Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 290 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Merceds-Benz iegāde

AutorsZiņojums
Sandis_UR
31. Jan 2016, 09:11 #61

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


31 Jan 2016, 00:45:26 gunbox rakstīja:

30 Jan 2016, 23:23:47 Sandis_UR rakstīja:

Ja ir iespēja, pieliec biku klāt $ un paņem kautvai biku plikāku w212 ar 350 motoru. Ja atradīsi mašīnu ar nelielu noskrēju nenožēlosi. Ar savu jau 140 000km nobraucis, kopējais noskrejiens 220 00, lielas šaizes nav bijušas, daži elektriskie gļuki tikai.


Tur vairs nesanāk biku. Tas ir 2x un pat vairāk. Vajadzīgs kā otrs auto. Finanses attiecīgi ierobežotas. Skatījos uz volvo s80 2007 gada kuzavā, bet visiem automāti grūstas. MB praktiski pārslēgšanos just nevarēja pat 5 robu kārbai. 7 robu vispar nevar saprast pārslēgšanās brīžus. Dēļ automāta ir ieinteresējis.
Apskatīju divus:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/nphem.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/chjii.html

Cena izskatās gan krietni uzskrūvēta priekš tā gada. Varbūt kāds var ko par šiem diviem pateikt?


Pirmaja linka mb pēc sēdekļiem spriežot pieliec klāt vismaz 150000km. Lai gan komplektācija ļoti pilna tam gadam, pat distroniks ir, mīnuss gan tam ir, ka remontēt krutās elektro fīčas ir dārgi.

Otrajā bildē džeks sēdekļus ir paslēpis un var redzēt ka mašīna gatavota pārdošanai.

Paskaties te varbūt vari ko atrast.
Manuprāt mersim un citiem premium klases auto servisa vēsture ir ļoti svarīga, pie tam lai apkopes un remonti ir taisīti pie dilera, jo oriģinālās rezerves daļas ir dargas, bet kalpo ļoti ilgi.
Ja atrodi ko tepat, tad noteikti nepažēlo naudu un aizdzen uz Domeniku pārbaudīt.

Un kāpēc neskaties arī uz e300 un e320, motors tas pats, tik kompis cits.
Offline
gunbox
31. Jan 2016, 10:25 #62

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:

Jā nu pirmajam bija labojis šo to, maģi ielicis pilnīgi jaunu ar lielo displeju. Stūre apsildāma - arī pilnīgi jaunu, bet cik saprotu, tikai pašu riteni. Atšķirās āda, ritenim gluda matēta, pārējam kāda jau visiem. Jāmaina spogulis, bet to skatījos, ka līdz 30 var no šrotiniekiem. Ja nebūs pašaptumšojošais, tas nav kritiski. Bampers ir nedaudz virspusē ieplīsis. Noteikti dabūjis kāds uzspiesties. Bet nekrita acīs, ka būtu kuzavs remontēts.

Otrajam jā, vadītāja beņķis ir lupatās. Ir kā sporta ar aukstajiem sāniem, bet āda tur pat līdz oderei izplīsusi, ja tā vispār ir āda. Daudz lietas jāremontē un pamatīgi sulojas kaut kur ap motoru un labi sen. Vāku necēlu nost, bet bija par virs vāka izšauta eļļa ar sodrejiem.

Par mobile nav variants. Budžets nav tik liels. Un tagad arī no turienes dzen jau tur atgrieztus.

Par virs e300 neko nevaru pateikt, jo nav pagaidām ko skatīties. Ir manā budžetā 3 varianti, no kuriem divi kuzavs sudraba, tos nē un trešajam gaišais salons, pats melns. To vēl varētu apskatīt. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e320/cblmn.html


Ir kādas domas par šiem?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/bxngl.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e220/edjoh.html
Offline
Arturiks
31. Jan 2016, 10:42 #63

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Sandi, Mercedesiem mīkstā āda diezgan ātri izsēžas, īpaši, ja ir ventilācija.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 31 Jan 2016, 10:42:34 ]

Offline
Sandis_UR
31. Jan 2016, 10:46 #64

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


31 Jan 2016, 10:42:02 Arturiks rakstīja:
Sandi, Mercedesiem mīkstā āda diezgan ātri izsēžas, īpaši, ja ir ventilācija.


Nu man ar 220 000km un visiem maniem uzmetēja 105kg, beņki nav diez ko izsēdēti. Jā un ventilācija arī ir.
Offline
Arturiks
31. Jan 2016, 11:20 #65

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

draugiem diviem abiem w211, abiem ar ventilāciju, vienam 160k, otram 140k, krēsli nav vairs pirmā svaiguma. Abi gan visu dzīvi pa Latviju.
Offline
Sandis_UR
31. Jan 2016, 12:35 #66

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


31 Jan 2016, 11:20:17 Arturiks rakstīja:
draugiem diviem abiem w211, abiem ar ventilāciju, vienam 160k, otram 140k, krēsli nav vairs pirmā svaiguma. Abi gan visu dzīvi pa Latviju.


Var būt tas ir ari atkarīgs no lietošanas tipa-man daudz sanāk tālie gabali, ja vislaik grozās kā kurjers pa pilsētu, tad noteikti, ka beņķi nolietojas ātrāk.
Offline
Zukatokiari
31. Jan 2016, 14:23 #67

Kopš: 22. Jul 2015

Ziņojumi: 315

Braucu ar:


31 Jan 2016, 00:45:26 gunbox rakstīja:

30 Jan 2016, 23:23:47 Sandis_UR rakstīja:

Ja ir iespēja, pieliec biku klāt $ un paņem kautvai biku plikāku w212 ar 350 motoru. Ja atradīsi mašīnu ar nelielu noskrēju nenožēlosi. Ar savu jau 140 000km nobraucis, kopējais noskrejiens 220 00, lielas šaizes nav bijušas, daži elektriskie gļuki tikai.


Tur vairs nesanāk biku. Tas ir 2x un pat vairāk. Vajadzīgs kā otrs auto. Finanses attiecīgi ierobežotas. Skatījos uz volvo s80 2007 gada kuzavā, bet visiem automāti grūstas. MB praktiski pārslēgšanos just nevarēja pat 5 robu kārbai. 7 robu vispar nevar saprast pārslēgšanās brīžus. Dēļ automāta ir ieinteresējis.
Apskatīju divus:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/nphem.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/chjii.html

Cena izskatās gan krietni uzskrūvēta priekš tā gada. Varbūt kāds var ko par šiem diviem pateikt?


Atkarībā no tā, ko tieši grib iegādāties. Man ir bijuši savulaik 2 W211, nekādu problēmu ar sēdekļu izsēdēšanu nav.
Pirmais - tukšs Elegance nesmukā zilā krāsā.
Otrs - konstruktors Classic izpildījumā(stūre no W211 facelift, aizmugurējais bampers un izpūtēji tāpat, Command APS - ieliktais, spīdīgie pedāļi kreisie utt. Vienīgais no SPORTpaket ir tikai diski no W211 facelift. Starpgalaktiska cena, pārdevējs ir melis un konstruktora iesmērētgribētājs.
Offline
Jurbans22
31. Jan 2016, 15:07 #68

Kopš: 30. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 515

Braucu ar: adidas

nu kadu menesi braucu ar w211 3.2 dizeli airmatic pagaidam apmierinats
Offline
gunbox
31. Jan 2016, 15:35 #69

Kopš: 29. Aug 2014

Ziņojumi: 111

Braucu ar:


31 Jan 2016, 14:23:32 Zukatokiari rakstīja:

31 Jan 2016, 00:45:26 gunbox rakstīja:

30 Jan 2016, 23:23:47 Sandis_UR rakstīja:

Ja ir iespēja, pieliec biku klāt $ un paņem kautvai biku plikāku w212 ar 350 motoru. Ja atradīsi mašīnu ar nelielu noskrēju nenožēlosi. Ar savu jau 140 000km nobraucis, kopējais noskrejiens 220 00, lielas šaizes nav bijušas, daži elektriskie gļuki tikai.


Tur vairs nesanāk biku. Tas ir 2x un pat vairāk. Vajadzīgs kā otrs auto. Finanses attiecīgi ierobežotas. Skatījos uz volvo s80 2007 gada kuzavā, bet visiem automāti grūstas. MB praktiski pārslēgšanos just nevarēja pat 5 robu kārbai. 7 robu vispar nevar saprast pārslēgšanās brīžus. Dēļ automāta ir ieinteresējis.
Apskatīju divus:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/nphem.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/chjii.html

Cena izskatās gan krietni uzskrūvēta priekš tā gada. Varbūt kāds var ko par šiem diviem pateikt?


Atkarībā no tā, ko tieši grib iegādāties. Man ir bijuši savulaik 2 W211, nekādu problēmu ar sēdekļu izsēdēšanu nav.
Pirmais - tukšs Elegance nesmukā zilā krāsā.
Otrs - konstruktors Classic izpildījumā(stūre no W211 facelift, aizmugurējais bampers un izpūtēji tāpat, Command APS - ieliktais, spīdīgie pedāļi kreisie utt. Vienīgais no SPORTpaket ir tikai diski no W211 facelift. Starpgalaktiska cena, pārdevējs ir melis un konstruktora iesmērētgribētājs.


Kāpēc tukš? Viņam tur daudz opciju. Pat pneimo, nezinu tikai vai strādā.
Par otru tnx. Man ar MB pirmā saskare. Nezinu nekā pēc kā atpazīt.

Ko vari pateikt par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e320/cblmn.html

[ Šo ziņu laboja gunbox, 31 Jan 2016, 15:39:21 ]

Offline
sliir
31. Jan 2016, 16:44 #70

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Skatoties uz šito padsmitgadīgo Meršu cenām (un lietotu auto cenām kopumā) man iestājas depresija.

Kurš pērk tās mašīnas - konkrēti 11 gadīgu E-klasi par 8 euro?

Kas tad tur īsti ir ar tām valūtām - ta ir inflācija vai nav, nevar saprast?!? Spriežot pēc ss.lv, Eirozonā inflācija ir vienkārši milzīga - tie kas krāj no aldziņas naudu mašīnai, vel pēc pāris gadiem vispār pat žurku nevarēs nopirkt par saviem uzkrājumiem.
Offline
karlsonss
31. Jan 2016, 17:51 #71

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

nu tas tik paraada ka to auto ir veerts iegaadaaties arii lietotu....jo tirgus buus.

Nevis kaa fiat multipla vai visaadi hundaj un kija crapi....
Offline
Mizx
31. Jan 2016, 18:13 #72

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Es parasti skaidroju tā, ka šodien tirgū visas automašīnas par 8000 EUR ir adekvāti salīdzināmā kvalitātē. Tikai dažas no tām pēc gada maksās 7500 EUR, dažas 4000 EUR, bet dažas varbūt 8500 EUR. Šodienas cenas tirgus noregulē pietiekami adekvātas, pārējais jau ir pircēju subjektīvais ko un cik viņš no darījuma gaida, ar kādu auto vērtību pēc pāris gadiem viņš vēlas rēķināties, zinot, ko pats ar to plāno darīt.
Offline
Latvietis96
31. Jan 2016, 18:15 #73

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

sencim ir 2004 w211 270cdi. Pie lielajiem minusiem aizmugure pneimopiekare glukoja (viena puse reizem necelas augsa), v6 dizelis reizem nedaudz skals liekas pilseta gazejot. Tas ari pa lielam viss, rusas nav. Tik gribetos vairak jaudas.
Offline
sliir
31. Jan 2016, 18:41 #74

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

270 tak nav V6, bet R5

R5 būs drusku skaļāks par V6 vai R6 (280 CDI), bet R5 skaņa būs diezgan patīkama Tas, protams, subjektīvs viedoklis.
Offline
sliir
31. Jan 2016, 18:42 #75

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

[ Šo ziņu laboja sliir, 10 Aug 2021, 11:41:21 ]

Offline
Latvietis96
31. Jan 2016, 18:49 #76

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


31 Jan 2016, 18:41:32 sliir rakstīja:
270 tak nav V6, bet R5

R5 būs drusku skaļāks par V6 vai R6 (280 CDI), bet R5 skaņa būs diezgan patīkama Tas, protams, subjektīvs viedoklis.

Ir gan r5 nolohojos
skana ir protams patikama, bet vai w211 vajag tadu troksni salona... pa soseju braucot gan ir ok.
Offline
Ivo__
31. Jan 2016, 19:04 #77

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Jebkurā gadījumā,ja cilvēks skatās pat uz 212,tad 211 jāskatās facelift,pilnīgi cits auto,jo sevišķi skaņas/trokšņu izolācijas līmenī,plus vēl atkrīt problēmas ar SBC,kas šķiet ir bijušas visiem 211 līdzfacelift braucējiem
Offline
Mizx
31. Jan 2016, 19:21 #78

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


31 Jan 2016, 19:04:52 Ivo__ rakstīja:
Jebkurā gadījumā,ja cilvēks skatās pat uz 212,tad 211 jāskatās facelift,pilnīgi cits auto,jo sevišķi skaņas/trokšņu izolācijas līmenī,plus vēl atkrīt problēmas ar SBC,kas šķiet ir bijušas visiem 211 līdzfacelift braucējiem
Fakts. MB pirms / pēc feisliftiem ir pilnīgi citas automašīnas, pat virsbūves atšķiras, tik cik dizains līdzīgs. Ja japāņiem ik pēc 4-5 gadiem vienkārši nāk jauns modelis, tad MB feislifts patiesībā ir līdzvērtīgi jauns modelis.
Offline
Zukatokiari
31. Jan 2016, 21:11 #79

Kopš: 22. Jul 2015

Ziņojumi: 315

Braucu ar:


31 Jan 2016, 15:35:24 gunbox rakstīja:

31 Jan 2016, 14:23:32 Zukatokiari rakstīja:

31 Jan 2016, 00:45:26 gunbox rakstīja:

30 Jan 2016, 23:23:47 Sandis_UR rakstīja:

Ja ir iespēja, pieliec biku klāt $ un paņem kautvai biku plikāku w212 ar 350 motoru. Ja atradīsi mašīnu ar nelielu noskrēju nenožēlosi. Ar savu jau 140 000km nobraucis, kopējais noskrejiens 220 00, lielas šaizes nav bijušas, daži elektriskie gļuki tikai.


Tur vairs nesanāk biku. Tas ir 2x un pat vairāk. Vajadzīgs kā otrs auto. Finanses attiecīgi ierobežotas. Skatījos uz volvo s80 2007 gada kuzavā, bet visiem automāti grūstas. MB praktiski pārslēgšanos just nevarēja pat 5 robu kārbai. 7 robu vispar nevar saprast pārslēgšanās brīžus. Dēļ automāta ir ieinteresējis.
Apskatīju divus:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/nphem.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e280/chjii.html

Cena izskatās gan krietni uzskrūvēta priekš tā gada. Varbūt kāds var ko par šiem diviem pateikt?


Atkarībā no tā, ko tieši grib iegādāties. Man ir bijuši savulaik 2 W211, nekādu problēmu ar sēdekļu izsēdēšanu nav.
Pirmais - tukšs Elegance nesmukā zilā krāsā.
Otrs - konstruktors Classic izpildījumā(stūre no W211 facelift, aizmugurējais bampers un izpūtēji tāpat, Command APS - ieliktais, spīdīgie pedāļi kreisie utt. Vienīgais no SPORTpaket ir tikai diski no W211 facelift. Starpgalaktiska cena, pārdevējs ir melis un konstruktora iesmērētgribētājs.


Kāpēc tukš? Viņam tur daudz opciju. Pat pneimo, nezinu tikai vai strādā.
Par otru tnx. Man ar MB pirmā saskare. Nezinu nekā pēc kā atpazīt.

Ko vari pateikt par šo?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e320/cblmn.html


IMHO W211 Elegance ādas salons mast hev. Iesaku meklēt E320CDI, 203ZS, 510NM, 7,7 sek/100km, patīkami braukt. Tā otrā pārdevējam vajadzētu sist pa lūpām par tādu cenu tādai miskastei.
Un vai sedanam vajag pneimo? Lieks čakars. Avantgarde iz 2,2 cm zemāks par Classic un Elegance, cietāks un sportiskāk stūrējams. Ne sliktāk par standarta BMW. Šis trešais ir daudz maz OK, pat vadītāja sēdeklis pareizais, ar labām regulācijām. Taču 7500 par 2004.gadu? Kosmoss. Pa tādu cenu jau facelift.
Par faclift var piekrist - labotas vecās kļūmes un nepareizumi, bet 5-kārba uzticamāka nekā 7Gtronic. SBC bloku var šrotos lietotus un pa zemām cenām paņemt, nav 2005.-2007.gads.

[ Šo ziņu laboja Zukatokiari, 31 Jan 2016, 21:17:10 ]

Offline
Mizx
31. Jan 2016, 21:21 #80

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Bez pneimo ir ļoti grūti atrast kaut ko sakarīgu, ļoti mazs procents pirmo īpašnieku izvēlējies parastus amortizatorus. Braukšana tomēr pilnīgi citāda.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex