Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: LSD reduktora pieredze @ HGK
Autors | Ziņojums |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Griezes moments ir momenta spēks, ko attīsta motors, iekš kw un zs ir iekļauta trešā vienība - laiks, ar mērķi, lai iegūtu reālajā pielietojumā izmantojamu mērvienību, tb zs/kw = nm noteiktā laika periodā, tas ir tā vispārīgi [ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 16:32:01 ] | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| Aaaaaaa. nosverieties cietajaa sakabee!!!
Tik labs saakums un tik suudiigas beigas, popkorns ir izmircis un alinsh ir atshaaleejies. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
| No reduktoriem neko daudz nejēdzu, tādēļ jautājums . Kapēc nevar vienkārsi sametināt abus pakalējos ratus ar metāla stienu, būs 100% bloķis un miers mājās | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:31:42 abyss rakstīja:
No reduktoriem neko daudz nejēdzu, tādēļ jautājums . Kapēc nevar vienkārsi sametināt abus pakalējos ratus ar metāla stienu, būs 100% bloķis un miers mājās
Tapēc ka stāvvietās izskatīsies neveikli. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Jauda * laiks = darbs jeb siltuma daudzums mūsu gadījumā.
T.i. Pliki kilovati bez laika atkal neko nesilda. Vajag kādas sekundes griezt saules, lai pārkarsētu tos diskus.
Īsais kurss:
jauda=Nm*apgriezieni
Jauda=spēks*pārvietojums
Jauda=strāva*spriegums
Jauda=spiediens*caurplūde[ Šo ziņu laboja GintsK, 22 Jan 2014, 16:37:22 ] | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:31:42 abyss rakstīja:
No reduktoriem neko daudz nejēdzu, tādēļ jautājums . Kapēc nevar vienkārsi sametināt abus pakalējos ratus ar metāla stienu, būs 100% bloķis un miers mājās
Kas teica ka nevar,daudzi brauc ar metinātajiem reduktoriem
Un daudz interesantāk ir laīt Gints.K un JZ diskusiju nneviss tukšu pļūt..anu | Offline | | |
OX | | Kopš: 25. Jan 2008
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| pie 6500 šaibas vispār nevar ņemt
vienreiz paņēmu pāris
necepī | Offline | | |
|
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Ar cik % vēl var normāli ikdienā pa ielu braukt? | Offline | | |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
22 Jan 2014, 16:38:43 OX rakstīja:
pie 6500 šaibas vispār nevar ņemt
vienreiz paņēmu pāris
necepī
Tur stiepes koeficients nav pareizi izrēķināts!
-----------------
| Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:39:59 GintsK rakstīja:
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.
tagad jau brauks ar 75%
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:44:25 6500 rakstīja:
22 Jan 2014, 16:39:59 GintsK rakstīja:
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.
tagad jau brauks ar 75%
Tas jeb ar kādu pabrauks. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:39:59 GintsK rakstīja:
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Bet manuprāt Eglei kā reizi ir 100% - nekas nekur nesilst, negurst, negurgst. Vienkārši IR.
100% ir dīvaini tā teikt, jo tas nozīmē ka viens ritenis pret otru izslīdēt nevar, attiecīgi diferenciāļa kā tāda vairs neeksistē, bet ja tas tomēr ir, tad tie 100% nemaz vairs nav 100%, jo atkarīgi no riepas saķeres ar segumu, jo ja to neierobežoti palielinātu, un motoram būtu neierobežota jauda, tad vienā brīdī tiktu sasniegts brīdis, kad tas difs sāktu strādāt jau kā difs | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Nu ja ka difa nav!
Riteņi driftā slīd gandrīz visu laiku.
Bet gan jau tas 75% kaut kādos pārmetiena mirkļos ir labāks. To tie maniaki labāk zin. | Offline | | |
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Es līdz galam pats arī neesmu sapratis to % nozīmi.
Manā uztverē korekti ir norādīt Nm priekšslogojumu bloķim, un pēc cik grādiem tas ir pilnībā sabloķējies.
Cik pats esmu novērojis, tad bieži arī cilvēki sajauc tos Nm ar % un tad 25Nm priekšslodzes bloķis tiek nosaukts par 25%-īgu.
Attiecīgi tos procentus vairāk uztveru kā tādu simbolisku rādītāju, jo ir tak bloķi arī ar 140 un 200Nm. Var būt, ka kaut kāda nozīme tiem procentiem ir gliemežniekos? | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:41:29 depo rakstīja:
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Ar cik % vēl var normāli ikdienā pa ielu braukt?
es jau nezinu ko nozīmē normāli ikdienā, tas ir relatīvi, un kā iepriekš teicu - tas 25% "efekts" ir atkarīgs no motora jaudas un riepu saķeres, vienā setupā tev liksies ok (piem kartingu trase asfalts vasara), bet tad pienāk ziemā, tu uzliec ielas ziemenes un nevari vairs iestūrēt nevienā līkumā ledus trasē, tad uzliec sporta naglas un viss atkal kļūst super
tādēļ reduktoru ražotāji, parasti, pieliek kaut kādu aprakstu, ka šis "25% difs" der vasarā, track day tipa mašīnām ar jaudu, piemēram, 200zs un ielas performance tipa riepām, maksā 200 naudas vienības
tad ir "25% difs" driftam, kas jau būs stipri stingrāks, jo riepas būs slicki un jauda lielāka, bet tomēr grib saglabāt kaut kādu sakarīgu pagriežamību, maksās jau piemēram 300 naudas
un tad ir "25% difs" šosejai, kas ir pielāgots noteikta svara auto, noteiktam jaudas diapazonam, noteiktai saķerei utt utt, maksās 1500 naudas, un reāli detaļas var iekšā būt no tā track day difa, bet papildus naudu prasa par to know howu, kas ir iekšā un padara to konkrēto mašīnu paklausīgu šosejas autosporta sacensībās
jeb īsumā - ir jāeksperimentē, vienas atbildes nav
tāpat helical un disku lsd dažādi uzvedas, helical var būt "maigāks", disku - prognozējamāks, vienam braucējam patīk tāds, citam - savādāks, tādēļ, ja pērkat pakalpojumu vai detaļas no tādiem kantoriem kā HGK - ir ļoti svarīgi dot viņiem atpakaļ info par to kā kas strādā, bez uzbraucieniem, ja kaut kas nav kā cerējāt, vienkārši lai viņiem krātos pieredze, jo nav mums te nevienam tādu budžetu lai testētu visus iespējamos setupus visādās trasēs, vienā brīdī tā pieredze sasniegs kritisko masu un viņi jau varēs jebkuram jurim, pēterim lai ļošam salikt tieši tādu difu, kāds bija prasīts
p.s. un, ja izdomājat tomēr pirkt no kāda angļa, tad jāsaprot ka tā pieredze un informācija, jeb citā izteiksmē - nauda, aiziet exportā, vai tas ir labi?[ Šo ziņu laboja JZ, 22 Jan 2014, 17:05:23 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| hgk tak taapat peerk no anglja, kaada skjirba? | Offline | | |
GintsK | | Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 16:57:21 Erx rakstīja:
Es līdz galam pats arī neesmu sapratis to % nozīmi.
Manā uztverē korekti ir norādīt Nm priekšslogojumu bloķim, un pēc cik grādiem tas ir pilnībā sabloķējies.
Cik pats esmu novērojis, tad bieži arī cilvēki sajauc tos Nm ar % un tad 25Nm priekšslodzes bloķis tiek nosaukts par 25%-īgu.
Attiecīgi tos procentus vairāk uztveru kā tādu simbolisku rādītāju, jo ir tak bloķi arī ar 140 un 200Nm. Var būt, ka kaut kāda nozīme tiem procentiem ir gliemežniekos?
Jā. Arī labu jautājumu pacēli.
Tiem procentiem būtu jānozīmē [M berze bloķī]/[M kopējais pieliktais asij]*100%
| Offline | | |
djmax | | Kopš: 07. Jun 2007
No: Ogre
Ziņojumi: 638
Braucu ar: e30
|
22 Jan 2014, 17:02:07 JZ rakstīja:
22 Jan 2014, 16:41:29 depo rakstīja:
22 Jan 2014, 16:34:04 JZ rakstīja:
Var, un tā arī dara, sauc to par mexikāņu bloķi, tik iestūrēt to auto līkumā kļūst pagrūti, un kādi 2000 gadi attīstības mehānikā un zinātnē tiek izmesti miskastē
Ar cik % vēl var normāli ikdienā pa ielu braukt?
es jau nezinu ko nozīmē normāli ikdienā, tas ir relatīvi, un kā iepriekš teicu - tas 25% "efekts" ir atkarīgs no motora jaudas un riepu saķeres, vienā setupā tev liksies ok (piem kartingu trase asfalts vasara), bet tad pienāk ziemā, tu uzliec ielas ziemenes un nevari vairs iestūrēt nevienā līkumā ledus trasē, tad uzliec sporta naglas un viss atkal kļūst super
tādēļ reduktoru ražotāji, parasti, pieliek kaut kādu aprakstu, ka šis "25% difs" der vasarā, track day tipa mašīnām ar jaudu, piemēram, 200zs un ielas performance tipa riepām, maksā 200 naudas vienības
tad ir "25% difs" driftam, kas jau būs stipri stingrāks, jo riepas būs slicki un jauda lielāka, bet tomēr grib saglabāt kaut kādu sakarīgu pagriežamību, maksās jau piemēram 300 naudas
un tad ir "25% difs" šosejai, kas ir pielāgots noteikta svara auto, noteiktam jaudas diapazonam, noteiktai saķerei utt utt, maksās 1500 naudas, un reāli detaļas var iekšā būt no tā track day difa, bet papildus naudu prasa par to know howu, kas ir iekšā un padara to konkrēto mašīnu paklausīgu šosejas autosporta sacensībās
jeb īsumā - ir jāeksperimentē, vienas atbildes nav
tāpat helical un disku lsd dažādi uzvedas, helical var būt "maigāks", disku - prognozējamāks, vienam braucējam patīk tāds, citam - savādāks, tādēļ, ja pērkat pakalpojumu vai detaļas no tādiem kantoriem kā HGK - ir ļoti svarīgi dot viņiem atpakaļ info par to kā kas strādā, bez uzbraucieniem, ja kaut kas nav kā cerējāt, vienkārši lai viņiem krātos pieredze, jo nav mums te nevienam tādu budžetu lai testētu visus iespējamos setupus visādās trasēs, vienā brīdī tā pieredze sasniegs kritisko masu un viņi jau varēs jebkuram jurim, pēterim lai ļošam salikt tieši tādu difu, kāds bija prasīts
p.s. un, ja izdomājat tomēr pirkt no kāda angļa, tad jāsaprot ka tā pieredze un informācija, jeb citā izteiksmē - nauda, aiziet exportā, vai tas ir labi?
jā, tad 6500 būtu jāpiedāvā pārjaukt reduktorus par velti - pieredzes vārdā, un tikai kad ir 100% pārliecība par savu darbu sākt piedāvāt pakalpojumu, es būtu ļoti dusmīgs ja mans pārjauktais bloķis izbeigtos pēc 4k/km, sorry, bet tam pamatojuma nav, nedz 25%, nedz vārgais motors nekas...
IMHO[ Šo ziņu laboja djmax, 22 Jan 2014, 17:16:46 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|