Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
Jonix
18. May 2015, 23:43 #61

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Kādam dzinējam? PD vai CR? Divas dažādas vadības bloku paaudzes, ļoti atšķirīgākas cenas!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
operators
19. May 2015, 09:06 #62

Kopš: 25. Mar 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Octavia RS

Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.
Offline
Lauriits
19. May 2015, 09:13 #63

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 205

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46

Toyotas d-cat motoram nevar dpf amputeet?
Offline
Jonix
19. May 2015, 09:25 #64

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


19 May 2015, 09:13:14 Lauriits rakstīja:
Toyotas d-cat motoram nevar dpf amputeet?
Šobrīd tikai emulatori.
Pat tie, kuri sola "pārprogrammēt" uzliek emulatoru. Tikko bija gadījums ar šokētu klientu no vienas Mārupes iestādes



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
19. May 2015, 09:26 #65

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.

Arī smakai ir risinājumi, ja tas ir būtisks jautājums!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Driver
19. May 2015, 09:30 #66

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 May 2015, 09:26:14 Jonix rakstīja:

19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.

Arī smakai ir risinājumi, ja tas ir būtisks jautājums!

Vislabakais risinajums smakai ir auto noslapet, vairs nedarbinat un nopirkt citu ar benzina dzineju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
19. May 2015, 11:07 #67

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.



Prieks par apmierinātu klientu!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Montana
19. May 2015, 11:27 #68

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

jautājums visiem filtristiem - nah jūs nebraucat uz LT to sūdu izgriezt un izprogrammēt ?
1) jums vēl piemaksā 15-30 EUR (sanāk atsist degvielu turp atpakaļ)
2) izdara to tūlīt un uz reiz bez jebkādiem mistiskiem 3 nedēļu pierakstiem
3) pilnīgi par velti bonusā uzšuj kompim čipu ar cik zirgiem jūs tur gribat, laikam pāris kartes uz dzinēju ir.

vienīgais mīnuss, ka jāpisās līdz šauļiem/panavežiem/kauņai
Offline
Jonix
19. May 2015, 12:52 #69

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.
Lūk, reāli piemēri.

Kādēļ? Tādēļ, ka šādā līmenī vari izdarīt pats. Izmanto programmas: Volta, EcuSafe un halturē

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības - tieši tā, kā automašīnām bez kvēpu filtra.
Tādu lielākoties var izdarīt tikai manuāli kodā - izejot cauri visai programmai, lai atrastu katru niansi, katru sīkumu un nesabojātu ko svarīgu.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 19 May 2015, 12:57:55 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
funkyasshit
19. May 2015, 12:56 #70

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
Offline
smudo
19. May 2015, 13:29 #71

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?


Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?

P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT
Offline
PASSATizhi
19. May 2015, 13:33 #72

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


19 May 2015, 13:29:56 smudo rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?


Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?

P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT

vecīt, tev jādzēšas ārā. tu šeit galīgi neiederies
Offline
depo
19. May 2015, 13:39 #73

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Vo vo, oligarhs Ej tusē citur, ar sev līdzīgiem - šeit apgrozās powera vietējā elite - kuri brauc ar lietotām riepām +balonu ar pirdienu zapaskas vietā.

[ Šo ziņu laboja depo, 19 May 2015, 13:39:18 ]

Offline
968-jk
19. May 2015, 13:39 #74

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 30niekiem


19 May 2015, 13:33:31 PASSATizhi rakstīja:

19 May 2015, 13:29:56 smudo rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?


Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?

P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT

vecīt, tev jādzēšas ārā. tu šeit galīgi neiederies

Kāreiz iederas, jo šeit visi par kko dirš.
Offline
Laoshi
19. May 2015, 13:57 #75

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 May 2015, 13:39:15 968-jk rakstīja:
Kāreiz iederas, jo šeit visi par kko dirš.


Beidz, čalis pilnā nopietnībā teica, ka viņam nav gāze, bet ir jaunas riepas
Offline
Driver
19. May 2015, 14:16 #76

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?

tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.

no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
roliks
20. May 2015, 08:36 #77

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**

dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?
Offline
kkas
20. May 2015, 08:52 #78

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu


20 May 2015, 08:02:42 VWfans rakstīja:
Tomēr neskaidrs ir palicis jautājums - kāpēc DPF filtrs maksā TIK DĀRGI??? Ja tas maksātu normālu cenu (100-200 eiro), tad varētu mainīt un nepārdzīvot...

nu hvz. skatījos avensim ebrejā 500 eur. imho priekš vienreizēja ieguldījuma tas nekas nav.
bet nu ja cilvēks līzingam knapi mēneša maksu var sakasīt, tad pat 200 eur ir nepaceļama summa
Offline
PowerBMW
20. May 2015, 09:31 #79

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


19 May 2015, 14:16:40 Driver rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?

tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.

no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina

jap un benzīngalvām jāliek LPG un jajājas ar dzinēja darbību
Offline
JDS
20. May 2015, 09:36 #80

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 May 2015, 08:36:15 roliks rakstīja:
dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?

Arii interesee
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo