Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Turbīnas remonts 530d E60
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7186
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Jan 2017, 13:32:30 @Turbomotors rakstīja:
lasu un nevaru saprast, no kurienes ir tas domas ka detaļas sliktas!
PAMAT PROBLĒMA ir ar regulāciju, tā saucamas maināmas ģeometrijas. JA, daudzi lieto nezinama izcelsmes detaļas (bet tas iespaido uz turbīnas izturību, protam ja spārni bus ielikti pareizi, pareiza izmera). Piemēram mums tas IR - ta saucamais VTR. un jau ne pirmo un ne otru gadu lietojam un ar rezultātu visi ir apmierināti, oficiāli dīleri un privātas personas!
te nu vinš ir [url=http://radikal.ru][/url] pat dažreiz sanāka ta, ka konkurentiem nesanāk uz aci saregulēt, tad ved pie mums!
ja bus jautājumi tehniski kāpēc tā, a ne tā, rakstiet, centīšos paskaidrot.
un ja kas, te ir restaurēta turbīna kurai nomainīti mazliet uzlaboti spārni [url=http://radikal.ru][/url] (billet wheel, ar nepareizu formu - bet tas ta ka tunings [url=http://radikal.ru][/url]
Turbomotors, vieta kur mākslīgi palielina cenas, pa telefonu saka vienu ciparu, galā citu un protams termiños neikłaujās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
| es nereklamēju uzņēmumu - es centos paskaidrot kāpēc tas turbīnas neiet, ne detaļu vaina, bet regulācijas, un ka jau sen tas iekārtas ir. a par kvalitāti jūs varat spriest no citiem saviem biedriem.
[url=http://radikal.ru][/url][ Šo ziņu laboja Turbomotors, 10 Jan 2017, 15:37:46 ] | Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
10 Jan 2017, 14:20:17 @RSAWorkshop rakstīja:
10 Jan 2017, 13:32:30 @Turbomotors rakstīja:
lasu un nevaru saprast, no kurienes ir tas domas ka detaļas sliktas!
PAMAT PROBLĒMA ir ar regulāciju, tā saucamas maināmas ģeometrijas. JA, daudzi lieto nezinama izcelsmes detaļas (bet tas iespaido uz turbīnas izturību, protam ja spārni bus ielikti pareizi, pareiza izmera). Piemēram mums tas IR - ta saucamais VTR. un jau ne pirmo un ne otru gadu lietojam un ar rezultātu visi ir apmierināti, oficiāli dīleri un privātas personas!
te nu vinš ir [url=http://radikal.ru][/url] pat dažreiz sanāka ta, ka konkurentiem nesanāk uz aci saregulēt, tad ved pie mums!
ja bus jautājumi tehniski kāpēc tā, a ne tā, rakstiet, centīšos paskaidrot.
un ja kas, te ir restaurēta turbīna kurai nomainīti mazliet uzlaboti spārni [url=http://radikal.ru][/url] (billet wheel, ar nepareizu formu - bet tas ta ka tunings [url=http://radikal.ru][/url]
Turbomotors, vieta kur mākslīgi palielina cenas, pa telefonu saka vienu ciparu, galā citu un protams termiños neikłaujās
1. palielam powerā Turbomotrs atzīts ir kā labākā izvēle priekš ļurbas restaurāciju. braucunraudi-style.lv Turbomotors ieņem kopā ar Neringu stabili pēdējo vietu kur doties vai Granīta ielā strādā raudi nīdēji?
2. nu var tak sazināties ar to cilvēku kurš ir šeit zem nika turbomotors un doties pa taisno pie viņa un sarunāt mēģināt , ka restaurē ļurbu acu priekšā visu apskaidrojot, lai reizi par visām reizēm visiem top skaidrs kas kā, nevis zināšanu nav pašiem, bet viss forums pievaimanāts.
3. ved uz Api veco ļurbu + apmēram 300 aināri un saņem pretī restaurētu ( it kā Igaunijā )
4. Daudz kur uzpled pozitīva infa par tādu Andreju Dreiliņos. Nu uz priekšu tur tad. Tik interesanti vai viņam ir arī tas stends priekš regulēšanas darbiem.
p.s.
ar ļurbām ir tāda pati situācija kāda ar tomātkārbām un +- arī sprauslām. Dirsā !!! nav konkrētas vietas/meistara kur aizvest un mierīgu sirdi atstāt zinot , ka pēc remonta būs čotka un neapjās. Pāris labi elektriķi, kāds motorists un hadenes guru, tie mums ir jā
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 1. Pa lielam Powera apgrozās cilvēki, kam ir arī darbs un nauda. Raudi-style.lv ir pārsvarā kapeikpisēji un cilvēki, kas brauc ar diezgan nopistiem auto. Galvenā tēma ko bļauj - neviens taču nemāk restaurēt VNT. Šrotā labāk pa 80Euro paņemt oriģinālu lietotu. Granīta ielā vismaz 300 jāatstāj par restaurētu. PAr to cenu taču var vismaz 3-4 mēslus šrotā paņemt.
2. esmu bijis arī ekskursijā Turbomotorā. Tur viss ir labi. Cilvēki saprot ko dara.
3. Ape restaurētās turbas gan nav pats labākais ko izvēlēties. Igauņi ir uzmetuši. Un skaidrojums par to kapēc pašķīda turbīna pēc pārsmits km bija vienkārši bērnišķīgi stulbs. Garantija 0.
4. Andrejs it kā darbu dara labi, bet viņam nav to iekārtu, kas turbomotorā un plūsmas stends jau nu 100% nav. Riskēt var, bet vai vajag.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| neaizmirsti, ka arī no tā "nabagu" foruma lasa cilvēki šeit + klienti arī ticamākais tev ir no turienes OK, 300 eiro kokos neaug, bet, ja zinātu, ka ir tiešām darbojoša garantija un pārliecība, ka tur ir kā tu saki, tad tā summa varbūt nav tik traģiska nemaz.
Ape nedod garantiju pa ļubām kuras maina? neticas gan... uzjautāšu konkrēti zinātājam par turbo tēmu Apē.
Nu ja.... par Andreju kā jau domāju
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4380
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es teicu: pārsvarā. Protams, nav visi, bet liela daļa. Ja godīgi galīgi negaidu ciemos to lielāko daļu. Parasti tādus auto čipot ir vai nu bail vai vienkārši atsaku, lai sūdzības.lv nav par ko raksīt.
APE teorētiski dod, bet garantiju risina pats turbīnu restaurātors Igaunijā. Ape ir vienkārši kā starpnieks starp klientu un restaurātoru. Pēc garantijas gadijuma igaunis pasūtijā 3 mājas tālāk. Pateica, ka nepareizi uzstādīta. [ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Jan 2017, 23:23:26 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
edwin | | Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 511
Braucu ar: e61 535d
| Jautājums turbomotoram. Kādas detaļas izmantojat restaurējot turbokompresorus? Droši vien oriģinālās.. Ne? | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9420
Braucu ar: Alfu
| Baigi sen turbomotorā restaurēju 200sx turbīnu. Liekas ka pats īpašnieks, vismaz toreiz tā likās, pats nodarbojās ar restaurāciju, runāja krieviski. Ļoti labi visu izstāstija, parādija, varēja just, ka cilvēkam patīk tas ko dara. Kad dabūju turbīnu atpakaļ, viss bija līdz pēdējam sīkumam kā jauns
| Offline | | |
|
martinssh | | Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Paris gadu atpaklaj restaureeju turbinu "turbomors" pec uzstadishana mashina negaja kaa vajag nebija jaudas pie zemiem apgriezieniem !!
Protams kantoris pateica ka vainiiga automatkaarba ! un atshuva, garantija nekaada !!!
°Tagad pats autors meklee kur remonteet automaatkaarbu , noveelu tev peec kaarbas remonta kad auto neies: lai karrbineiki tev pasaka ka vaina turbiinaa un pasuuta na...uj
Jo karbas taapat kaa turbiinas neviens taisiit nejeedz !!! [ Šo ziņu laboja martinssh, 10 Jan 2017, 23:58:44 ] | Offline | | |
RmaxLV | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
| ^^ aaa izlasot šo sāku smaidīt karma.
Bet vispār jā te viens teica, ka nav tādu tiešām labu un KONKRĒTU kantoru kur (sprasulu, kārbu, turbu) mezglus remontē kā nākas. Sanāk pa pāris gabaliem labi norestaurētiem, tad cilvēki pavelkas un meistari sāk haltūrēt.Bet reāli neviens nezin kur to dara pareizi un godīgi. | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Lūk man jautājums pārstāvim, situācijā kad kompresora dałas gliemeža iekšējā virsma ir bojāta -rotors iegrauzās, vai arī jūs liekat to "performance" lielāku rotoru, kā jūs izvirpojat gliemezi, un kā nosakat atstarpi starp gloemezi un rotoru?
| Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
|
10 Jan 2017, 23:41:11 @edwin rakstīja:
Jautājums turbomotoram. Kādas detaļas izmantojat restaurējot turbokompresorus? Droši vien oriģinālās.. Ne?
visu laiku meklējām labāku kvalitātes piegaudotāju, bet tomēr labāk par originaliem gultņiem un gredzeniem priekš turbānam (GArrett un BorgWarner) neesam atraduši ne ko līdzīgu. | Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
|
11 Jan 2017, 08:30:29 @AF rakstīja:
Lūk man jautājums pārstāvim, situācijā kad kompresora dałas gliemeža iekšējā virsma ir bojāta -rotors iegrauzās, vai arī jūs liekat to "performance" lielāku rotoru, kā jūs izvirpojat gliemezi, un kā nosakat atstarpi starp gloemezi un rotoru?
vis atkarīgs no turbīnas tipa - no gultņa sistēmas, bet piemēram Garrett gt vai GTX sērijai ir ap 0.35mm starp spārnu un korpusu no vienas puses
[url=http://radikal.ru][/url][ Šo ziņu laboja Turbomotors, 11 Jan 2017, 08:40:14 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Tas skaidrs, bet jautājums bija, kā jūs to izmērat un kādā veidā izvirpojat | Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Cik var malt vienu un to pašu?! | Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
|
11 Jan 2017, 08:45:02 @AF rakstīja:
Tas skaidrs, bet jautājums bija, kā jūs to izmērat un kādā veidā izvirpojat
WELCOME, brauc ciemos, paradīsim paskaidrosim, tas nav nekāds noslēpums! | Offline | | |
|
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nušī jau ir labāka atbilde
Jo tajā procesā vitāli svarīgi ir prefekts attālums, savādāk turbīna vēlāk sapūšas vai ātri ieborējas korpusā. | Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
|
11 Jan 2017, 09:26:51 @AF rakstīja:
Nušī jau ir labāka atbilde
Jo tajā procesā vitāli svarīgi ir prefekts attālums, savādāk turbīna vēlāk sapūšas vai ātri ieborējas korpusā.
drīz bus gatavs projekts uz audi s4, ielikšu bildes ar pārvirpotiem rādiusiem.
kad rādiusa ir caurums, tad gais uzsilst un spiediens samazinās! | Offline | | |
Turbomotors | | Kopš: 26. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: e30 3.0D cabrio
| ka jau bija solīts. jauna projekta bildes
vecas un jaunas turbīnas
[url=http://radikal.ru][/url][URL=[url=http://radikal.ru][/url]
[ Šo ziņu laboja Turbomotors, 26 Jan 2017, 10:06:02 ] | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| turbas no RS6? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|