Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Locis
17. Feb 2013, 21:08 #61

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Tas pats,kas Mitshubishi Outlander,tikai Citroen bļemba virsū un 2,2 hdi franču motors.
Iepriekš jau skaidroju..
Offline
Archy96
17. Feb 2013, 21:13 #62

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


17 Feb 2013, 21:07:08 Jancuks rakstīja:

17 Feb 2013, 21:01:38 BMW530 rakstīja:

17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing

Par a4 fwd 05' piekrītu!
No 0-77tk km tieši tāda pat pieredze.
1 bukse tikai aizmugurē bija jāmaina pa visu laiku.
Vairāk problēmas bija ar elektrību un kārbas elektronikas vadības bloku.
Citādi - brauc un lej.

+ pie viena par CRV 08' - nenokaujams un uzticams cirvis.
Arī - lej un brauc.
Vienīgi ūdens tvertne apmazgātājiem pārplīsa, tikai tādēļ, ka bija ūdens ieliets mīnusos.

Nja par CRV tiešām daudzi dod labas atsauksmes. Laikam tiešām kvalitatīvs un izturīgs.

Nu man pašam ir vecais modelis, dabūju ar salīdzinoši nelielu nobraukumu, ir viņam dažas vājās vietas, bet pa lielam ūber izturīgs aparāts, kurš plīst reti, kaut arī tiek maukts dienu dienā un bez žēlastības.
Offline
oskars11
17. Feb 2013, 21:15 #63

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

ford ka sport- njemts jauns. 2007gads.
pirmie 3 gadi,no problems.
tad pēkšņi nodila riepas un uzprāga. izradas bukses jamaina. nomainija bukses un riepas, pec nedelas tas pats. izradas bukses pa mikstu, brakji. atkal lika jaunas bukses un riepas. pa lielam nekas neplist, tik lampinju ziemaa nomainit ir chakars. shogad pilnibā parkrasots tika,jo rūse nežēlīgi. km nzinu, jo pats nebraucu ar sho auto.
Offline
edzulis
17. Feb 2013, 21:18 #64

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Apstijos savam E38 garantijas vēsturi. Tikai kaut kāds ventilators remontēts pusgadu pēc iegādes.

Pēc tam LV pie 90k sākās. Sailentbloki, radiators (maza sūce plastmasas detaļā), zondes, vārstu vāka blīves, stūres stienis (2x jau), pirksti, bumerangs, hvz kas vēl visu nevar atcerēties. Tas ir tas, kas ātri nāk prātā ārpus apkopēm.
Offline
Locis
17. Feb 2013, 21:20 #65

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es skatos pagaidām nevienam nav te tik ''kruts'' aparāts,kā Jumper buss.
Offline
Driver
17. Feb 2013, 21:24 #66

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2013, 20:55:19 Hasks rakstīja:
1. Hyundai Trajet 03' 2.0 benzīns. Priekš Driver --> ņemts naļikā. Tikai apkopes un vienu reizi pakaļā x5 ieskrēja. Salāpīja un viss kārtībā. Tagad piekarē kaut kas sāk grabēt (230 000 uz tāfeles... visa eiropa un skandināvija izbraukāta). Laža pēc vienas apkopes. Meistari suportu nebija pieskrūvējuši. NOR vienā ciematiņā izjuka .

2. Audi A4 1.8T fwd 05'. Priekš Driver --> ņemts naļikā.
Dauzīts daudz. Piekarē ieguldījumi 0Ls. Nobraucis 180k. 70/30 šoseja/pilsēta. Pēc klopes sākās joki ar motoru, bet tur bija meistaru laža. visu sataisija, tagad brauc kā bitīte, izņemot automātisko kārbu, kura raustās. Nekas pa garantiju nebija jāmaina, un nekas nav bijis jāmaini līdz šim.

3. Audi A4 1.8TQ 06' Priekš Driver --> ņemts naļikā. Spidometrā 150K Dauzīts nav. Piekarē ieguldījumi 0Ls, tikai un vienīgi apkopes. Pa garantiju nomainīja visas 4 indukcijas spoles un lietus sensoru. Tagad sākās gļuks ar ksenonu (raustās), bet tas arī ir vienīgais. Ziemā galīgi netiek žēlots.

nu kautvai naljika, es tik taa paprasiju, lai varetu izrekinat cik izmaksa viens nobrauktais km un mosh letak ir braukt ar lamatu par 1500ls, kas rij 20 uz 100 vai taksi.
tas, ka pie lieliem nobraukumiem jauni auto atmaksajas ir sen zinams fakts, bet njemt kautko sev un naljika vai finasu lizinga, ja brauc maz liekas dargi, savadi vai divaini, jo diezvai hundai vai fokuss bus tas auto, ko lepni uzdavinat berniem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Locis
17. Feb 2013, 21:30 #67

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ctiem cilvēkiem auto pie etiķetes piederās,nevar tik skatīties izmaksas uz km...
Offline
_Eddy_
17. Feb 2013, 21:41 #68

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Subaru forester 2006, 2,0 atmo.
Pirkts jauns. Shobriid 200k. Apkopes + standarta stab atsaites 1x 1,5 gados. Tagad driiz buus jaamaina liela dalja bukshu un pasuutiitas kkaadas nasa atsaites.
Liidz 100k hadenee toch nekas netika mainiits. Tik atsaites.
Aaa, tagad aizmuguree amiishi/atsperes ar jaamaina.
Es domaaju, ka pa 7 gadiem ar naakamo servisu, hadeneee buus ap 350ls ielikts.

[ Šo ziņu laboja _Eddy_, 17 Feb 2013, 21:44:07 ]

Offline
Modrs
17. Feb 2013, 21:46 #69

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


17 Feb 2013, 21:07:48 Hektors rakstīja:

17 Feb 2013, 20:58:37 edzulis rakstīja:
Apbrīnoju kā var neieguldīt neko piekarē pat pie 130+ k km Ok, Eiropā, bet ne jau Latvijā. Gumija ir gumija, temperatūras no -30 līdz +30, ceļi slikti, tiek ļurinātas, gadi arī dara savu. Amazing
Ja tu par manim tad es ari pabrinijos. Bet pa lielam tas atkarigs no ta ka censos apbraukt bedres un izvelos celus kur nebraukt. Un vel liels + ka ar auto nav braukusi sieviete un svesi brauceji. Un vel nebraucu ar runflat, bet parastiem 19"


es atkal apbrīnoju tos cilvēkus, kas brīnās par autiņiem, kas ir izturīgāki par bmw.
Ir vnk jāatver acis un jāsāk saprast. Es powerā zinu vairākus, kas ar putām uz lūpām stāstīs, ka viss ir sūds, kas nav bmw.
Tā kā es nevaru un negribu atļauties uzturēt pasvaigu bmw, es braucu ar vienkāršu un kvalitatīvu auto, kuram nav 4x īpaši vārgas pret neveselīgu degmaisījumu zondes, hvzcik reizes knock sensori, kas mainās reizē. Kam nav faking elektriskie kvazodinamometriskie termostati utt.
Nu par piemēru - bmw riteņos liek iekšā pjezo spiediena dačikus - nu nakujam? iepūt gaisu un aizmirsti. VAG "mīksto" nočeko pēc nobīdēm ABS sensoru signālos.
OK, es saprotu, komforts, komforts, pilnai laimei vaļa priekšādas salons.
Bet es to negribu. Es to naudu labāk investēju nekustamajā īpašumā vai citās muļķībās
Offline
BigDog24
17. Feb 2013, 21:53 #70

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Man ir paveicies blakus pastāvēt jaunam F25 x3, 2011 gads. Pie kaut kādiem 9000km parādijās sitieni no ritošās, BMauto diagnosticēja- jāmaina stūres reika. Pēc sazināšanās ar rūpnīcu- nekā, nemainīšot. Ja nebūtu garantija, noteikti būtu nācies par $ mainīt. Viela pārdomām

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 17 Feb 2013, 21:53:16 ]

Offline
Machida
17. Feb 2013, 22:04 #71

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Citroen C5 2.0HDI 2002-2013 0-357'000km
NAV aiztikts motors, sajūgs/spararats, pārnesumkārba, stūres mehanisms, turbīna, hydractive. Pag vasarā beidzot kondiķis nosprāga, 10 gadus nevienu reizi netika pat uzpildīts.
Pārējais viss laikam tai mašīnai ir nomainīts visu nerakstīšu, bet ļoti daudz.
Braukts TIKAI pa LV un daudz km pa Latgales sūdu ceļiem.
+motors (eļļu joprojām vispār need, ekonomisks)
+Hydractive komforts
+ietipīgs
+nekad nav zagts, apzagts, nekad nav lietota maksas stāvvieta, kasko bija tikai 2 vai 3 gadus, kamēr līzings, (vienkārši neatmaksājas)
+vispār nerūsē, pat tur, kur grīdai krāsa nosista nost
- ļoti neglīts
- nekvalitatīvs
- ziemā (aukstumā) skaļi trokšņo aizmugurē hydractive
- krāsa krīt nost, lai gan nav sista
- pārāk gari jāraksta, vienkārši neiesaku un viss..
Offline
add
17. Feb 2013, 22:07 #72

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


17 Feb 2013, 21:24:06 Driver rakstīja:

17 Feb 2013, 20:55:19 Hasks rakstīja:
1. Hyundai Trajet 03' 2.0 benzīns. Priekš Driver --> ņemts naļikā. Tikai apkopes un vienu reizi pakaļā x5 ieskrēja. Salāpīja un viss kārtībā. Tagad piekarē kaut kas sāk grabēt (230 000 uz tāfeles... visa eiropa un skandināvija izbraukāta). Laža pēc vienas apkopes. Meistari suportu nebija pieskrūvējuši. NOR vienā ciematiņā izjuka .

2. Audi A4 1.8T fwd 05'. Priekš Driver --> ņemts naļikā.
Dauzīts daudz. Piekarē ieguldījumi 0Ls. Nobraucis 180k. 70/30 šoseja/pilsēta. Pēc klopes sākās joki ar motoru, bet tur bija meistaru laža. visu sataisija, tagad brauc kā bitīte, izņemot automātisko kārbu, kura raustās. Nekas pa garantiju nebija jāmaina, un nekas nav bijis jāmaini līdz šim.

3. Audi A4 1.8TQ 06' Priekš Driver --> ņemts naļikā. Spidometrā 150K Dauzīts nav. Piekarē ieguldījumi 0Ls, tikai un vienīgi apkopes. Pa garantiju nomainīja visas 4 indukcijas spoles un lietus sensoru. Tagad sākās gļuks ar ksenonu (raustās), bet tas arī ir vienīgais. Ziemā galīgi netiek žēlots.

nu kautvai naljika, es tik taa paprasiju, lai varetu izrekinat cik izmaksa viens nobrauktais km un mosh letak ir braukt ar lamatu par 1500ls, kas rij 20 uz 100 vai taksi.
tas, ka pie lieliem nobraukumiem jauni auto atmaksajas ir sen zinams fakts, bet njemt kautko sev un naljika vai finasu lizinga, ja brauc maz liekas dargi, savadi vai divaini, jo diezvai hundai vai fokuss bus tas auto, ko lepni uzdavinat berniem


tici man bērnam kaut kāds 21. gs sākuma elektronikas brīnums pēc 20 gadiem, būtu tas pats, kas šodien viņam uzdāvināt tetri vai peidžeri.
Bet runājot par jauniem auto, darba specifika ir tāda, ka sanāk testēt daudz auto ar nobraukumu līdz 30k, līdz tam ja auto ir kārtīgi uzbūvēts nevajadzētu būt nekādiem kasjakiem, bet ik pa laikam uz servisu tiek sūtīti peugeot, vienam 3008 1.6hdi motors bija jāmaina pie ~20k, jo sāka atstāt aiz sevis pamatīgu eļļas mākoni, kas precīzi par vainu bija nezinu teikt. Vēl nesen jaunais fokuss izmeta engine mailfunction pie nobraukuma 200 km
Ja par bmw tad, bija divi gabali e90, abiem gan bija kkur pie 50k nobraukums, bet stūre griezās smagāk kā e30 bez pastiprinātāja.. f10, f20 un f30 vēl nekādas problēmas nav bijušas

[ Šo ziņu laboja add, 17 Feb 2013, 22:08:37 ]

Offline
Kindzulis
17. Feb 2013, 22:08 #73

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d


17 Feb 2013, 21:20:50 Locis rakstīja:
Es skatos pagaidām nevienam nav te tik ''kruts'' aparāts,kā Jumper buss.

ir bijis no nullītes līdz ~50K... 3.0
plusu daudz... bet mīnusi- sajūgs(ja nekļūdos mainīja visiem 3.0), šofera beņķa muguras atbalsts... rezerves ritenis un 270 grādu durvju eņģes.
pārējais- vnk ruļī
Offline
Driver
17. Feb 2013, 22:10 #74

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2013, 22:02:05 add rakstīja:
tici man bērnam kaut kāds 21. gs sākuma elektronikas brīnums pēc 20 gadiem, būtu tas pats, kas šodien viņam uzdāvināt tetri vai peidžeri.

es sobrid no visas sirds priecatos, ja man vecfaters uzdavinatu padomju radiolu simfonija ar visam tumbam vai labaa stavokli volgu, kurai vajadzetu uzlikt akji un varetu braukt uz ikgadejo tehnisko apskati

bet par zimu vai gaz 13 aiz laimes laikam pat piemiztu bikses

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
17. Feb 2013, 22:14 #75

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

tikai e38 nekad nebus tas kas zim vai čaika
Offline
Kindzulis
17. Feb 2013, 22:15 #76

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d


17 Feb 2013, 22:04:48 KRS2 rakstīja:
Citroen C5 2.0HDI 2002-2013 0-357'000km
NAV aiztikts motors, sajūgs/spararats, pārnesumkārba, stūres mehanisms, turbīna, hydractive. Pag vasarā beidzot kondiķis nosprāga, 10 gadus nevienu reizi netika pat uzpildīts.
Pārējais viss laikam tai mašīnai ir nomainīts visu nerakstīšu, bet ļoti daudz.
Braukts TIKAI pa LV un daudz km pa Latgales sūdu ceļiem.
+motors (eļļu joprojām vispār need, ekonomisks)
+Hydractive komforts
+ietipīgs
+nekad nav zagts, apzagts, nekad nav lietota maksas stāvvieta, kasko bija tikai 2 vai 3 gadus, kamēr līzings, (vienkārši neatmaksājas)
+vispār nerūsē, pat tur, kur grīdai krāsa nosista nost
- ļoti neglīts
- nekvalitatīvs
- ziemā (aukstumā) skaļi trokšņo aizmugurē hydractive
- krāsa krīt nost, lai gan nav sista
- pārāk gari jāraksta, vienkārši neiesaku un viss..

pie mīnusiem- nekonkrētā stūre- subjektīvi vaisu laiku "jāķer" uz ceļa... , elektrība jociņus taisa- logi mēdz paši taisīties ciet- jājauc slēdzis durvīs... šofera sēdeklis ne Exclusive versijai tālos gabalos nelietojams

krāsa nekrīt, rūsas nav

pakaļējā piekare grab jo jāmaina piekares gultņi
Offline
Locis
17. Feb 2013, 22:16 #77

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Feb 2013, 22:08:58 Kindzulis rakstīja:

17 Feb 2013, 21:20:50 Locis rakstīja:
Es skatos pagaidām nevienam nav te tik ''kruts'' aparāts,kā Jumper buss.

ir bijis no nullītes līdz ~50K... 3.0
plusu daudz... bet mīnusi- sajūgs(ja nekļūdos mainīja visiem 3.0), šofera beņķa muguras atbalsts... rezerves ritenis un 270 grādu durvju eņģes.
pārējais- vnk ruļī

Bļin,man jau sen bija aicinājums aizbraukt tam rezervis ritenim kaut kādu kronšteinu nomainīt,tipa atsaukums.

man čipots 3,0d + mierīgi nebraucu,bet par sajūga problēm tagad pie 100k vēl nekādas ziņas.. Nu katrā ziņā strauji nelaižu vaļā,tā lai spolējas,bet bieži ar otro robu uzsāku,nedaudz ieslidinot..

Es pārliku eņģus,lai man 270 grādi būtu,ir arī dzīrdēts,ka tās ir stingrākas,kā parastās..

edit: bet doma bija tāda vai vēl kāds cits auto tik nepieklājīgi plīst un pie nelieliem noskrējieniem..

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Feb 2013, 22:18:50 ]

Offline
Machida
17. Feb 2013, 22:27 #78

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


17 Feb 2013, 22:15:12 Kindzulis rakstīja:
pie mīnusiem- nekonkrētā stūre- subjektīvi vaisu laiku "jāķer" uz ceļa... , elektrība jociņus taisa- logi mēdz paši taisīties ciet- jājauc slēdzis durvīs... šofera sēdeklis ne Exclusive versijai tālos gabalos nelietojams

krāsa nekrīt, rūsas nav

pakaļējā piekare grab jo jāmaina piekares gultņi


Tos gultņus es regulāri apsekoju, vienai pusei pag. gad. nomainīja, vienkārši aukstumā grab. Arī E61 braucēji sūdzas par pneimopiekares skaļumu aukstumā. pieņemu ka tā ir
Offline
add
17. Feb 2013, 22:27 #79

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:


17 Feb 2013, 22:10:49 Driver rakstīja:

17 Feb 2013, 22:02:05 add rakstīja:
tici man bērnam kaut kāds 21. gs sākuma elektronikas brīnums pēc 20 gadiem, būtu tas pats, kas šodien viņam uzdāvināt tetri vai peidžeri.

es sobrid no visas sirds priecatos, ja man vecfaters uzdavinatu padomju radiolu simfonija ar visam tumbam vai labaa stavokli volgu, kurai vajadzetu uzlikt akji un varetu braukt uz ikgadejo tehnisko apskati

bet par zimu vai gaz 13 aiz laimes laikam pat piemiztu bikses

runa ir par, teiksim e65, nu nevienam tāds auto tiešām nebūs vajadzīgs, viņš labāk izvēlēsies 30 min palādēt un braukt 500km nekā liet 20l uz 100km un maksāt tos nodokļus kādi jau šodien ir rietumeiropā par tādiem dzinējiem. Ok cita runa ir par teiksim 60to gadu mustangu vai porku, tā ir un būs klasika Bet nu tas jau aizgāja off topic
Offline
Kindzulis
17. Feb 2013, 22:28 #80

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d

man bija viens no pirmajiem 3.0... moš no tā laika sajūgus normālākus sākuši likt ? tā viņus pa garantiju mainīja...

par eņģēm- pašas eņģes ir oki... bet plaisāja stiprinājuma vietas durvīs. kā un ko VEHO darīja- hvz...bet zvanījās ilgi.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo