Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Degvielas cenu samazināšana

AutorsZiņojums
Andis
29. Mar 2011, 22:07 #61

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6

Umņiki, kruīzā uz 163.4 km/h ēd vismazāk.

Nevari atļauties, uztaisi un papildini personalizēto etalonu.

[ Šo ziņu laboja Andis, 29 Mar 2011, 22:09:12 ]

Offline
PowerBoy
29. Mar 2011, 22:07 #62

Kopš: 16. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 196

Braucu ar: Reno Clio

530D un 730D man vnm ir bijuši ekonomiskāki braucot ar ~110 un ~120 nekā zem 100!
Offline
martinsR
29. Mar 2011, 22:08 #63

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 736

Braucu ar: pirkstu pa karti

Gribi tos santīmus ieekonomēt - uztaisi atlaižu karti
Offline
Austris
29. Mar 2011, 22:10 #64

Kopš: 02. Jan 2006

No: Sigulda

Ziņojumi: 123

Braucu ar: E39-V8

Vismaz man ar E39 528 mehānisko kārbu visoptimālākais ātrums+ekonomija ir 105-110km/h...
Offline
Fandulis
29. Mar 2011, 22:19 #65

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Pa kādiem bāņiem jūs tur braucat Jābūt tak bišķi tērētam, lai 2tk km braukt 30 stundas ja to var izdarīt par 12 stundām ātrāk un samaksāt pa virsu 24eiro ļoļiki
Offline
Red_Rocket
29. Mar 2011, 22:20 #66

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320

da kautkaa lloti leikas ka automobiilliem ar maziem motoriem lielaaka ekanomnija ir braucot uz 90 ar lieliem motoriem uz 110
Offline
Fandulis
29. Mar 2011, 22:25 #67

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nu tur daudz visādu klubu vispopulārākais ceļmalas klubu tīkls bija "Alibi"
Offline
bum_bumz
29. Mar 2011, 22:26 #68

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


29 Mar 2011, 22:04:47 VWfans rakstīja:
Merivai 1,3 CDTI pie 110 teeree par veselu litru vairaak nekaa pie 90. Kad es vilku uz Angliju pa baani, sho efektu izjutu ljoti uzskataami.


Tā arī ir. Poliju caurbraucot tāpat noteikti rija bezjēgā jeb brauci divas dienas ekonomējot. Bezmotors ir domāts ikdienai, uz darbu nevis apkārt pa pasauli skraidīt.

Mans TDS traktors uzkrāmēts no Ventspils turpat līdz Poznaņai novelk neiespringstot. Pirms otrās ceļu nodevas kases ielēju 65L Kāds jaunāks lielmotors 110-130 braucot noteikti tiek līdz DE robežai.
Tava Meriva, protams, arī ar to pašu degvielas daudzumu to iespēj, bet laika starpība būs stundas 3-4.
Offline
Kidd
29. Mar 2011, 22:32 #69

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


29 Mar 2011, 22:04:47 VWfans rakstīja:
Merivai 1,3 CDTI pie 110 teeree par veselu litru vairaak nekaa pie 90. Kad es vilku uz Angliju pa baani, sho efektu izjutu ljoti uzskataami.


Tas vnk taapeec, ka Tavs pasuuds aatraak negaaja. Buutu gaajis aatraak - iesleedzas chaka norisa elipsoidaalais kvantuma ietaupiitaajs. eed 200gr benjas uz 500 km. poh ar kaadu motoru. Un XJS_4 - pa 100$ Polijaa var dabuut 3 vaaveres. kopaa..
Offline
Staris
29. Mar 2011, 22:33 #70

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

mazs pirdiens visticamāk pie lielāka ātruma ēdīs vairāk.
1.3litru bendzīncitroens virs 100km/h jau ir nopietna rīma
Savukārt ar Honda Accord 2.0ia bendzīnu izdevīgāk bija 100km/h nekā 90-100km/h pēc kompja rādījumiem
Offline
Kidd
29. Mar 2011, 22:43 #71

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8240

Braucu ar: 400Zs


29 Mar 2011, 22:33:11 Staris rakstīja:
mazs pirdiens visticamāk pie lielāka ātruma ēdīs vairāk.
1.3litru bendzīncitroens virs 100km/h jau ir nopietna rīma
Savukārt ar Honda Accord 2.0ia bendzīnu izdevīgāk bija 100km/h nekā 90-100km/h pēc kompja rādījumiem


tad jau 2010 4.4is x5 kompis dirsa, kad braucot uz 100 kmh uzraadiija 16.8L videejo pateerinju, bet uz 130 bija negaidiiti 19 litri?
Offline
bmwaddict
29. Mar 2011, 22:45 #72

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


29 Mar 2011, 22:03:30 PowerBoy rakstīja:
Kruīzkontrole vienozīmīgi ekonomē nodilušas riepas varbūt arī kko palīdz


pastāsti lūdzu kā tieši kruīze ekonome?

uz taisna ceļa labākajā gadījumā tā neko neekonomē bet kalnainā apvidu iznāks vēl neekonomiskāk.
Offline
VMR
29. Mar 2011, 22:50 #73

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Kruīzkontrolei ieskrieties sanāk krietni ekonomiskāk - ja man spiežot benzīna pedāli momentānais patēriņš rādās 40 l , tad kruīzam max 25 un pa taisnu gabalu pedalējot kompis rāda lielāku patēriņu, nekā kruizēšanas laikā vienādā ātrumā
Offline
rupucis85
29. Mar 2011, 22:51 #74

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


29 Mar 2011, 22:45:37 bmwaddict rakstīja:

29 Mar 2011, 22:03:30 PowerBoy rakstīja:
Kruīzkontrole vienozīmīgi ekonomē nodilušas riepas varbūt arī kko palīdz


pastāsti lūdzu kā tieši kruīze ekonome?

uz taisna ceļa labākajā gadījumā tā neko neekonomē bet kalnainā apvidu iznāks vēl neekonomiskāk.


pamegini riga sigulda turp atpakalj ar kruizu un bez redzesi pac.

ar v70 II d5 +1 L sanaca bez kruiiza.
Offline
Kapcis
29. Mar 2011, 22:52 #75

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

ekonomē tā ka viņš nebrauc agresīvi bet jā sēņojot bez kruīza var iepist bik vairāk
Offline
rupucis85
29. Mar 2011, 22:53 #76

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


29 Mar 2011, 21:59:09 Aigis rakstīja:

29 Mar 2011, 21:53:44 VWfans rakstīja:
Nometiet aatrumu no 110 uz 90 km/h, un efekts buus lielaaks!

buļļa kaka, uz 90km/h toč tērē vairāk nekā uz 110


ari tad kad ierekjina CP rekjinu?
Offline
rupucis85
29. Mar 2011, 22:59 #77

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 712

Braucu ar: zviedru neitronu paatrinataju


29 Mar 2011, 22:52:26 Kapcis rakstīja:
ekonomē tā ka viņš nebrauc agresīvi bet jā sēņojot bez kruīza var iepist bik vairāk

nu nez - kaja ta vai ta spaidas - konstanti uz taisna nenoturesi.
Offline
Staris
29. Mar 2011, 22:59 #78

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


29 Mar 2011, 22:43:04 kiddLV rakstīja:

29 Mar 2011, 22:33:11 Staris rakstīja:
mazs pirdiens visticamāk pie lielāka ātruma ēdīs vairāk.
1.3litru bendzīncitroens virs 100km/h jau ir nopietna rīma
Savukārt ar Honda Accord 2.0ia bendzīnu izdevīgāk bija 100km/h nekā 90-100km/h pēc kompja rādījumiem


tad jau 2010 4.4is x5 kompis dirsa, kad braucot uz 100 kmh uzraadiija 16.8L videejo pateerinju, bet uz 130 bija negaidiiti 19 litri?

kur es teicu, ka lielie auto ēd mazāk?
es tikai minēju konkrētus pārbaudītus piemērus par 2 auto ar ko esmu braucis. Par to kā ir braukt ar 130km/h nav ne jausmas.
Varbūt ieskrienies ar 200km/h lielu ātrumu un tad īgņojies, ka kaut kas nav kārtībā
Offline
Kapcis
29. Mar 2011, 23:42 #79

Kopš: 06. May 2008

No: Ogre

Ziņojumi: 811

Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ

http://www.youtube.com/watch?v=YVstwJLXpfs
klarksons par sēņošanu
02:40 tieši par kruīzu
Offline
bmwaddict
29. Mar 2011, 23:46 #80

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


29 Mar 2011, 22:50:13 VMR rakstīja:
Kruīzkontrolei ieskrieties sanāk krietni ekonomiskāk - ja man spiežot benzīna pedāli momentānais patēriņš rādās 40 l , tad kruīzam max 25 un pa taisnu gabalu pedalējot kompis rāda lielāku patēriņu, nekā kruizēšanas laikā vienādā ātrumā

lielākajam vairumam auto ir tieši pretēji - kruīze brutāli spiež grīdā lai sasniegtu uzstādīto ātrumu.
un kalnainākā apvidū es piem kruīzi izpakaļotu vienos vārtos izmantojot nokalnus un laicīgi ieskrienoties pretkalnos.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo