Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Labākais kravas busiņš līdz 3,5 t?

AutorsZiņojums
Locis
18. Dec 2013, 11:14 #61

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Dec 2013, 10:36:20 guzlis rakstīja:
Sprinteri ir ok ja nav nojāts mēsls. Līdz 2000g. skaņas izolācija bija pakaļā bet vēlak jau ok. Nu var jau būt ka nedzudz skaļāki ir jo tomēr pakaļpiedziņa un ir vairāk kam grabēt bet tā ok. Sprinteru un Krafteru lielākais mīnus laikam tas ka patīk rūsēt par hadeni sūdzēties nevar. Pirmajiem gadiem (2006) ir samērā bieži elektonikas gļuki vēlākiem gadiem vairs tas tā nav.
2.2 dzinējam +- pie 350k km var gatavoties uz kapitalku teiksi vecajiem taadu probleemu nebija un tie gaaja ljimonu mieriigi. nu un kardāns ik pa 100k km jāmaina Braukšanas ziņā tas ir krietni pārāks par masteru vai citiem franču brīnumiem. daudz ēŗtāks šoferim, daudz labāk griežas nekā masters u.t.t. biju braucis ar jauno garo master tas laukums kas vajadziigs lai vinju apgrieztu :O No šoferiem šajā sakarā nenākas neko labu dzirdēt Serviss renault arī nēsot no labākajiem. Nu Peugeot un citroen vispār nav vērts apspriest Jaunām mašinām lūzt pat elementāras lietas un ja pa garantiju tad pie katras iespējas sūta dirst. Salons ar ūber dizainu un super debīlajām stoikām priekšā vispār nogalina

Par franču garantiju gan negribēšu piekrist.
Jumperim bija masas vads iepuvis(no mototra uz kuzavu),skrūvējot mēģināju patīrīt un nolauzu. Atbrauca ar evakuatoru uz Dobeli,aizveda un sataisīja. Mierīgi varēja dirst pasūtīt,ja pats nolauzu,bet pilnīgi nekādi iebildumi nebija.

Ok,pēdējie sprinteri ok,bet tie iepriekšējie ir busu žurkas,vienmēr norūsējuši utt.

Neskatoties,ka labprāt ar Jumperu braucu,varu piekrist,ka fwd busiem lielāks apgriešanās laukums.
Vienīgais nesaprotu,kur jūs ar caurejamību tiem rwd problēmas atrodat,es ar diviem rwd pa dubļiem,laukiem utt. maucu,protams,dažreiz norokos,bet tas tādās vietās,kur džips kārpītos.
Cik ar fwd uzlīzsts,tad ir lielāki sūdi sanākuši uz līdzenas vietas.
Domāju,ka varu ļoti labi salīdzināt(dienā 5x no fwd uz rwd pārkāpju) un apgalvot,ka busam rwd ir way to go.

Un jaunie Jumper,Boxer,Ducato,manuprāt,tā vadāmība,sēdpozīcija,kloķi ir tuvāk vieglajam auto,nekā mb /vw.
Offline
Edzhus
18. Dec 2013, 13:03 #62

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5

Masteru probleema enges.. Taa probleema ir tad ja tev ir durvis kuras atveraas pavisam un pielocaas pie saaniem.. Starp citu ti ir arii vieniigie masteri kam esmu redzeejis to ka vinji ruusee ar taam engeem jaa ir probleemas.. UN vienreiz 07 masteri veeru valjaa saanu durvis un rokturis palika rokaas.. Betr nu ta nu gan liela beeda..

Par servi runaajot.. Biju ielicis atpakalj gaitaa kkaada stulbaa konstrukcijaa.. Aizdzinu pie diilera labot, UN tur lashara saskraapeeja veel saanu.. beigaas paarkraasoja pussbusu un uzlika durviim saanu jaunu sliedi daavaana.. TErminjos iekljaavas ieprieksh norunaatajos un viss bija pa skaisto..

Nu un par eertiibaam tiešām ja salīdzīnāt 2012 gada vw, mb un masteri.. Masters paari vinjiem
tikai nesakiet ka tie kas brauc ar sprinteriem un ved ko trauslu uz bedreem leenaa aatruumaa nelamaajas visaas valodaas.. Briizhiem sajuuta ka kuleeni uz liidzenas vietas var uzmest kaa vinji shuupojas.. Un loogiski ja ved ko trauslu tad pipec ir.. Tai pat briidi masters skaisti gludi visam paariet paari, pat lielaa atrumaa.. vienreiz aizdomaaja un paari guloshajam uz 60kmh paargaaju.. viss vietaas nekas nesagaazaas un ar auto arii viss ok.. Bet par apgriezshanos nevaru nepiekrist.. Esmu laadejies ka traks.. vecriigaa ir gadijies ka civleki nostaaja aizmuguree un nedomaa par to ka tu spogulii neredzi un stiklu nav.. vai arii krustojumaa vai wnk divjoslu celja.. Ar triis liidz chetriem piegaajieniem.. Biezhi vien labaak stuumies atpkljgaitaa esmu.. Salons noteikti man shkiet eertaaks.. viss viegli sasniedzams saskataams.. panelis nekur netraucee redzes lokam, laba akustika, kluss, daudz visadu nodalijumu kur kko var salikt.. Tikai labaakie.. Bet nu kaa saka krievi - katram savi suudi smarzhiigaaki..
Offline
Mizx
18. Dec 2013, 14:43 #63

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

braucu gan ar VW/MB, gan Master. Gaitas ziņā nekādas atšķirības neesmu manījis — visi vienādi gludi ripo. Nekomentēšu pagājušā gadsimta izstrādājumus.
Stūrēšanas ziņā ir viegli izskaidrojams, kāpēc VW/MB drīzāk sajūta kā braukt ar kravinieku — pārkare pār pakaļējo arku. Ja ir garā versija, tad manevrēšana prasa vairāk uzmanības, bez šīs pārkares atšķirības zūd. Toties kopējais garums var pārspēt Masterus, tātad, lielāka izmantojamā grīdas platība (ja busi kā busi, nevis ar atsevišķo kravas kasti).
Offline
stereophonic
18. Dec 2013, 16:11 #64

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

sprinteris, un lt vw, maxi lielais garais, 2.9 vai2.2 cdi, 2.5tdi ja vw, ar parasto tiltu aizmuguree kraujam paari pa2t nekaadu probleemu, salidainoshi leetas izmaksas remontaa, prasti kaa pieckapeika, iistaa piedzinja , ja ar dubultajiem ratiem tad vispaar perfekti, tik pateerinsh biku lielaaks....
Apruuseejushi daudzi jo neviens darbinieks parasti neko netaupa, un sprinteri vecie nogaajushi 5x apkaaart pasaulei, var braukt pat bez sajuuga, ar starpgaaaziiti novilku paaris dienas kad nebija variantu


peec savas pieredzes tikai tie busi ja lietotus meklee


-----------------

Offline
JohnyW
21. Nov 2017, 22:56 #65

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Hello. Kur visi busu pazinēji palikuši, ka tāds klusums.
Nepieciešams neliels, lēts busiņš (līdz 2.5k) vieglu, ne īpaši lielu kravu pārvadājumiem, ne īpaši bieži, ar pilno masu līdz 3t.
Pašlaik apskatu 2vus virzienus - VW T4 un Fiat Ducato (ar L1H1).
Renault master neapskatu dēļ pieejamo exemplāru pilnās masas, Trafic neapskatu, jo nav uzticības ķedes dzinējam (2.0dci), bet 1.9 ir pavājšs, bet 2.5 ir rets un ārpus plānotā budžeta..
Ja VW, tad ar 2.5TDI, kam gan tirgū cena ir 2x augstāka par kādu lētuci sugasbrāli ar 2.4 vai 1.9TD nemotoriem.
Ja Ducato, tad ar 2.3JTD (Iveco dzinējs), 2003 - 2006.g (ne tā brālēnus Boxer/Jumper ar 1.9 vai 2.2 dīzeļiem).

Transportieris T4 jau izsenis pazīstams, kā darba zirgs un tieši ar 2.5TDI, bet kā ir ar Ducātu?
Tas ir ar ietilpīgāku virsbūvi, kā T4, bet kādas ir vājās vietas un gļuki?
Kā ar rūsēšanu, vai ir kādi sāpīgi elektrogļuki?
Cik esmu lasījis - 2.3JTD dzinējs ir diezgan dzīvīgs, vienīgais sprauslām patikot mirt no slikta dizeļa (ar samazinātām eļļošanas īpašībām).
Ir tekādam ieredze artik veciem Ducātiem, var ko sīkāk izstāstīt par tiem (var arī p.m.)

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 21 Nov 2017, 23:08:29 ]

Offline
Luciferz
21. Nov 2017, 23:38 #66

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa

kawaracer prasi sho, vinsh zinaas atbildeet visu par Ducato.


21 Nov 2017, 22:56:01 @JohnyW rakstīja:
Hello. Kur visi busu pazinēji palikuši, ka tāds klusums.
Nepieciešams neliels, lēts busiņš (līdz 2.5k) vieglu, ne īpaši lielu kravu pārvadājumiem, ne īpaši bieži, ar pilno masu līdz 3t.
Pašlaik apskatu 2vus virzienus - VW T4 un Fiat Ducato (ar L1H1).
Renault master neapskatu dēļ pieejamo exemplāru pilnās masas, Trafic neapskatu, jo nav uzticības ķedes dzinējam (2.0dci), bet 1.9 ir pavājšs, bet 2.5 ir rets un ārpus plānotā budžeta..
Ja VW, tad ar 2.5TDI, kam gan tirgū cena ir 2x augstāka par kādu lētuci sugasbrāli ar 2.4 vai 1.9TD nemotoriem.
Ja Ducato, tad ar 2.3JTD (Iveco dzinējs), 2003 - 2006.g (ne tā brālēnus Boxer/Jumper ar 1.9 vai 2.2 dīzeļiem).

Transportieris T4 jau izsenis pazīstams, kā darba zirgs un tieši ar 2.5TDI, bet kā ir ar Ducātu?
Tas ir ar ietilpīgāku virsbūvi, kā T4, bet kādas ir vājās vietas un gļuki?
Kā ar rūsēšanu, vai ir kādi sāpīgi elektrogļuki?
Cik esmu lasījis - 2.3JTD dzinējs ir diezgan dzīvīgs, vienīgais sprauslām patikot mirt no slikta dizeļa (ar samazinātām eļļošanas īpašībām).
Ir tekādam ieredze artik veciem Ducātiem, var ko sīkāk izstāstīt par tiem (var arī p.m.)


-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Lafter
21. Nov 2017, 23:49 #67

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Tak panem Toyota Hiace pedeja modeļa ar garo/iso bāzi, pēc vajadzības. un aizmirsti.. par servisiem utt . 4x4 monstrs. RWD... ziemā nāves aparāts Toties fun. Panemam jaunos proace.. nahuj. Pilsetai der- ārpusē mironis.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
karlsonss
21. Nov 2017, 23:59 #68

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


21 Nov 2017, 23:49:16 @Lafter rakstīja:
Tak panem Toyota Hiace pedeja modeļa ar garo/iso bāzi, pēc vajadzības. un aizmirsti.. par servisiem utt . 4x4 monstrs. RWD... ziemā nāves aparāts Toties fun. Panemam jaunos proace.. nahuj. Pilsetai der- ārpusē mironis.


Tas labs, bet nu maksaa
Offline
baisulis123
22. Nov 2017, 00:31 #69

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

kas tas tads par hiace?
Offline
karlsonss
22. Nov 2017, 00:40 #70

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Kojoc
Offline
bmwaddict
22. Nov 2017, 00:57 #71

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Nov 2017, 00:31:28 @baisulis123 rakstīja:
kas tas tads par hiace?



vecie izskataas stiliigi

Offline
baisulis123
22. Nov 2017, 01:14 #72

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

nezinu, tadus sudus neviens neraazo pagaidaam. hvz par ko jus tur runajiet bomzi.

butu mazais buss pa nekosmosu hiluxa cena, uzreiz nopirktu. bet protams, blje, nekaa nav!
Offline
JohnyW
22. Nov 2017, 10:01 #73

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


21 Nov 2017, 23:49:16 @Lafter rakstīja:
Tak panem Toyota Hiace pedeja modeļa ar garo/iso bāzi, pēc vajadzības. un aizmirsti.. par servisiem utt . 4x4 monstrs. RWD... ziemā nāves aparāts Toties fun. Panemam jaunos proace.. nahuj. Pilsetai der- ārpusē mironis.

Hiace ir citā cenu kategorijā, ssā tikai 1ns 97tā gada aparāts pa 3.7k. Tur jau sanāk kkāds Citroen Jumpy veidīgais jaunāku gadu, ja grib mazo vāģi.
Bet kravnesība tiem tapat parsniedz lielakoties 2.5t, lidz ar to pec nodokļa izdevīgak nemt jau kkadu busiņu, ne šo mazākā izmera klasi.
Offline
protams
22. Nov 2017, 10:13 #74

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Ja vadāsi - ne īpaši bieži - varbūt tos 2.5 k var nomātos busos iztērēt...lietderīgāk

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
karlsonss
22. Nov 2017, 10:15 #75

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Nov 2017, 10:13:31 @protams rakstīja:
Ja vadāsi - ne īpaši bieži - varbūt tos 2.5 k var nomātos busos iztērēt...lietderīgāk


ar tiem nomas busiem ir visaadi - tad kad vajag - nav utt
Offline
JohnyW
22. Nov 2017, 11:04 #76

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


22 Nov 2017, 10:13:31 @protams rakstīja:
Ja vadāsi - ne īpaši bieži - varbūt tos 2.5 k var nomātos busos iztērēt...lietderīgāk

Nomas busus parasti jāpiesaka laicīgi, tad jau labāk iret piekabi, bet buss vajadzigs arī kā parvietošanās lidzeklis šad tad.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo