Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: E38 automāts + S62 ?

AutorsZiņojums
PG
22. Oct 2009, 18:05 #61

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


22 Oct 2009, 17:03:22 Bute rakstīja:
M bremzes ir saliidzinoshi liels suuds, ja runaajam par E39


visiem m ir salidzinoshi sudiigas...shajaa zinjaa audi ir glavas tiesu paraaks par bmw

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
kars
22. Oct 2009, 18:30 #62

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


22 Oct 2009, 18:05:02 tornis rakstīja:

22 Oct 2009, 17:03:22 Bute rakstīja:
M bremzes ir saliidzinoshi liels suuds, ja runaajam par E39


visiem m ir salidzinoshi sudiigas...shajaa zinjaa audi ir glavas tiesu paraaks par bmw


mhm

un arī jaunajiem ///M ir tā pati problēma

e92m3 bremzes fail pēc 3 apļiem video
Offline
plakanais
22. Oct 2009, 20:59 #63

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Oct 2009, 18:05:02 tornis rakstīja:

22 Oct 2009, 17:03:22 Bute rakstīja:
M bremzes ir saliidzinoshi liels suuds, ja runaajam par E39


visiem m ir salidzinoshi sudiigas...shajaa zinjaa audi ir glavas tiesu paraaks par bmw
visiem nee



Offline
Driver
22. Oct 2009, 22:37 #64

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nekas labs nesanaks tur, tas ka visus dzelzus vares saskruvet kopa vel nav raditajs. m62 un s62 smadzenes atskiras, tur ari saksies problemas, jo s62 nav paredzets darbam kopa ar tomatu un parkodet vinju no mehanikas uz tomatu neizdosies vai ari tas bus loti sarezgiti un var beigties ar neskaitamiem fail, veicot kartejo testa braucienu. Del sita pasa iemesla programmejamais kompis ari neder, jo 7er nav kartings, kur nav neviena cita bloka, kas komunice ar motora vadibu.
Ja man atruma iesavas prata doma ka piespiest tomatu un motoru salagot, lai karba slegtos ka vajag, tad ar asc un dsc nak nakamie sudi, kur bus vel sarezgitak.
VIENIGAIS RISINAJUMS, kas stradas ir s62 motoru ar dzimtajam smadzenem, bet karbu likt parasto hidraulisko ZF4HP22, kurai elektronikas nav. Tikai cik ilgi iztures karba hvz, jo vinju nobeigs tas, ka parslegsanas bridi netiks "nonemta dzineja jauda". Pat e30 325 ar tadu karbu parslezdas ar nelielu sitienu un parslegsanas bridi no 1 uz 2, nokaucas riepas
P.S. nejaukt zf4hp22 ar zf4hp22eh, eh ir ar elektronisko vadibu, bet vel signali starp dme un egs ir analogie un tur jau ir pilnvertiga "ignition retard" funkcija, kur parslegdanas notiek daudz mikstak un nemanamak.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kars
22. Oct 2009, 22:44 #65

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


22 Oct 2009, 20:59:43 Bute rakstīja:

22 Oct 2009, 18:05:02 tornis rakstīja:

22 Oct 2009, 17:03:22 Bute rakstīja:
M bremzes ir saliidzinoshi liels suuds, ja runaajam par E39


visiem m ir salidzinoshi sudiigas...shajaa zinjaa audi ir glavas tiesu paraaks par bmw
visiem nee






94> e34m5/m540/e31 850csi
Offline
plakanais
22. Oct 2009, 22:49 #66

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


22 Oct 2009, 22:44:47 kars rakstīja:

22 Oct 2009, 20:59:43 Bute rakstīja:

22 Oct 2009, 18:05:02 tornis rakstīja:

22 Oct 2009, 17:03:22 Bute rakstīja:
M bremzes ir saliidzinoshi liels suuds, ja runaajam par E39


visiem m ir salidzinoshi sudiigas...shajaa zinjaa audi ir glavas tiesu paraaks par bmw
visiem nee





e34m5/m540/e31 850csi


mhm
Offline
Driver
22. Oct 2009, 22:53 #67

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Oct 2009, 22:40:21 adolfs rakstīja:
sapnis izsapnjots

bet m dzinejs ar automatu + 7er komfortu butu labs auto.
ja uzrastos kads, kas ir gatavs tadam projektam un jau ieprieks zin un rekinas, ka 30% var tapat sanakt fail ar elektroniku un DDM, bet tomer ir ar mieru risket, tad butu interese piedalities tada auto radisana. Bet tas, ka risinajmu neatrastu negribas ticet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Delerium
22. Oct 2009, 22:59 #68

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8303

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


22 Oct 2009, 22:56:51 adolfs rakstīja:
nu Pavisam BMWPower reģistrējušies 16245 lietotāji
no katra pa 1lvl + PAPA ziedo savu e38 = seeklai sanaaktu


aizmirsi par joop un bulldog taatad 16244
Offline
Whazaaa
22. Oct 2009, 23:08 #69

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro



bet vispār šo topiku var savienot ar e34 stealth bomber topiku

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
buncix
22. Oct 2009, 23:22 #70

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


22 Oct 2009, 23:08:48 Whazaaa rakstīja:


bet vispār šo topiku var savienot ar e34 stealth bomber topiku

Topiku kurš ļoti ātri pazuda!
Offline
noisex
22. Oct 2009, 23:33 #71

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

es jau edzulim no pasha sakuma teicu, ka problemas ar vadibu butu..lai ari visus dzelzzus pie motora/karbas saskruvetu ...vot ja liek ar visu kaarbu, tad gan ..bet nu tad kada jeega

p.s protams, nesaku, ka tas nav neiespejami

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Whazaaa
22. Oct 2009, 23:44 #72

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

es tikai nesaprotu, kapēc jums tā attieksme, ka 7er un 6er OBLIGĀTI jābūt automātam, tie ir kautkādi muļķīgi stereotipi automāts ikdienā ir cool, bet nu ja būvē ko tādu, kā tas melnais e38 ar zelta diskiem, starp citu reāli tikai pie mums poverā lielākajai daļai kautkādi bērnu stereotipi un kā viens nokviecas, ka e38 jābūt tikai automātam tā visi fiksi fiski skrien PAKAĻ

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
PowerBMW
22. Oct 2009, 23:52 #73

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5802

Braucu ar:

ka tur bija ar tiem 850 CSI vai kā tur vieniem tiem V12 bija jau 380 kumeļi standartā un ar tomāt kārbu
Offline
ARw
23. Oct 2009, 00:12 #74

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

Alpina B12

BMW tuner Alpina produced a special version of the 8 Series dubbed the B12. Two versions were produced, both taken from the standard production line. The B12 5.0 Coupe was based on the 850i, powered by the 5.0-liter M70 engine producing 350 bhp (260 kW), and available only with a 4-speed automatic gearbox. The larger B12 5.7 Coupe was based on the 850CSi, with the 5.7-liter S70 engine producing 416 bhp (310 kW; 422 PS) with a 6-speed manual gearbox.


-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
Driver
23. Oct 2009, 00:13 #75

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu vispar by default tomats iztur daudz lielaku griezes momentu kaa mehanika un labs tomats sledzas atrak kaa normali sledzoties ar mehaniku.
Vai ar 7er ieliekot s62 brauks kaa sportaa - parsledzoties nenonjemot gaazi, daleji izspiezot sajugu, utt un katra likumaa kramejot ieksha? Bet tapat lai to daritu ir jaatsledz asc/dsc.
Bet doma jau ir uztaisit taa, lai butu iespejams max komforts un stradatu visa elektronika, bet ar atslegtu dsc un tomatu + blokji ar loti labi var pabraukt.

P.S. Interesanti ko tunelis teiktu saja sakaraa? Un es sen esmu par tomatiem, laigan m3 ar tomatu gan negribetu redzet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ARw
23. Oct 2009, 00:19 #76

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

Šim visam ir tikai viena jēga
-Apstāties pie Luksafora blakus kādam e36 2.5 un ismiet viņu taisnē

[ Šo ziņu laboja ARw, 23 Oct 2009, 00:19:32 ]



-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
edzulis
23. Oct 2009, 00:21 #77

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


23 Oct 2009, 00:10:37 riddler rakstīja:

22 Oct 2009, 23:52:42 PowerBMW rakstīja:
ka tur bija ar tiem 850 CSI vai kā tur vieniem tiem V12 bija jau 380 kumeļi standartā un ar tomāt kārbu


nekaadi 380

326 un viss alpiinaam varbuut bija vairaak, bet ne parastajiem 850csi


Ridik, neblamējies. 850csi (M8 ) bija 380zs. Nejauc ar ci. csi nāca tikai manual.



[ Šo ziņu laboja edzulis, 23 Oct 2009, 00:21:49 ]

Offline
Rendir
23. Oct 2009, 00:23 #78

Kopš: 17. Jun 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 1609

Braucu ar:


23 Oct 2009, 00:19:02 ARw rakstīja:
Šim visam ir tikai viena jēga
-Apstāties pie Luksafora blakus kādam e36 2.5 un ismiet viņu taisnē


to var isdarit ar stock 740i
Offline
Whazaaa
23. Oct 2009, 00:24 #79

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

740d vēl jo vairāk

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Puxxx
23. Oct 2009, 00:35 #80

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

da labi - nav jau nemaz taads kosmoss!! paskat!!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo