Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 297 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
lietus
09. Feb 2011, 20:48 #61

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:

ir interese par noliktavas un autoservisa darbības uzskaites aplikāciju. Ja kādam ir pieredze ar konkreetu aplikaaciju luugums padaliities ar iespaidiem. + cena, lai nav pilniigs kosmoss
Offline
Modrs
09. Feb 2011, 21:05 #62

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


09 Feb 2011, 20:46:02 lietus rakstīja:

29 Jan 2011, 22:58:28 viesulis rakstīja:
labāk pastāstiet no kā pērkat rezerves daļas un kuri dod labas atlaides? skuba, kada, ape utt...

skuba attieksme un kvalitaate kada-cenas ape-neko nezinu


a kas tieši skubā nepatīk...?
man pa lielam pretenziju nav, ja vien pārdevēji, kuriem atvedu paraugu, nevis iet noliktavā uzreiz, bet gan ilgi bakstās pa PC, un pēc tam atnes.
kadā cenas ir gerai, bet tur šad tad papadalova uz rezerves daļu kvalitāti, konkrēti par diesel technic produkciju.

apē var gerai cenas dabūt ferodo klučiem, jo Jurid un pārējais širpotrebs sliktas kvalitātes.
Offline
viesulis
09. Feb 2011, 21:34 #63

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

sučaras, skuba, grib atvērt filiāli laikam Jēkabpilī, cerams, ka nē (cerams, ka Rēzeknē vai D-pilī)
tad mēs varam vērt savu bodīti ciet un praktiski visi tirgotāji aizies pa burbuli šeit

pret viņiem nav nekādu pretenziju, viss notiek caur telefonu un viņu i-veikalu, zemākas cenas neviens cits nepiedāvā
apes un kadas džeki man gan labāk patīk- skarīgāki, jo kad aizbrauc uz skubu šķiet, ka viņi ar kaut ko mūžīgi ir neapmierināti

Offline
Modrs
09. Feb 2011, 21:36 #64

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

skuba baigi izplešās. CV.lv ir pilns ar saldām vakancēm, tipa veikalu vadītāji, direktori un pārdevēji.

Piemēram, Auto Pluss maskavas ielā ir baigais šķūnis, kur atsevišķām pozīcijām ir gerai cenas. Piemēram, maiņas bremžu suportiem

[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Feb 2011, 21:37:58 ]

Offline
Sandis_UR
09. Feb 2011, 21:37 #65

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


29 Jan 2011, 22:54:30 rudaiseriks rakstīja:

29 Jan 2011, 11:15:13 Sandis_UR rakstīja:
Vai tiesaam neviens nav ilgaaku laikau pabraucies ar Magnumu? Euro Auto dzeki sola, ka ar elektriibu prboleemas nebuus, kameer nebrauks uz krieviju un pa saali.

BTW varbuut kladam ir kaadi labi gali Holandē vai DE kur var par sakarigiem cipariem mazlietotos vilcejus un piekabes dabuut.

pacheko tepat polijas tirgu- ir gan magnumu, gan premiumu labi piedaavaajumi.
p.s. ja neskaita to ka var sasisties, ljoti patiikama kabiine


Biju papētīt Renault truckā Magnumu, nu nez 71k euro riskēt ar tādu lamatu. Kabīne salīdznot ar DAFU neertā, lētākajā versijā augšēja papuasu splka vispār nelietojama, normāla bardačoka kur nobāzt štrumus un darba drēbes nav.
Interjerā ir sajūta ka pēc pirmajiem 5000km viss sāks grabēt.

Būs vēl MAN jāaizbrauc apskatīties.
Offline
Sandis_UR
09. Feb 2011, 21:37 #66

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Starp citu cik tagad Walters maksā?
Offline
viesulis
09. Feb 2011, 21:40 #67

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


09 Feb 2011, 21:36:34 Modrs rakstīja:
skuba baigi izplešās. CV.lv ir pilns ar saldām vakancēm, tipa veikalu vadītāji, direktori un pārdevēji.

Piemēram, Auto Pluss maskavas ielā ir baigais šķūnis, kur atsevišķām pozīcijām ir gerai cenas. Piemēram, maiņas bremžu suportiem

mums darba specifika tāda, ka viss kas ir vajadzīgs (un vajadzīgs ir daudz), tad labāk ņemam no tiem ar kuriem strādājam, lai vieglāka būtu gan sagāde, preču pieņemšana utt... ja tur kāds štrunts nav atrodams, tad jau meklējam specifiskākās vietās
Offline
lietus
10. Feb 2011, 10:09 #68

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


09 Feb 2011, 21:37:02 Sandis_UR rakstīja:

29 Jan 2011, 22:54:30 rudaiseriks rakstīja:

29 Jan 2011, 11:15:13 Sandis_UR rakstīja:
Vai tiesaam neviens nav ilgaaku laikau pabraucies ar Magnumu? Euro Auto dzeki sola, ka ar elektriibu prboleemas nebuus, kameer nebrauks uz krieviju un pa saali.

BTW varbuut kladam ir kaadi labi gali Holandē vai DE kur var par sakarigiem cipariem mazlietotos vilcejus un piekabes dabuut.

pacheko tepat polijas tirgu- ir gan magnumu, gan premiumu labi piedaavaajumi.
p.s. ja neskaita to ka var sasisties, ljoti patiikama kabiine


Biju papētīt Renault truckā Magnumu, nu nez 71k euro riskēt ar tādu lamatu. Kabīne salīdznot ar DAFU neertā, lētākajā versijā augšēja papuasu splka vispār nelietojama, normāla bardačoka kur nobāzt štrumus un darba drēbes nav.
Interjerā ir sajūta ka pēc pirmajiem 5000km viss sāks grabēt.

Būs vēl MAN jāaizbrauc apskatīties.

cik noprotu tas ir shofera viedoklis par mashiinu, bet principaa komerctransports ir dzelzs gabals kursh ir paredzeets naudas pelniishanai un buutiskaakais ir jautaajums cik ar to var nopelniit. Protams ir labaak dirneet nedeelju DAF kabīnē ar visiem pribambasiem, kad vinjsh sapliisiis kaut kur Krievijaa ellee rataa un kameer vinju dabuus prom no turienes. vai varbuut labaak vispaar taadaas situaacijaas nenonaakt un pieciest neerto bardachoku
Offline
Sandis_UR
10. Feb 2011, 10:35 #69

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


10 Feb 2011, 10:09:36 lietus rakstīja:

09 Feb 2011, 21:37:02 Sandis_UR rakstīja:

29 Jan 2011, 22:54:30 rudaiseriks rakstīja:

29 Jan 2011, 11:15:13 Sandis_UR rakstīja:
Vai tiesaam neviens nav ilgaaku laikau pabraucies ar Magnumu? Euro Auto dzeki sola, ka ar elektriibu prboleemas nebuus, kameer nebrauks uz krieviju un pa saali.

BTW varbuut kladam ir kaadi labi gali Holandē vai DE kur var par sakarigiem cipariem mazlietotos vilcejus un piekabes dabuut.

pacheko tepat polijas tirgu- ir gan magnumu, gan premiumu labi piedaavaajumi.
p.s. ja neskaita to ka var sasisties, ljoti patiikama kabiine


Biju papētīt Renault truckā Magnumu, nu nez 71k euro riskēt ar tādu lamatu. Kabīne salīdznot ar DAFU neertā, lētākajā versijā augšēja papuasu splka vispār nelietojama, normāla bardačoka kur nobāzt štrumus un darba drēbes nav.
Interjerā ir sajūta ka pēc pirmajiem 5000km viss sāks grabēt.

Būs vēl MAN jāaizbrauc apskatīties.

cik noprotu tas ir shofera viedoklis par mashiinu, bet principaa komerctransports ir dzelzs gabals kursh ir paredzeets naudas pelniishanai un buutiskaakais ir jautaajums cik ar to var nopelniit. Protams ir labaak dirneet nedeelju DAF kabīnē ar visiem pribambasiem, kad vinjsh sapliisiis kaut kur Krievijaa ellee rataa un kameer vinju dabuus prom no turienes. vai varbuut labaak vispaar taadaas situaacijaas nenonaakt un pieciest neerto bardachoku


Tas nau shofera viedoklis, bet gan uzņ. vad. viedoklis. Dotā automašina uzticību katrā ziņā neieviesa, autmāta pašlēdzējs tik maziņš, ka pirmajā mēnesī jau kādam no voģilām paliks rokās.

Man ir svarīgi, lai autiņs nepaliktu uz ceļa + lai šoferiem būtu ērti tur dzīvot 1.5 menesus un varētu paņemt nepieciešamos štrumus līdzi "na vsjakij slučai".

[ Šo ziņu laboja Sandis_UR, 10 Feb 2011, 10:37:34 ]

Offline
Drosmis
10. Feb 2011, 11:27 #70

Kopš: 15. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: 525dA&330

Vajag atvest auto no Šveices, MONTREUX.
Auto SAAB 9-5, sasists.
Piedāvājumus PM
Offline
matrixxxx
10. Feb 2011, 12:09 #71

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Ir kaads straadaajis ar kompaaniju Sia "Esola" ?
Offline
Markss
10. Feb 2011, 12:10 #72

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


29 Jan 2011, 11:15:13 Sandis_UR rakstīja:
Vai tiesaam neviens nav ilgaaku laikau pabraucies ar Magnumu? Euro Auto dzeki sola, ka ar elektriibu prboleemas nebuus, kameer nebrauks uz krieviju un pa saali.

BTW varbuut kladam ir kaadi labi gali Holandē vai DE kur var par sakarigiem cipariem mazlietotos vilcejus un piekabes dabuut.

Ir NL, kur pats dzīvo un ar komerctransportu nodarbojas tikai PM, varu savest kopā
Offline
Riho
10. Feb 2011, 15:15 #73

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar:

http://www.bild.de/BILD/regional/hamburg/aktuel...fen-schrott.html

Offline
Zaarciniex
10. Feb 2011, 18:10 #74

Kopš: 14. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: Ziloni

Kursh tur vazaajaas pa FR?

Vajadzeetu pls pacelt 1 vai 2 eiropaletes no 26. kvadraata.

Ar cenaam luudzu PM.
Offline
audistsM5
10. Feb 2011, 18:37 #75

Kopš: 21. Jan 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: HZ - 13

cik varētu maksāt atvest 4 euro paletes no Poznaņas lidz Rīgai?
nu tas tada gadijuma ja kads ne visai pilns brauc no ta gala
Offline
lietus
10. Feb 2011, 19:22 #76

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:

ir kaadam pieredze ar komerctransporta motota vadiibas bloka chiposhanu? izmaksas, rezultaats?
Offline
Hogans
10. Feb 2011, 19:59 #77

Kopš: 01. Feb 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 2190

Braucu ar: Greideri


09 Feb 2011, 21:37:02 Sandis_UR rakstīja:

29 Jan 2011, 22:54:30 rudaiseriks rakstīja:

29 Jan 2011, 11:15:13 Sandis_UR rakstīja:
Vai tiesaam neviens nav ilgaaku laikau pabraucies ar Magnumu? Euro Auto dzeki sola, ka ar elektriibu prboleemas nebuus, kameer nebrauks uz krieviju un pa saali.

BTW varbuut kladam ir kaadi labi gali Holandē vai DE kur var par sakarigiem cipariem mazlietotos vilcejus un piekabes dabuut.

pacheko tepat polijas tirgu- ir gan magnumu, gan premiumu labi piedaavaajumi.
p.s. ja neskaita to ka var sasisties, ljoti patiikama kabiine




Būs vēl MAN jāaizbrauc apskatīties.
peerc MANu ja vari atļauties pa visam jaunu TGX ta vispaar pa pirmo,jo vismaz atsauksmes ko man ir naacies dzirdeet,ir tikai labaakaas,ļoti uzticams auto,pat 5 gadus vecs TGA ir diezgan uzticams auto,pie nosaciijuma ka jau saakumaa nenopeerc šrotu ;D. hvz,katraa ziņa Skāni un arii paaris gadus vecu Volgo es nepirktu,paaraak daudz dzirdeets ka veči jājās ar tiem šrotiem.
Offline
lietus
10. Feb 2011, 20:18 #78

Kopš: 21. Nov 2004

Ziņojumi: 2054

Braucu ar:


10 Feb 2011, 19:59:54 Hogans rakstīja:

09 Feb 2011, 21:37:02 Sandis_UR rakstīja:

29 Jan 2011, 22:54:30 rudaiseriks rakstīja:

29 Jan 2011, 11:15:13 Sandis_UR rakstīja:
Vai tiesaam neviens nav ilgaaku laikau pabraucies ar Magnumu? Euro Auto dzeki sola, ka ar elektriibu prboleemas nebuus, kameer nebrauks uz krieviju un pa saali.

BTW varbuut kladam ir kaadi labi gali Holandē vai DE kur var par sakarigiem cipariem mazlietotos vilcejus un piekabes dabuut.

pacheko tepat polijas tirgu- ir gan magnumu, gan premiumu labi piedaavaajumi.
p.s. ja neskaita to ka var sasisties, ljoti patiikama kabiine




Būs vēl MAN jāaizbrauc apskatīties.
peerc MANu ja vari atļauties pa visam jaunu TGX ta vispaar pa pirmo,jo vismaz atsauksmes ko man ir naacies dzirdeet,ir tikai labaakaas,ļoti uzticams auto,pat 5 gadus vecs TGA ir diezgan uzticams auto,pie nosaciijuma ka jau saakumaa nenopeerc šrotu ;D. hvz,katraa ziņa Skāni un arii paaris gadus vecu Volgo es nepirktu,paaraak daudz dzirdeets ka veči jājās ar tiem šrotiem.

jaa jaa peerc tik manjku iepaziisi avarauto maz neliksies
Offline
Valcha
10. Feb 2011, 20:42 #79

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21278

Braucu ar: ar ar ar ..

Ja MAN ... tad vienīgi Comandor(protams der tikai pa Baltiju dzenāt) .. TGA ir garām ..

Man gan nav bijis nekad MAN ... un arī nebūs
Offline
krishus_1
10. Feb 2011, 20:54 #80

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


09 Feb 2011, 18:32:28 romizz rakstīja:
Kāds var pateikt, cik mēnesī ~ izmaksā Garantijas Servisa un apkopju līgums jaunām r480 Scaniam?

Tu vienā teikumā runā par 3 dažādām lietām
Garantijas remontos tu pat vari bez līguma iztikt.
Servisa līgums tev nemaksās faktiski neko.
Apkopju un R&M līguma summa tiek noteikta individuāli katrai tehnikas vienībai, kas atkarīga no komplektācijas, eksplutācijas tipa, nobraukuma u.t.t.

Ja interesē varu iedot kontaktus cilvēkam, kas ar to nodarbojas- tad arī uzzināsi izmaksas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo