Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un Pret EGR off

AutorsZiņojums
funkyasshit
27. Oct 2015, 22:32 #61

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


27 Oct 2015, 22:18:47 streetlife rakstīja:

27 Oct 2015, 21:48:38 funkyasshit rakstīja:
Vienīgais iemesls, kāpēc tiek izmantots EGR ir NOx izmešu samazināšana. Tās ir smacīgas, indīgas un kancoregēnas, kā jau lielākā daļa izplūdes gāzu.
Tas, ka jūsu beigtā vai sapistā turbīna pis eļļu iekšā ieplūdē, kā arī izplūdē un aizdirš kolektoru ar EGRu, tā ir jūsu problēma. Saviem 3.0D mainiet kartera ventilācījas filtru? Kādreiz tās caurules mazgājuši esiet? Varbūt kādreiz ielejiet eļļu ar low saps specifiku, kurai nav to pelnu tik daudz? Jūs, nabagi, beidziet trakot. Kad varēsiet atļauties uzturēt, kas jums ir, vairs nebūs stulbu domu. Ziniet, cik lieliski būtu, ja skatē pārbaudītu DPFu darbību? Dīzeļa mašīnas, kurām ir DPFs tirgus cena tik strauji un patīkami nokristu.

P.S - Skati var iziet, jo pārbauda dūmainību. Tur nav iespējams redzēt EGRs strādā vai nē. Skatē neviens nebauda EGRa darbību kompī vai arī neskatās tev viņš ir noglušīts vai nav. Pat, ja redzami viss ir noglušīts, nav dzirdēts, ka skatē piepistos.



+1

ar dīzeļiem skatē cinās tikai un vienīgi, lai vizuāli nepie%^rš pasauli un lai plus mīnus sakārto degmaisījuma sagatavošanas sistēmu.

sen nav bijis benzīnieks, pat vai skatē vispār kontrolēja slāpekļa oksīdveidigo izmešu daudzumu atgāzēs? cik atceros visi cīnās ar oglekļa oksīdu. un ogļūdeņražiem. un tieši benzīniekam noravējot egru tiek veikts vislielākais kaitējums mūsu plaušām jo pie visefektīvāk sadedzinātās degvielas bija vislielākais NOx


Skatē nekad nav mērīts NOx. Tiek mērīts CO, HC, CO2, O2 un aprēķināta lambda. NOx rodas, kad degviela sadeg lēnu un augstā temperatūrā, kad izplūdes gāzēs paliek pāri skābeklis, kas augstā temperatūrā savienojas ar gaisā esošo slāpekli. Benzīna variantā ar katalizatoru NOx tiek samazināts par 99%, jo degvielas un gaisa padeve visu laiku mainās ideālā attiecībā (lambda ~1), savukārt, dīzelis visu laiku tiek liesināts. Tas non-stop rauj maksimāli daudz gaisu cik var un tiek smidznāta vienkārši degviela, liesāka vai treknāka (kas tāpat ir ļoti liesa). Tā kā dīzelim ir augsta kompresija un tempratūra degkamerā ir augstāka kā benzīnam, kā arī dēļ dīzeļa konstrukcijas kā tādas, izplūdē paliek pāri ļoti daudz O2, kā rezultātā rodas liels daudzums NOx.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Oct 2015, 22:33:35 ]

Offline
martins78
27. Oct 2015, 22:33 #62

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: e91 325xi

Pagājušā gadā savam auto nomainīju EGR, cena 350 euro. Skaidrs, ka ietaupīt uz degvielu nomainot vārstu nevar. Lētāk ir izmest un nočipot. Zinu cilvēkus Latvijā, kas apsver domu pārdot savu VW dēļ dīzeļgeitas un aizmirst par šo autoražotāju. Pa lielam atbilde ir cilvēku galvās vai nu ir padomju domāšana, vai nu nav vienalga par "miskaste manā pagalmā".
Offline
RS7
27. Oct 2015, 22:34 #63

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Butu labak par radiaciju uztraukusies , un mobilo pie pinpisa neturejusi


Aaa un vel ģmo, bet te jau visi lauķi, kartupeļi aug vangažu gudrona dīķu labumos...
Offline
520i
27. Oct 2015, 22:37 #64

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


27 Oct 2015, 22:34:50 RS7 rakstīja:
Butu labak par radiaciju uztraukusies , un mobilo pie pinpisa neturejusi


Aaa un vel ģmo, bet te jau visi lauķi, kartupeļi aug vangažu gudrona dīķu labumos...


a kurš teica, ka neuztraucas?
un es zinu, ka neēdu Vangažu kartupeļus. Zinu, ka nevar izvairīties no visa. Bet no ļoti daudz kā arī var
Offline
edzhaans
27. Oct 2015, 22:41 #65

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Benzīnniekus bļa neaiztieciet. Es jums savu atgāzu testu varu piedāvāt. Iebrauksim garāžā, pielaidīsim manējo bez katalizatora. Tad aizvērsim durvis. Uzņemam laiku. Tad to pašu daram ar atEGRizētu un atDPFotu dīzeli. Uzvar tas kurš izbezdēs mazāk NOx.

p.s. kad bija jau īpašumā, nezināju, ka izgriezts. Ļoti labi nostrādāts.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 27 Oct 2015, 22:43:22 ]

Offline
Kaross
27. Oct 2015, 22:48 #66

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tu pēc pārdesmit minūtēm atslēgsies un turpat arī noliksi karoti no tvana gāzes, ko tavs superīgais benzīnnieks saražos tikpat ātri cik dīzelis.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
422167
27. Oct 2015, 22:51 #67

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Juus neesat ieveerojusi, ka visvairaak par vidi gaudo kas?- pareizi, paartikusie.
Kas brauc celojumos bez vajadziibas un peerk maaju pilnu ar kiiniesu meesliem rotallietaam aiponiem samsungiem?- pareizi, paartikusie.
Man sanaak, ka paartikusie aiz nekur piki likt piedirs vidi vairaak, nekaa lauku bomzis, kas dziivo smirdiigaa vecteeva maajaa un pasauli nav redzeejis un iesauj braagu(uz vietas pasa ekologiski gatavotu un nevestu hvz no cik liela attaaluma kontroleetaa temperatuuraa).
Nemaz nerunaajot par industrijaam armijaam un tamliidz.
Ko gribeeju pateikt?- pisat visu no cilindriem pa taisno atmosfeeraa un vienalga juusu efekts buus smiekliigs saliidzinot ar reaaliem atmosfeeras piedirseejiem. No stress
Offline
martins78
27. Oct 2015, 22:54 #68

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: e91 325xi


27 Oct 2015, 22:51:43 422167 rakstīja:
Juus neesat ieveerojusi, ka visvairaak par vidi gaudo kas?- pareizi, paartikusie.
Kas brauc celojumos bez vajadziibas un peerk maaju pilnu ar kiiniesu meesliem rotallietaam aiponiem samsungiem?- pareizi, paartikusie.
Man sanaak, ka paartikusie aiz nekur piki likt piedirs vidi vairaak, nekaa lauku bomzis, kas dziivo smirdiigaa vecteeva maajaa un pasauli nav redzeejis un iesauj braagu(uz vietas pasa ekologiski gatavotu un nevestu hvz no cik liela attaaluma kontroleetaa temperatuuraa).
Nemaz nerunaajot par industrijaam armijaam un tamliidz.
Ko gribeeju pateikt?- pisat visu no cilindriem pa taisno atmosfeeraa un vienalga juusu efekts buus smiekliigs saliidzinot ar reaaliem atmosfeeras piedirseejiem. No stress

Izslēdz datoru un aizej paskaties pilnmēnesi, ietekme uz dabu būs minimizēta līdz Taviem personīgiem CO2 izmešiem.
Offline
RS7
27. Oct 2015, 22:55 #69

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Te jau kadam nepatika aiz smirdigā dizela braukt tatad neiet ka 2.5 kūp priekšā bmw
Offline
PowerBMW
27. Oct 2015, 22:56 #70

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR
Offline
FR888
27. Oct 2015, 22:56 #71

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Kapec vispar rodas sitik debili jautajumi?
Offline
FR888
27. Oct 2015, 23:00 #72

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


DPF tacu var kka tur iztirit un EGR sudu neko nemaksa. 200 euro.
Offline
bembukuss
27. Oct 2015, 23:02 #73

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


+1 nevaru nepiekrist..
Offline
bembukuss
27. Oct 2015, 23:04 #74

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 23:00:09 FR888 rakstīja:

27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


DPF tacu var kka tur iztirit un EGR sudu neko nemaksa. 200 euro.


DPF vislabāk var iztīrīt ar smagu kāju uz gāzes pedāļa..

Pārējais ir tikai mīts, kas palīdz uz īsu brīdi..
Offline
beerzinsh
27. Oct 2015, 23:05 #75

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


27 Oct 2015, 23:02:32 bembukuss rakstīja:

27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


+1 nevaru nepiekrist..


Šeit līst e98+ auto tiek mainits tad, kad jāmaina eļļa, par kādu DPF dedzināšanu ir runa??? NOS; LPG- Zelta_Līmenis:
Offline
PowerBMW
27. Oct 2015, 23:05 #76

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


27 Oct 2015, 23:00:09 FR888 rakstīja:

27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


DPF tacu var kka tur iztirit un EGR sudu neko nemaksa. 200 euro.

Un cik reizes tīrisi Tev liekas kad tas filtrs ir kā tavas zeķes mazgā un nepērc jaunas
Offline
bembukuss
27. Oct 2015, 23:07 #77

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 367

Braucu ar: e60 535d LCI M-Tech


27 Oct 2015, 23:05:53 PowerBMW rakstīja:

27 Oct 2015, 23:00:09 FR888 rakstīja:

27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


DPF tacu var kka tur iztirit un EGR sudu neko nemaksa. 200 euro.

Un cik reizes tīrisi Tev liekas kad tas filtrs ir kā tavas zeķes mazgā un nepērc jaunas


Offline
FR888
27. Oct 2015, 23:07 #78

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


27 Oct 2015, 23:05:53 PowerBMW rakstīja:

27 Oct 2015, 23:00:09 FR888 rakstīja:

27 Oct 2015, 22:56:18 PowerBMW rakstīja:
Kaross ko Tu cīnies ar zaļajiem bomžiem Te uz vienas rokas pirkstiem neatradīsim personas kas locīs 2k par DPF jaunu+EGR 800Eur tādēl met mieru bomžiem stāstīt kas labs kas slikts

Te daži smird vairāk par saviem dīzeļiem kuriem pat nespēj nopirkt labu gaisa filtru kur nu vēl PDF vai EGR


DPF tacu var kka tur iztirit un EGR sudu neko nemaksa. 200 euro.

Un cik reizes tīrisi Tev liekas kad tas filtrs ir kā tavas zeķes mazgā un nepērc jaunas


Esot tak kaut kada tur regeneracijas procedura kur tos filtra esosos sudus sadzedzina vai ko tur..
Offline
PASSATizhi
27. Oct 2015, 23:09 #79

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

dīzelis ir говно. pat Fans to beidzot saprata
Offline
funkyasshit
27. Oct 2015, 23:11 #80

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Reģenerācīju nespēj veikt, ja tu visu laiku pis pa pilsētu 10km dienā. Liela daļa cilvēku, kas brauc ar tādām mašīnām lej hujzin kādu izlejamo eļļu, nevis low saps, līdz ar to DPFs aizdiršās ar pelniem, kurus nevar sadedzināt, tad filtrs ir jāmaina, kad kompis aprēķina, ka tur kaut kas nav riktīgi un izmet kļūdu.

P.S - ja kas eļļa iznīcina DPF filtru, tā kā jūsu sapistās turbīnas un aizdirstās kartera ventilācījas arī ir iemesls to beigām.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 27 Oct 2015, 23:13:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo