp līkne piedzīvo kritienu, tad Nm līknei ir polka un tālāk atkal krīt, attiecīgi ir pārslēgusies uz nākamo robu vai varbūt es kļūdos?

[ Šo ziņu laboja AF, 30 Dec 2015, 13:23:23 ]

Offline
kaadzis
30. Dec 2015, 13:38 #64

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


30 Dec 2015, 13:22:55 AF rakstīja:
papētīju tā 330d līkni u.t.t
man ir sava versija.
Par cik auto ir automāts - tas jau ir šņaga viss jaudas mērīšanas pasākums
bet tomēr, auto visdrīzāk ieskrējās uz 50km/h un tad pedal to metal - automāts protams iemet pazeminātā, un tas būtu 2 robs - līdz ar to izskaidrojams pēkšņais Nm lielums kurš uzrāda fenomenālos 800Nm

Tālāk ejot redzam HP līkni kurā ir vērojams pa vidu kritiens - tātad vainu pārslēdzās uz nākošo pārnesumu, vai arī kkāds erors ar auto

Un ja vērojam Nm līkni tad tā nepielūdzami krīt uz leju un viena vietā, tai pat vietā kur ir Hp līkne piedzīvo kritienu, tad Nm līknei ir polka un tālāk atkal krīt, attiecīgi ir pārslēgusies uz nākamo robu vai varbūt es kļūdos?

jaudas mērīšana notika sekojoši sākumā nokalibrē stendam apgiezienus uz konkrēto ātrumu automātam, tad ieskrienas līdz 50km/h un ar ceturto spiež grīdā(ne kickdown) tad mašīna arī smuki paceļ apgriezienus līdz 4900 ,kas ir jau 200kmh. nevienā brīdī mašīna nepārslēdzas ne mazākā ne arī lielākā (labi dažos gadījumos pie 190 gribēja ielikt 5) ja būtu ātruma pārslēgšanās, taču varētu to labi redzēt līknē.un kur bija vislielākie nm pat uz stenda izspolēja daudzas reizes līdz tika piespriegots pie stenda kamēr neizspolē.
mašīna pieder manam brālim un ja kādam ir jautājumi droši var jautāt, iet ļoti labi un uz sausa asfalta pie 80 iespiežot grīdā, sāk spolēt. un ja kas 204hp motoram stockā ir 480nm nevis 410 kā te daži raksta.

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 30 Dec 2015, 13:41:21 ]

Offline
cipargalva
30. Dec 2015, 13:40 #65

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Pastāsti tad, kas tur vēl sadarīts bez čipa.
Offline
AF
30. Dec 2015, 13:43 #66

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

sory kļuda 204 PS (150 kW; 201 hp)@4000, 480 N·m (350 lb·ft)@1500-3250 models:
ok bet nu 800Nm aha

[ Šo ziņu laboja AF, 30 Dec 2015, 13:43:14 ]

Offline
kaadzis
30. Dec 2015, 13:43 #67

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


30 Dec 2015, 13:40:56 cipargalva rakstīja:
Pastāsti tad, kas tur vēl sadarīts bez čipa.

viss standarts, labi kopta mašīna, ar laikam reālu 260tkm lielu nobraukumu un 1.7 bar lielu boostu.
uz stenda nm uzrādīja 666 uz riteņiem, varat nerēķināt +20% tā pat tas ir ļoti daudz!!!

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 30 Dec 2015, 13:44:59 ]

Offline
AF
30. Dec 2015, 13:59 #68

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

80 - one wheel spoole
ok ok
Reku jums vēl viela pārdomām
Flash racing 330d
Šo arī Kaross zina
3.5d motors, Gt2260v ar ieplūdes rotoru 73mm
Pilnīgi atjaunots motors parādīja ap 410hp un nepilnus 800Nm
Te jūs gribat iestāstīt ka stock auto 800Nm ( vecīt to kārba nespēs turēt uz 4 roba )

Es joprojām uzstāju uz tā, ka tas Nm leciens ir dēļ tā, ka tika pārslēgts robs uz zemāku vai arī notika neiespējamais un jauda appisa stendu

Es neko nesaku 246HP priekš tā motora ir +- laba čipa ietvaros, bet Nm tas ir

E46 lietotāja labaiss 330xd

280Hp un 610Nm arī tiešām kopts auto

[ Šo ziņu laboja AF, 30 Dec 2015, 14:07:45 ]

Offline
ozo
30. Dec 2015, 14:07 #69

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Tam vecajam E46 sanāk vairāk nm kā ///M 550d
Offline
huligans325
30. Dec 2015, 14:08 #70

Kopš: 24. Nov 2005

No: Viesīte

Ziņojumi: 167

Braucu ar: žiguli

Ko Jonix neko nekomente?
Offline
kaadzis
30. Dec 2015, 14:10 #71

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


30 Dec 2015, 13:59:53 AF rakstīja:
80 - one wheel spoole
ok ok
Reku jums vēl viela pārdomām
Flash racing 330d
Šo arī Kaross zina
3.5d motors, Gt2260v ar ieplūdes rotoru 73mm
Pilnīgi atjaunots motors parādīja ap 410hp un nepilnus 800Nm
Te jūs gribat iestāstīt ka stock auto 800Nm
Es joprojām uzstāju uz tā, ka tas Nm leciens ir dēļ tā, ka tika pārslēgts robs uz zemāku vai arī notika neiespējamais un jauda appisa stendu

Esmu vairāk kā drošs ka zemākā ātrumā nepārslēdzas, pats sēdēju mašīnā ar inpu un skatījos kas notiek ar motoru.
Ja pārslēgtos, tad gribi teikt ka ar otro vai pat trešo var dabūt 200kmh?
Offline
AF
30. Dec 2015, 14:14 #72

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

nē, es peiļauju ka tālāk parslēdzās uz nākamo robu, bet nu man liekas tev vairāk nekā pārliecinoši saku ka tādi Nm ir nereāli, vecīt tas automāts nav spējīgs to turēt

Hp rādijums jā ticams bet nm tas ir lol#nauveerc

[ Šo ziņu laboja AF, 30 Dec 2015, 14:16:12 ]

Offline
kaadzis
30. Dec 2015, 14:22 #73

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


30 Dec 2015, 14:14:08 AF rakstīja:
nē, es peiļauju ka tālāk parslēdzās uz nākamo robu, bet nu man liekas tev vairāk nekā pārliecinoši saku ka tādi Nm ir nereāli, vecīt tas automāts nav spējīgs to turēt

Arī man tā liekas bet mērījumi tika veikti 3x un visu laiku viens un tas pats . un tev pēc tās līknes šķiet ka viņš kkur parslēdzās? Man šķiet 8 ātrumu automāts nevarētu tik līdzeni pārslēgties. Ja tev ir vēlēšanās varam uz tā paša stenda uzlikt gan tavu gan to e46 un salīdzināt.

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 30 Dec 2015, 14:23:21 ]

Offline
janeks7
30. Dec 2015, 14:29 #74

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:

Nu lai tak cilvèks priecájaz par tiem 800nm
Offline
AF
30. Dec 2015, 14:34 #75

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

lab es atmetos, es tik paudu savu viedokli un reālitāti

sapratu to, ka, ja tu nemelo un tiešām tā tika mērīts, tad uz jelgavu nebraukšu vairs, jo stends pamatīgi "iepriecina"...

[ Šo ziņu laboja AF, 30 Dec 2015, 14:34:59 ]

Offline
Krabiz
30. Dec 2015, 14:39 #76

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli

Tā grieze nevar būt reāla, stock automāts izvilktu max mēnesi ar kko tādu, nerunājot par reduktoru, pusasīm un pārejo.
Offline
pekinens
30. Dec 2015, 14:43 #77

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

a moš jaudai jāliek tie procenti klāt, bet griezei nē?

vispār jau tas stends tāds divains ir.. un klāt esot jāliek nevis 20 bet 25%
Offline
image
30. Dec 2015, 14:43 #78

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


30 Dec 2015, 14:39:59 Krabiz rakstīja:
Tā grieze nevar būt reāla, stock automāts izvilktu max mēnesi ar kko tādu, nerunājot par reduktoru, pusasīm un pārejo.


Mazak.. Comam izjuka turpat, pie pirma meiginajuma pec ciposanas. Un automats nevis izspoleja bet gan ieksas izskjida. (reduktors kas stav ieksaa automataa)
Offline
AF
30. Dec 2015, 14:49 #79

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

cik esmu borējies interneta plašumos, tad tas automāts kas ir e46 M57N ir diezgan labs savā uzbūvē, un vidēji pieļauj ilglaicīgā braukšanā pat 630-650Nm
Tālāk gan nē, tur pieļauju pat pie 700Nm jauns/atjaunos karabas vnk izgriezīs frikcijas diskus
Offline
edzhaans
30. Dec 2015, 15:01 #80

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Cik saprotu kaut kāds dīzeļfests. Viss super, bet nekā interesanta. Neviens atnosfērisks dzinējs, neviens turbo benzīns. Tu galīgi nepareizā laikā izplānoji visu šito, kad jau visiem nauda nodzerta un palciis pāri 5 l saļarai, lai uz stenda pakūpinātu

Vai tad jaudu nemēra ar 1:1 pārnesumu ? Piemēram manuālajām kārbām tas būtu 4-5 pārnesums, bet automātu vajadzētu arī piedabūt lai hidra nobloķējas pilnībā un ir 1:1 ? Es pieņemu ka jūs visu tur darījāt nu kā ir grāmatā rakstīts, par cik netaisos strīdēties, jo pašreiz esmu tikai dīvāna eksperts, vnk AF te minēja par kickdownu, kas nebūtu visai precīzs mērījums.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 30 Dec 2015, 15:05:22 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo