Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Toyota Avensis Wagon D-CAT

AutorsZiņojums
Dzhonatans
14. Apr 2017, 10:08 #61

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:

Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?
Offline
ozo
14. Apr 2017, 10:22 #62

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18927

Braucu ar: Braucu ar

12 gadā lika to pašu mataru kuru 05 gadā, bez uzlabojumiem? Cena un komplektācija baigi laba, nobraucis 150k. Daily driver ideāls.
Offline
Spok5
14. Apr 2017, 10:56 #63

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


14 Apr 2017, 10:08:02 @Dzhonatans rakstīja:
Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?


Da te jau stāsts ir par to, ka ir vajadzīgs kapuvāģis, aļa praktiskais papus. Nu, paņemsim un paskatīsim, ko tad var dabūt.

E61 - Ko un kas maksās nav vērts stāstīt noteikti;
VAG - izļurkātās sprauslas galvā, jaunajiem nikasils;
TOY - D-CAT spraulas (patiesībā tur tā pašdiagnostika IMHO čakarē prātu un līkrocība, kad maina sprauslas) + paura bēdas;
VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.

Vairāk tā uz sitienu nemaz nenāk prātā.

Šobrīd nav klasiskās "150-200K" mašīnas, kurā nebūtu JAU jāinvestē vēl 1-2K.
Offline
Domeniks
14. Apr 2017, 10:59 #64

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2959

Braucu ar: Toyota

Labi ka var noteikt ka galvas blive beigta? Unbsprauslas?Ka tas izpauzas dzive?
Offline
kkas
14. Apr 2017, 11:00 #65

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9402

Braucu ar: Alfu

VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.

šitiem vai tad no kkāda gada nenāk kkāds oem update? kkāda platmasa ar kronšteinu liekas bija. var arī piepirkt tāpat, uzlikt un braukt mierīgu sirdi
Offline
most
14. Apr 2017, 11:06 #66

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Pa gabalu no toyota diesel.
Rav4 jauns pirkts 2.2 d-4d uz 100k rūc kā vecs grabulis tarkšķ un dūmo jau. Amservs rausta plecus!
Avensis D-cat izturēja 140k, viss piz**!
Nekad vairāk toyota dīzeli, kaut visādi citādi labs un ļoti izturīgs.

Savukārt Xtrail 2008. gada pirkts jauns un 400k tafele oem sprauslas un oem turbo izturēja!

[ Šo ziņu laboja most, 14 Apr 2017, 12:00:49 ]

Offline
Spok5
14. Apr 2017, 11:12 #67

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


14 Apr 2017, 11:00:22 @kkas rakstīja:

šitiem vai tad no kkāda gada nenāk kkāds oem update? kkāda platmasa ar kronšteinu liekas bija. var arī piepirkt tāpat, uzlikt un braukt mierīgu sirdi


Ple. Nopērk auto, samaina zobeni un visu šņagu, kas tur klāt karājās, samaina celiņsiksnu ar ruļļiem un spriegotāju. Guļ mierīgi nākamās 80-100 pakas vai 5 gadi.

Ja zobeni norauj dēļ tā, ka nokrita celiņsiksna un palīda zem vāka, tad tas vispār ir nolaidības kalngals.

Tiem tad ir jādod ar UAZiku braukt. Da i tāpat no3.14sīs.
Offline
gest
14. Apr 2017, 11:45 #68

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 760

Braucu ar: bmw

Katram sava individuāla pieredze. Dcat pulkstenī bij 240k, atgāzes 0.13 skatē.
Nav tā ka baigi viņu slavēju, bet ja būs kādreiz vajadzība pēc shitāda opapa, ņemšu atkal.
bmw motori arī noklājas
Offline
RSAWorkshop
14. Apr 2017, 12:46 #69

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7157

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 Apr 2017, 10:56:25 @Spok5 rakstīja:

14 Apr 2017, 10:08:02 @Dzhonatans rakstīja:
Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?


Da te jau stāsts ir par to, ka ir vajadzīgs kapuvāģis, aļa praktiskais papus. Nu, paņemsim un paskatīsim, ko tad var dabūt.

E61 - Ko un kas maksās nav vērts stāstīt noteikti;
VAG - izļurkātās sprauslas galvā, jaunajiem nikasils;
TOY - D-CAT spraulas (patiesībā tur tā pašdiagnostika IMHO čakarē prātu un līkrocība, kad maina sprauslas) + paura bēdas;
VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.

Vairāk tā uz sitienu nemaz nenāk prātā.

Šobrīd nav klasiskās "150-200K" mašīnas, kurā nebūtu JAU jāinvestē vēl 1-2K.

Neredzu nekādas problēmas
d5 volvo-zobsiksna un celiņsiksnas spriegotājs pa lēto un nomaiņa vispār nemaksā neko
Vag izļurkātās sprauslas arī 1x saremontē un aizmirsti, tā kā tas viss ir fufelis par lielajām problēmām, visi auto ir jāremontē, cita lieta kā tiek saremontēts un vai pēc tāda remonta nebūs vēlreiz viss jāpārtaisa
e61-čoms pārtaisīja un viss lieliski, profilaksei nomainīja ķēdes ar spriegotājiem un aizmirst, jā pasālīts remonts bija automāta remonts, bet toties ir perfekti strādājoša kārba

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 14 Apr 2017, 12:47:55 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
romiklv
14. Apr 2017, 13:14 #70

Kopš: 20. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: Fku

Man bija '07 gada avensis ar D-CAT, pardevu bija ap 270k, OEM sprauslas, turbina un sajugs.
Visas apkopes bija Amservā.
Līdz ar to arī tikai pozitīvu varu teikt par 2.2. D-CAT ar 130kw,
Bet pa '12 gada D-CAT esmu gan dzirdējis bišku sliktākas atsauksmes.
Offline
bum_bumz
14. Apr 2017, 15:08 #71

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6804

Braucu ar: E34


14 Apr 2017, 13:14:08 @romiklv rakstīja:
Man bija '07 gada avensis ar D-CAT, pardevu bija ap 270k, OEM sprauslas, turbina un sajugs.
Visas apkopes bija Amservā.
Līdz ar to arī tikai pozitīvu varu teikt par 2.2. D-CAT ar 130kw,
Bet pa '12 gada D-CAT esmu gan dzirdējis bišku sliktākas atsauksmes.

+ Tamlīdzīgs stāsts
10.gada ne D-Cat nīkulīgāks, tāpēc rij, ja grib šerpāk pabraukt, pārējais kā jau Toyota. Vecais 07. gada bija gan skaļāks, toties gāja. 1. bij no salona ņemts, otrs no pazīstama. Lietots, ar nezināmu vēsturi, ir tā kā ir, bet tas jau attiecas uz jebko.
Offline
Agrello
14. Apr 2017, 19:12 #72

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 305

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Precīzi tika veikta šī darbība...
Bija 2.2 d4d 150 zs versija 2007.g., notika pie oriģinālajiem +/- 160 t km... (auto 4/5 gadus vecs, salika visu kopā + vēl uzlika hopas melno kastīti un dzinējs palika ļoti ok)
Tā bija vienīgā lielā investīcija auto, ko lietoju no 0 - 200 t km.
+ vēl kondicionara radiators iztecēja.



14 Apr 2017, 09:59:18 @Spok5 rakstīja:
Cik var par tām D-CAT galvas blīvēm ņemties. Tur bija konkrēta problēma - OEM galvas blīves (bleķenes) pārklājuma feils, kas lien ārā pēc kaut kāda laika, parasti izpūš blīvi, bāliņš vēl čuk pabrauc, tad arī paurī bik grope izēdās. Jā, Toyotas konkrēts fails, kas prasītos pēc recalla, bet parasti tas izlien krietni pēc garantijas laika.

Norauj pauri, atslīpē galvu un samaina blīvi. Basta. Pēc tam vairs nepūš, ja ir normāli salikts.

Dak tagad jebkuram drapakam būs kāda iedzimta kroplība. Tur jau vairs neko nepadarīsi. Tas vismaz nav sūda VAG ar saviem sprāgstošajiem nost motora blokiem.
Offline
karlsonss
14. Apr 2017, 19:39 #73

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

es nez kura gada modelis mums darbaa ir bet nu tas auto ir pilniigs plastmasas suuuc..pirkts pagaashgad jauns.
Offline
ozo
14. Apr 2017, 20:50 #74

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18927

Braucu ar: Braucu ar

Pēc 3ned auto būs LV, varēšu uzrakstīt savas domas
Offline
Dzhonatans
14. Apr 2017, 22:04 #75

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


14 Apr 2017, 10:56:25 @Spok5 rakstīja:

14 Apr 2017, 10:08:02 @Dzhonatans rakstīja:
Spoks pareizi saka,bet es teiktu ka ar farsunkam ir daudz lielaka problema,tur pie iegades ari,salikt visas jaunas un miers,bet vai tas ir izdevigi?


Da te jau stāsts ir par to, ka ir vajadzīgs kapuvāģis, aļa praktiskais papus. Nu, paņemsim un paskatīsim, ko tad var dabūt.

E61 - Ko un kas maksās nav vērts stāstīt noteikti;
VAG - izļurkātās sprauslas galvā, jaunajiem nikasils;
TOY - D-CAT spraulas (patiesībā tur tā pašdiagnostika IMHO čakarē prātu un līkrocība, kad maina sprauslas) + paura bēdas;
VOL - ne visi grib ar to dīvānu braukt + zobenes/celiņsiksnas bēdas, nozīmē galvas maiņu, kas maksā kosmosu. Jaunos vispār var neskatīties un uzreiz pirkt Fokusu/Mondeo kūti. Tās pašas forda skrūves vien būs.

Vairāk tā uz sitienu nemaz nenāk prātā.

Šobrīd nav klasiskās "150-200K" mašīnas, kurā nebūtu JAU jāinvestē vēl 1-2K.


pareizi,

tik vajag pieminēt vēl vag 3.0tdi un bmw n seriju kur kjedes jamaina,uz audi to var izdarīt izņemot motoru...perkot vecu dīzeli būs jāinvestē jebkurā gadījumā...tāpēc dīzels ir sūds


no DD manā skatījumā 1.9 fiata grupas ir baigi baigi ok,nāk iekša alfām,opeļiem,sābiem

labs variants ir c vektra ar 1.9cdti,tikai kārbu m32 nevar ņemt,max pilna fl vektra ir ok kaplis!

tik pačota nav
Offline
Araajz
14. Apr 2017, 22:19 #76

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28341

Braucu ar: E39

Lielāko izbrīnu rada, ka jaunu avensi nemaz nevar nopirkt dīzelis + tomāts, līdz ar to jābrauc ar beņu
Offline
Dzhonatans
14. Apr 2017, 22:26 #77

Kopš: 21. Oct 2016

Ziņojumi: 205

Braucu ar:


14 Apr 2017, 22:19:49 @Araajz rakstīja:
Lielāko izbrīnu rada, ka jaunu avensi nemaz nevar nopirkt dīzelis + tomāts, līdz ar to jābrauc ar beņu


bet kam vajag dīzeli ja vinju lej kalonkā?

es saprotu ja dd ir pilnīgi par velti,tad ok,bet ja jālej kalonkā?nu nah?

dizelis ēd vidēji 6-7nji uz 100km

bendzīns neliels lidz +- 2.0 edīs cik? 8-10?ir kaudze bendzinu kas iekļaujās līdz 10litriem

uz 20k km gadā ja rekjina ka bendzīnu rīs vairāk ar 2 litri,starpība būs cik?

400 litri gadā? da kaut 500 litri gadā

40 eiro vairāk degvielā menesī manā dzīvē nemaina neko

p.s ir dadzi bendzinieki kas ir pietiekami žirkti un rij tos pašus 7njus

tad nahuj meklēt piedzīvojumus uz savu dirsu,un pirkt vecu dīzeli?

LLP
Offline
karlsonss
15. Apr 2017, 00:22 #78

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

tak fisat nahui ar savaam dieselju probleemaam... nopeerk pashu leetaako miskasti, apjaas uz feninja apkaart pasaulei un tad cer ka buus viss ok...

ir bijushi visaadi diizelji - veci, jauni.... nav bijushas nekaadas probleemas.
Offline
RS7
15. Apr 2017, 09:48 #79

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu


man ar zaibal tas dzhonatans, sieva aizgājusi pie dīzelista ka raud katrā topica.


https://youtu.be/VSygqiOyD9M
Offline
ozo
16. Apr 2017, 10:04 #80

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18927

Braucu ar: Braucu ar

Esmu laikam visus internetus izlasijis. Sanāk, ka Avensim no 2012g, ja gribas dīzeli + automātu, 100% sanāk pirkt Dcat, jo 2.0D4D nemaz nepiedāvā automātu.
Turklāt visi tam 2.2d raksta klāt D4D kaut arī tas ir tas pats Dcat.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo