Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Ikdienas auto ap 4-5k LVL

AutorsZiņojums
LOLVO
25. Apr 2013, 11:06 #61

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

Bet kādēļ tāda ieciklēšanās uz tiem dīzeļiem? Dīzelis nav ekonomija!!! Gemorojs ziemā - nelec, iekšā salsti (jo dīzeļi silst lēni) un skaļāki par veciem benzīna japāņiem. Ar auto tādā cenu kategorijā visu laiku būs problēmas un pārdzīvojumi par katru skrāpējumu, buktīti. Gāžamais ar gāzi līdz 2k ls un tev vēl paliks 3k ko gāzi iepildīt, tie ir 70-100k km. Praktiski 2 gadi nobraukti par brīvu, pēc tam pērc jaunu auto un nečakarē sev prātu
Offline
zhuupa
25. Apr 2013, 11:35 #62

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla


25 Apr 2013, 11:06:46 LOLVO rakstīja:
Bet kādēļ tāda ieciklēšanās uz tiem dīzeļiem? Dīzelis nav ekonomija!!! Gemorojs ziemā - nelec, iekšā salsti (jo dīzeļi silst lēni) un skaļāki par veciem benzīna japāņiem. Ar auto tādā cenu kategorijā visu laiku būs problēmas un pārdzīvojumi par katru skrāpējumu, buktīti.

Nav tā, ka pēdējais dīzelis ar ko Tu brauci, ir Opel Omega 2.3 D ap 1990.gada ražojumu?
Offline
Machida
25. Apr 2013, 11:46 #63

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Ar nobraukumu 50oookm gadā dīzelim būtu jāatmaksājas, ja arī kāds sāpīgāks remonts gadās.
Offline
LOLVO
25. Apr 2013, 11:48 #64

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:

pēdējais e39 3litru dīzelis 193HP
pirms tam:
5pasūds 1.9tdi 110hp
volvo v70 ar audi 2.5tdi
Offline
Elviss
25. Apr 2013, 12:15 #65

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22227

Braucu ar: VAZ 2101 80'

rekur Jums ikdienas super auto
ss

Šodien tiks savests tehniski ideālā stāvoklī.


-----------------

RT Translations
Offline
bum_bumz
25. Apr 2013, 12:15 #66

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6796

Braucu ar: E34

Kāds ir tā veča šā brīža auto? Varbūt, ka pārspīlē ar tiem ceļiem.
50K - līzingā jauns diesel.
Offline
dainiiz
25. Apr 2013, 12:18 #67

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


25 Apr 2013, 11:48:52 LOLVO rakstīja:
pēdējais e39 3litru dīzelis 193HP
pirms tam:
5pasūds 1.9tdi 110hp
volvo v70 ar audi 2.5tdi



izbrauc ar e60 535d un tad saprastiisi ka bendziins totaali neruleee.

pēdējais e39 3litru dīzelis 193HP-- beigts termostats
pirms tam:
5pasūds 1.9tdi 110hp- nesilst ja nav papildus apsilde tosolam
volvo v70 ar audi 2.5tdi- skalss jo tas mootoors kostureets 1980 gadaa,

takaa apdomaa vai esi lemtspeejiigs par to ka diizelis ir suuds

Offline
suhariks1
25. Apr 2013, 13:25 #68

Kopš: 06. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 410

Braucu ar: 4x4

Pa lielam izvēle ir izdarīta un diskusija nav īsti aktuāla.

Potenciālie auto:

Volvo v50 ar 2.0 dīzeli, kā pēc ? - Cena, izskats, aprīkojums, uzticamība.

Pajauns Volvo v70 ar 2.4 d5 dīzeli, kā pēc? - apmēram tas pats.

Pirmie eksemplāri jau tiek apskatīti, redzēs, kurš tad beigās piesaistīs vairāk, v70 itkā ir lielāki + jaudīgāki, bet kam tas ir vajadzīgs...
Offline
dainiiz
25. Apr 2013, 13:35 #69

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Lai veicaas ar volvoo diizeliem)) bet ja padomaa tad ar visiem jau ir probleemas, takaa pirksanas vaina tikai)
Offline
is3
25. Apr 2013, 13:46 #70

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:


25 Apr 2013, 13:25:54 suhariks1 rakstīja:
Pa lielam izvēle ir izdarīta un diskusija nav īsti aktuāla.

Potenciālie auto:

Volvo v50 ar 2.0 dīzeli, kā pēc ? - Cena, izskats, aprīkojums, uzticamība.

Pajauns Volvo v70 ar 2.4 d5 dīzeli, kā pēc? - apmēram tas pats.

Pirmie eksemplāri jau tiek apskatīti, redzēs, kurš tad beigās piesaistīs vairāk, v70 itkā ir lielāki + jaudīgāki, bet kam tas ir vajadzīgs...


Viens draugs brauca skatīties v50 2.0 dīzeli un 1.6d, beigās paņēma 1.6d, jo bija krietni svaigāks it kā tikpat ņiprs utt.. noskrējiens kaut kur ap 120-140k precīzi neatceros, drīz pēc nopirkšanas sāka gļukot klima kopā ar āra temperatūras devēju, pēc tam pusass gultnis pieteicās. Tiek braukts ne pa Latviju.
Offline
markelis
25. Apr 2013, 13:48 #71

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku


25 Apr 2013, 13:35:56 dainiiz rakstīja:
Lai veicaas ar volvoo diizeliem)) bet ja padomaa tad ar visiem jau ir probleemas, takaa pirksanas vaina tikai)


esmu ar D5, kuram bija 180k uz siltes nobraucis 100k. 1x nomainiijis kveelsveces, siksnas un tas arii viss.
Offline
Arsmens
25. Apr 2013, 13:52 #72

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


25 Apr 2013, 13:46:25 is3 rakstīja:

25 Apr 2013, 13:25:54 suhariks1 rakstīja:
Pa lielam izvēle ir izdarīta un diskusija nav īsti aktuāla.

Potenciālie auto:

Volvo v50 ar 2.0 dīzeli, kā pēc ? - Cena, izskats, aprīkojums, uzticamība.

Pajauns Volvo v70 ar 2.4 d5 dīzeli, kā pēc? - apmēram tas pats.

Pirmie eksemplāri jau tiek apskatīti, redzēs, kurš tad beigās piesaistīs vairāk, v70 itkā ir lielāki + jaudīgāki, bet kam tas ir vajadzīgs...


Viens draugs brauca skatīties v50 2.0 dīzeli un 1.6d, beigās paņēma 1.6d, jo bija krietni svaigāks it kā tikpat ņiprs utt.. noskrējiens kaut kur ap 120-140k precīzi neatceros, drīz pēc nopirkšanas sāka gļukot klima kopā ar āra temperatūras devēju, pēc tam pusass gultnis pieteicās. Tiek braukts ne pa Latviju.

Dzīves sīkumi! Visiem autiņiem kādreiz, kaut kas noklāsies un gļukos, galvenais, lai tā nav ikdiena. Imho sliktākā auto īpašība- nomainot kādu nolietotu mezglu/detaļu, pēc laika tā atkal ir jāmaina atkārtoti.
Ar šausmām lasu, kā cilvēki ik gadu pārlasot hadenes utml
Offline
is3
25. Apr 2013, 14:04 #73

Kopš: 17. Feb 2013

Ziņojumi: 77

Braucu ar:


25 Apr 2013, 13:52:16 Arsmens rakstīja:

25 Apr 2013, 13:46:25 is3 rakstīja:

25 Apr 2013, 13:25:54 suhariks1 rakstīja:
Pa lielam izvēle ir izdarīta un diskusija nav īsti aktuāla.

Potenciālie auto:

Volvo v50 ar 2.0 dīzeli, kā pēc ? - Cena, izskats, aprīkojums, uzticamība.

Pajauns Volvo v70 ar 2.4 d5 dīzeli, kā pēc? - apmēram tas pats.

Pirmie eksemplāri jau tiek apskatīti, redzēs, kurš tad beigās piesaistīs vairāk, v70 itkā ir lielāki + jaudīgāki, bet kam tas ir vajadzīgs...


Viens draugs brauca skatīties v50 2.0 dīzeli un 1.6d, beigās paņēma 1.6d, jo bija krietni svaigāks it kā tikpat ņiprs utt.. noskrējiens kaut kur ap 120-140k precīzi neatceros, drīz pēc nopirkšanas sāka gļukot klima kopā ar āra temperatūras devēju, pēc tam pusass gultnis pieteicās. Tiek braukts ne pa Latviju.

Dzīves sīkumi! Visiem autiņiem kādreiz, kaut kas noklāsies un gļukos, galvenais, lai tā nav ikdiena. Imho sliktākā auto īpašība- nomainot kādu nolietotu mezglu/detaļu, pēc laika tā atkal ir jāmaina atkārtoti.
Ar šausmām lasu, kā cilvēki ik gadu pārlasot hadenes utml

Nu pretējā svaru kausā ir Honda Accord 2006 2.2 dīzelis, kas tiek dzīts pa Latvijas ceļiem pa 100km dienā jau kopš dzimšanas. Protams apkopes tiek taisītas un nekas netiek nobraukts līdz kliņķim. Auto pāris reizes ir bijis saskarsmē ar stirnām, vienreiz diezgan smagi. Ir bijusi tikšanās ar motociklistu kreisajā priekšējā ratā, kas sitiena brīdī bija pagriezts un tika iesists atpakaļ ar visiem izrietošajiem remontiem. Kopumā nekādu gļuku un citu lietu. Šobrīd noskrējiens ap 250k un liekas, ka vēl 50k nobrauks bez liekām galvassāpēm.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4