Online
Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M52B28 zūd jauda
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ej labak paregulee savam e34 bosch VE suukni! Varu deret, ka vainu tev nebus ar ko, vai nemacesi
p.s. Man ari nav ar ko
06 Aug 2010, 01:42:22 riddler rakstīja:
06 Aug 2010, 01:40:53 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 01:33:16 RM1 rakstīja:
Mazliet sapisos terminos, biju domājis, ka Siemens vadībai nav nākontes, bet ar Motronicu ir vienkāršāk turpināt upgreidoties
nezkapec bmw izmanto gan bosch, gan siemens vadibu, bet gandriz visas emmas brauc ar siemensu tik e36 3.0 un e34 brauc ar m3.3
jo ar e34 beidzaaas bmw, tikai un vieniigi tapeec ka vinjiem peedeejiem ir m3.3
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| bet ja gribas kjert milisekundes un mikrozirgus, tad varbut ir janoperk Vemeklis, motec vai janvaris
kad sadomasi auto pardot varesi demontet un atstat sev.
Kaa ari janvaris ir motronics, cik man zinams, tik precizi kursh nezinu
06 Aug 2010, 01:47:00 RM1 rakstīja:
06 Aug 2010, 01:40:53 Driver rakstīja:
nezkapec bmw izmanto gan bosch, gan siemens vadibu, bet gandriz visas emmas brauc ar siemensu tik e36 3.0 un e34 brauc ar m3.3
Protams, ja tu netaisies tālāk uzlabot savu auto veiktspēju, tad ar OEM vadību strādās labāk nekā ar hibrīdu, bet ne visi grib apstāties pie stock
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 01:54:03 Driver rakstīja:
bet ja gribas kjert milisekundes un mikrozirgus, tad varbut ir janoperk Vemeklis, motec vai janvaris
kad sadomasi auto pardot varesi demontet un atstat sev.
Kaa ari janvaris ir motronics, cik man zinams, tik precizi kursh nezinu
Ja neej ārpus M5x tūninga pamattēzēm, kuras jau sen laika gaitā ir atstrādātas, tad reg. vadība nav nepieciešama. Un tur nav tikai milisekundes un mikrozirgi. Budžets regulē visu [ Šo ziņu laboja RM1, 06 Aug 2010, 02:02:51 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Pastasti man, draugs kaa tu ar motronicu novadisi m54 dzineju ar diviem anusiem un mainamo kolektora garumu?
Anusus miskaste un citu iepludi?
Vai ar m54 nav neviens mazojies?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
06 Aug 2010, 00:56:08 6500 rakstīja:
iesaku tev aizbraukt pie Viestura maskacka...guru elektribas jautajumos....
pie vina nahrinizeju tikko ari EWS...pa leto
...visus auto kam problema ar elektribu,dzenu pie vina...
Ja nav noslēpums, cik tas ir pa lēto? un cik ir stabdarta cena?
Ja gadījumā kādam lietpratējam interesē, tad varu piedāvāt tos EWS 2 emulatorus | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| ...nezinu vai tur kadi emulatori vai kas...liekas,ka vins vinu parprogrammeja...savaca manu auto centra,jo bija apstajies...ar visu darbu samaksaju 30lvl
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
06 Aug 2010, 01:29:17 Driver rakstīja:
Butu paklusejis! M3.3.1 ir sudigakas diagnostikas iespejas, bet MS42 ir labaks kautvai ar to, ka ir divas nevis viena lambda un abi "rotejoshie" deveji ir jau holla tipa, nevis (viens) induktivais
tu gribēji teikt MS41, jo MS42 manuprāt ir ar 4 zondēm, diviem vanos...
| Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
06 Aug 2010, 09:17:59 6500 rakstīja:
...nezinu vai tur kadi emulatori vai kas...liekas,ka vins vinu parprogrammeja...savaca manu auto centra,jo bija apstajies...ar visu darbu samaksaju 30lvl
tad ta bija tikai abu bloku "sinhromizācija", jo pliks emulators maksa vairak!
Viesturs savas jomas specialists ir normals, varu ar viņu pareklamēt, tik vairāk ņemas ar "mikroshēmu" atmiņu modificēšanu ja kadam nepatik savas automašinas instrumentu panelī esošā ciparu kombinācija, tad var droši griezties [ Šo ziņu laboja 7788, 06 Aug 2010, 09:31:36 ] | Offline | | |
|
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 02:11:16 Driver rakstīja:
Pastasti man, draugs kaa tu ar motronicu novadisi m54 dzineju ar diviem anusiem un mainamo kolektora garumu?
Anusus miskaste un citu iepludi?
Vai ar m54 nav neviens mazojies?
M54 protams OEM vadība vajadzīga.
Un ja M54 izmet vanosus un uzliec citu ieplūdi, tad jau paveras daudz iespējas
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
turbobrickLV | | Kopš: 12. Mar 2010
Ziņojumi: 176
Braucu ar:
| Emulatoru par labu ciparu dabūt un uzstādīt var meistars Valmiermuižā. Varu iedot koordinātes, ja kādam interesē. Viņš teica, ja nebūtu siemens kompis, varbūt būtu varējis pārprogrammēt. [ Šo ziņu laboja turbobrickLV, 06 Aug 2010, 11:30:29 ] | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5277
Braucu ar: ♛ ♛
| Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| un shitaa rodas tie parpratumi par pakalpojumu cenam
viens nezin, kas tieshi izdarits, bet stasta citam ka tik un tik...
06 Aug 2010, 09:30:45 7788 rakstīja:
06 Aug 2010, 09:17:59 6500 rakstīja:
...nezinu vai tur kadi emulatori vai kas...liekas,ka vins vinu parprogrammeja...savaca manu auto centra,jo bija apstajies...ar visu darbu samaksaju 30lvl
tad ta bija tikai abu bloku "sinhromizācija", jo pliks emulators maksa vairak!
Viesturs savas jomas specialists ir normals, varu ar viņu pareklamēt, tik vairāk ņemas ar "mikroshēmu" atmiņu modificēšanu ja kadam nepatik savas automašinas instrumentu panelī esošā ciparu kombinācija, tad var droši griezties
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
Nē
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5277
Braucu ar: ♛ ♛
|
06 Aug 2010, 11:57:55 RM1 rakstīja:
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
Nē
Kādēļ tad? | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Tādēļ, ka nav pietiekamu zināšanu uzlikt M52 vadību un M52 dzinēja un to sajūgt kopā ar citu auto [ Šo ziņu laboja RM1, 06 Aug 2010, 12:02:33 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)
M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS? | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Očen dastupnaja prošifka [ Šo ziņu laboja RM1, 06 Aug 2010, 12:07:45 ]
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:07:21 RM1 rakstīja:
Očen dastupnaja prošivka
kuram tad? Siemensam, kas uz M52 naak? | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
06 Aug 2010, 12:08:30 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:07:21 RM1 rakstīja:
Očen dastupnaja prošivka
kuram tad? Siemensam, kas uz M52 naak?
Ne-tak, 402 Boscham
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|