Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pretkorozijas apstrāde
Autors | Ziņojums |
termcan | | Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
| Ir kāds mēģinājis antikorozija.lv piedāvātos rūsas pārveidotājus? | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
19 Aug 2018, 22:54:55 @Mikels rakstīja:
Ir kādam iesakāms,kāds līdzeklis,izņemot krown,kas ir caurspīdīgs,aizsargā pret rūsu, ir hidrofobs un pietiekami noturīgs ar ko profilaksei varētu izspūst riteņu arkas pirms ziemas
Autokrāsu veikalos var nopirkt dažādus vaska bunduļus, ko izpūš ar grubuļa pistoli. Arkām vajag tādu, kas izveido biezu aizsargslāni(ķip rūpnīcas vasks). Grūtāk aizniedzamās vietās var izmantot šķidrāku variantu, kas satek, tur kur nevar iepūst un vēlāk nožūst izveidojot plānu aizsargslāni.
Darbības plāns - noskrūvēt paspārņus un plastmasas, kuras var noņemt - izmazgāt ar švammi un šampūnu, noskalot un uzreiz aizpūst ar vaskiem, visu saskrūvēt atpakaļ un baudīt ziemu .
[ Šo ziņu laboja Rockstar, 20 Aug 2018, 00:16:25 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Aug 2018, 18:01:54 @soulfreak rakstīja:
Vajag auto ar rāmi apstrādāt ar labu pretrūsu, nevis kraunu vai cietu bitumu. Ko iesakāt?
Skatoties cik daudz gribi apstrādāt Pathfinder
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
19 Aug 2018, 15:35:12 @Lauriko rakstīja:
22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..
Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?
RSA klusē. laikam auto būs nopuvis | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ko man stāstīt, saimnieks lai stāsta. Saka, ka slikti neesot, šur tur kkas lien ārā, bet arī laiks jau pagājis
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
20 Aug 2018, 14:39:44 @Ridlihs rakstīja:
19 Aug 2018, 15:35:12 @Lauriko rakstīja:
22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..
Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?
RSA klusē. laikam auto būs nopuvis
Tas tāpat ir tikai uz laiku. Jo labāk izjauc, jo labāk. Nostrūklo, vēlams izjauc līdz nullei, bundžu strūklot, rūsu nahuj, gruntēt, no apakšas bitumu. Var arī cinkot, bet nezinu vai Latvijā tik lielas vannas ir. Vnk neizjaucot netiec visur klāt, var jau to pašu rūsu nokasīt ar birsti, bitumu pāri. Uz kādu gadu vai diviem būs iekonservēta rūsa. Ja sanāk sasmērēt sausu tad vēl labāk. Reakcija ir elektroķīmiska, līdz ar to auto rūsēs tāpat, no iekšas. Tas tā, ja nekad neesat ievērojuši, ka masas vads nopūst | Offline | | |
K_K | | Kopš: 24. Nov 2016
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
| ir kāds gala spriedums par labāko pretrūsas grunti vai tur nav vērts baigi iespringt-nokasīt visu un pa virsu buvanols [ Šo ziņu laboja K_K, 20 Aug 2018, 18:42:47 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
20 Aug 2018, 18:22:40 @edzhaans rakstīja:
20 Aug 2018, 14:39:44 @Ridlihs rakstīja:
19 Aug 2018, 15:35:12 @Lauriko rakstīja:
22 Oct 2015, 10:55:35 @JohnyW rakstīja:
Iedevu šodien savu vāģi RSAWorkshop uz pretrūsas apstrādi. Nākamnedēļ redzēs kā būs, ceru, ka nostrādās labi.
Plānots, ka notīrīs rūsu no vietām, kur tā ir un tad ar kkādu nikno grunti, pēc tam ar parasto grunti, un pēc tam uzpūtīs kkādu bitumveidīgu antikorozijas slāni..
Kādi 3 gadi pagājuši, kā jūtas apstrādātais auto?
RSA klusē. laikam auto būs nopuvis
Tas tāpat ir tikai uz laiku. Jo labāk izjauc, jo labāk. Nostrūklo, vēlams izjauc līdz nullei, bundžu strūklot, rūsu nahuj, gruntēt, no apakšas bitumu. Var arī cinkot, bet nezinu vai Latvijā tik lielas vannas ir. Vnk neizjaucot netiec visur klāt, var jau to pašu rūsu nokasīt ar birsti, bitumu pāri. Uz kādu gadu vai diviem būs iekonservēta rūsa. Ja sanāk sasmērēt sausu tad vēl labāk. Reakcija ir elektroķīmiska, līdz ar to auto rūsēs tāpat, no iekšas. Tas tā, ja nekad neesat ievērojuši, ka masas vads nopūst
Kaut kā tā arī tika taisīts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16181
Braucu ar:
| lai cik labi censtos,tapat rūsa līdīs kaur kur arā.itsevišķi tur kur tā jau ir bijusi,rūsejušu vairs neattirīt 100%.Bet pie pafindera darbs pamatīgs ieguldīts,respect par uzcītību | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Vajag ķīmiķa un praktiķa viedokli.
Tīrs tērauds + H3PO4.
Pēc tam cik tas fosfāta slānis ir noturīgs ?
Edit, "tīrs tērauds" domāts fiziski tīrs no rūsas, nevis ķīmiski (ķīmijā simbolu TĒRAUDS nezinu).[ Šo ziņu laboja matrixxxx, 21 Aug 2018, 12:23:47 ] | Offline | | |
raivo88 | | Kopš: 26. Dec 2009
Ziņojumi: 38
Braucu ar: e91, e36
| Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.
Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
30 Sep 2018, 15:00:39 @raivo88 rakstīja:
Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.
Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.
Pārdot žurku un paņemt operatīvajā jaunu tačku. | Offline | | |
zhibis | | Kopš: 25. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 900
Braucu ar:
|
30 Sep 2018, 15:00:39 @raivo88 rakstīja:
Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.
Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.
Fleksēt iesaku ar griezējdisku, kura sastāvā nav sēra. Parasti, šie diski paredzēti nerūsējošā tērauda griešanai.
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
30 Sep 2018, 15:28:23 @edzhaans rakstīja:
30 Sep 2018, 15:00:39 @raivo88 rakstīja:
Darbu secība antikorozijas apstradei:
1. Notīra līdz tīram bleķim , izgriež rūsu, sametina.
2. Korozijas iekonservētājs.
3. Epoksīdgrunts.
4. mastika uz metinājuma šuvēm, uz mastikas atkal epo grunts.
5. Grubulis(pa virsu laka, lai neplaisā) vai mīkstais bitums.
Jūsu domas par šādu apstrādi un ar ko labāk nopūst svaigi flekšetas vietas, lai neoksidē un
pēc tam var metināt pāri.
Pārdot žurku un paņemt operatīvajā jaunu tačku.
nav vērts, tam ir katram pašam jāiziet cauri | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
20 Aug 2018, 20:28:00 @matrixxxx rakstīja:
Vajag ķīmiķa un praktiķa viedokli.
Tīrs tērauds + H3PO4.
Pēc tam cik tas fosfāta slānis ir noturīgs ?
Edit, "tīrs tērauds" domāts fiziski tīrs no rūsas, nevis ķīmiski (ķīmijā simbolu TĒRAUDS nezinu).
Tas slānis nebūs necik noturīgs. Nu varbūt Bish ilgāk par pliku metālu. Tas slānis galvenokārt ir domāts lai palielinātu adhēziju. Bet H3PO4 arī labi noēd nost rūsu. Pats principā notīru cik varu, uz kādu dienu vai divām atstāju ar H3PO4, pēc tam atkal tīrīšana līdz plikam metālam, vēlams skābi neitralizēt un pēc tam pāri epoksīds 2 kārtās. | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14309
Braucu ar:
| Iesakiet kur aidzīt 4.gadus vecus auto bez rūsas pazīmēm lai apakšu apstrādā un var braukt vēl 4 bez rūsas pazīmēm?
Krown? https://krown.lv/pakalpojumi/vieglie-auto/pretrusas-apstrade/ | Offline | | |
|
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
30 Sep 2018, 18:21:13 @Mixzzz rakstīja:
20 Aug 2018, 20:28:00 @matrixxxx rakstīja:
Vajag ķīmiķa un praktiķa viedokli.
Tīrs tērauds + H3PO4.
Pēc tam cik tas fosfāta slānis ir noturīgs ?
Edit, "tīrs tērauds" domāts fiziski tīrs no rūsas, nevis ķīmiski (ķīmijā simbolu TĒRAUDS nezinu).
Tas slānis nebūs necik noturīgs. Nu varbūt Bish ilgāk par pliku metālu. Tas slānis galvenokārt ir domāts lai palielinātu adhēziju. Bet H3PO4 arī labi noēd nost rūsu. Pats principā notīru cik varu, uz kādu dienu vai divām atstāju ar H3PO4, pēc tam atkal tīrīšana līdz plikam metālam, vēlams skābi neitralizēt un pēc tam pāri epoksīds 2 kārtās.
Tnx.
Manā gadījumā vajdzīgs lai nerūsē,bet nav jākrāso. Nav saistīts ar auto.
Protams pret mehānisku iedarbību, jo noturīgāks pārklājums, jo labāk.
Ideāli būtu galvanizācija, bet mājas/garāžas apstākļos neies cauri | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Ok, plāns tāds - arkām un grīdai atjaunot šuvju mastiku un uzklāt jaunu to bituma mastiku, apakšā rūsa nav bijusi, bet tas pārklājums no Spānijas apstākļiem saplaisājis. Problēmām nevajadzētu būt ne? Viss ar zobu birsti izmazgāts un attaukots.
Ko darīt ar pārējām vietām kur nav nepieciešama bieza prettriecienu mastika? Vaski? Ko iesakāt? Auto pa ziemu nav plānots ekspluatēt, bet nu gribās max nodrošināties. Negribas to mastiku lieki klāt jo sūdu gadījumā viņa apakšā visu satur kopā.
Runa par e34. [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 04 Oct 2018, 10:58:30 ] | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
|
01 Oct 2018, 08:53:27 @Kalnz rakstīja:
Iesakiet kur aidzīt 4.gadus vecus auto bez rūsas pazīmēm lai apakšu apstrādā un var braukt vēl 4 bez rūsas pazīmēm?
Krown? https://krown.lv/pakalpojumi/vieglie-auto/pretrusas-apstrade/
pirmais ,kas man nepatik ir ka vini urb caurumus un nepietiek smadzenes iznemt kaudu oem dekorativu uzliku 3 cm attaluma un iepust savu sudu caur oem caurumiem,otrkart vini pus to visu virs slaukam un citam gumijas detalam, pec ka viniem gadas laika pipec un pedejais ir ka pec ta gavno krauna negribas ritoso dalu remontet jo viss tas krauns jau kopa ar 5mm smilti virsu. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
04 Oct 2018, 11:06:00 @MAXixt rakstīja:
01 Oct 2018, 08:53:27 @Kalnz rakstīja:
Iesakiet kur aidzīt 4.gadus vecus auto bez rūsas pazīmēm lai apakšu apstrādā un var braukt vēl 4 bez rūsas pazīmēm?
Krown? https://krown.lv/pakalpojumi/vieglie-auto/pretrusas-apstrade/
pirmais ,kas man nepatik ir ka vini urb caurumus un nepietiek smadzenes iznemt kaudu oem dekorativu uzliku 3 cm attaluma un iepust savu sudu caur oem caurumiem,otrkart vini pus to visu virs slaukam un citam gumijas detalam, pec ka viniem gadas laika pipec un pedejais ir ka pec ta gavno krauna negribas ritoso dalu remontet jo viss tas krauns jau kopa ar 5mm smilti virsu.
+1
Piedevām, Krown neder ja gribi apstrādāt un uz 4 gadiem aizmirst — cik no galvas atceros, Krown darbojas tikai uz gadu, attiecīgi tā apstrāde jāveic katru gadu no jauna, kas kopumā vairs īsti neatmaksājas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|