Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 535d vai 530d?

AutorsZiņojums
Artis_D
03. Feb 2011, 23:08 #61

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

If the EGR valve is stuck closed, emissions of nitrogen oxides will rise.

Offline
Sandis_UR
03. Feb 2011, 23:10 #62

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Neviens 3.0L 5 serijas BMW pa baani braucot uz 160 km/h needis tos pashus 8l/100km. Ja brauc uz 80 ar 530D var ieklauties 5.5 L/100km; 90- 6,5-7l/h.

Primcipa diizelis eed solkji stundaas, neatkariigi no taa uz cik brauc, bendziiniekam toties apgiezieni un aatrums loti iespaido apetiiti.
Offline
fleix
03. Feb 2011, 23:13 #63

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Karoch skaidrs, jaasuuta augshaa un miers
Offline
plakanais
03. Feb 2011, 23:15 #64

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


03 Feb 2011, 22:58:28 CP17 rakstīja:

03 Feb 2011, 22:53:55 Artis_D rakstīja:
ja nefunkcionē TA nevar iziet dēļ atgāzēm, uz jaudu man liekas ir pajāt.

+ partikuliar filtru nenoēdīs ātrāk?
P.s.Jā zinu, ka tas vārsts ir dēļ greenpease, bet ja viņu noglušī, tā kā rifo to izdarīja, tad tur visai izplūdes sistēmai citi spiedieni un lamdām citi 'nokrišņi' tiek padoti, ar laiku iedzīvosies vēl lielākās problēmās, nekā nomainot kā paredzēts (c)sensonmario


ir vietas, kur arii sensomario nav taisniiba, piemeeram aizdegushaa partikulfiltraa ar garo betonurbi tiek izurbti vnk 3 caurumi..

u.t.t.
Offline
Artis_D
03. Feb 2011, 23:19 #65

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW


03 Feb 2011, 23:15:40 Bute rakstīja:
ir vietas, kur arii sensomario nav taisniiba, piemeeram aizdegushaa partikulfiltraa ar garo betonurbi tiek izurbti vnk 3 caurumi..

u.t.t.


pieļauju tas ir kautkādiem santīmp$%^#& variantiem, kuri nevar samaksāt par jaunu DPF filtru
Offline
plakanais
03. Feb 2011, 23:29 #66

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


03 Feb 2011, 23:19:35 Artis_D rakstīja:

03 Feb 2011, 23:15:40 Bute rakstīja:
ir vietas, kur arii sensomario nav taisniiba, piemeeram aizdegushaa partikulfiltraa ar garo betonurbi tiek izurbti vnk 3 caurumi..

u.t.t.


pieļauju tas ir kautkādiem santīmp$%^#& variantiem, kuri nevar samaksāt par jaunu DPF filtru


un Tu buutu ar mieru deelj suuda ekologjias no 1-1,5k shkjirties?

Ja jau padomju ikarusi paardziivoti, no paardesmit taadiem diizeljiem, kas pa LV braukaa, neviens nenomirs
Offline
Artis_D
03. Feb 2011, 23:31 #67

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

tik dārgi viņi? kāds ir part number?
Offline
plakanais
03. Feb 2011, 23:33 #68

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


03 Feb 2011, 23:31:34 Artis_D rakstīja:
tik dārgi viņi? kāds ir part number?
/18307793773/
Offline
plakanais
03. Feb 2011, 23:35 #69

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Cena ar PVN 1411 LVL

Veel gribi par maijpukjiiteem un vaboliiteem celjmalaa uztraukties?

[ Šo ziņu laboja Bute, 03 Feb 2011, 23:35:42 ]

Offline
Artis_D
03. Feb 2011, 23:38 #70

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

ravē viņus ārā parasti tad?
Offline
plakanais
03. Feb 2011, 23:42 #71

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


03 Feb 2011, 23:38:30 Artis_D rakstīja:
ravē viņus ārā parasti tad?


pirmais variants ir taads, ka ar speciaalu programmu (liesu maisiijumu) vinjus uz mashiinas izdedzina, ja nepaliidz, maina nost, ravee laukaa, kaa kuram taa kabata atljauj.

Izraveejot ir arii jaapchakaree kompi, lai vinjam liekas, ka tas filtrs tur vairs nav.

Prastaakais variants liikrochiem, nonjemt to bunduli un saurbt vinjaa caurumus, lai vismaz kaut kas iet cauri. Bet tas taapat ir gluzhi taapat kaa kluceet ar tamponu pakaljaa
Offline
CP17
03. Feb 2011, 23:44 #72

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Man pēc 40tkm jāmaina būs

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
plakanais
03. Feb 2011, 23:50 #73

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

http://www.youtube.com/watch?v=ZolByxrZbUw&feature=related
Offline
Lafter
04. Feb 2011, 02:43 #74

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

nu reali nezinu neko par tiem bembjiem
esmu dīzeļu nīdējs bet kad dabūju piesēsties pie 2.5 V6 a4 tad biju uz pakaļas ar 6 kārbu viņš cirta ka nemetās un kompī skaistie 5.6 litri ar smagu kāju
protams tad aizlidoja augstspiediena sūktis utt -bet tas jau ir cits stāsts

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
beerzinsh
04. Feb 2011, 08:22 #75

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


03 Feb 2011, 23:50:04 Bute rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=ZolByxrZbUw&feature=related


iisteniibaa shitais ir vissuudiigaakais kas var buut- tiiriit uz vietas!!! bet es nesaprotu kaa jums var uzraadiities ka tas DPF ir jaamaina- vinjsh tachu iztiiraas un kalkulaacija saakas no gala!!! ja ir probleemas deelj egriem utt kad vinjsh vienkaarshi nav tiiriijies, tad parasti pietiek nonjemt un izpuust visus suudus aaraa
Offline
Mafiozum
04. Feb 2011, 08:56 #76

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


03 Feb 2011, 22:23:44 JAGUAR rakstīja:
Es ar 170k paneemu 06 gadu.
Tagad jau 220k un pa to laiku motoram ir tikai nomainiitas kkaadas 2as suuda bliives pie interkuulera kuras minimaali suloja.
Paareejais viss tip-top
pateerins+performance

ak jaa, nesen vel nomainiju kompresoru piekarei ar visaam shlaukaam...

Nu jā esmu dzirdējis ka man čomaks arī mainījis blīves, jo nedaudz bija sūce, bet nu tas ir sīkums! Mani visvairāk 535d biedē tās divas turbīnas, ja tās pajūt, tad jau maciņš jāver plašāk vaļā!! Bet nezinu vai ir vērts uztraukties, itkā jau dzirdēts nav ka kādas problēmas būtu! Un kas ir ar tām bremzēm, kpc dārgākas? Un ja jau dārgākas tad jau labākas kā 530d!
Offline
protams
04. Feb 2011, 09:02 #77

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben


03 Feb 2011, 21:58:21 Mafiozum rakstīja:

03 Feb 2011, 21:38:18 loon rakstīja:
530d uz bāņa velk pilnu spidometru!!!

Nu ierobežots vienalga līdz 250km/h!

530i arī velk pilnu šilti (260) un pie tam kruīzs līdz 255 slēdzas

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
CP17
04. Feb 2011, 09:04 #78

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


04 Feb 2011, 08:56:30 Mafiozum rakstīja:

03 Feb 2011, 22:23:44 JAGUAR rakstīja:
Es ar 170k paneemu 06 gadu.
Tagad jau 220k un pa to laiku motoram ir tikai nomainiitas kkaadas 2as suuda bliives pie interkuulera kuras minimaali suloja.
Paareejais viss tip-top
pateerins+performance

ak jaa, nesen vel nomainiju kompresoru piekarei ar visaam shlaukaam...

Nu jā esmu dzirdējis ka man čomaks arī mainījis blīves, jo nedaudz bija sūce, bet nu tas ir sīkums! Mani visvairāk 535d biedē tās divas turbīnas, ja tās pajūt, tad jau maciņš jāver plašāk vaļā!! Bet nezinu vai ir vērts uztraukties, itkā jau dzirdēts nav ka kādas problēmas būtu! Un kas ir ar tām bremzēm, kpc dārgākas? Un ja jau dārgākas tad jau labākas kā 530d!

Nu hvz, nepazīstu nevienu kurš būtu turbīnas taisījis 535d
A bremzes ir lielākas kā e39 M5 un jā- labākas kā 530d

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
BGV
04. Feb 2011, 09:08 #79

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

Pēc savas pieredzes ar 530d e60 - es nekad vairs mūžā nepirktu dīzeli, kuram ir vairāk kā 100 000 km nobraukums. Degvielas ekonomija ir super, bet remonti vienkārši ir mega, un ja vēl mašīnai ir čips, tad remontu skaitītājs sāk tikšķēt vēl ātrāk.

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
Mafiozum
04. Feb 2011, 09:27 #80

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


04 Feb 2011, 09:04:56 CP17 rakstīja:

04 Feb 2011, 08:56:30 Mafiozum rakstīja:

03 Feb 2011, 22:23:44 JAGUAR rakstīja:
Es ar 170k paneemu 06 gadu.
Tagad jau 220k un pa to laiku motoram ir tikai nomainiitas kkaadas 2as suuda bliives pie interkuulera kuras minimaali suloja.
Paareejais viss tip-top
pateerins+performance

ak jaa, nesen vel nomainiju kompresoru piekarei ar visaam shlaukaam...

Nu jā esmu dzirdējis ka man čomaks arī mainījis blīves, jo nedaudz bija sūce, bet nu tas ir sīkums! Mani visvairāk 535d biedē tās divas turbīnas, ja tās pajūt, tad jau maciņš jāver plašāk vaļā!! Bet nezinu vai ir vērts uztraukties, itkā jau dzirdēts nav ka kādas problēmas būtu! Un kas ir ar tām bremzēm, kpc dārgākas? Un ja jau dārgākas tad jau labākas kā 530d!

Nu hvz, nepazīstu nevienu kurš būtu turbīnas taisījis 535d
A bremzes ir lielākas kā e39 M5 un jā- labākas kā 530d

Nu oeki, ja jau bremzes ir arī labākas, tad jau vismaz zinu par ko es maksāju! Nu par turbīnām es arī nēsmu dzirdējis, bet cik zinu, ka arī vajag pirms/pēc braukšanas vēl nedaudz padarbināt, savādāk sanāk čakarēt! Un kā vsp ir ja ieliek ČIPU? Autiņš nesāk dūmot,vai nečakarē iekšas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo