Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Toyota Avensis Wagon D-CAT
Autors | Ziņojums |
Dzhonatans | | Kopš: 21. Oct 2016
Ziņojumi: 205
Braucu ar:
| Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi? | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18927
Braucu ar: Braucu ar
| 12 gadā lika to pašu mataru kuru 05 gadā, bez uzlabojumiem? Cena un komplektācija baigi laba, nobraucis 150k. Daily driver ideāls. | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
14 Apr 2017, 10:08:02 @Dzhonatans rakstīja:
Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?
Da te jau stāsts ir par to, ka ir vajadzīgs kapuvāģis, aļa praktiskais papus. Nu, paņemsim un paskatīsim, ko tad var dabūt.
E61 - Ko un kas maksās nav vērts stāstīt noteikti;
VAG - izļurkātās sprauslas galvā, jaunajiem nikasils;
TOY - D-CAT spraulas (patiesībā tur tā pašdiagnostika IMHO čakarē prātu un līkrocība, kad maina sprauslas) + paura bēdas;
VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.
Vairāk tā uz sitienu nemaz nenāk prātā.
Šobrīd nav klasiskās "150-200K" mašīnas, kurā nebūtu JAU jāinvestē vēl 1-2K. | Offline | | |
Domeniks | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2959
Braucu ar: Toyota
| Labi ka var noteikt ka galvas blive beigta? Unbsprauslas?Ka tas izpauzas dzive? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9402
Braucu ar: Alfu
| VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.
šitiem vai tad no kkāda gada nenāk kkāds oem update? kkāda platmasa ar kronšteinu liekas bija. var arī piepirkt tāpat, uzlikt un braukt mierīgu sirdi | Offline | | |
most | | Kopš: 27. Mar 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl
| Pa gabalu no toyota diesel.
Rav4 jauns pirkts 2.2 d-4d uz 100k rūc kā vecs grabulis tarkšķ un dūmo jau. Amservs rausta plecus!
Avensis D-cat izturēja 140k, viss piz**!
Nekad vairāk toyota dīzeli, kaut visādi citādi labs un ļoti izturīgs.
Savukārt Xtrail 2008. gada pirkts jauns un 400k tafele oem sprauslas un oem turbo izturēja! [ Šo ziņu laboja most, 14 Apr 2017, 12:00:49 ] | Offline | | |
Spok5 | | Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
14 Apr 2017, 11:00:22 @kkas rakstīja:
šitiem vai tad no kkāda gada nenāk kkāds oem update? kkāda platmasa ar kronšteinu liekas bija. var arī piepirkt tāpat, uzlikt un braukt mierīgu sirdi
Ple. Nopērk auto, samaina zobeni un visu šņagu, kas tur klāt karājās, samaina celiņsiksnu ar ruļļiem un spriegotāju. Guļ mierīgi nākamās 80-100 pakas vai 5 gadi.
Ja zobeni norauj dēļ tā, ka nokrita celiņsiksna un palīda zem vāka, tad tas vispār ir nolaidības kalngals.
Tiem tad ir jādod ar UAZiku braukt. Da i tāpat no3.14sīs. | Offline | | |
gest | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 760
Braucu ar: bmw
| Katram sava individuāla pieredze. Dcat pulkstenī bij 240k, atgāzes 0.13 skatē.
Nav tā ka baigi viņu slavēju, bet ja būs kādreiz vajadzība pēc shitāda opapa, ņemšu atkal.
bmw motori arī noklājas | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7157
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Apr 2017, 10:56:25 @Spok5 rakstīja:
14 Apr 2017, 10:08:02 @Dzhonatans rakstīja:
Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?
Da te jau stāsts ir par to, ka ir vajadzīgs kapuvāģis, aļa praktiskais papus. Nu, paņemsim un paskatīsim, ko tad var dabūt.
E61 - Ko un kas maksās nav vērts stāstīt noteikti;
VAG - izļurkātās sprauslas galvā, jaunajiem nikasils;
TOY - D-CAT spraulas (patiesībā tur tā pašdiagnostika IMHO čakarē prātu un līkrocība, kad maina sprauslas) + paura bēdas;
VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.
Vairāk tā uz sitienu nemaz nenāk prātā.
Šobrīd nav klasiskās "150-200K" mašīnas, kurā nebūtu JAU jāinvestē vēl 1-2K.
Neredzu nekādas problēmas
d5 volvo-zobsiksna un celiņsiksnas spriegotājs pa lēto un nomaiņa vispār nemaksā neko
Vag izļurkātās sprauslas arī 1x saremontē un aizmirsti, tā kā tas viss ir fufelis par lielajām problēmām, visi auto ir jāremontē, cita lieta kā tiek saremontēts un vai pēc tāda remonta nebūs vēlreiz viss jāpārtaisa
e61-čoms pārtaisīja un viss lieliski, profilaksei nomainīja ķēdes ar spriegotājiem un aizmirst, jā pasālīts remonts bija automāta remonts, bet toties ir perfekti strādājoša kārba[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Apr 2017, 12:47:55 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
romiklv | | Kopš: 20. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 58
Braucu ar: Fku
| Man bija '07 gada avensis ar D-CAT, pardevu bija ap 270k, OEM sprauslas, turbina un sajugs.
Visas apkopes bija Amservā.
Līdz ar to arī tikai pozitīvu varu teikt par 2.2. D-CAT ar 130kw,
Bet pa '12 gada D-CAT esmu gan dzirdējis bišku sliktākas atsauksmes. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6804
Braucu ar: E34
|
14 Apr 2017, 13:14:08 @romiklv rakstīja:
Man bija '07 gada avensis ar D-CAT, pardevu bija ap 270k, OEM sprauslas, turbina un sajugs.
Visas apkopes bija Amservā.
Līdz ar to arī tikai pozitīvu varu teikt par 2.2. D-CAT ar 130kw,
Bet pa '12 gada D-CAT esmu gan dzirdējis bišku sliktākas atsauksmes.
+ Tamlīdzīgs stāsts
10.gada ne D-Cat nīkulīgāks, tāpēc rij, ja grib šerpāk pabraukt, pārējais kā jau Toyota. Vecais 07. gada bija gan skaļāks, toties gāja. 1. bij no salona ņemts, otrs no pazīstama. Lietots, ar nezināmu vēsturi, ir tā kā ir, bet tas jau attiecas uz jebko. | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 305
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Precīzi tika veikta šī darbība...
Bija 2.2 d4d 150 zs versija 2007.g., notika pie oriģinālajiem +/- 160 t km... (auto 4/5 gadus vecs, salika visu kopā + vēl uzlika hopas melno kastīti un dzinējs palika ļoti ok)
Tā bija vienīgā lielā investīcija auto, ko lietoju no 0 - 200 t km.
+ vēl kondicionara radiators iztecēja.
14 Apr 2017, 09:59:18 @Spok5 rakstīja:
Cik var par tām D-CAT galvas blīvēm ņemties. Tur bija konkrēta problēma - OEM galvas blīves (bleķenes) pārklājuma feils, kas lien ārā pēc kaut kāda laika, parasti izpūš blīvi, bāliņš vēl čuk pabrauc, tad arī paurī bik grope izēdās. Jā, Toyotas konkrēts fails, kas prasītos pēc recalla, bet parasti tas izlien krietni pēc garantijas laika.
Norauj pauri, atslīpē galvu un samaina blīvi. Basta. Pēc tam vairs nepūš, ja ir normāli salikts.
Dak tagad jebkuram drapakam būs kāda iedzimta kroplība. Tur jau vairs neko nepadarīsi. Tas vismaz nav sūda VAG ar saviem sprāgstošajiem nost motora blokiem.
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| es nez kura gada modelis mums darbaa ir bet nu tas auto ir pilniigs plastmasas suuuc..pirkts pagaashgad jauns. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18927
Braucu ar: Braucu ar
| Pēc 3ned auto būs LV, varēšu uzrakstīt savas domas | Offline | | |
Dzhonatans | | Kopš: 21. Oct 2016
Ziņojumi: 205
Braucu ar:
|
14 Apr 2017, 10:56:25 @Spok5 rakstīja:
14 Apr 2017, 10:08:02 @Dzhonatans rakstīja:
Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?
Da te jau stāsts ir par to, ka ir vajadzīgs kapuvāģis, aļa praktiskais papus. Nu, paņemsim un paskatīsim, ko tad var dabūt.
E61 - Ko un kas maksās nav vērts stāstīt noteikti;
VAG - izļurkātās sprauslas galvā, jaunajiem nikasils;
TOY - D-CAT spraulas (patiesībā tur tā pašdiagnostika IMHO čakarē prātu un līkrocība, kad maina sprauslas) + paura bēdas;
VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.
Vairāk tā uz sitienu nemaz nenāk prātā.
Šobrīd nav klasiskās "150-200K" mašīnas, kurā nebūtu JAU jāinvestē vēl 1-2K.
pareizi,
tik vajag pieminēt vēl vag 3.0tdi un bmw n seriju kur kjedes jamaina,uz audi to var izdarīt izņemot motoru...perkot vecu dīzeli būs jāinvestē jebkurā gadījumā...tāpēc dīzels ir sūds
no DD manā skatījumā 1.9 fiata grupas ir baigi baigi ok,nāk iekša alfām,opeļiem,sābiem
labs variants ir c vektra ar 1.9cdti,tikai kārbu m32 nevar ņemt,max pilna fl vektra ir ok kaplis!
tik pačota nav | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28341
Braucu ar: E39
| Lielāko izbrīnu rada, ka jaunu avensi nemaz nevar nopirkt dīzelis + tomāts, līdz ar to jābrauc ar beņu | Offline | | |
|
Dzhonatans | | Kopš: 21. Oct 2016
Ziņojumi: 205
Braucu ar:
|
14 Apr 2017, 22:19:49 @Araajz rakstīja:
Lielāko izbrīnu rada, ka jaunu avensi nemaz nevar nopirkt dīzelis + tomāts, līdz ar to jābrauc ar beņu
bet kam vajag dīzeli ja vinju lej kalonkā?
es saprotu ja dd ir pilnīgi par velti,tad ok,bet ja jālej kalonkā?nu nah?
dizelis ēd vidēji 6-7nji uz 100km
bendzīns neliels lidz +- 2.0 edīs cik? 8-10?ir kaudze bendzinu kas iekļaujās līdz 10litriem
uz 20k km gadā ja rekjina ka bendzīnu rīs vairāk ar 2 litri,starpība būs cik?
400 litri gadā? da kaut 500 litri gadā
40 eiro vairāk degvielā menesī manā dzīvē nemaina neko
p.s ir dadzi bendzinieki kas ir pietiekami žirkti un rij tos pašus 7njus
tad nahuj meklēt piedzīvojumus uz savu dirsu,un pirkt vecu dīzeli?
LLP
| Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| tak fisat nahui ar savaam dieselju probleemaam... nopeerk pashu leetaako miskasti, apjaas uz feninja apkaart pasaulei un tad cer ka buus viss ok...
ir bijushi visaadi diizelji - veci, jauni.... nav bijushas nekaadas probleemas. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
man ar zaibal tas dzhonatans, sieva aizgājusi pie dīzelista ka raud katrā topica.
https://youtu.be/VSygqiOyD9M | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18927
Braucu ar: Braucu ar
| Esmu laikam visus internetus izlasijis. Sanāk, ka Avensim no 2012g, ja gribas dīzeli + automātu, 100% sanāk pirkt Dcat, jo 2.0D4D nemaz nepiedāvā automātu.
Turklāt visi tam 2.2d raksta klāt D4D kaut arī tas ir tas pats Dcat. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|