Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Termomuftei beigas...

AutorsZiņojums
Melvins
19. May 2004, 15:02 #61

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 14:06, JZ rakstīja:
domaajot par termomufti un taas konstrukciju, kaa arii razhoshanu, tad taas plusi ir: leetums, nelielais svars, vienkaarsha montaazha
elektromotoram miinusi - daargi/sarezhgjiiti izgatavot, tam arii ir vajadziigs attieciigi stiprinaajumi, aiznjem bish vairaak vietas, papildus prasa vadu vilkshanu

diezgan skaidri redzamas, ka, razhojot kauko lielos apjomos, vienkaarshaak ir izmantot termomuftes... un nevaig te liist ar audi/vw/veelnezko ka tie redz ir "leetums", bet tomeer izmanto elektriskos ventilaatorus, "leetums" nevienmeer ir vienaa maisaa ar racionaalu konstrukciju...

tas ventilaators ir vajadziigs tad, ja auto staav uz vietas, tikai tad tam, pie nosaciijuma, ka lielais loks saak karst vairaak pa ~90 graadiem, ir jaasleedzas iekshaa vainu ar sleedzi, vai izmantojot dachiku...


Paldies . reāls komentārs... par to pēdējo rindkopu = man tieši tā arī to kādreiz stāstija.
Offline
Instigater
19. May 2004, 15:11 #62

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


2004-05-19 10:30, Melvins rakstīja:

2004-05-19 09:57, Bron rakstīja:
Maneejam rulzam saak domaat par uzsilshanu tikai pie noteikuma ka pamatiigs sastreegums un ilga staaveeshana ar iesleegtu motoru


...tas vairs nav ok!. viņam nav jākarst ne pie jeb kādiem apstākļiem (priekš tam ir dzesēšanas sistēmas).

un tici man = tās ir tikai liekas problēmas...
visu laiku skatīties uz termometra rādījumiem, nervozēt + ik pa laikam meklēt kaut kāda ventilātora pogu.
ps: labāk to uzticēt BMW oriģinālajām konstrukcijām .

(nekas personīgs) & Jauku visiem dienu .

Melvins, tu ir dunduks, ja domaa, ka kaads no salona ar pogu to ventilatoru sleegaas. Prieksh kaa pasaulee plashi tiek izmantoti termoreleji. BTW, BMW E28 M5 ir tikai elektriskais ventilators, E21 ar M20 ir papildus elektriskais, domaaju, ka veel kaadam modelim dzeseeshana ir pilniibaa/papildus ar elektriibu
Offline
Melvins
19. May 2004, 15:14 #63

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 15:11, Instigater rakstīja:
Melvins, tu ir dunduks, ja domaa, ka kaads no salona ar pogu to ventilatoru sleegaas. Prieksh kaa pasaulee plashi tiek izmantoti termoreleji. BTW, BMW E28 M5 ir tikai elektriskais ventilators, E21 ar M20 ir papildus elektriskais, domaaju, ka veel kaadam modelim dzeseeshana ir pilniibaa/papildus ar elektriibu


ok! ...Tavas izmaksas ventilātora sistēmas pārbūvei?
Offline
Instigater
19. May 2004, 15:19 #64

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

6ls ventilators; 7 Ls termorelejs ar visu konstrukciju kas to noturees vajadziigajaa vietaa. Paareejais jau ir manis pasha darbs ar majaas salasiitiem dzelzsgabaliem un paaris vadinji, kas no drauga BMW ir atkniebti
Offline
Instigater
19. May 2004, 15:21 #65

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Aaa, un veel man jauna termomufte ne paaraak labi der, jo ieprieksheejais saimnieks bija sasitis priekshu un tagad radiators staav nedaudz tuvaak, kaa jaabuut peec konstrukcijas, jau pashreizeejaa mufte bija atstaajusi neliela peedas radiatora apaksjeejaa daljaa, kur restiites saiet kopaa ar plastmasas apakshgalu. Domaaju, ka tieshi taas vinja avaarijas laikaa taa mufte arii pateica chau.
Offline
Melvins
19. May 2004, 15:24 #66

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-19 15:19, Instigater rakstīja:
6ls ventilators; 7 Ls termorelejs ar visu konstrukciju kas to noturees vajadziigajaa vietaa. Paareejais jau ir manis pasha darbs ar majaas salasiitiem dzelzsgabaliem un paaris vadinji, kas no drauga BMW ir atkniebti


neuskatu, ka tas atmaksājas (es pavadot laiku, kas nepieciešams uzstādīšanai, savā darbā = nopelnīšu vairāk) + vēl tā ir paša izgudrota konstrukcija...
Uzskati, ka Tevis veidotais gara-darbs būs stabilāks par BMW oriģinālu?

ps: un!, ak jā... es zinu, kas ir termorelejs . mana radioinženiera izglītība nepieļauj f-ju to nezināt .
Offline
Melvins
19. May 2004, 15:25 #67

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

bet ok!
katrs dara, kā māk...
Offline
JohnyB
19. May 2004, 21:42 #68

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:

tas viss muļķigi raksti un komentāri! Jauna termomufta ir ok ! maksā ap 35-40 Ls darbojas vienmēr un bez liekas domāšanas. nekarst motors pat stāvot satrēgumos ! (pats no savas pieredzes)kautkāda tur motora likšana nah. motora pārkaršana noteikti būs lētāka un liekot kautkādos patrubokos kautkādus nahren termorelejus vaig ņemt vērā ka var notikt kāda muķlķiga šaize un tosols nu piemēram iztecēt un tad nekāds tur motors neslēgsies tas nu toč!
Offline
JohnyB
19. May 2004, 21:45 #69

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:


2004-05-19 15:19, Instigater rakstīja:
6ls ventilators; 7 Ls termorelejs ar visu konstrukciju kas to noturees vajadziigajaa vietaa. Paareejais jau ir manis pasha darbs ar majaas salasiitiem dzelzsgabaliem un paaris vadinji, kas no drauga BMW ir atkniebti


šitas jautri!!! un kātad ar salona erganomiju vēl ieliec no žiguļa slēdzi pie ātrumkloķa!!! Un esi aizmirsis par Jaudas releju a to jautri pasmiešos kad tev tas elektromotors bez releja sakausēs gan slēdzi gan dažus tava drauga BMW vadus!
Offline
Bron
19. May 2004, 21:50 #70

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-19 21:42, JohnyB rakstīja:
tas viss muļķigi raksti un komentāri! Jauna termomufta ir ok ! maksā ap 35-40 Ls darbojas vienmēr un bez liekas domāšanas. nekarst motors pat stāvot satrēgumos ! (pats no savas pieredzes)kautkāda tur motora likšana nah. motora pārkaršana noteikti būs lētāka un liekot kautkādos patrubokos kautkādus nahren termorelejus vaig ņemt vērā ka var notikt kāda muķlķiga šaize un tosols nu piemēram iztecēt un tad nekāds tur motors neslēgsies tas nu toč!


Ku var dabuut muftu par 35Ls? Jaunu!
Offline
JohnyB
19. May 2004, 21:52 #71

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar:

Da jebkur kur labi draugi un ir atlaides tikai nedomā ka tagad sākšu visiem izkārtot!
Offline
KarlisZ
20. May 2004, 04:35 #72

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 355

Braucu ar: E92 323

Melvins, nu kapec gan buutu jaslipe motora galvas, javeic citas modifikacijas? Kapec cilveks vispar izgudro kautko? Varbuut ka vinam patiik un tas ir vina hobijs. Nu un cik sparotu tad tu visu laiku strada un nearko citu nenodarbojies, jo ta tu zaude naudu kas ir pats pats svariigakais pasaule.

P.S. Manam bmw nav termomufta[ This message was edited by: KarlisZ on 2004-05-20 04:36 ]
Offline
SpOrcMeN
20. May 2004, 08:28 #73

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

abas termomuftas ir pie manim darba Miera iela 36 vari piebraukt savakt Piton

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
markelis
20. May 2004, 09:36 #74

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12921

Braucu ar: eFku


2004-05-19 15:24, Melvins rakstīja:

neuskatu, ka tas atmaksājas (es pavadot laiku, kas nepieciešams uzstādīšanai, savā darbā = nopelnīšu vairāk)


sorii melvin, bet biku smiekls sanaaca. tu te powerii ar savu verbaalo caureju ,meegjinot pieraadiit taa arii es nesapratu ko, esi pavadiijis laiku kas nepiecieshams aptuveni divu, triju shaadu uzparikshu uzstaadiishanai taapeec diezvai tas vareetu buut nopietns arguments.

P.S. nekaa personiiga.
Offline
Melvins
20. May 2004, 09:59 #75

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2004-05-20 09:36, markelis rakstīja:
sorii melvin, bet biku smiekls sanaaca. tu te powerii ar savu verbaalo caureju ,meegjinot pieraadiit taa arii es nesapratu ko, esi pavadiijis laiku kas nepiecieshams aptuveni divu, triju shaadu uzparikshu uzstaadiishanai taapeec diezvai tas vareetu buut nopietns arguments.

P.S. nekaa personiiga.


markelis , a Tev nav pofig?, kā citi naudu pelna. Pelni savu = kā māki .

imho: es vienkārši atpūšos vērojot ’pārgudro LV Bee Emm Vee inženieru domāšanas’ procesus . un man ir pilnīgs POO, ko Tu domā
Offline
Bron
20. May 2004, 10:11 #76

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2004-05-20 09:59, Melvins rakstīja:

markelis , a Tev nav pofig?, kā citi naudu pelna. Pelni savu = kā māki .

imho: es vienkārši atpūšos vērojot ’pārgudro LV Bee Emm Vee inženieru domāšanas’ procesus . un man ir pilnīgs POO, ko Tu domā


Shitais jau saak atgaadinaat meeriishanos ar gunaarinjiem
Offline
Blackadder
20. May 2004, 10:39 #77

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2142

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2004-05-19 15:24, Melvins rakstīja:

neuskatu, ka tas atmaksājas (es pavadot laiku, kas nepieciešams uzstādīšanai, savā darbā = nopelnīšu vairāk) + vēl tā ir paša izgudrota konstrukcija...
Uzskati, ka Tevis veidotais gara-darbs būs stabilāks par BMW oriģinālu?

ps: un!, ak jā... es zinu, kas ir termorelejs . mana radioinženiera izglītība nepieļauj f-ju to nezināt .


Redzi, tas ka pamatdarbā var nopelnīt vairāk, tas nenozīmē, ka to arī vajag darīt, galu galā eksistē arī tāda lieta kā brīvdienas, kad jāatpūšas no pamatdarba, lai nesaietu sviestā. Krāmēšanās ap savu auto nebūt nav sliktākais veids kā atpūsties no pamatdarbu. Ja jau tu tik ļoti piesauc ekonomisko izdevīgumu, tad jājautā - nafig vispār brīvdienas, pa to laiku taču var tupēt darbā un vārīt piķi kaudzēm...

Man tāda sajūta, ka tu pārmērīgi mēģini pēc savas domāšanas mērauklas par citiem spriest - redz, tev varbūt prieku sagādā tikai braukt - citiem gan braukt, gan arī apkopt un kruķīt savam auto skrūvītes. Nu i ja cilvēkam rokas aug no pareizās vietas, nafig lai viņš nekrāmētos gar savu auto.

Redzi, pēc tavas loģikas tikpat labi varētu iet klāt visiem makšķerniekiem upmalā un teikt - "ko jūs loši šeitan sēžat, ejat nopērkat zivis veikalā, un pa to laiku, ko te notupat, strādājiet savos pamatdarbos, nopelnīsiet gan zivīm, gan vēl pāri paliks." Tomēr baidos, ka viņi uz tevi raudzīsies ar dziļu neizpratni


Un šitā elektroventilatora konstrukcija jau nu nemaz nav paša izdomāta - daudzās automašīnās tā eksistē jau sen un pietiekami normāli strādā. Noteikti ne sliktāk kā termomufta iekš BMW.


[ This message was edited by: Blackadder on 2004-05-20 10:44 ]
Offline
TNT
20. May 2004, 15:47 #78

Kopš: 06. Apr 2004

Ziņojumi: 39

Braucu ar:


2004-05-19 15:19, Instigater rakstīja:
6ls ventilators; 7 Ls termorelejs ar visu konstrukciju kas to noturees vajadziigajaa vietaa. Paareejais jau ir manis pasha darbs ar majaas salasiitiem dzelzsgabaliem un paaris vadinji, kas no drauga BMW ir atkniebti


Limanadnjiks.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo