Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
SZ | | Kopš: 06. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: Mercedes-Benz
| Lūk šeit pirms gada bija Nicht Mīzen...
Hamburga
Landing A320 | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Atceros, ka tad kad ziemā dēļ puteņa atcēla reisu Rīgā Ryanairim, tad atmaksāja visu naudu atpakaļ. Es pat nebiju piereģistrējies, jau kādu laiku pirms tam biju izlēmis ka nelidošu. Intereses pēc pieteicu, lai man atdod naudu par nenotikušu reisu.
Un kā par brīnumu izmaksāja gan par to reisu, gan arī par atpakaļreisu
Tā kā vajag tik rakstīt pretenziju, iespējams atgriezīs biļetes cenu. | Offline | | |
Aviator | | Kopš: 12. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Dirt Jumper
|
16 Apr 2010, 15:16:02 edzapo rakstīja:
16 Apr 2010, 14:23:54 kapostinsh rakstīja:
Man jālido 21.04. un es gribu nopirkt ceļojumu apdrošināšanu, kas sedz zaudējumus, ja reis tiek atcelts (negribu atkal gaidīt 6 dienas līdz nākamajam reisam). ERGO nevar, jo palicis mazāk par 8 dienām. If nesedz zaudējumus, ko rada piemēram vulkāns...
Ir kādi citi varianti?
seesam
Zvaniju viņiem: Info teica, ka protams ir, bet, kad savienoja ar speciālistu, tas pateica,ka protams tadas polises nav | Offline | | |
SZ | | Kopš: 06. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: Mercedes-Benz
| A 380 crosswind landing | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5646
Braucu ar: null ziiben
| Ir kautkādi frīki kas seko ļotenēm pa pasauli lai tādus skeri muvi safilmētu, ir kādam sīkāka infa?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| skills
16 Apr 2010, 15:40:13 SZ rakstīja:
A 380 crosswind landing
| Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
16 Apr 2010, 15:35:45 SZ rakstīja:
Lūk šeit pirms gada bija Nicht Mīzen...
Hamburga
Landing A320
Bļā
Negribu būt tajā ļotenē. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
16 Apr 2010, 15:41:55 protams rakstīja:
Ir kautkādi frīki kas seko ļotenēm pa pasauli lai tādus skeri muvi safilmētu, ir kādam sīkāka infa?
Nu tie, kam interesē aviācija, jau gaida, kad tik būs vētra, lai uzreiz nestos uz lidostu filmēt. Esmu arī viens no tādiem! | Offline | | |
|
SZ | | Kopš: 06. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: Mercedes-Benz
| Ir nācies palielā vētrā celties/sēsties - teksts "nicht mīzen" tomēr neiztur kritiku [ Šo ziņu laboja SZ, 16 Apr 2010, 15:50:41 ] | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5646
Braucu ar: null ziiben
| Sēsties vētrā esot mega grūtāk nekā celties.Ceļoties tipa "auto" saslēdz un aiziet
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
16 Apr 2010, 15:54:34 protams rakstīja:
Sēsties vētrā esot mega grūtāk nekā celties.Ceļoties tipa "auto" saslēdz un aiziet
Nu nav gluži tā, ka "auto" saslēdz un uzpriekšu T/O notiek manuāli pilnībā. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
16 Apr 2010, 15:56:59 91 rakstīja:
16 Apr 2010, 15:50:14 SZ rakstīja:
Ir nācies palielā vētrā celties/sēsties - teksts "nicht mīzen" tomēr neiztur kritiku
Svarīgāks jau ir nevis pats vētras fakts, bet gan konkrēts vēja virziens. Ja pacelšanās/nosēšanās notiek pa/pret vēju, tad vēja stiprums neko daudz tur netraucē, sarežģītāk ir tad, kad ir sānvējš. Tāpēc būvējot lidostas skrejceļu (-us) cenšas būvēt to atbilstoši valdošo vēju virzienam.
Protams crosswinds taisa tās problēmas. Bet arī mainīgs pretvējš var radīt problēmas, tāpēc, ka tā ātrumam mainoties, arī spēks, kas lidmašīnu ceļ gaisā, arī mainās.
Konstants pretvējs ir tikai un vienīgi pluss pie Landing un T/O mazāks GS (Ground spēēd) un īsāks skrejceļš vajadzīgs.
Pa vējam lidostās, kur ir skrejceļš ar izeju/ieeju uz abām pusēm, kā piem Rīgā, nekad nesēžas. Sēžoties un ceļoties pa vējam ir vajadzīgs garāks skrejceļš un lielāks ātrums attiecībā pret zemi tieši par tik mezgliem, cik liels ir vēja ātrums. Tas ir bīstami.[ Šo ziņu laboja JIHAD, 16 Apr 2010, 16:30:34 ] | Offline | | |
pikc | | Kopš: 12. Mar 2010
Ziņojumi: 456
Braucu ar:
|
16 Apr 2010, 14:23:54 kapostinsh rakstīja:
Man jālido 21.04. un es gribu nopirkt ceļojumu apdrošināšanu, kas sedz zaudējumus, ja reis tiek atcelts (negribu atkal gaidīt 6 dienas līdz nākamajam reisam). ERGO nevar, jo palicis mazāk par 8 dienām. If nesedz zaudējumus, ko rada piemēram vulkāns...
Ir kādi citi varianti?
swedbank nupat ielikusi pazinojumu, ka so gadijumu apmaksasot, lai gan neesot ta pienemts | Offline | | |
mcelroy | | Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| SB pazinjojums
Bet vai tik tas nav uz jau nopirktajaam apdroshinaashanaam | Offline | | |
gacha | | Kopš: 01. Aug 2002
Ziņojumi: 1836
Braucu ar: F11 JG40
| Swedbank Apdrošināšanas paziņojums sakarā ar Īslandes vulkāna izvirdumu!
Swedbank Apdrošināšana ir pieņēmusi lēmumu visiem klientiem, kuri iegādājušies Swedbank ceļojuma apdrošināšanu ar ceļojuma pārtraukšanas risku, izmaksāt atlīdzību sakarā ar pārceltajiem un atceltajiem lidojumiem, kaut arī pasaules praksē vulkāna izvirdums parasti netiek uzskatīts par vienu no atlīdzināmajiem zaudējumu iemesliem.
Apdrošināšana sedz izlidošanas kavēšanos vai nekursēšanu laika apstākļu dēļ, kā arī nokavētos tranzītreisus. Tiek atlīdzināti izdevumi par iztiku un apmešanos līdz izlidošanai, kā arī, lai varētu turpināt sākotnēji plānoto ceļojumu, iepriekš samaksātās un neatgūstamās izmaksas, kā arī izbraukšanas kavēšanās dēļ nesaņemto pakalpojumu izmaksas.
-----------------
| Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
16 Apr 2010, 16:10:05 pikc rakstīja:
[swedbank nupat ielikusi pazinojumu, ka so gadijumu apmaksasot, lai gan neesot ta pienemts
gan jau ka sarēķināja, ka šo apdrošināšanas veidu ir nopirkuši 3 klienti | Offline | | |
|
arizah | | Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
16 Apr 2010, 15:56:59 91 rakstīja:
Svarīgāks jau ir nevis pats vētras fakts, bet gan konkrēts vēja virziens. Ja pacelšanās/nosēšanās notiek pa/pret vēju, tad vēja stiprums neko daudz tur netraucē, sarežģītāk ir tad, kad ir sānvējš. Tāpēc būvējot lidostas skrejceļu (-us) cenšas būvēt to atbilstoši valdošo vēju virzienam.
kur tu esi seedies pa veejam
p.s. vispaar kaapeec neviens nav izdomaajis pagriezhamu skreicelju ? pat neziniitis saules pilseetaa uz kaut ko taadu buutu speejigs [ Šo ziņu laboja arizah, 16 Apr 2010, 16:36:01 ] | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
16 Apr 2010, 16:34:52 arizah rakstīja:
kur tu esi seedies pa veejam
nu piemēram rekur viens sēdās pa vējam. Un nosēdās jau arī!
http://www.youtube.com/watch?v=C80grd2CrTI | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nu kas RIX un EVRR darās? Nāk jau itkā virsū tie liktenīgie seši pulkstens. | Offline | | |
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| Piloti bieži ir sūdzējušies par RU dispiem un to angļu valodas zināšanām,reku,swisam mati sirmi ne dēļ putniem,bet dēļ Pulkovo dispiem toč
PS,labi,ka viss labi beidzās
PPS,tur vēl pēc tam bija ar ground dispu diskusija(tikpat traģiska,arī ar citu bortu surdotulkojumu,bet nevaru atrast )
saite uz mp3 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|