Online
Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kvēpu filtri
Autors | Ziņojums |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| man ari ta huinja notikas audi,iedegas check engine un kvelsvece mirgo un masina ne suda neiet..aizbraucu pie elektrikja sis megjinaja caur kompi iztirit kvepu filtru bet nesanaca jo kvepu daudzums ir parak liels,tagad vins janem ara un jamazga.
kads zin ar kadu shkjidrumu vinu mazgat?
it ka teica ka ar soljarku bet vai neaizdirsis vinu vel vairak ciet | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2556
Braucu ar:
|
01 Dec 2010, 23:28:52 KM rakstīja:
man ari ta huinja notikas audi,iedegas check engine un kvelsvece mirgo un masina ne suda neiet..aizbraucu pie elektrikja sis megjinaja caur kompi iztirit kvepu filtru bet nesanaca jo kvepu daudzums ir parak liels,tagad vins janem ara un jamazga.
kads zin ar kadu shkjidrumu vinu mazgat?
it ka teica ka ar soljarku bet vai neaizdirsis vinu vel vairak ciet
nekaadu soljarku vai kjiimiju- max karsts uudens un karchers! | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10367
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| lašaras jūs ar saviem kerheriem, flekšiem un pārējiem sūdiem. karoče RS oktāvijai panēli dega kvēpu filtra simbols, check engine un kvēlsveces indikators mirgoja. auto mironis, max ~ 3000rpm uz taho. Slēdza klāt pie OBD kompi, kko provēja daregulēt, neatrada tos setiingus. Tad paņēma un ar otro uz tiem 3000 vilka pa biķeru mežu līdz otrā galā mators sāka elpot un sāka darboties kā tam vajag. un panelī visi liekie simboli pazuda.
vot tā, es tak teicu, ka vajag tik vilkt, nevis klausīties kkādus želejniekus vanabī mehāniķus
P.S. zem kura settinga iekš VCDS ir kvēpu filtru tīrīšana...? vnk pāris reizes tik esmu redzējis tos megabaltos dūmus pa skursteni | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3137
Braucu ar: Puf-puf
| P.S. zem kura settinga iekš VCDS ir kvēpu filtru tīrīšana...? vnk pāris reizes tik esmu redzējis tos megabaltos dūmus pa skursteni
http://www.myturbodiesel.com/1000q/vw-jetta-tdi...f-dpf-filter.htm
Parasti vai nu 13, vai 18 adaptācijas kanāls.
| Offline | | |
Proclean | | Kopš: 17. Jul 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Piedāvājam dīzeļdzinēju kvēpu / mikrodaļiņu filtru tīrīšanu - restaurāciju!
Pakalpojuma izpildīšanas laiks: 6 līdz 9 stundas!
Pakalpojuma izmaksas sākot no 90 latiem (atkarīgas no a/m modeļa un specifikācijas)!
Autentiska, unikāla, vienīgā Latvijā, kvēpu filtru augstspiediena tvaika attīrīšanas tehnoloģija ļaus Jums ieekonomēt savus līdzekļus un degvielu!!!
Ja Jūsu automašīnas kvēpu filtrs nedarbojas, un ir pilns ar parafīnu un kvēpiem - mēs to varam iztīrīt!
Kas ir DPF?
DPF ir saīsinājums no angliskā "Diesel Particulate Filter", kas nozīmē "dīzeļa kvēpu filtrs".
Kas ir dīzeļdzinēja kvēpu filtrs un ko tas dara?
Tā ir ierīce, kas atrodas jūsu automašīnā un ir domāta, lai samazinātu kaitīgo izmešu daudzumu dīzeļa dzinēju izplūdes gāzēs un atbrīvotu tās no pelniem un sodrējiem, kas veidojas kā dīzeļdegvielas sadegšanas procesa blakuselements. Dīzeļa filtri parasti attīra izplūdes gāzēs 85% - 99% kaitīgo daļiņu, tādejādi padarot jūsu automašīnas izplūdes gāzes dabai nekaitīgas un padarot tās atbilstošas tehniskajām prasībām (CSDD normatīvi). Daži filtri ir vienreizējas lietošanas, bet lielākais vairums, kas tiek izmantots mūsdienu automašīnās, ir ar pašattīrīšanāš funkciju.
Kādēļ mans filtrs nestrādā kā nākas?
Viens no iemesliem ir tāds, ka netiek nodrošināti pietiekami apstākļi, lai filtrs varētu pašattīrīties. Lai dīzeļa filtrs pašattīrītos un funkcionētu kā pienākas, tam periodiski ir nepieciešams lielāks gaisa/izplūdes gāžu spiediens filtrā. Lai tas notiktu, automašīnas dzinējam ir nepieciešams strādāt pie lielākiem apgriezieniem, minimāli braucot ar braukšanas ātrumu, kas pārsniedz 65 km/h. Līdz ar to, ja jūs pārvietojaties pilsētā, jums ir nepieciešams periodiski veikt garākus braucienus ārpus pilsētas pie lielākiem dzinēja pagriezieniem, lai kvēpu filtrs spētu pašattīrīties.
Es pats varu iztīrīt filtru?
Internetā ir atrodamas dažādas tīrīšanas metodes - gan ķīmiska, gan termiska tīrīšana un tamlīdzīgi. Neviena no šīm metodēm nav īstenojama mājas apstākļos. Mūsu metode ir dabai visdraudzīgākā - tā neietver ķīmisku iejaukšanos, bet filtrs tiek apstrādāts ar augstspiediena "sauso" tvaiku. Pēc tam ar datordiagnostikas stenda palīdzību tiek veikta attīrītā kvēpu filtra adaptācija, lai borta dators varētu atsākt normālu darbību. Kā arī tiek testēta filtra caurplūde lai garantētu, ka mēs savu darbu esam izpildījuši profesionāli un Jūs varētu savu auto lietot vēl ilgi.
Kā rīkoties kad filtrs vairs nav spējīgs veikt savas funkcijas?
Ja filtrs vairs nav spējīgs pildīt savas funkcijas, Jums ir vairāki risinājumi -
1) Šis ir rekomendētais veids - iegādāties jaunu filtru pie jūsu automašīnas markas dīlera. Šajā gadījumā cenas detaļai svārstās no 800Ls līdz 1500Ls un vairāk, pie tā klāt pieskaitot vēl servisa darba izmaksas. Filtra darba ilgums - kā jaunam, no rūpnīcas uzstādītam filtram.
2) Iegādāties neoriģinālo jūsu mašīnai paredzēto detaļu, kur cenas būs zemākas nekā oriģinālajai detaļai, bet garantiju par detaļas darbību neviens nespēj sniegt, pie kam tas var kaitēt automašīnas dzinējam un citām svarīgām komponentēm. Filtra dzīves ilgums - nenosakāms (lielākoties būtiski mazāks nekā oriģinālam).
3) Atbrīvoties no filtra pilnībā - tas tiek darīts mehāniski izgriežot filtru un pēc tam aizmetinot/aizvalcējot izpūtēja trubu - šajā gadījumā dzinējam samazinās pretestība un nepieciešams arī pārprogrammēt izplūdes sistēmā novadītā gaisa spiediena mērītāja datora datus, lai panāktu normālu dzinēja darbību kā arī automašīnas borta datoram tiktu dots pareizs impulss. Tāpat šajā gadījumā jūsu automašīnas atgāzes iespējams neatbildīs normai un nebūs iespējams iziet automašīnas ikgadējo tehnisko apskati. Jaunākiem auto var tikt atteikta garantija uz vairākiem tehniskiem mezgliem. Filtra dzīves ilgums - bezgalīgs, bet tiek bojātas citas automašīnas komponentes un būtībā automašīna nav 100% tehniskā kārtībā.
4) Izmantot mūsu pakalpojumus - mēs veicam pilnīgu nolietotā/aizsērējušā filtra attīrīšanu un novešanu sākotnējā stāvoklī. Detaļa saglabājas oriģinālā un netiek mainīta - mēs to rūpīgi iztīram izmantojot tehnoloģijas, kas ietver kvēpu un sodrēju filtra ķīmisko un sausā tvaika augstspiediena tīrīšanu, gaisa caurplūdes spiediena atjaunošanu un pārbaudi. Izplūdes sistēmas gaisa devēja dators nav jāpārprogrammē un nerodas nekādi papildus sarežģījumi - efekts ir tāds, it kā automašīnā būtu iemontēts jauns sodrēju / mikrodaļiņu filtrs, kāds automašīnai ir bijis paredzēts no rūpnīcas. Papildus izmaksas veido tikai filtra montāžas/demontāžas darbi mūsu servisā un datora adaptācija. Filtra dzīves ilgums - kā jaunam, no rūpnīcas uzstādītam filtram.
Aicinām uz sadarbību ieinteresētās personas un organizācijas. Pieejamas iespaidīgas apjoma atlaides.
Sazinieties ar mums pa tālr.20090055
www.auto-pluss.lv | Offline | | |
dpftirisana | | Kopš: 26. May 2016
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Volvo 850
| Profesionāla kvēpu filtru tīrīšana tagad ir reāla arī Latvijā. Piedāvājam ātru un vienkāršu kvēpu filtru tīrīšanu pēc inovatīvas tehnoloģijas, kurai nav analogu. Mūsu metode ļauj kvēpu filtru pilnībā savest kārtībā. Korpuss netiek griezts, netiek sists ārā, netiek pārprogrammēts dators, netiek izmantoti ķīmiski komponenti. Kvēpu filtrs tiek 100% iztīrīts no aizsērējumiem un tiek montēts atpakaļ.
http://kvepufiltrutirisana.lv/ | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4401
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
Cik ir ilgākais ko auto nogājis pēc tīrīšanas? Trīs mēneši?
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Saabich | | Kopš: 12. Aug 2007
No: Dagda
Ziņojumi: 1989
Braucu ar: WC numurzīmēm
| Tīrīšana pret ampotēšanu | Offline | | |
|
dpftirisana | | Kopš: 26. May 2016
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Volvo 850
| Noteikumi par kvēpu filtriem
MK noteikumi:
801.3. Transportlīdzeklim ar dīzeļmotoru atgāzu izplūdes sistēmai jābūt aprīkotai ar izgatavotāja paredzētu un darba kārtībā esošu kaitīgo izmešu samazināšanas aprīkojumu (cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram “Ad-blue”)). Pašdiagnostikas sistēma (OBD) nedrīkst uzrādīt kļūdu atgāzu izplūdes sistēmas darbībā. | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Izprogrammē ārā no vadības bloka to sūdu un TA nekas neuzrādās
lolvoists meklē te muļķus vnk uz kuru rēķina pavārīties [ Šo ziņu laboja Ridlihs, 12 Jun 2016, 12:00:27 ] | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879730
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| TA darbinieki bāzīs kameru izpūtējā un meklēs filtru
95% no e60 nevarēs iziet skati
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Undefined | | Kopš: 27. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1326
Braucu ar: BMW
| šuve taču paliek pec filtra amputācijas, pēc kuras var visu saprast | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16383
Braucu ar:
|
12 Jun 2016, 12:38:15 @Undefined rakstīja:
šuve taču paliek pec filtra amputācijas, pēc kuras var visu saprast
nu tas ka kadam liekas ka ir izgriezts,vel nenozimē ka ir izgriezts | Offline | | |
Erx | | Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2258
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Esmu tikai par šādām darbībām tehniskajā apskatē.
Besī ārā visi šitie skursteņi uz ceļiem. Ja grib braukt ar dīzeli, tad lai prot nopelnīt naudu un saved kārtībā mašīnu. | Offline | | |
marrtins | | Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| Melns mākonis jau nenozīmē, ka rādīs kļūdu via filtrs izgriezts. | Offline | | |
Vaivarello | | Kopš: 11. Dec 2013
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
|
12 Jun 2016, 12:58:05 @Erx rakstīja:
Esmu tikai par šādām darbībām tehniskajā apskatē.
Besī ārā visi šitie skursteņi uz ceļiem. Ja grib braukt ar dīzeli, tad lai prot nopelnīt naudu un saved kārtībā mašīnu.
Ar izgrieztu un pareizi izprogrammētu kvēpu filtru manam 535d skatē atgāzu dūmainības koeficients bija 0.15, kas ir labāks nekā dažam labam 2 gadus jaunam Fordam | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: BMW
| Interesanti, turpiniet tēmu!
Jautājums Greenclean tīrītājiem, cik ilgi jams būs tīrs pēc jūsu pakalpojumiem?
Un kāda x pēc jamais topiks ir zem E36? [ Šo ziņu laboja Angelz, 12 Jun 2016, 13:52:24 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
12 Jun 2016, 13:42:38 @Vaivarello rakstīja:
12 Jun 2016, 12:58:05 @Erx rakstīja:
Esmu tikai par šādām darbībām tehniskajā apskatē.
Besī ārā visi šitie skursteņi uz ceļiem. Ja grib braukt ar dīzeli, tad lai prot nopelnīt naudu un saved kārtībā mašīnu.
Ar izgrieztu un pareizi izprogrammētu kvēpu filtru manam 535d skatē atgāzu dūmainības koeficients bija 0.15, kas ir labāks nekā dažam labam 2 gadus jaunam Fordam
gribēju jau rakstīt, bet atmetu ar roku | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879730
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
12 Jun 2016, 13:46:31 @Angelz rakstīja:
Jautājums Greenclean tīrītājiem, cik ilgi jams būs tīrs pēc jūsu pakalpojumiem?
gan jau 3 mēnešus. ja būtu ilgāk, tad šis pakalpojums būtu pieprasīts.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: BMW
| Ja 3men tad protams nav nopietni iztērēt 160€+pvn.
Iztīrot DPF Greenclean dod garantijas tīram filtram vismaz gadu/30k km vai viss baltiem diegiem šūts? [ Šo ziņu laboja Angelz, 12 Jun 2016, 14:00:45 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|