Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Gāzes iekārtu servisi

AutorsZiņojums
image
19. Sep 2011, 00:32 #61

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM

Pag, bet ja piemram ir iespeja pakoriget aizdedzi un stav detonacijas devei, tad uz bendzina vini nostradas un ECU pats parmetis aizdedzi taja rezima kad nedetone. Vismaz VAG ta ir, ka parmet uzreiz pa 2-3gradiem, lidz rezimam kamer nedetones. Vai es kludos?
Offline
Artis_D
19. Sep 2011, 00:33 #62

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

nu man paziņas ir starā par Heinrihs gāzes servisu - tiesa pašam no tā nekādas nojausmas. Un pat ne tuvu par kaut kādu aizdedzes momentu - piekrītu viedoklim, kas ar 3,8 Voyageriem u.c. sūdiem brauc par pieņemamāku cenu.
Offline
Raicha
19. Sep 2011, 00:34 #63

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

vienmer jau var uzteisīt divus vadības blokus un pēc uzsildīšanas starp tiem parslēgties

vai arī pārprogrammēt aizdedzi vadības bloka "bisķiņ", un "bisķiņ" noslīpēt no galvas, un liet 98, un kaza vesela, un vilks kuli izšāvis

joprojam aicinu neignoret faktu, ka uz modernajām iešpricesm cilvēki brauc un slavē. pats esmu braucis, ja ir starpība, tad uz reno clio 1.4i vinu nevarēja just _vispār_
Offline
matiicins
19. Sep 2011, 00:34 #64

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


19 Sep 2011, 00:28:58 Driver rakstīja:

kāda ir pareizā atbilde par aizdedzi man arī interesē kā jaunākiem autiņiem to korekciju taisa

nav iespejams nokorigjet.
ja nokorigje parshujot originala kompja liiknes, tad auto nav braucams uz benzu vairs, bet lai uzsilditu to, tapat ir jabrauc ar benzinu

tapec ir nepiecieshams risinajums, kas korigje tikai darbaa ar gazi, uz benzu korekcija nav.
tads risinajums principaa nav...
ir itka viens, bet tur ir savas nianses un vins der opel kadet ar 1.6 un 8v motoru un nekam sarezgitakam...
tā jau man arī likās, ka neko tur jaunākām mašīnām nevar pieregulēt. bet tāpat jau daudzi braukā ar gāzi un neuztraucas, kas būs pēc dažiem gadiem
Offline
Driver
19. Sep 2011, 00:36 #65

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Sep 2011, 00:32:44 image rakstīja:
Pag, bet ja piemram ir iespeja pakoriget aizdedzi un stav detonacijas devei, tad uz bendzina vini nostradas un ECU pats parmetis aizdedzi taja rezima kad nedetone. Vismaz VAG ta ir, ka parmet uzreiz pa 2-3gradiem, lidz rezimam kamer nedetones. Vai es kludos?

jaa neredzot detonaciju iestajas "safe mode" rezims, bet tur ir citas nianses, kapec tapat nebus labi.

nesanaks parshut kartes darbam ar gazi, bet uz benzina droshi braukt "safe mode rezima"

un neviens gazinieks LV neparshuj dzineju vadibas blokiem saturu, jaa ari kads to piedavatu, tad nebutu jau kas par to maksa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
19. Sep 2011, 00:41 #66

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Sep 2011, 00:34:02 Raicha rakstīja:
vienmer jau var uzteisīt divus vadības blokus un pēc uzsildīšanas starp tiem parslēgties

vai arī pārprogrammēt aizdedzi vadības bloka "bisķiņ", un "bisķiņ" noslīpēt no galvas, un liet 98, un kaza vesela, un vilks kuli izšāvis

joprojam aicinu neignoret faktu, ka uz modernajām iešpricesm cilvēki brauc un slavē. pats esmu braucis, ja ir starpība, tad uz reno clio 1.4i vinu nevarēja just _vispār_

lai to visu uztaisitu ir nepieciesham nestandarta pieeja un loti labas zinashanas. bet varianta 80ls par cilindru tadas nebus

es varbut ari pakimeretos ar to aizdedzes jautajumu un kad vinjs butu atrisinats, tad izdomatu ka mehaniski modificet ari pashas iekshas motoram un tad ari uzliktu gazi. un ieguvums butu

bet reali ir taa, ka man personigi neatliek reiezem laiks izsukt pat laicigi salonu, nemaz nerunajot par par citam lietam...

un neprasiet, kur es rauju laiku, lai sedetu powera! PN!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
image
19. Sep 2011, 00:41 #67

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


19 Sep 2011, 00:34:51 matiicins rakstīja:
tā jau man arī likās, ka neko tur jaunākām mašīnām nevar pieregulēt. bet tāpat jau daudzi braukā ar gāzi un neuztraucas, kas būs pēc dažiem gadiem


Nekas nebus, jo prieks gaazes standarta aizdedze ir pa veelu, lidz ar to motors neattista visu jaudu un tt. Tobish strada ar mazaku slodzi.

Lai motors uz gazes ietu ka ar benzinu vai pat labak, aizdedzi jakoregi dazados diapazonos lid pat 10-15 gradiem. Vismaz taa teicis gaziniek pie kura liku.
Offline
Driver
19. Sep 2011, 00:44 #68

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Sep 2011, 00:41:25 image rakstīja:

19 Sep 2011, 00:34:51 matiicins rakstīja:
tā jau man arī likās, ka neko tur jaunākām mašīnām nevar pieregulēt. bet tāpat jau daudzi braukā ar gāzi un neuztraucas, kas būs pēc dažiem gadiem


Nekas nebus, jo prieks gaazes standarta aizdedze ir pa veelu, lidz ar to motors neattista visu jaudu un tt. Tobish strada ar mazaku slodzi.

Lai motors uz gazes ietu ka ar benzinu vai pat labak, aizdedzi jakoregi dazados diapazonos lid pat 10-15 gradiem. Vismaz taa teicis gaziniek pie kura liku.

nu tad tam gaziniekam ari nav galva kakju churas!

tatad tu pats saproti, ka tu no gazes neizpied "visu sulu", bet dalju izvadi kaa siltumu izputeja....

un vienu vinjs tev gan nepateica - pie lieliem apgriezieniem vajag vel ieverojamaku korekciju uz otru pusi (velak).

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
image
19. Sep 2011, 00:48 #69

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


19 Sep 2011, 00:44:44 Driver rakstīja:

19 Sep 2011, 00:41:25 image rakstīja:

19 Sep 2011, 00:34:51 matiicins rakstīja:
tā jau man arī likās, ka neko tur jaunākām mašīnām nevar pieregulēt. bet tāpat jau daudzi braukā ar gāzi un neuztraucas, kas būs pēc dažiem gadiem


Nekas nebus, jo prieks gaazes standarta aizdedze ir pa veelu, lidz ar to motors neattista visu jaudu un tt. Tobish strada ar mazaku slodzi.

Lai motors uz gazes ietu ka ar benzinu vai pat labak, aizdedzi jakoregi dazados diapazonos lid pat 10-15 gradiem. Vismaz taa teicis gaziniek pie kura liku.

nu tad tam gaziniekam ari nav galva kakju churas!

tatad tu pats saproti, ka tu no gazes neizpied "visu sulu", bet dalju izvadi kaa siltumu izputeja....

un vienu vinjs tev gan nepateica - pie lieliem apgriezieniem vajag vel ieverojamaku korekciju uz otru pusi (velak).


Pateicis ganm bet tik drusku savadak, Ka pie lieliem rpm "gazes" aizdedze ir tuvu Benzina aizdedzei. Bet cik tur tuvak talak to gan nezinu.
Offline
Dzhanis
19. Sep 2011, 00:49 #70

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo


19 Sep 2011, 00:22:27 Driver rakstīja:

19 Sep 2011, 00:15:13 Raicha rakstīja:
kas ir tā aizdedzes korekcija doma aizdedzes momenta maiņu prieks degmaisījuma ar citiem sadegšanas parametriem? cik daudziem auto to vispār var izdaŗīt, nav jau žiguļu laiku kad pagriez sadalītaja vāku pa labi un lej 76, pagriez pa kreisi un lej 98to


abstrahējoties no diskusijas par aizdedzes momentu un autogaz.lv (par kuriem neko nezinu), kaimiņam gimenē ir 4(!) auto ar gāzes iešprici, brauc pohujā un stāsta cik izdevīgi tas ir pats čalis un viņa tēvs abi ir ar augstako izglītību automehu lietās, visu zin un māk, un atbalsta gāzi ar visām 4rām


vazam grozi ar roku un staipi sadalitaja atsperes, bet jaunakam auto neko izdarit nevar
vel biki jaunakam auto ar knock regulaciju taa knock regulacijas megina kautko pieregulet, bet vinjai ari ir kautkadas robezas, kuras vinja spej kautko ietekmet

ir risinajums uzlikt programmejamo dzineja vadibu un tad rezultats ar visprastako iekartu kur ir reduktors un sljauka skruve bus labaks kaa ar stock kompi un stock liknem + viskrutako gazes iesprici.

bet krutais menedzeris taa ari nav atbildejis vai vinji piedava tikai gazes tvaiku iesprices vai ari iekartas ar skidro gazes iesprici.

mana izpratne menedzeris nedriskt but lopuhs, kas nezin neko, bet gan tam ir jabut civekam, kas zin vel vairak kaa meistars-uzsraditajs, bet pats jau ir par slinku, lai skruvetu...




paagaidam nav jegas prasit par skidras gazes iesprices sistemam, jo shaubos, ka LV kads piedava augstas kvalitates autogazi. slikta gaze vistieshak saboja augstspiediena suukni balona un to saremontet cik sapratu nav tas pats kas reduktoram gumijinjas nomainiit

+ ta cena cik ta iekarta maksaa shaubos vai tik atri atmaksatos. latvietim parastajam vispieejamaaka patlaban ir 4taas paaudzes iekartas, kuraam ir labs price/performance.

lai nu kaa, bet skidras gazes iesmidzes sistema ir :rock: cik esmu interesejies
Offline
Kashelz
19. Sep 2011, 00:50 #71

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Es mekleshu risinajumu ka savam drapakam uztaisit noramlu korekciju kaut vai tikai prieksh gaazes, tad ari redzesim kaa tur ir, cik labi vai slikti iet ar gaazi un vai maz vispar ir jaudas zudums.
Offline
Driver
19. Sep 2011, 00:51 #72

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

vinja ir tada pati kaa benzinam tikai viena shaura diapazona, pectam liknes atkal neiet blakus

un ari parak vela nav isit nekas labs un galigi nekaitigs, pietam njemot vera to, ka gazei jau taa ir lielka sadegshanas temp ka benzinam...
gribi redzet? atbrauc paradishu paris eksponatus iznjemtus no gazes motoriem...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
image
19. Sep 2011, 00:52 #73

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


19 Sep 2011, 00:50:16 Kashelz rakstīja:
Es mekleshu risinajumu ka savam drapakam uztaisit noramlu korekciju kaut vai tikai prieksh gaazes, tad ari redzesim kaa tur ir, cik labi vai slikti iet ar gaazi un vai maz vispar ir jaudas zudums.


Nezinu isti kas shis suuds saucas, bet ir kkada 'pribluda" ar kuras palidzibu var koriget aizdedzi. Liekas starpa starp deveju un ECU
Offline
Driver
19. Sep 2011, 00:54 #74

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Sep 2011, 00:49:18 Dzhanis rakstīja:

19 Sep 2011, 00:22:27 Driver rakstīja:

19 Sep 2011, 00:15:13 Raicha rakstīja:
kas ir tā aizdedzes korekcija doma aizdedzes momenta maiņu prieks degmaisījuma ar citiem sadegšanas parametriem? cik daudziem auto to vispār var izdaŗīt, nav jau žiguļu laiku kad pagriez sadalītaja vāku pa labi un lej 76, pagriez pa kreisi un lej 98to


abstrahējoties no diskusijas par aizdedzes momentu un autogaz.lv (par kuriem neko nezinu), kaimiņam gimenē ir 4(!) auto ar gāzes iešprici, brauc pohujā un stāsta cik izdevīgi tas ir pats čalis un viņa tēvs abi ir ar augstako izglītību automehu lietās, visu zin un māk, un atbalsta gāzi ar visām 4rām


vazam grozi ar roku un staipi sadalitaja atsperes, bet jaunakam auto neko izdarit nevar
vel biki jaunakam auto ar knock regulaciju taa knock regulacijas megina kautko pieregulet, bet vinjai ari ir kautkadas robezas, kuras vinja spej kautko ietekmet

ir risinajums uzlikt programmejamo dzineja vadibu un tad rezultats ar visprastako iekartu kur ir reduktors un sljauka skruve bus labaks kaa ar stock kompi un stock liknem + viskrutako gazes iesprici.

bet krutais menedzeris taa ari nav atbildejis vai vinji piedava tikai gazes tvaiku iesprices vai ari iekartas ar skidro gazes iesprici.

mana izpratne menedzeris nedriskt but lopuhs, kas nezin neko, bet gan tam ir jabut civekam, kas zin vel vairak kaa meistars-uzsraditajs, bet pats jau ir par slinku, lai skruvetu...




paagaidam nav jegas prasit par skidras gazes iesprices sistemam, jo shaubos, ka LV kads piedava augstas kvalitates autogazi. slikta gaze vistieshak saboja augstspiediena suukni balona un to saremontet cik sapratu nav tas pats kas reduktoram gumijinjas nomainiit

+ ta cena cik ta iekarta maksaa shaubos vai tik atri atmaksatos. latvietim parastajam vispieejamaaka patlaban ir 4taas paaudzes iekartas, kuraam ir labs price/performance.

lai nu kaa, bet skidras gazes iesmidzes sistema ir :rock: cik esmu interesejies

to, ka autogaze mums ir pilnigs mesls zinu, bet kamer nenokausu uz kadas experementalas lamatas pats personigi skidras ieprices sitemu, tikmer vinjai krustu pari nelikshu

bet dabut vinju gan nevar

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
19. Sep 2011, 00:55 #75

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Sep 2011, 00:52:14 image rakstīja:

19 Sep 2011, 00:50:16 Kashelz rakstīja:
Es mekleshu risinajumu ka savam drapakam uztaisit noramlu korekciju kaut vai tikai prieksh gaazes, tad ari redzesim kaa tur ir, cik labi vai slikti iet ar gaazi un vai maz vispar ir jaudas zudums.


Nezinu isti kas shis suuds saucas, bet ir kkada 'pribluda" ar kuras palidzibu var koriget aizdedzi. Liekas starpa starp deveju un ECU

tas suds der tikai tadiem bmw, kuri lielakoties stav jau srota, nevis pa ielu brauc.
tas suuc butu bijis aktuals pirms gadiem 10-15

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
19. Sep 2011, 00:56 #76

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


19 Sep 2011, 00:52:14 image rakstīja:

19 Sep 2011, 00:50:16 Kashelz rakstīja:
Es mekleshu risinajumu ka savam drapakam uztaisit noramlu korekciju kaut vai tikai prieksh gaazes, tad ari redzesim kaa tur ir, cik labi vai slikti iet ar gaazi un vai maz vispar ir jaudas zudums.


Nezinu isti kas shis suuds saucas, bet ir kkada 'pribluda" ar kuras palidzibu var koriget aizdedzi. Liekas starpa starp deveju un ECU

Esmu jau papetijis dazjus razjotajus kas piedava aizdedzes deveeju apsteidzes, izskatas daudzsoloshi. Tik jazin kas piedava un pa cik, ka ari japeta kaadas iespeejas piedava pati iekarta, tas ko skatijos piedava veidot 2D un 3D grafiku aizdedzei pie dazjadiem rpm, liec ka gribi ta teikt, tik nez vai var ar - ziimi veikt korekciju, aka velaku.
Offline
image
19. Sep 2011, 00:56 #77

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM


19 Sep 2011, 00:51:54 Driver rakstīja:
vinja ir tada pati kaa benzinam tikai viena shaura diapazona, pectam liknes atkal neiet blakus

un ari parak vela nav isit nekas labs un galigi nekaitigs, pietam njemot vera to, ka gazei jau taa ir lielka sadegshanas temp ka benzinam...
gribi redzet? atbrauc paradishu paris eksponatus iznjemtus no gazes motoriem...


Nu dotaja bridi teiksu savas domas par to visu. Braucu ar zelej mobile 328. Ka ikdienas podzopnikam liet bakaa 12l/100km es ebal. Pirkt golfu - nee paldies. Tapec gaaze butu viss piemerotakais vairiants. Ja tas motors nomirs (par ko es saubos) pec 50k/km pilnigi pohuj, iemetisu citu un brauksu talak. Iebkura gadijuma visa ta gazes sistema atmaksajas 12-15k/km perioda.
Offline
Driver
19. Sep 2011, 01:01 #78

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Sep 2011, 00:56:55 image rakstīja:

19 Sep 2011, 00:51:54 Driver rakstīja:
vinja ir tada pati kaa benzinam tikai viena shaura diapazona, pectam liknes atkal neiet blakus

un ari parak vela nav isit nekas labs un galigi nekaitigs, pietam njemot vera to, ka gazei jau taa ir lielka sadegshanas temp ka benzinam...
gribi redzet? atbrauc paradishu paris eksponatus iznjemtus no gazes motoriem...


Nu dotaja bridi teiksu savas domas par to visu. Braucu ar zelej mobile 328. Ka ikdienas podzopnikam liet bakaa 12l/100km es ebal. Pirkt golfu - nee paldies. Tapec gaaze butu viss piemerotakais vairiants. Ja tas motors nomirs (par ko es saubos) pec 50k/km pilnigi pohuj, iemetisu citu un brauksu talak. Iebkura gadijuma visa ta gazes sistema atmaksajas 12-15k/km perioda.

tikai neapvainojies un nesac man brukt virsu, bet tu jau tagad visdrizak brauc ar pusmironi un uzliekot gazi nebus ilgi jagaida finish.
m52 ir nikasila/alusila bloks, kas nozime "remonta iespeju nav" un no atjauktiem 2.8 motoriem lielaka dalja ir jau sadilusi gandriz lidz kritsiskajai robezai

jeb tu jau to esi piedzivojis un tev ir ideala cuguna apaksha?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
image
19. Sep 2011, 01:04 #79

Kopš: 05. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 938

Braucu ar: pulejamo ripu pa diskiem > PM

Nu niemot veraa ka dalei pats saistits ar auto remontu un visu parejo, tad par so problemu ipasi neuztraucos, logiski ka motors nav jauns, kad nomirs tad ari apaksu nomainisim

Vertibas tam motoram nav nekadas.... Lidz ar to nav par ko ipasi uztraukties

[ Šo ziņu laboja image, 19 Sep 2011, 01:05:23 ]

Offline
Yorik
19. Sep 2011, 01:17 #80

Kopš: 14. Feb 2008

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


19 Sep 2011, 00:56:55 image rakstīja:

19 Sep 2011, 00:51:54 Driver rakstīja:
vinja ir tada pati kaa benzinam tikai viena shaura diapazona, pectam liknes atkal neiet blakus

un ari parak vela nav isit nekas labs un galigi nekaitigs, pietam njemot vera to, ka gazei jau taa ir lielka sadegshanas temp ka benzinam...
gribi redzet? atbrauc paradishu paris eksponatus iznjemtus no gazes motoriem...


Nu dotaja bridi teiksu savas domas par to visu. Braucu ar zelej mobile 328. Ka ikdienas podzopnikam liet bakaa 12l/100km es ebal. Pirkt golfu - nee paldies. Tapec gaaze butu viss piemerotakais vairiants. Ja tas motors nomirs (par ko es saubos) pec 50k/km pilnigi pohuj, iemetisu citu un brauksu talak. Iebkura gadijuma visa ta gazes sistema atmaksajas 12-15k/km perioda.


Cik tad tu plāno ieguldīt, ja pa 12-15k var jau atmaksāties gāzes sistēma.
p.s. man piemēram uz 4 cilindriem izmaksāja 650.... un tie nav 12-15k
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo