Online
Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)
Autors | Ziņojums |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Kādam dzinējam? PD vai CR? Divas dažādas vadības bloku paaudzes, ļoti atšķirīgākas cenas!
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
operators | | Kopš: 25. Mar 2015
Ziņojumi: 13
Braucu ar: Octavia RS
| Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.
| Offline | | |
Lauriits | | Kopš: 23. Jan 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 205
Braucu ar: E91; S203; XC70; E46
| Toyotas d-cat motoram nevar dpf amputeet? | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
19 May 2015, 09:13:14 Lauriits rakstīja:
Toyotas d-cat motoram nevar dpf amputeet?
Šobrīd tikai emulatori.
Pat tie, kuri sola "pārprogrammēt" uzliek emulatoru. Tikko bija gadījums ar šokētu klientu no vienas Mārupes iestādes
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.
Arī smakai ir risinājumi, ja tas ir būtisks jautājums!
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 May 2015, 09:26:14 Jonix rakstīja:
19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.
Arī smakai ir risinājumi, ja tas ir būtisks jautājums!
Vislabakais risinajums smakai ir auto noslapet, vairs nedarbinat un nopirkt citu ar benzina dzineju.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.
Prieks par apmierinātu klientu!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| jautājums visiem filtristiem - nah jūs nebraucat uz LT to sūdu izgriezt un izprogrammēt ?
1) jums vēl piemaksā 15-30 EUR (sanāk atsist degvielu turp atpakaļ)
2) izdara to tūlīt un uz reiz bez jebkādiem mistiskiem 3 nedēļu pierakstiem
3) pilnīgi par velti bonusā uzšuj kompim čipu ar cik zirgiem jūs tur gribat, laikam pāris kartes uz dzinēju ir.
vienīgais mīnuss, ka jāpisās līdz šauļiem/panavežiem/kauņai | Offline | | |
|
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!
BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.
Lūk, reāli piemēri.
Kādēļ? Tādēļ, ka šādā līmenī vari izdarīt pats. Izmanto programmas: Volta, EcuSafe un halturē
Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības - tieši tā, kā automašīnām bez kvēpu filtra.
Tādu lielākoties var izdarīt tikai manuāli kodā - izejot cauri visai programmai, lai atrastu katru niansi, katru sīkumu un nesabojātu ko svarīgu.[ Šo ziņu laboja Jonix, 19 May 2015, 12:57:55 ]
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas? | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?
P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT
| Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
19 May 2015, 13:29:56 smudo rakstīja:
19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?
P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT
vecīt, tev jādzēšas ārā. tu šeit galīgi neiederies | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Vo vo, oligarhs Ej tusē citur, ar sev līdzīgiem - šeit apgrozās powera vietējā elite - kuri brauc ar lietotām riepām +balonu ar pirdienu zapaskas vietā. [ Šo ziņu laboja depo, 19 May 2015, 13:39:18 ] | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13611
Braucu ar: 30niekiem
|
19 May 2015, 13:33:31 PASSATizhi rakstīja:
19 May 2015, 13:29:56 smudo rakstīja:
19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?
P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT
vecīt, tev jādzēšas ārā. tu šeit galīgi neiederies
Kāreiz iederas, jo šeit visi par kko dirš. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
19 May 2015, 13:39:15 968-jk rakstīja:
Kāreiz iederas, jo šeit visi par kko dirš.
Beidz, čalis pilnā nopietnībā teica, ka viņam nav gāze, bet ir jaunas riepas | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.
no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
| dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9313
Braucu ar: Alfu
|
20 May 2015, 08:02:42 VWfans rakstīja:
Tomēr neskaidrs ir palicis jautājums - kāpēc DPF filtrs maksā TIK DĀRGI??? Ja tas maksātu normālu cenu (100-200 eiro), tad varētu mainīt un nepārdzīvot...
nu hvz. skatījos avensim ebrejā 500 eur. imho priekš vienreizēja ieguldījuma tas nekas nav.
bet nu ja cilvēks līzingam knapi mēneša maksu var sakasīt, tad pat 200 eur ir nepaceļama summa | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
19 May 2015, 14:16:40 Driver rakstīja:
19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
tak puse ja varetu panjemtu sev e90, bet ar 2.4td motoru ieksha no e28, kam butu virsu mehaniskais suknis.
no arpuses gandriz kaa m3, bet visadi citadi viss pa leto un nav nedz CR sprauslas jaremonte, nedz DPF un EGR japisina
jap un benzīngalvām jāliek LPG un jajājas ar dzinēja darbību | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
20 May 2015, 08:36:15 roliks rakstīja:
dpf griezēji jūs keramiku atdodat klientam atpakaļ vai paši "utilizējat"?
Arii interesee | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|