Online
Pašreiz BMWPower skatās 67 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?
Autors | Ziņojums |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?
| Offline | | |
defekc | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14465
Braucu ar: BMW
| edit tb motors aatrumaa ripinoties* | Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
|
29 Sep 2009, 20:04:47 HeyTolsty rakstīja:
29 Sep 2009, 17:26:18 GR8 rakstīja:
labāk ņem manu:
kaa tu tur esi nobraucis lejaa
pneimopiekare
tika izmantots šitāds:
p.s. zini, kur tas ir? | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5413
Braucu ar: BMW
|
29 Sep 2009, 20:06:06 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?
Jau atbildeeju savaa ieprieksheejaa postaa, ka spechuki saka, ka ripinoties neitraalajaa, ir 2. efektiivaakais veids, bet ripot aatrumaa ir 5. efektiivaakais veids, kaa ieekonomeet degvielu... [ Šo ziņu laboja DOPING, 29 Sep 2009, 20:14:33 ]
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
29 Sep 2009, 20:15:03 rezone rakstīja:
Tiko pieregistrets ieksh LV ar svaigu TA.
E39 530d 2002g beigas.
Servotronic
Originala pilna M-pakete.
Originalas nobraukums 172. 000km.
Komplektacija:
M-pakete.
M-piekare.
Melnie griesti.
Shadow Line.
16:9
TV.
Navigacija ( ar Latvijas karti).
Priekshejie un Pakalejie parking sensori.
Alcantara Recaro Salons.
Xenon.
Lietus sensors.
Tiko veikta pilna apkope ieksh "BM Auto"
Var uztaisit pilno diagnostiku jebkuraa jusu izveletaja vietaa.
Detalas stav tiaki originalas, un komplektacija ir tada no rupnicas.
Ir servisa gramata no Vacijas, un informacija par iepriekshejiem saimniekiem.
Iespejama mainja.
Sikak pa telefonu.
9850e.
Kaa shis ieklaujas teemaa
[ Šo ziņu laboja 100, 29 Sep 2009, 20:17:56 ]
----------------- 100. | Offline | | |
R_BERGS | | Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16517
Braucu ar:
|
29 Sep 2009, 20:13:16 GR8 rakstīja:
29 Sep 2009, 20:04:47 HeyTolsty rakstīja:
29 Sep 2009, 17:26:18 GR8 rakstīja:
labāk ņem manu:
kaa tu tur esi nobraucis lejaa
pneimopiekare
tika izmantots šitāds:
p.s. zini, kur tas ir?
zem Dienvidnieka
bet shitiem pipukiem gan nestaastiisim kaa tur tik tur ir baigi kljova peec restoraana apmekleejuma klusumaa mieriigi paseedeet un apeest savu burgeru
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| jā, tur forši var rozītes paošņāt, tikai diezgan daudz tur vazājas ar suņiem un tā | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
29 Sep 2009, 20:13:36 DOPING rakstīja:
29 Sep 2009, 20:06:06 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?
Jau atbildeeju savaa ieprieksheejaa postaa, ka spechuki saka, ka ripinoties neitraalajaa, ir 2. efektiivaakais veids, bet ripot aatrumaa ir 5. efektiivaakais veids, kaa ieekonomeet degvielu...
mani interesēja tīri tehniski kāpēc tā...
| Offline | | |
|
shvillis | | Kopš: 02. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3293
Braucu ar: smaidu...
|
29 Sep 2009, 20:13:36 DOPING rakstīja:
29 Sep 2009, 20:06:06 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?
Jau atbildeeju savaa ieprieksheejaa postaa, ka spechuki saka, ka ripinoties neitraalajaa, ir 2. efektiivaakais veids, bet ripot aatrumaa ir 5. efektiivaakais veids, kaa ieekonomeet degvielu...
Kaads ir 1. efektiivaakais veids | Offline | | |
schillers | | Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
|
29 Sep 2009, 20:23:17 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 20:13:36 DOPING rakstīja:
29 Sep 2009, 20:06:06 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?
Jau atbildeeju savaa ieprieksheejaa postaa, ka spechuki saka, ka ripinoties neitraalajaa, ir 2. efektiivaakais veids, bet ripot aatrumaa ir 5. efektiivaakais veids, kaa ieekonomeet degvielu...
mani interesēja tīri tehniski kāpēc tā...
Atlaižot gāzi aizver droseli, pie aizvērtas droseles motoram netiek padota degviela. | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5413
Braucu ar: BMW
|
29 Sep 2009, 20:25:10 shvillis rakstīja:
Kaads ir 1. efektiivaakais veids
29 Sep 2009, 19:55:45 DOPING rakstīja:
Skatiities 44 bausli
Riposhana neitraalajaa 1
Riposhana aatrumaa 0
1. efektiivaikais veids ir ripot neitraalajaa un izsleegt motoru... [ Šo ziņu laboja DOPING, 29 Sep 2009, 20:49:51 ]
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Sep 2009, 19:39:15 Taspac rakstīja:
Nu skaidrs ekonometram ir citāds aprēķins par fišķu tā kā shvillis aprakstija.
Bet kā tas ir iespējams ka motors need degvielu, ja ir ielitks robā un tiek bremzēts ar ātrumiem, tācu motoram apgriezieni ir vairāk
Ta ari ir! varat uzgriezt robaa kaut 6000rpm un pilnigi atlaist gazi, degvielas padeve tiek momentali partraukta un atjaunojas sasniedzot tikai 1400rpm. Un ta tas notiek pilnigivisiem bmw sakot ar 82 gadu un iesprici
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
29 Sep 2009, 20:51:48 Driver rakstīja:
29 Sep 2009, 19:39:15 Taspac rakstīja:
Nu skaidrs ekonometram ir citāds aprēķins par fišķu tā kā shvillis aprakstija.
Bet kā tas ir iespējams ka motors need degvielu, ja ir ielitks robā un tiek bremzēts ar ātrumiem, tācu motoram apgriezieni ir vairāk
Ta ari ir! varat uzgriezt robaa kaut 6000rpm un pilnigi atlaist gazi, degvielas padeve tiek momentali partraukta un atjaunojas sasniedzot tikai 1400rpm. Un ta tas notiek pilnigivisiem bmw sakot ar 82 gadu un iesprici
Skaidrs. Šo es nezināju. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Galvenais nosacijums ir pilnigi atlaista gaze un noteikti rpm, kas konkretiem motoriem var mainities, bet vienmer bus robezas no 1100-1600rpm.
Un zinot to esmu iemcijies pa pilsetu ar tomatu braukt "s" rezima ekonomiskak ka normalaja, laigan apgriezieni ir lielaki un karba aledzas velak.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Zajibis tad jau. Ar S režīmu braukt ir patīkamāk.
Drusku netēma:
Es nezinu kā ir steptronikam (gan jau ka gudrāk) bet ar 5 robu iepriekšējo kārbu parastajā režīmā braukt ir ne visai. Kretinē kad izlien uz šosejas uzspied gāzi, bet nav tas robs kuru tu vēlies. Ar S režīmu jau ir labāk.
kaut gan ja kādu brīdi arī parastajā režīmā pabrauc tad pēc paris spiedieniem tā kārba saprot ka ir jāpārslēdzās aukstākā apgriezienā pie noteiktiem apgriezieniem iepriekš.
Bet tad ir jāčakarē tas pedālis, ja nemauc vislaik atkal
[ Šo ziņu laboja Taspac, 29 Sep 2009, 21:35:51 ] | Offline | | |
grimS | | Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
29 Sep 2009, 21:17:26 Driver rakstīja:
Galvenais nosacijums ir pilnigi atlaista gaze un noteikti rpm, kas konkretiem motoriem var mainities, bet vienmer bus robezas no 1100-1600rpm.
Un zinot to esmu iemcijies pa pilsetu ar tomatu braukt "s" rezima ekonomiskak ka normalaja, laigan apgriezieni ir lielaki un karba aledzas velak.
Arī šo fišku izmantoju braucot Kaut kad drošas braukšanas skolā saklausijos un kopš tā pielipa tāds ieradums | Offline | | |
|
Epidemic | | Kopš: 29. Sep 2009
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| 318is sedans ir kruta? Vaitad kupeja nav foršāka? | Offline | | |
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
|
29 Sep 2009, 22:39:16 Epidemic rakstīja:
318is sedans ir kruta? Vaitad kupeja nav foršāka?
kompakts ir kruta | Offline | | |
rucha | | Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
|
29 Sep 2009, 22:40:47 harits rakstīja:
29 Sep 2009, 22:39:16 Epidemic rakstīja:
318is sedans ir kruta? Vaitad kupeja nav foršāka?
kompakts ir kruta
kompakts un kupeja ir kruta,meičas kas aizmugurē sēž nevar aizmukt! | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
29 Sep 2009, 12:24:54 Epidemic rakstīja:
Visiem sveiki!
Krīze dara sava un esmu nolēmis iegādāties kautkādu e36
Būs kā ikdienas auto, vidējam benzīna patēriņam jābūt zem 10 litriem (arī pa korķiem).
Sākuma budžets 1000 ls, vēlāk pamazām varēšu likt iekšā naudu, t.i. labot/tūnēt utml.
Interesē drifts, labprāt pamēģinātu, tātad vajag lai vismaz nedaudz iet..
Un tā:
318is? 323i? 328i?
sedanu vai kupeju?
PS atvainojos par 2003 postu par šo tēmu.
PPS davaj tikai nenodiršam, a runājam pa tēmu.
Tu kautko tik šķidri iedirs un saki, lai Tevi nenodirš
Topik gavno, avtor mudak!
Varbūt speciāli tiek cepti šāda tipa topiki no moderu puses, lai iekustinātu forumu, jo kuram patīk lasīt 2 gadi vecas tēmas [ Šo ziņu laboja 7788, 29 Sep 2009, 22:47:06 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|