Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Jautājumi spečukiem 20_Slēgts Nelietot

AutorsZiņojums
ATB
18. Jun 2010, 22:33 #61

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Hehe. Nu audio speci, sakiet mani, vienkāršajam latvietim - ir kādi kritēriji pēc kuriem skatās, kādas ir optimālākās tumbas priekš radio? Tikko jaunu magnetolu ieliku, (ja pareizi atceraties, vienreiz jau jautāju, kāpēc man viņa tik traki karst) un jūtu ka šī baigi karst, pakonslutējies, t.i. vairākums ieteica ''neņemt galvā''. Nu ok. Pēc kādām pāris nedēļām nācās divas tumbas izņemt laukā, un ielikt (pagaidām) divus vecos skaļruņus. Un šeku reku - nevairs maģis karst, nekas.? Tad drīzāk jautājums tāds - kāpēc tā?
2 original + 2 paša piepirktās tumbas = maģis karst
2 original + 2 original = maģis nekarst?

ps. Daiļdirsējiem un visi parējie, kam nav poņas - PN

[ Šo ziņu laboja ATB, 18 Jun 2010, 22:34:15 ]

Offline
djmixx
18. Jun 2010, 22:48 #62

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Kads ir saskaries ar taadu probleemu un ka ir to atrisinajis es pagaidam atradu tikai vienu firmu!!!!
p.s.
Izlasiet un sapratisiet par ko bazaaars!!!!
Paldies jau ieprieks!!!!!!!!
http://www.hondaclub.lv/index.php?option=com_co...=67&Itemid=1
Offline
Kalnz
18. Jun 2010, 22:51 #63

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14311

Braucu ar:

Vai pēc šasijas nummura var noteikt auto krāsas kodu?!
Offline
Kasics
18. Jun 2010, 23:06 #64

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2528

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Ieliekot 3,4,5 vai 6 robā, strauji nospiežot gāzi izslīd sajūgs, strauji palielinās apgriezieni no 2,5 līdz 3,5 un, neatlaižot gāzi, pēc sekundes saķere atjaunojas un apgriezieni nokrīt atpakaļ līdz 2,5 un tikai tad auto sāk paātrināties. Pēc tam viss ir kārtībā un sajūgs tā vairts neizslīd, līdz brīdim kad tas tiek izspiests un atlaists atkal.
WTF?

Auto e39 540 manual

[ Šo ziņu laboja Kasics, 18 Jun 2010, 23:07:17 ]

Offline
amons
18. Jun 2010, 23:35 #65

Kopš: 14. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 845

Braucu ar: 325


18 Jun 2010, 22:33:24 ATB rakstīja:
Hehe. Nu audio speci, sakiet mani, vienkāršajam latvietim - ir kādi kritēriji pēc kuriem skatās, kādas ir optimālākās tumbas priekš radio? Tikko jaunu magnetolu ieliku, (ja pareizi atceraties, vienreiz jau jautāju, kāpēc man viņa tik traki karst) un jūtu ka šī baigi karst, pakonslutējies, t.i. vairākums ieteica ''neņemt galvā''. Nu ok. Pēc kādām pāris nedēļām nācās divas tumbas izņemt laukā, un ielikt (pagaidām) divus vecos skaļruņus. Un šeku reku - nevairs maģis karst, nekas.? Tad drīzāk jautājums tāds - kāpēc tā?
2 original + 2 paša piepirktās tumbas = maģis karst
2 original + 2 original = maģis nekarst?

ps. Daiļdirsējiem un visi parējie, kam nav poņas - PN

kādas jaudas tās neorģinālas tumbas? un uz cik procentiem tu parasti darbini savu maģīti?
Offline
Driver
19. Jun 2010, 00:15 #66

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Problemas ar sajuga pievadu - galvenais vai darba cilinditis pisas. Varbut vel kads cits chernis

18 Jun 2010, 23:06:31 Kasics rakstīja:
Ieliekot 3,4,5 vai 6 robā, strauji nospiežot gāzi izslīd sajūgs, strauji palielinās apgriezieni no 2,5 līdz 3,5 un, neatlaižot gāzi, pēc sekundes saķere atjaunojas un apgriezieni nokrīt atpakaļ līdz 2,5 un tikai tad auto sāk paātrināties. Pēc tam viss ir kārtībā un sajūgs tā vairts neizslīd, līdz brīdim kad tas tiek izspiests un atlaists atkal.
WTF?

Auto e39 540 manual


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
19. Jun 2010, 00:22 #67

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Kāds bija telefons čalim, kurš taisa savirzes, netālu no xenona, vairoga iela? Krieviņš ar savu servisu tādā kā iekšpagalmā.

Pazaudēju kontaktus

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Niks85
19. Jun 2010, 01:01 #68

Kopš: 19. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 79

Braucu ar: lisakiem


18 Jun 2010, 22:48:29 djmixx rakstīja:
Kads ir saskaries ar taadu probleemu un ka ir to atrisinajis es pagaidam atradu tikai vienu firmu!!!!
p.s.
Izlasiet un sapratisiet par ko bazaaars!!!!
Paldies jau ieprieks!!!!!!!!
http://www.hondaclub.lv/index.php?option=com_co...=67&Itemid=1
!

Tavā gadijumā tas nelīdzees,tev nesalde AC nevis jākapj autiņa terpjoties skafandrā!
Taka problema jāmekle citur
Offline
zap
19. Jun 2010, 21:23 #69

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:

Nafigam tā ēd riepu iekšmalas nost?
Savirze tika saregulēta kādu pusgadu atpakaļ. pa šo laiku nomainīti vien priekšējie iekšējie lodbalsti un pēc tā sāka ēst iekšmalas vairāk tieši priekšējai labajai riepai (pēc lodbalstu maiņa savirze bija jāregulē??? vakar tik pamaniju, ka tā noēstas.). tālāk - aizmugurējām riepām iekšmalas nodila mēneša laikā. vakar sapratu, ka gultnis izbeidzies un reduktora priekšējā bukse arī izbeigusies. jaunnedēļ noteikti samainīšu visu. pēc visa salikšana noteikti jāregulē savirze? savirzi vajag regulēt ar jaunām riepām? (jaunām, bet lietotām)? vai arī var vecās palikt un tad tik samainīt riepas?
kas vēl varētu būt vainojams pie tik pārmērīga riepu nodiluma? itkā pārējais viss vesels ir...

laikam pārāk murgaini visu sarakstiju, bet varbūt domu uzķērāt.
Offline
CP17
19. Jun 2010, 21:30 #70

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


19 Jun 2010, 21:23:29 zap rakstīja:
Nafigam tā ēd riepu iekšmalas nost?
Savirze tika saregulēta kādu pusgadu atpakaļ. pa šo laiku nomainīti vien priekšējie iekšējie lodbalsti un pēc tā sāka ēst iekšmalas vairāk tieši priekšējai labajai riepai (pēc lodbalstu maiņa savirze bija jāregulē??? vakar tik pamaniju, ka tā noēstas.). tālāk - aizmugurējām riepām iekšmalas nodila mēneša laikā. vakar sapratu, ka gultnis izbeidzies un reduktora priekšējā bukse arī izbeigusies. jaunnedēļ noteikti samainīšu visu. pēc visa salikšana noteikti jāregulē savirze? savirzi vajag regulēt ar jaunām riepām? (jaunām, bet lietotām)? vai arī var vecās palikt un tad tik samainīt riepas?
kas vēl varētu būt vainojams pie tik pārmērīga riepu nodiluma? itkā pārējais viss vesels ir...

laikam pārāk murgaini visu sarakstiju, bet varbūt domu uzķērāt.

Jep savirze+ sagāzums un vajag taisīt ar vienmērīgi dilušu proķi.

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
ATB
19. Jun 2010, 21:30 #71

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


18 Jun 2010, 23:35:03 amons rakstīja:

18 Jun 2010, 22:33:24 ATB rakstīja:
Hehe. Nu audio speci, sakiet mani, vienkāršajam latvietim - ir kādi kritēriji pēc kuriem skatās, kādas ir optimālākās tumbas priekš radio? Tikko jaunu magnetolu ieliku, (ja pareizi atceraties, vienreiz jau jautāju, kāpēc man viņa tik traki karst) un jūtu ka šī baigi karst, pakonslutējies, t.i. vairākums ieteica ''neņemt galvā''. Nu ok. Pēc kādām pāris nedēļām nācās divas tumbas izņemt laukā, un ielikt (pagaidām) divus vecos skaļruņus. Un šeku reku - nevairs maģis karst, nekas.? Tad drīzāk jautājums tāds - kāpēc tā?
2 original + 2 paša piepirktās tumbas = maģis karst
2 original + 2 original = maģis nekarst?

ps. Daiļdirsējiem un visi parējie, kam nav poņas - PN

kādas jaudas tās neorģinālas tumbas? un uz cik procentiem tu parasti darbini savu maģīti?


240 W 55W
4 omi

http://www.01pro.lv/product_info.php?cPath=127_160&products_id=4140&language=lv
Offline
Tunnel
19. Jun 2010, 22:15 #72

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 518

Braucu ar: Autobusu


19 Jun 2010, 21:30:34 ATB rakstīja:

240 W 55W
4 omi

http://www.01pro.lv/product_info.php?cPath=127_160&products_id=4140&language=lv


ļoti elementāri. Neoriģinālajās tumbas rada lielāku slodzi.
Offline
badmoon
19. Jun 2010, 22:57 #73

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Nezināju, kurā topikā jautāt, šeit noteikti apgrozās likumus zinoši cilvēki, tāpēc -

Ja manā īpašumā ir savu dzīvesvietu (ar manu agrāk dotu akceptu) deklarējis kāds cilvēks, vai man ir likumiskas tiesības viņu no šī īpašuma "izrakstīt"? Vai tas ir panākams vienkārši, vai tikai tiesas ceļā? Vai būs nepieciešamas pamatojums/pierādījumi tam, kāpēc vēlos to izdarīt?

Paldies!

Edit: Pagooglējot atradu, ka ierakstu par deklarēto dzīvesvietu bez tiesas var dzēst, ja "personai nav tiesiskais pamats dzīvot noteiktajā nekustamajā īpašumā". Ko saprot ar vārdiem "tiesiskais pamats"

[ Šo ziņu laboja Badmoon, 19 Jun 2010, 23:12:02 ]

Offline
Instigater
19. Jun 2010, 23:37 #74

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tieši šo procesu nesen izveicu:
1. paņem pasi un zemesgrāmatu
2. dodies ar šiem pričendāļiem uz savas pašvaldības HVZ kuru tur kantori
3. būs pašam jāraksta ar rociņu iesniegums, bet tante pati priekšā nodiktēs pēc tam, kad tu pateiksi, ka šitā persona vairs nedzīvo pie tevis, un kur palikusi - HVZ.
4. pēc nedēļas tai personai pienāks vēstule, kurā lūgs tur kaut ko piekrist - sanāk pārbaude vai tik tiešām tā persona vairs nav atrodama tajā adresē
5. ja mēneša laikā atbilde nav dota, tad process tālāk aiziet automātiski un tavs īpašums no virtuālā iedzīvotāja ir atbrīvots
6. tevi tas vairs neskar, bet pēc likuma attiecīgajai izrakstītajai personai mēneša laikā savas dzīvesvietas pašvaldībā ir jādeklarējas - realitātē pofig

[ Šo ziņu laboja Instigater, 19 Jun 2010, 23:38:33 ]

Offline
badmoon
20. Jun 2010, 00:02 #75

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar


19 Jun 2010, 23:37:59 Instigater rakstīja:
Tieši šo procesu nesen izveicu:
1. paņem pasi un zemesgrāmatu
2. dodies ar šiem pričendāļiem uz savas pašvaldības HVZ kuru tur kantori
3. būs pašam jāraksta ar rociņu iesniegums, bet tante pati priekšā nodiktēs pēc tam, kad tu pateiksi, ka šitā persona vairs nedzīvo pie tevis, un kur palikusi - HVZ.
4. pēc nedēļas tai personai pienāks vēstule, kurā lūgs tur kaut ko piekrist - sanāk pārbaude vai tik tiešām tā persona vairs nav atrodama tajā adresē
5. ja mēneša laikā atbilde nav dota, tad process tālāk aiziet automātiski un tavs īpašums no virtuālā iedzīvotāja ir atbrīvots
6. tevi tas vairs neskar, bet pēc likuma attiecīgajai izrakstītajai personai mēneša laikā savas dzīvesvietas pašvaldībā ir jādeklarējas - realitātē pofig


Šis cilvēks ir mans radinieks, dzīvo šajā īpašumā labu laiku, vienīgi viņa un citu personu darbības jau kādu ilgāku brīdi ir tādas, kas man liek spert soli šo cilvēku no dzīvokļa izlikt. Skarbi, bet patiesība.
Jau palasīju googlē, ka jādodas uz pilsētas domi, jāraksta papīrs/iesniegums, tad dome skatīsies tālāk. Āķis laikam slēpjas tajā - vai ar maniem argumentiem pietiks, lai dome pieņemtu man labvēlīgu lēmumu par šīs personas dzīvesvietas deklarācijas anulēšanu, vai arī sūtīs mani uz tiesu. Par tiesu man nav izlūzijas, ka tas būs ātrs un lēts process...
Offline
Instigater
20. Jun 2010, 00:07 #76

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nu tad par radinieku lietu jāgaida pūčuka komentārs, tas gan laikam drīzāk juridisko vai nekustamo īpašumu jautājumu topikā
Offline
jurxx
20. Jun 2010, 00:27 #77

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


19 Jun 2010, 22:57:47 Badmoon rakstīja:
Nezināju, kurā topikā jautāt, šeit noteikti apgrozās likumus zinoši cilvēki, tāpēc -

Ja manā īpašumā ir savu dzīvesvietu (ar manu agrāk dotu akceptu) deklarējis kāds cilvēks, vai man ir likumiskas tiesības viņu no šī īpašuma "izrakstīt"? Vai tas ir panākams vienkārši, vai tikai tiesas ceļā? Vai būs nepieciešamas pamatojums/pierādījumi tam, kāpēc vēlos to izdarīt?

Paldies!

Edit: Pagooglējot atradu, ka ierakstu par deklarēto dzīvesvietu bez tiesas var dzēst, ja "personai nav tiesiskais pamats dzīvot noteiktajā nekustamajā īpašumā". Ko saprot ar vārdiem "tiesiskais pamats"


tiesisks pamats šajā gadījumā būtu, abpusēja vienošanās(īres līgums), pieder daļa īpašuma, un bija k.kāds izņēmums ar denacionalizēto namu iedzīvotājiem, kur jaunajam īpašniekam vajadzēja pārņemt īrniekus.
Ja nav ne viens ne otrs tiesiska pamata viņam tur atrasties nevarētu būt...
Offline
martink
20. Jun 2010, 03:02 #78

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


19 Jun 2010, 21:23:29 zap rakstīja:
Nafigam tā ēd riepu iekšmalas nost?
Savirze tika saregulēta kādu pusgadu atpakaļ. pa šo laiku nomainīti vien priekšējie iekšējie lodbalsti un pēc tā sāka ēst iekšmalas vairāk tieši priekšējai labajai riepai (pēc lodbalstu maiņa savirze bija jāregulē??? vakar tik pamaniju, ka tā noēstas.)

problēma ir tāda.. ar kādu arī es esmu saskāries..

nu kā lai to pasaka. normāli mainot detaļas, ir jāveic savirzes regulēšana. tev droši vien to nepateica. varbūt tāpēc, ka nezināja. varbūt tāpēc, ka uzskatīja par pašsaprotamu.

man arī tā gadījās. es gan gāju uzreiz prasīt, jo mainītā detaļa bija jūtama uzreiz, jo stūre stāvēja šķībi, braucot taisni.
Offline
Digital
20. Jun 2010, 08:29 #79

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


20 Jun 2010, 03:11:58 riddler rakstīja:

20 Jun 2010, 03:02:23 martink rakstīja:

19 Jun 2010, 21:23:29 zap rakstīja:
Nafigam tā ēd riepu iekšmalas nost?
Savirze tika saregulēta kādu pusgadu atpakaļ. pa šo laiku nomainīti vien priekšējie iekšējie lodbalsti un pēc tā sāka ēst iekšmalas vairāk tieši priekšējai labajai riepai (pēc lodbalstu maiņa savirze bija jāregulē??? vakar tik pamaniju, ka tā noēstas.)

problēma ir tāda.. ar kādu arī es esmu saskāries..

nu kā lai to pasaka. normāli mainot detaļas, ir jāveic savirzes regulēšana. tev droši vien to nepateica. varbūt tāpēc, ka nezināja. varbūt tāpēc, ka uzskatīja par pašsaprotamu.

man arī tā gadījās. es gan gāju uzreiz prasīt, jo mainītā detaļa bija jūtama uzreiz, jo stūre stāvēja šķībi, braucot taisni.



nu kamon, ne visas daļas mainot ir jāregulē savirze, šeit runa par e36 un tam nomainot lodbalstus ja protams ielika tādu pašus kā iepriekš no e30 vai e36 miikstos, savirzei nebūtu jāmainās jo tie stāv vienā konkrētā pozīcijā

atskrūvejot amortizatoru vai skrūves pirkstu tā varētu būt, jo tie var mainiit savu atrašanas vietu pa mm desmitdaļām

vienīgais kas nāk prātā ka veicot savirzes regulāciju lodbalsts bijis miikstais (ar integrētu buksi e36 stock) un tas bijis pusbeigts. ieliekot jaunu kautkādas izmaiņas varētu rasties bet tikai teorētiski


pec normalu lodbalstu mainjas nekam nebutu jamainas, ja nu tiesham ir taa kaa ridjiks saka ka tas bijis ir mikstais un pusmiris
Online
martink
20. Jun 2010, 08:48 #80

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


20 Jun 2010, 03:11:58 riddler rakstīja:
nu kamon, ne visas daļas mainot ir jāregulē savirze

Praksē ir gadījums, kad pamatojums uzrodas pēc pretenziju izteikšanas. Pieņemu, ka pie nodošanas serviss uzskatīja, ka "ne visas daļas mainot ir jāregulē savirze". Un es arī tā uzskatu, jo es domāju, ka konkrētā modeļa detaļām vajadzētu būt vienādām. Vai man šķībi stāvošu stūri uztvert ar "nu kamon"? Vai man ir jāzvana tagad sev labi zināmam meistaram un jāprasa, vai lodbalsta maiņas gadījumā ir jāmaina savirze? Es it kā atceros pēc iepriekšējās sarunas, ka piekares darbi automātā nozīmē savirzi un normāli to izdara turpat servisā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo