Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXX

AutorsZiņojums
hronists
11. Dec 2013, 22:50 #61

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

es tiešām vairs nebrīnos, kā viens otrs politķis spēja iejāt saeimā uz banānu kravas

got brains? use it.

atā
Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 22:58 #62

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Dec 2013, 22:50:21 hronists rakstīja:
es tiešām vairs nebrīnos, kā viens otrs politķis spēja iejāt saeimā uz banānu kravas

got brains? use it.

atā


Tiešām hronist use brains. Jo arguments "Kautkāds būvinžinieris pa radio neko tādu neteica, tātad soms ir lohs" neliecina par spēcīgu smadzeņu darbināšanu.

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Dec 2013, 22:58:37 ]

Offline
Lafter
11. Dec 2013, 22:58 #63

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Nez kapēc mūsu mēdijos atspoguļo par nekopmetento, pašdarbnieku somu
Skandināvu dienestos viss ir diametrāli preteji. Kompetents respektabls čalis. ļoti respektabls eksperts vismaz viņiem
Kur patiesība


-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 23:00 #64

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Dec 2013, 22:58:07 Lafter rakstīja:

Kur patiesība



To zin tikai hronists... bet viņš maita nesaka. Tik norāda ka mēs nepareizajā virzienā domājam
Offline
fubuz
11. Dec 2013, 23:03 #65

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

fruktit, kur tu atradi info par to, ka ir 92% iespēja, ka 50% metāla konstrukcijas sabruks?
Offline
Modjo
11. Dec 2013, 23:03 #66

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Patiesiba laikam kaut kur pa vidu. Sis varbut tiesam spec progu aprekiniem lobe ar izpratni par lieti, bet musejie ka lohi buve ar letalo. Soms domajams ir vairak pozitivs tels neka ar asinim aptraipita celtniecibas imidza kompanija.
Offline
Locis
11. Dec 2013, 23:06 #67

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11276

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es domājum,ka šobrīd galvenais ir idejas un fakti un ka kāds skaļi pasaka,ka tur viss pilnīgās un galīgās auzās. Tagad nav bijis laiks tā rakāties,bet ir kāds uzcepis antirakstu,ar faktiem,aprēķiniem,ka Soms galīgas muļķības raksta?

Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 23:06 #68

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Dec 2013, 22:29:22 fubuz rakstīja:

11 Dec 2013, 22:26:03 Fruktists rakstīja:
Bet īstenībā vis briesmīgā lieta soma atdzinumā ir sekojoša - ir 92% varbūtība, ka sabruks 50% no pēdējā laikā dizainētajām metāla konstrukciju būvēm, jo tās ir rēķinātas uz nepareizām/minimālām slodzēm. Pietiek vienreiz pavairāk sniegam būt un amen. Ko daļēji pierādija Liepājas depo gadījumi


kur ko tādu var izlasīt?


Nesanāk linku pievienot.

Atrod GintaK linku ar soma atdzinumu dažaslapas atpakaļ, atdzinuma 41.Lpp

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Dec 2013, 23:18:51 ]

Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 23:18 #69

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Sory, tas pieņemums par 92% iespējamību ir atdzinuma 41 Lpp.
Offline
jaks
11. Dec 2013, 23:25 #70

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Hronist no sākuma palasi info un tad izdari savus ''visi ir lohi'' slēdzienus

kā jau minēja somam ir pieejama dokumentācija, ko iedeva policija.

Ja būtu paskatījies atzinumu un palasījis vismaz pats par lohu nepaliktu
Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 23:26 #71

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Dec 2013, 23:06:40 Locis rakstīja:
Es domājum,ka šobrīd galvenais ir idejas un fakti un ka kāds skaļi pasaka,ka tur viss pilnīgās un galīgās auzās. Tagad nav bijis laiks tā rakāties,bet ir kāds uzcepis antirakstu,ar faktiem,aprēķiniem,ka Soms galīgas muļķības raksta?


Anti raksti ir. Soms neko nesaprot jo viena no viņa uzņēmuma adresēm norādīta alusbārā. Aprēķinus gan neviens vēl nav uzcepis.

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 11 Dec 2013, 23:27:12 ]

Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 23:30 #72

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Dec 2013, 23:03:34 Modjo rakstīja:
Patiesiba laikam kaut kur pa vidu. Sis varbut tiesam spec progu aprekiniem lobe ar izpratni par lieti, bet musejie ka lohi buve ar letalo. Soms domajams ir vairak pozitivs tels neka ar asinim aptraipita celtniecibas imidza kompanija.


Soms starpcitu kā reiz savā atdzinumā norāda ka datorprogrammas ir mūsdienu būvniecības lielākā nelaime, jo kruta datorprogramma katram diletantam liek sajusties mega profesionālam. Neskatoties uz to ka viņš pats tās programmas tirgo.
Offline
GintsK
11. Dec 2013, 23:37 #73

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


11 Dec 2013, 22:46:04 hronists rakstīja:

11 Dec 2013, 22:41:26 Fruktists rakstīja:
āpēc, ja reiz viņš tur būtu muļķības sarakstījis, tad vienas dienas laikā viņa teoriju varētu apgāzt.


pa radio es klausījos interviju ar vienu veci. no viņa spieda laukā lai viņš pasaka, ka savienojums sūds, ka tam jāsabrūk. bet viņš to neteica, gluži otrādi, viņš atteicās piemest uz pirkstiem, jo nav zināmi nekādi izejas dati par projektētajām slodzēm.

a te atnāk soms un pasaka to ko planktons grib dzirdēt - viss ir sūds, viss sagāzīsies. loģiski, ka tauta ir ekstāzē, re kā soms mūsējiem parādīja, malacis!

padomā kāpēc neviens normāls būvinženieris nepārrēķinās mezglu pamatojoties uz trim foto.

Oj...sākas. Šajā gadījumā ir acīmredzams, ka ir par šavku, jo par švaku ir DAUDZKĀRT. Kaut vai tamdēļ, ka sabruka visas kopnes.

Ja kāds vietējais tagad izvairās godīgi pateikt, tā konstrukcija ir PILNĪGĀ DIRSĀ nozīmē tikai to, ka mazajā pīļu dīķī šobrīd labāk ir paklusēt. Te visi ir saistīti. Čomi. Vai čomu čomi.

Piemērs ir kaut vai būvnieku klusēšana šajā forumā. Es varēju atļauties, jo esmu ar nozari saistīts vien ģenētiskām saitēm. Vai es te sprēgātu, ja stradātu būvnozarē? Šaubos!

Tie dati ~5..7. dienā bija publiski zināmi visā pilnībā. Vainīgais mezgls bija skaidrs naktī pēc otrā iebrukuma pirmajām fotogrāfijām. To apstiprināja BBC trešā iebrukuma video. Atlika tikai ieraudzīt kā tas mezgls izskatās. Un vēl neredzot bija skaidrs, ka ieraudzītais būs šokējošs.



[ Šo ziņu laboja GintsK, 12 Dec 2013, 00:03:25 ]

Offline
badmoon
11. Dec 2013, 23:37 #74

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8466

Braucu ar: Braucu ar

ATZINUMS nevis ATDZINUMS, pljac
Offline
Fruktists
11. Dec 2013, 23:44 #75

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


11 Dec 2013, 23:37:42 badmoon rakstīja:
ATZINUMS nevis ATDZINUMS, pljac


Vainīgs. Labošos
Offline
Modjo
11. Dec 2013, 23:51 #76

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Redzejat ka eiropas tante Janukovicam roku spieda. Rodas iespaids, ka siem Ukrisus vairak vajag ka viniem Eiropu . Tas calis joprojam megina sedet uz diviem kresliem.
Offline
Lenko
12. Dec 2013, 00:12 #77

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU


11 Dec 2013, 20:59:26 Fruktists rakstīja:

11 Dec 2013, 20:19:03 arizah rakstīja:
iesaku sākt ar jautājumu - huli tas soms neviena neaicināts te vispār uzradās jau PIRMAJĀ DIENĀ? tā parasti dara tikai trafficveidīgie. neviens nopietns cilvēks nedara un parasti ir ar kaut ko jau aizņemts.


Jautājums protams labs, bet manuprāt otršķirīgs. GintsK arī jau pirmajā dienā šeit izvirzīja skrūvju teoriju. Būtu to nosūtijis uz medijiem ar varbūt publicētu Tas ir tikai normāli, ja cilvēks ir savas nozares fanāts, aktīvi pētīt iemselus, kādēļ pēkšņi sabrūk jauna ēka, kas nemaz tik bieži negadās…

PS Somam neesot būvinžiniera\eksperta sertifikāta, jo viņš pēc būtības esot konstruktors ne būvnieks.
+1,tad jau topikos jautajumi spechukiem,juristiem ,celtniekiem nevaretu atrast nevienu atbildi,ir tadi cilveki un viss...
Offline
GintsK
12. Dec 2013, 00:26 #78

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


11 Dec 2013, 23:03:34 Modjo rakstīja:
Patiesiba laikam kaut kur pa vidu. Sis varbut tiesam spec progu aprekiniem lobe ar izpratni par lieti, bet musejie ka lohi buve ar letalo. Soms domajams ir vairak pozitivs tels neka ar asinim aptraipita celtniecibas imidza kompanija.


Ir tā, ka programmas īsti te nav vajadzīgas. To simulāciju ar deformācijam nebūtu nemaz jātaisa vienkārša iemesla dēļ - atveram klasiskas būvkonstrukciju grāmatas vai weblapas un atrodam kā optimāli savienot divus H profilus, lai tie turētu.
Programmas ir pieejamas tikai pēdējos 20 gadus. Paskatieties uz Daugavas tiltiem! Kurš no tiem saliecās cukiem?!

Īsi. Skrūvju nestspēja stiepē bija 137t, H-profila - 308t. Pie ne pārāk skaidrā slodzes uzstatījuma, tai apakša būtu jārēķina uz 390...585t lielu stiepi. Tātad arī pats H-profils ir izvēlēts nepareizi. Un, ja konstrukcija būtu bijusi vienlaidus, tā tik un tā būtu deformējusies vai pat sabrukusi....

Par uzgriežniem stāsts ir vienkāršs - notrūka vītne. Ja būtu normāli uzgriežņi [vai divi tie lētie], tas glābtu cilvēkus tādā veidā, ka skrūve stieptos pirms trūktu. Iestiepums būtu >10mm pie tam vēl nestspējīgs. Respektīvi tas būtu ar neapbruņotu aci redzams, ka jāmūk!


Uzgriežņa vītne noraujas pēkšņi un pie daudz mazāka pārvietojuma... 19.lpp
http://www.dropbox.com/s/778yp2ts63nvvdy/Causes...ial%20report.pdf

Kāpēc soms to min?
The aim of this technical report is to fully explain all the relevant technical aspects of the roof collapse and to provide an insight into the engineering culture for those not familiar with the ropes of engineering

[ Šo ziņu laboja GintsK, 12 Dec 2013, 09:22:59 ]

Offline
arizah
12. Dec 2013, 00:35 #79

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Dec 2013, 23:37:25 GintsK rakstīja:
Oj...sākas. Šajā gadījumā ir acīmredzams, ka ir par šavku, jo par švaku ir DAUDZKĀRT. Kaut vai tamdēļ, ka sabruka visas kopnes.


ā nu pizdjec, tad jau vispār izmeklēšanu var slēgt
es arī apstiprinu, ka veikals patiešām sabruka (man gan nav būvinženiera sertifikāta), tātad viss skaidrs - bija par švaku. DAUDZKĀRT. case closed.

[ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 00:36:14 ]

Offline
Modjo
12. Dec 2013, 00:39 #80

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Par to nestspeju un stiepi rekinot noteikti janem vera slodzes virziens. Sos datus nosaka laboratorijas apstaklos pie strikti definetiem apstakliem, bet reala buve tie ir citi. Skrives lietosana nav neiespejama, bet slikti tiesi nepardomata lietosana slodzes virzienam.
Trakakais ir tas, ka lidzigi brinumi ir daudzas buves, t.sk lielveikalos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4