Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 328i, 330i vai 330d
Autors | Ziņojums |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| 330d ir labs price/performance pilsētai braukt no punkta A uz punktu B. Jauda 184 + čips un tas viss griežas ar turbo.
330d normāls eksemplārs maksās no 3.5 - 4.5.
3.0i ir labākais, ko var BMW sniegt. Tie ir 231 atmosfēriskie zirgspēki
330i normālu eksemplāru vnk nav un nebūs. Nenopisteņi maksās 5500 un uz augšu.
pirkt par tādu naudu vecu drotu, maksāt 128 nodokli un skatīties, kā 15 gadīgs BMW sarūsē tavu acu priekšā ir
| Offline | | |
aabrams | | Kopš: 13. Sep 2015
Ziņojumi: 17
Braucu ar: e46
| Nee nu tas ir skaidrs, ka leeti un labi nemeedz buut, apmeeram ar taadaam summaam arii reekjinos. Kaadaa zinjaa nav normaalu eksemplaaru, nojaati jaudas paarvadi un visiem piedegushi ellas gredzeni ? | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| nu tādā ziņā, ka ja 3.0i tirgojas lētāk par 5 pakām, tad tam ir ļoti labs iemesls kāpēc
bez pilnās diagnostikas pie IMPAs neiesaku neko ņemt | Offline | | |
perlits | | Kopš: 12. Apr 2011
No: Rūjiena
Ziņojumi: 358
Braucu ar: tramvaju
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/cpijj.html
Sjis labakajs e466 ss.lv, jo viens juzeris ta tejca! vinsj bija apskatit un VISPAR nav kam piekasities, sjitajam VISPILNAKA komplektacija, super auto! zjel ka mogo man attejca.. | Offline | | |
martinels | | Kopš: 21. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 857
Braucu ar: priekšu pa priekšu
|
14 Sep 2015, 13:57:13 perlits rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/cpijj.html
Sjis labakajs e466 ss.lv, jo viens juzeris ta tejca! vinsj bija apskatit un VISPAR nav kam piekasities, sjitajam VISPILNAKA komplektacija, super auto! zjel ka mogo man attejca..
nu kur tad vispilnākā? kur tad M-PAKA final business edition? | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8271
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| tas vispār nav e46 drīzāk e91 [ Šo ziņu laboja Jurchixx, 29 Nov 2015, 23:04:21 ] | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Topiks vecs, bet ja kādu kādreiz vēl satrauks šāda izvēle, tad racionāli šķiet 328i MT, kurš ir bik uzticamāks un lētāks uzturēšanā par M54 + var mierīgi likt ieplūdi no M50 2.5 un M20 vieglo spararatu ar ko tad ies nebūt sliktāk par dzīvu 330i. | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
|
29 Nov 2015, 23:03:52 Jurchixx rakstīja:
tas vispār nav e46 drīzāk e91
tas vispār ir 4 mēnešu vecs links | Offline | | |
|
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
|
29 Nov 2015, 23:27:37 Krabiz rakstīja:
Topiks vecs, bet ja kādu kādreiz vēl satrauks šāda izvēle, tad racionāli šķiet 328i MT, kurš ir bik uzticamāks un lētāks uzturēšanā par M54 + var mierīgi likt ieplūdi no M50 2.5 un M20 vieglo spararatu ar ko tad ies nebūt sliktāk par dzīvu 330i.
ja nemaldos m52tub28 vareja likt nevis m50 iepludes kolektorus bet m54 3.0 | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
| Var likt arī M54B30, bet cik draugs, kurš ir M5x dzinēju entuziasts stāstīja, labākas ieplūdes par M50B25 nav. | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11299
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| var likt,bet galva iepludes kanali vispar nav lidzigi m50 ar m54,taa kaa jaacelj galva nost un japastrada ar freeziiti. M54 tie kanali ir daudz mazaki. Nezinu,vai kurs katrs butu gatavs to darit un maksat citam,nebus leti,jo tas jau ir diezgan nopietns tunings.
Gramatu esmu lasijis,uzstadiju uz m54 m50 kolektoru. Vienkarsi pielikt bez partaisisanas butu baigais gateris. [ Šo ziņu laboja Locis, 30 Nov 2015, 01:22:13 ] | Offline | | |
Tuksnesha_forma | | Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
|
29 Nov 2015, 23:27:37 Krabiz rakstīja:
Topiks vecs, bet ja kādu kādreiz vēl satrauks šāda izvēle, tad racionāli šķiet 328i MT, kurš ir bik uzticamāks un lētāks uzturēšanā par M54 + var mierīgi likt ieplūdi no M50 2.5 un M20 vieglo spararatu ar ko tad ies nebūt sliktāk par dzīvu 330i.
Pilnīgi piekrītu.
323 (reāli 2.5L) un 328 ir vecā parauga dzinēji, kas ir tikai ieguvums. Salīdzinoši vienkāršs, uzticams. 325 ir jaunākas paaudzes, elektroniskā drosele (kas nav labi), kaut kāds EURO2 standarts, koroče trubiņu vairāk, lai ekoloģiskāks.
Pat nemeklēju, bet čoms teicas, ka visi 325 (E46) sačakarēti nejēgā, (gan jau ka arī 330-ie tādi paši). Tad nu sanāk 323 (tilpums tik un tā 2.5)vai 2.8 - vispār tanks. | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
30 Nov 2015, 01:19:31 Locis rakstīja:
var likt,bet galva iepludes kanali vispar nav lidzigi m50 ar m54,taa kaa jaacelj galva nost un japastrada ar freeziiti. M54 tie kanali ir daudz mazaki. Nezinu,vai kurs katrs butu gatavs to darit un maksat citam,nebus leti,jo tas jau ir diezgan nopietns tunings.
Gramatu esmu lasijis,uzstadiju uz m54 m50 kolektoru. Vienkarsi pielikt bez partaisisanas butu baigais gateris.
Tas ir reāli, ja baigi grib pi.. ar to motoru, bet vai tā 2.5 ieplūde uz M54 ir to vērta? M50-M52 ir pateicīgi konstruktori jaudas izvilkšanai. M54 var mazumiņu kaut ar čipu iegūt, tālāk jau nezinu kā no viņa izvilt vairāk, ja nu vienīgi strokot ar S iekšām?[ Šo ziņu laboja Krabiz, 01 Dec 2015, 11:52:09 ] | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
| tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
30 Nov 2015, 21:12:42 Krabiz rakstīja:
30 Nov 2015, 01:19:31 Locis rakstīja:
var likt,bet galva iepludes kanali vispar nav lidzigi m50 ar m54,taa kaa jaacelj galva nost un japastrada ar freeziiti. M54 tie kanali ir daudz mazaki. Nezinu,vai kurs katrs butu gatavs to darit un maksat citam,nebus leti,jo tas jau ir diezgan nopietns tunings.
Gramatu esmu lasijis,uzstadiju uz m54 m50 kolektoru. Vienkarsi pielikt bez partaisisanas butu baigais gateris.
Tas ir reāli, ja baigi grib pi.. ar to motoru, bet vai tā 2.5 ieplūde uz M54 ir to vērta? M50-M52 ir pateicīgi konstruktori jaudas izvilkšanai. M54 var mazumiņu kaut ar čipu iegūt, tālāk jau nezinu kā no viņa izvilt vairāk, vienīgi strokot ar S iekšām...
nu ko var $%#@ stāstīt
ko tu iestrokosi?
Kādas emkas iekšas?
b30 virzuļa diametrs ir 84mm, alumīnija bloks un tērauda čaula aptuveni 1.5mm biezumā
s54 virzuļi ir 87mm , gribi lai virzulis pa alumīniju danco?
kloķeni tu neiebāzīsi
Galavas kur nu vēl vairāk neder.
p.s neklausieties šeit vairuma ieteikumus Vienīgi locis jēdzīgi izteicās
2.8 ir 2.8, ir labs motors, bet 3.0 iet labāk
un nav sliktu auto vai autombīļu, ir stulbi pircēji | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
30 Nov 2015, 22:07:03 Latvietis96 rakstīja:
tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k
gudrāk tev tādu auto nepirkt vispār | Offline | | |
|
Tuksnesha_forma | | Kopš: 09. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 772
Braucu ar: parastu E46
|
30 Nov 2015, 23:27:19 AF rakstīja:
30 Nov 2015, 22:07:03 Latvietis96 rakstīja:
tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k
gudrāk tev tādu auto nepirkt vispār
Problēma tajā, ka mēs ar Tevi runājam no dažādām pozīcijām.
Es - no ikdienas vāģa, + reizēm pagonkot. Ak jā, un nerakstu par autiņiem, kas vismaz īsu brīdi nav bijuši manā īpašumā.
Tu - no sporta braukšanas viedokļa, jo pašam Tev autiņš, principā, jau vietējā leģenda (labā nozīmē). | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
|
30 Nov 2015, 23:27:19 AF rakstīja:
30 Nov 2015, 22:07:03 Latvietis96 rakstīja:
tad gudrak sanak pirkt e46 328 pa 2700 eur nevis e46 330i pa 4-4.5k
gudrāk tev tādu auto nepirkt vispār
ir jau bijis e46 328ci, bet tagad atkal uzradusies vajadziba pec ka veiklaka [ Šo ziņu laboja Latvietis96, 01 Dec 2015, 01:16:29 ] | Offline | | |
ens | | Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 921
Braucu ar: Dvuļu un semkām
| Nezināju ka m54 skaitās neuzticams motors.
Pats ar m54b30 nobraucis esmu jau gadu (30kkm).
Pa šo laiku bez standarta eļļas/sveču maiņām motorā ieguldiju tikai kartera ventilācijas pilnīgā nomaiņā, vārstu vāka blīvi samainiju un ūdenssūkni/termostatu ar rullīšiem un siksnām..
Un tas viss vēl bija dzīvs, vnk samainiju, lai nebūtu vairs par to jādomā.
Ā, ok, divmasnieks bija izbeidzies, bet arī dilstoša detaļa, nekas īpašs. | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| hm domaju m54 motoram vienigais minus varetu but ka ir divi vanosi un ja vini izbeidzas un elektriska drosele. protams nepatik ka ir vairakas zondes | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|