Online

Pašreiz BMWPower skatās 279 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Poliuretāna bukses u.c. izstrādājumi

AutorsZiņojums
Re5tepa
06. Dec 2010, 12:47 #61

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


04 Dec 2010, 17:48:33 Brm rakstīja:
priekšā cietas ir melnas vai zilas?

vai tad tik grūti ir izlasīt 4lapu topiku?
Offline
Arigato
07. Dec 2010, 10:12 #62

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

Viss ir labi ar Powerflex. Auto priekša daudz stabilāka paliek.
Offline
Instigater
07. Dec 2010, 10:43 #63

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

E36 kompotam bija priekšējā plaukta aizmugurējās ekscentra. Knapi jaušami skaļāks paliek, ir jūtama katra plaisa asfaltā, bet tas nav nepatīkami. Auto vadāmība gan bija lieliska.
Offline
Puce
07. Dec 2010, 11:50 #64

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21



Ja neesi Miķelis Kurpnieks (Michael Schumacher) vai Kens Bloks, tad no Powerflex jāņem tādas bukses, kādas tās nāk standartā. Izņēmums varētu būt vienīgi e30 reduktora bukse. To, pēc nostāstiem, vajadzētu ņemt cietāku.

Atcerieties, ka Latvijā Powerflex pārstāv AD Parts.



Iegaumējiet, ka Powerflex, tagad piedāvā Lifetime warranty. Tas nozīmē, ka gadījumā, ja jums kaut kas notiksies ar ar viņu izstrādājumu, tad tas tiks apmainīts bez maksas.

Visi jautājumi par Powerflex pie manis.

BTW ir pieejamas poliuretāna bukses no viena lētāka ražotāja. Nav sliktas, bet tas mūža garantiju gan nepiedāvā.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Brm
11. Dec 2010, 22:01 #65

Kopš: 04. Dec 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 318 E36


07 Dec 2010, 10:43:13 Instigater rakstīja:
E36 kompotam bija priekšējā plaukta aizmugurējās ekscentra.

A kāpēc liki ekscentra, tās tak M3 paredzētas, tad stoikām augšā arī ekscentra atbalsta gultņi jāliek
Offline
Puce
13. Dec 2010, 10:57 #66

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

3L M dranduļetiem ir ekscentriskās bukses un standarta atbalsti, 3.2L M dranduļetiem standarta bukses un ekscentriskie atbalsti.

Ekscentriskās bukses vairāk domātas iesēdinātiem auto. Labāk līkumos stūrējas.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Brm
13. Dec 2010, 11:54 #67

Kopš: 04. Dec 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 318 E36

Nu varbūt, neesmu tik liels specs, vnk redzēju vienā saitā, laikam turnermotorsport, komplektu prieks M3, tur bija ekscentriskās bukses un balsti
Offline
Puce
13. Dec 2010, 11:55 #68

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Var arī tā. Tad vēl vairāk ratu varēs sagāzt.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Cash_el
22. Jan 2011, 14:44 #69

Kopš: 25. Jan 2006

Ziņojumi: 402

Braucu ar: prieku

Iehavoju priekš e46 spēkaflex priekšējo plauktu aizmugurējās bukses.
Salīdzinot ar pusnobrauktām parastajām, auto palika stingrāks (lai neteiktu cietāks), vadāmība jūtami uzlabojusies, bremzēšana asāka, precīzāka, auto jūtīgāks uz riteņu disbalansu (ja pirms maiņas nejut, ka riepas jābalansē, tad pēc, uz 90-110km/h nesmuki purināja. Riepas nobalansētas un viss kulē).
Komforta samazinājums jūtams pārbraucot ceļu šuves, plaisas, sliedes, un citus nelīdzenumus, kurus šķērso ar abiem riteņiem reizē (perpendikulāri). Bruģis kļuva par ienaidnieku Nr.1, nesalīdzināmi liels diskomforts salīdzinot ar stock buksēm.

Ja tev svarīga ir komfortabla pārvietošanās, šīs bukses nav priekš tevis (banānijas ceļu lietotājiem). Ja esi gāzējs, būs pat ļoti OK.




Offline
ladaking
22. Jan 2011, 16:16 #70

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: VAZ 2105

Pirms nedēļas tika iegādātas Strong-Flex bukses priekš rAudi A4 apakšējām līkajām svirām, ar domu ka būs baigā štele, jo kā nekā poliuretāns, pirms tam bija Lemforder.

Tagat ir doma likt atpakaļ Lemforder, jo tās bukses vienkārši iespārda, sajūtas ka bukšu vietā Makroflex.

Varbūt tas ir tamdēļ ka viss pārējais ir pa cieto uzriktēts (pareizi norestaurēti šarnīri un virpotās bukses), bet nu nezinu kāds ir Powerflex, bet šis toč ir ateja.

Dēļ cenas jau likās jocīgi StrongFlex 15Ls, Lemforders 20Ls.

Varbūt iet ilgāk par parastajām, bet nevaru pabraukt ar želeju, ir pierasts, pie koka ratiem.



Offline
snowy
11. Oct 2011, 15:59 #71

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Kas ar tām strongflex? Ja liek vidējās cietības (sport), tad varētu būt ok? Doma likt VISAS, kuras Strongflex piedāvā..

Sorrī ka Powerflex sadaļā..
Offline
Puce
12. Oct 2011, 11:48 #72

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Sport ir pašas cietākās. Vidējās cietības ir priekš ielas.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
CaraCal
30. Jan 2012, 19:40 #73

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Sveiki!!!

Es tieši nodarbojos ar poliuretāna izstrādājumu ražošanu.

Varam piedāvāt, jebkādas krāsas, cietības bukses un citus izstrādājumus.
Poliuretānu paši lejam, nevis virpojam ķīnas vai poļu izejmateriālu.

Nesen tieši uztaisījām bukses BMW ķegām.
Nekas netika virpots uzreiz ieliets ķegā. Cena par 4 gab 45 Ls

Ja interesē droši PM, reinis@poliprodest vai 26114523





Offline
Ekimons
31. Jan 2012, 19:29 #74

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Nu, un kā dzīvē? Kādas atsauksmes var kkur palasīt?
Offline
JKK
31. Jan 2012, 20:00 #75

Kopš: 03. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

Kā tur tas process notiek, ir jau kaut kādas sagataves, jeb man jākrauj izjauktais priekšējais un pakaļējais tilts bagažniekā un jāved mērīt? Auto ir Opel Manta ja kas..
Offline
CaraCal
01. Feb 2012, 22:04 #76

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


31 Jan 2012, 19:29:33 Ekimons rakstīja:
Nu, un kā dzīvē? Kādas atsauksmes var kkur palasīt?


Cik noskaidroju šīs ķegas ir no E39.
Pagaidām atsauksmes nebūs, jo ļoti nesen pievērsāmies automobīļiem. Bet apsolu, pēc kāda laiciņa šo ķegu īpāsnieku iztaujāt un godīgi jums atskaities.


31 Jan 2012, 20:00:03 JKK rakstīja:
Kā tur tas process notiek, ir jau kaut kādas sagataves, jeb man jākrauj izjauktais priekšējais un pakaļējais tilts bagažniekā un jāved mērīt? Auto ir Opel Manta ja kas..



Ja tev ir izjaukts, tad varam ķerties uzreiz klāt. Ja velies varam ieliet, kā arī protams iepresēt. Nu tā ir mūsu kompetence. Bet nu tiks veidota forma un vis pārējais.
Offline
Ekimons
01. Feb 2012, 22:28 #77

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Ar ko nodarbojaties pirms tam, ja nav noslepums? Ja tagad esat pieversusies automobiliem...
Offline
marihuans
01. Feb 2012, 22:42 #78

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

vareetu patesteet shitaas bukses uz x5

-----------------
T: 203-65-203
Offline
CaraCal
01. Feb 2012, 23:03 #79

Kopš: 30. Jan 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 106

Braucu ar:


01 Feb 2012, 22:28:37 Ekimons rakstīja:
Ar ko nodarbojaties pirms tam, ja nav noslepums? Ja tagad esat pieversusies automobiliem...


Vairāk spiedām uz ražošanas iekārtām. Dažādi ruļļi valči, zobrati. to atjaunošana.

Automobiļiem tā ir diezgan ķēpīga padarīšana. Vienas vai pāris bukšu dēļ ir jāgatavo jauna forma utt. Bet ja pirmā forma ir tad jau tas viss notiek daudz smukāk. Tapēc Latvijā vairāk no apaļstieņiem bukses vnk izvirpo.
Bet dzinēja spilvenus, atsitiena gumijas utml. tā nekādi neuztaisīs. Bet mēs bez problēmām varam arī sarežģītas un citas formas detaļas.

[ Šo ziņu laboja CaraCal, 01 Feb 2012, 23:04:38 ]

Offline
Dzhanis
01. Feb 2012, 23:07 #80

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

piesakos par brivu e30 tilta bukses notestet. es jums iedodu tiltu, jus man sataisat bukses , tad notesteju un sniedzu visiem atsauksmes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo