Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Pretkorozijas apstrāde

AutorsZiņojums
termcan
19. Aug 2018, 23:44 #61

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Ir kāds mēģinājis antikorozija.lv piedāvātos rūsas pārveidotājus?
Offline
Rockstar
20. Aug 2018, 00:14 #62

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3697

Braucu ar:


19 Aug 2018, 22:54:55 @Mikels rakstīja:
Ir kādam iesakāms,kāds līdzeklis,izņemot krown,kas ir caurspīdīgs,aizsargā pret rūsu, ir hidrofobs un pietiekami noturīgs ar ko profilaksei varētu izspūst riteņu arkas pirms ziemas

Autokrāsu veikalos var nopirkt dažādus vaska bunduļus, ko izpūš ar grubuļa pistoli. Arkām vajag tādu, kas izveido biezu aizsargslāni(ķip rūpnīcas vasks). Grūtāk aizniedzamās vietās var izmantot šķidrāku variantu, kas satek, tur kur nevar iepūst un vēlāk nožūst izveidojot plānu aizsargslāni.
Darbības plāns - noskrūvēt paspārņus un plastmasas, kuras var noņemt - izmazgāt ar švammi un šampūnu, noskalot un uzreiz aizpūst ar vaskiem, visu saskrūvēt atpakaļ un baudīt ziemu .

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 20 Aug 2018, 00:16:25 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2018, 00:50 #63

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Aug 2018, 18:01:54 @soulfreak rakstīja:
Vajag auto ar rāmi apstrādāt ar labu pretrūsu, nevis kraunu vai cietu bitumu. Ko iesakāt?
Skatoties cik daudz gribi apstrādāt Pathfinder

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ridlihs
20. Aug 2018, 14:39 #64

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


19 Aug 2018, 15:35:12 @Lauriko rakstīja:

22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..

Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?



RSA klusē. laikam auto būs nopuvis
Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2018, 15:46 #65

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ko man stāstīt, saimnieks lai stāsta. Saka, ka slikti neesot, šur tur kkas lien ārā, bet arī laiks jau pagājis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
edzhaans
20. Aug 2018, 18:22 #66

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


20 Aug 2018, 14:39:44 @Ridlihs rakstīja:

19 Aug 2018, 15:35:12 @Lauriko rakstīja:

22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..

Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?



RSA klusē. laikam auto būs nopuvis

Tas tāpat ir tikai uz laiku. Jo labāk izjauc, jo labāk. Nostrūklo, vēlams izjauc līdz nullei, bundžu strūklot, rūsu nahuj, gruntēt, no apakšas bitumu. Var arī cinkot, bet nezinu vai Latvijā tik lielas vannas ir. Vnk neizjaucot netiec visur klāt, var jau to pašu rūsu nokasīt ar birsti, bitumu pāri. Uz kādu gadu vai diviem būs iekonservēta rūsa. Ja sanāk sasmērēt sausu tad vēl labāk. Reakcija ir elektroķīmiska, līdz ar to auto rūsēs tāpat, no iekšas. Tas tā, ja nekad neesat ievērojuši, ka masas vads nopūst
Offline
K_K
20. Aug 2018, 18:42 #67

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 176

Braucu ar:

ir kāds gala spriedums par labāko pretrūsas grunti vai tur nav vērts baigi iespringt-nokasīt visu un pa virsu buvanols

[ Šo ziņu laboja K_K, 20 Aug 2018, 18:42:47 ]

Offline
RSAWorkshop
20. Aug 2018, 19:07 #68

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Aug 2018, 18:22:40 @edzhaans rakstīja:

20 Aug 2018, 14:39:44 @Ridlihs rakstīja:

19 Aug 2018, 15:35:12 @Lauriko rakstīja:

22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..

Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?



RSA klusē. laikam auto būs nopuvis

Tas tāpat ir tikai uz laiku. Jo labāk izjauc, jo labāk. Nostrūklo, vēlams izjauc līdz nullei, bundžu strūklot, rūsu nahuj, gruntēt, no apakšas bitumu. Var arī cinkot, bet nezinu vai Latvijā tik lielas vannas ir. Vnk neizjaucot netiec visur klāt, var jau to pašu rūsu nokasīt ar birsti, bitumu pāri. Uz kādu gadu vai diviem būs iekonservēta rūsa. Ja sanāk sasmērēt sausu tad vēl labāk. Reakcija ir elektroķīmiska, līdz ar to auto rūsēs tāpat, no iekšas. Tas tā, ja nekad neesat ievērojuši, ka masas vads nopūst
Kaut kā tā arī tika taisīts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
20. Aug 2018, 19:22 #69

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16181

Braucu ar:

lai cik labi censtos,tapat rūsa līdīs kaur kur arā.itsevišķi tur kur tā jau ir bijusi,rūsejušu vairs neattirīt 100%.Bet pie pafindera darbs pamatīgs ieguldīts,respect par uzcītību
Offline
matrixxxx
20. Aug 2018, 20:28 #70

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Vajag ķīmiķa un praktiķa viedokli.
Tīrs tērauds + H3PO4.
Pēc tam cik tas fosfāta slānis ir noturīgs ?

Edit, "tīrs tērauds" domāts fiziski tīrs no rūsas, nevis ķīmiski (ķīmijā simbolu TĒRAUDS nezinu).

[ Šo ziņu laboja matrixxxx, 21 Aug 2018, 12:23:47 ]

Offline
raivo88
30. Sep 2018, 15:00 #71

Kopš: 26. Dec 2009

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e91, e36

Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.


Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.
Offline
edzhaans
30. Sep 2018, 15:28 #72

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


30 Sep 2018, 15:00:39 @raivo88 rakstīja:
Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.


Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.

Pārdot žurku un paņemt operatīvajā jaunu tačku.
Offline
zhibis
30. Sep 2018, 17:11 #73

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 900

Braucu ar:


30 Sep 2018, 15:00:39 @raivo88 rakstīja:
Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.


Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.

Fleksēt iesaku ar griezējdisku, kura sastāvā nav sēra. Parasti, šie diski paredzēti nerūsējošā tērauda griešanai.
Offline
Ridlihs
30. Sep 2018, 17:24 #74

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


30 Sep 2018, 15:28:23 @edzhaans rakstīja:

30 Sep 2018, 15:00:39 @raivo88 rakstīja:
Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.


Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.

Pārdot žurku un paņemt operatīvajā jaunu tačku.


nav vērts, tam ir katram pašam jāiziet cauri
Offline
Mixzzz
30. Sep 2018, 18:21 #75

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Aug 2018, 20:28:00 @matrixxxx rakstīja:
Vajag ķīmiķa un praktiķa viedokli.
Tīrs tērauds + H3PO4.
Pēc tam cik tas fosfāta slānis ir noturīgs ?

Edit, "tīrs tērauds" domāts fiziski tīrs no rūsas, nevis ķīmiski (ķīmijā simbolu TĒRAUDS nezinu).
Tas slānis nebūs necik noturīgs. Nu varbūt Bish ilgāk par pliku metālu. Tas slānis galvenokārt ir domāts lai palielinātu adhēziju. Bet H3PO4 arī labi noēd nost rūsu. Pats principā notīru cik varu, uz kādu dienu vai divām atstāju ar H3PO4, pēc tam atkal tīrīšana līdz plikam metālam, vēlams skābi neitralizēt un pēc tam pāri epoksīds 2 kārtās.
Offline
Kalnz
01. Oct 2018, 08:53 #76

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14309

Braucu ar:

Iesakiet kur aidzīt 4.gadus vecus auto bez rūsas pazīmēm lai apakšu apstrādā un var braukt vēl 4 bez rūsas pazīmēm?

Krown? https://krown.lv/pakalpojumi/vieglie-auto/pretrusas-apstrade/
Offline
matrixxxx
01. Oct 2018, 11:55 #77

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


30 Sep 2018, 18:21:13 @Mixzzz rakstīja:

20 Aug 2018, 20:28:00 @matrixxxx rakstīja:
Vajag ķīmiķa un praktiķa viedokli.
Tīrs tērauds + H3PO4.
Pēc tam cik tas fosfāta slānis ir noturīgs ?
Edit, "tīrs tērauds" domāts fiziski tīrs no rūsas, nevis ķīmiski (ķīmijā simbolu TĒRAUDS nezinu).
Tas slānis nebūs necik noturīgs. Nu varbūt Bish ilgāk par pliku metālu. Tas slānis galvenokārt ir domāts lai palielinātu adhēziju. Bet H3PO4 arī labi noēd nost rūsu. Pats principā notīru cik varu, uz kādu dienu vai divām atstāju ar H3PO4, pēc tam atkal tīrīšana līdz plikam metālam, vēlams skābi neitralizēt un pēc tam pāri epoksīds 2 kārtās.

Tnx.
Manā gadījumā vajdzīgs lai nerūsē,bet nav jākrāso. Nav saistīts ar auto.
Protams pret mehānisku iedarbību, jo noturīgāks pārklājums, jo labāk.
Ideāli būtu galvanizācija, bet mājas/garāžas apstākļos neies cauri
Offline
Mixzzz
04. Oct 2018, 10:57 #78

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Ok, plāns tāds - arkām un grīdai atjaunot šuvju mastiku un uzklāt jaunu to bituma mastiku, apakšā rūsa nav bijusi, bet tas pārklājums no Spānijas apstākļiem saplaisājis. Problēmām nevajadzētu būt ne? Viss ar zobu birsti izmazgāts un attaukots.

Ko darīt ar pārējām vietām kur nav nepieciešama bieza prettriecienu mastika? Vaski? Ko iesakāt? Auto pa ziemu nav plānots ekspluatēt, bet nu gribās max nodrošināties. Negribas to mastiku lieki klāt jo sūdu gadījumā viņa apakšā visu satur kopā.

Runa par e34.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 04 Oct 2018, 10:58:30 ]

Offline
MAXixt
04. Oct 2018, 11:06 #79

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13


01 Oct 2018, 08:53:27 @Kalnz rakstīja:
Iesakiet kur aidzīt 4.gadus vecus auto bez rūsas pazīmēm lai apakšu apstrādā un var braukt vēl 4 bez rūsas pazīmēm?

Krown? https://krown.lv/pakalpojumi/vieglie-auto/pretrusas-apstrade/
pirmais ,kas man nepatik ir ka vini urb caurumus un nepietiek smadzenes iznemt kaudu oem dekorativu uzliku 3 cm attaluma un iepust savu sudu caur oem caurumiem,otrkart vini pus to visu virs slaukam un citam gumijas detalam, pec ka viniem gadas laika pipec un pedejais ir ka pec ta gavno krauna negribas ritoso dalu remontet jo viss tas krauns jau kopa ar 5mm smilti virsu.
Offline
Mizx
04. Oct 2018, 17:32 #80

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:


04 Oct 2018, 11:06:00 @MAXixt rakstīja:

01 Oct 2018, 08:53:27 @Kalnz rakstīja:
Iesakiet kur aidzīt 4.gadus vecus auto bez rūsas pazīmēm lai apakšu apstrādā un var braukt vēl 4 bez rūsas pazīmēm?

Krown? https://krown.lv/pakalpojumi/vieglie-auto/pretrusas-apstrade/
pirmais ,kas man nepatik ir ka vini urb caurumus un nepietiek smadzenes iznemt kaudu oem dekorativu uzliku 3 cm attaluma un iepust savu sudu caur oem caurumiem,otrkart vini pus to visu virs slaukam un citam gumijas detalam, pec ka viniem gadas laika pipec un pedejais ir ka pec ta gavno krauna negribas ritoso dalu remontet jo viss tas krauns jau kopa ar 5mm smilti virsu.

+1
Piedevām, Krown neder ja gribi apstrādāt un uz 4 gadiem aizmirst — cik no galvas atceros, Krown darbojas tikai uz gadu, attiecīgi tā apstrāde jāveic katru gadu no jauna, kas kopumā vairs īsti neatmaksājas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo