Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 ar gāzi raustās, kad auksts motors
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| A jums mīzaks nav bremzēt robā ar gāzi ? | Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
| neredzu problemas gazei, braucu ar pirmo paaudzi uz m20b20 motora, visu kopa nomainit ~300 eur ja loti vajag (svaigs reduktors + cits dzinejs), citadak brauc lidz apstajas vai saak uz to pusi vilkt. po par parejo kas tur raustas vai nee | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
18 Feb 2014, 01:23:19 Oldijs rakstīja:
neredzu problemas gazei, braucu ar pirmo paaudzi uz m20b20 motora, visu kopa nomainit ~300 eur ja loti vajag (svaigs reduktors + cits dzinejs), citadak brauc lidz apstajas vai saak uz to pusi vilkt. po par parejo kas tur raustas vai nee
...Tapec, ka tu brauc ar 70to gadu motoru, ar 80 sakuma vadibu.
Tur sajukt prata nav kam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Oldijs | | Kopš: 20. Jun 2012
No: Ainaži
Ziņojumi: 1397
Braucu ar: Igauņu divipieci
|
18 Feb 2014, 01:25:18 Driver rakstīja:
18 Feb 2014, 01:23:19 Oldijs rakstīja:
neredzu problemas gazei, braucu ar pirmo paaudzi uz m20b20 motora, visu kopa nomainit ~300 eur ja loti vajag (svaigs reduktors + cits dzinejs), citadak brauc lidz apstajas vai saak uz to pusi vilkt. po par parejo kas tur raustas vai nee
...Tapec, ka tu brauc ar 70to gadu motoru, ar 80 sakuma vadibu.
Tur sajukt prata nav kam
Tiesi taa tas taa pat ka "biznesmeni" kas satinusi miljons kondoomos savus iPhone 5S gold-bling-bling edition, un nesaa to taa itkaa atombumba uzsprags ja vins nokritis, kamer man pietiek ar 3310 nokia, funkcijas izpilda - zbis | Offline | | |
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Ridliham ir pamācošs stāsts_kā_mans_auto_sāka_uz gāzi_braukt
Esmu parliecināts, ka var sataisīt jebkuru auto, taču reizēm ir vieglāk un lētāk noravēt visu, ko kādi sēņotāji salikuši nekā mēģināt saprast "ko" un "kāpēc tā" salikuši. Visi, kuriem ir gāzes auto ar normālu instalāciju, nekad nedomās par D vai benzīna braukšanas vajadzību kamēr gāze ir balonā
Vienkārši aizbrauc pie meistara, kurš vienā personā var apskatīties elektrību un arī gāzi | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1471
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Man bija līdzīga problēma 3.0. Cilindros tika izlaista dzirkstele vai bija pārāk vāja, ierāva check un tālāk jau kompos vispār to cilindru atslēdza un nācās pārstsrtēt mašīnu.
Šis bija aktuāli tikai mīnusos, jo aukstāks jo izteiktāk.
Nomainīju pāris spoles, un problēma gandrīz pazuda.
Bet palika iespēja ka kāmēr dzinējs nav pietiekami uzsilis ierauj kļūdu arī uz gāzes, tika nomainītas gāzes sprauslas kurām bija 60.000 un vairāk nav nekādas mainas.
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| es stipri apdomāšu katrā ziņā, vai vēl reizi mūžā sasiešos ar gāzi vismaz šitam pēc motora swapa diez vai roka celsies parazitēt dzinēju
ikdienai jāpaņem e38 ar gāzi un miers [ Šo ziņu laboja Ridlihs, 18 Feb 2014, 09:48:57 ] | Offline | | |
dafka | | Kopš: 22. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1263
Braucu ar: E21 323
|
18 Feb 2014, 09:06:19 Modjo rakstīja:
Vienkārši aizbrauc pie meistara, kurš vienā personā var apskatīties elektrību un arī gāzi
Varbūt var ieteikt, kur tāds labāks serviss būtu ? Vēlams Rīgā. | Offline | | |
|
Modjo | | Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Ma ir divi gāzmobīļi. Abi bezproblēmu, mainu tikai filtrus apkopēs. Nākošos arī noteikti pirkšu tikai un vienīgi benzīna, kurus pa iemītu taciņu atdošu Motoringā uz gazifikāciju | Offline | | |
dafka | | Kopš: 22. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1263
Braucu ar: E21 323
| Motorings ir Jelgavā
Varbūt kāds zin labu vietu Rīgā ? | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Tak Jelgava nevis Kanāda tas ir tālu vai tad?
Es arī pie Vecā uz Liepāju lidotu, ja vajadzētu, galvenais, ka kaiti atrisina un Tu taču brauc ar gāzi | Offline | | |
Spuldzite | | Kopš: 15. Apr 2013
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Problēmu atrisināju iztīrot tukšgaitas vārstu ar bremžu tīrāmo eļļu. bija netīrs kā velns... tagad viss ok | Offline | | |
Spuldzite | | Kopš: 15. Apr 2013
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| [IMG]null[/IMG]
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=E...g=40&lang=ru
tā izskatās pats vārsts/tukšgaitas vārsts
http://www.realoem.com/bmw/showphoto.do?id=13411744713
un tīrīju ar šo, nopirkt var DEPO pa 3 eiro ar kapeikām
http://www.megalys.no/users/xenon_mystore_no/im...ke_Cleaner_1.jpg
| Offline | | |
andris21 | | Kopš: 19. Jan 2012
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| benzina suknim mazspeja.parbaudi zondes.šamejie man līdzēja | Offline | | |
zulus | | Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3329
Braucu ar:
|
02 Nov 2015, 21:11:58 andris21 rakstīja:
benzina suknim mazspeja.parbaudi zondes.šamejie man līdzēja
Pacel un atrisini vēl kādu problēmu no 2-3 gadu pagātnes! | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1471
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Labas dienas.
Atkal uzpeldējā šī vaina, liekas ka saasinājās tieši pēc NGK LPG sveču ielikšnas un/vai aukstāka laika pienākšanas. Tiesa man nav tik traki kā dažiem ka raustās viss auto.
Aukstam motoram piedarbinot tieksme uz nevienmērīgu strādāšanu/nestrādā vai nepilnīgi strādā visi cilindri, bet ne uzreiz. Pirmās ~5sek strādā kā vajag.
Nedaudz pieturot pedāli ar kāju strādā visi cilindri vai vismaz rodas tāda sajūta.
Noslāpējot un pielaižot par jaunu pirmajā brīdī atkal ir ok līdz apgriezieni nokrītas un atkal sāk izlaist darba gājienu.
Atliek ar kāju paturēt kaut drusku pedāli un pēc tam viss ir kārtībā. Kad pārslēdzas uz gāzi viss iet rūkdams.Kas ir silts motors(pat tad kad ir darbojies tikai 2min) iet kā jāiet nav starpības ar gāzi vai benždu.
Rodas sajūta ka aukstajā laikā piedarbinot motoram prasās pēc treknāka maisījuma, tas varētu arī izskaidrot faktu ka pirmās sekundes pēc pielaišanas motors neraustās.
Centīšos šodien/rīt nolasīt kādas kļūdas ir samestas. Nepatīk braukt ar check engine panelī un turēt pedāli ar kāju. Saprotu ka ne es vienīgais saskaros ar šo ķibeli. Bet kādi tad ir tie ģenerālie risinājumi?
| Offline | | |
|
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10707
Braucu ar: Šahs un mats !
| izklausās ka pierauj gaisu | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12075
Braucu ar: pikapu
| man ar pašā sākumā, kad iepirku miskasti bija svaigas ngk un nabags raustījās un rīstījās, patēriņš arī bija paliels.
nopirku lētākās bosch un viss stīgā.
izmaksāja ja nemaldos par pašizmaksu 13eiro 6 sveces
iet jau vairāk nekā pusgadu.
nobraukti 20k vismaz.
patēriņš normāls
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12565
Braucu ar:
| Jāpačeko korekcijas uz gāzes, varbūt ir par treknu, tāpēc korekcijas aiziet mīnusos un pēc tam piedarbinot uz beņas ir liesais... [ Šo ziņu laboja kexxx, 23 Nov 2015, 16:13:29 ] | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1471
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Pirms kaada laika Koijots teica kko par tām korekcijām. Esot 3 cil par liesu,tad nostrādājot korekcija un 3 esot par treknu otri 3 normā. Tās korekcijas ir gāzes kompī vai oriģinālajā?
Vai varētu būt ka tas notiek dēļ vienas no zondēm?[ Šo ziņu laboja Negantelis, 24 Nov 2015, 13:00:04 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|