Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 525tds E39 pārkarsēts

AutorsZiņojums
e34
05. Jan 2009, 20:29 #61

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4027

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


05 Jan 2009, 20:17:35 shiirs4 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?


tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.


atkal vecais laucinieks elementā
Online
martink
05. Jan 2009, 21:07 #62

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


05 Jan 2009, 20:17:35 shiirs4 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?


tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.

sorre. biju domājis lāpstiņas. kaut kur tepat nesen bija runa par to, ka tās lāpstiņas labi uzvāroties motoram arī aiziet pa pieskari.

pie tam tu smagi maldies par dzesēšanas sistēmas spiedienu, bet tā kā tu vienīgais esi pārliecināts, ka virs 1 atmosfēras viss uzpūšas kā resnas sardeles, tad nav nemaz vērts stāstīt, kā ir pareizi ar tiem spiedieniem un trubu izturību.

p.s. atver medicīnas enciklopēdiju un paskaties, kā izskatās ar Dauna slimību slims cilvēks un nākošreiz labi padomā, pirms kādu par tādu nosauc.. arī paša karma uzlabosies
Offline
shiirs4
05. Jan 2009, 21:20 #63

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


05 Jan 2009, 21:07:38 martink rakstīja:

05 Jan 2009, 20:17:35 shiirs4 rakstīja:

05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?


tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.

sorre. biju domājis lāpstiņas. kaut kur tepat nesen bija runa par to, ka tās lāpstiņas labi uzvāroties motoram arī aiziet pa pieskari.

pie tam tu smagi maldies par dzesēšanas sistēmas spiedienu, bet tā kā tu vienīgais esi pārliecināts, ka virs 1 atmosfēras viss uzpūšas kā resnas sardeles, tad nav nemaz vērts stāstīt, kā ir pareizi ar tiem spiedieniem un trubu izturību.

p.s. atver medicīnas enciklopēdiju un paskaties, kā izskatās ar Dauna slimību slims cilvēks un nākošreiz labi padomā, pirms kādu par tādu nosauc.. arī paša karma uzlabosies

par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?
Offline
kruuziic
05. Jan 2009, 21:23 #64

Kopš: 27. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e46

mazliet par citu teemu, negribeeju jaunu topiku cept..

kas ir ja pa izpuuteeju naak konkreeti zilgani duumi tukshgaitaa un tukshgaitaa pechka puush aukstu gaisu. paturot apgriezienus uz 2k un vairaak viss ok, pechka puush siltu un no izpuuteeja nekaadi duumi nenaak... zuud tosols. temperatuura ok, iet auto ok. eljlja liimenii, bez piejaukumiem.

auto tas pats nelaimiigais e39 2.5 tds
Offline
martink
05. Jan 2009, 21:39 #65

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


05 Jan 2009, 21:20:46 shiirs4 rakstīja:
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?

tu taču zini, ka es no galvas neatceros lietas, kuras var pierakstīt. pie kam es ļoti šaubos, vai tas ir konstants lielums, ja nemaldos, to aprēķina pēc formulas.

faktoloģiskās zināšanas nenozīmē, ka tev ir izpratne par fiziku.
Offline
Laurens
05. Jan 2009, 21:48 #66

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


05 Jan 2009, 21:23:47 kruuziic rakstīja:
mazliet par citu teemu, negribeeju jaunu topiku cept..

kas ir ja pa izpuuteeju naak konkreeti zilgani duumi tukshgaitaa un tukshgaitaa pechka puush aukstu gaisu. paturot apgriezienus uz 2k un vairaak viss ok, pechka puush siltu un no izpuuteeja nekaadi duumi nenaak... zuud tosols. temperatuura ok, iet auto ok. eljlja liimenii, bez piejaukumiem.

auto tas pats nelaimiigais e39 2.5 tds

kapi..
Offline
shiirs4
05. Jan 2009, 21:49 #67

Kopš: 26. Nov 2008

Ziņojumi: 1887

Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)


05 Jan 2009, 21:39:30 martink rakstīja:

05 Jan 2009, 21:20:46 shiirs4 rakstīja:
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?

tu taču zini, ka es no galvas neatceros lietas, kuras var pierakstīt. pie kam es ļoti šaubos, vai tas ir konstants lielums, ja nemaldos, to aprēķina pēc formulas.

faktoloģiskās zināšanas nenozīmē, ka tev ir izpratne par fiziku.


ja un man liekas ka tev nav izpratnes par to kas tur dzivo un ko tas eed. tev vienkarshi patiik parunaat. Aiwa!
Offline
kruuziic
05. Jan 2009, 21:58 #68

Kopš: 27. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e46


05 Jan 2009, 21:48:29 Laurens rakstīja:

05 Jan 2009, 21:23:47 kruuziic rakstīja:
mazliet par citu teemu, negribeeju jaunu topiku cept..

kas ir ja pa izpuuteeju naak konkreeti zilgani duumi tukshgaitaa un tukshgaitaa pechka puush aukstu gaisu. paturot apgriezienus uz 2k un vairaak viss ok, pechka puush siltu un no izpuuteeja nekaadi duumi nenaak... zuud tosols. temperatuura ok, iet auto ok. eljlja liimenii, bez piejaukumiem.

auto tas pats nelaimiigais e39 2.5 tds

kapi..


siikaak nevareetu?
Offline
Ivo__
05. Jan 2009, 21:59 #69

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

blīvei/galvai kapi
Offline
bmwaddict
05. Jan 2009, 22:02 #70

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


05 Jan 2009, 20:14:51 shiirs4 rakstīja:

05 Jan 2009, 17:22:51 bmwaddict rakstīja:
Nu nee tak, vaariishanaas temperatuura ir atkariiga no spiediena, tamdeelj dzeseeshanas sisteemaa ir nepiecieshams spiediens..
Uudens vaariishanaas temperatuura ir 100 deg C pie normaala atmosfeeras spiedienaa.

tur nav nekada spiediena, tur viss jau varas gandriz praktiski pie atmosferas spiediena. preteja gadijuma trubas uzpushas ka parvaritas sardeles, panjem tam pasham audi aizshtope parpludes bachoka korkja vaarstinjus un paskaties kas notiks

shiirs aizej uz pamatskolu paklausies fizikas kursu, veelreiz atkaartoju iipashi stuurgalviigajiem - spiediens dzeses sisteemaa ir nepiecieshams, lai paaugstinaatu dzeseeshanas shkjidruma/uudens vaariishanaas temperatuuru. un parasti radiatora vaacinjam ir vaarsts ar atsperi, kas nodroshina nepiecieshamo minimaalo spiedienu un arii to, lai neveidojas paarspiediens.
Offline
kruuziic
05. Jan 2009, 22:03 #71

Kopš: 27. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e46


05 Jan 2009, 21:59:17 Ivo__ rakstīja:
blīvei/galvai kapi


Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?

Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?
Offline
josi
05. Jan 2009, 22:04 #72

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3114

Braucu ar: Puf-puf


05 Jan 2009, 21:20:46 shiirs4 rakstīja:
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?

Vispār jau tā ir logaritmiska funkcija, nevis lineāra, bet, piemēram, pie 2 atmosfērām ūdens vārīšanās temperatūra ir ap 120C, pie 3 - ap 134C.

Un, runājot par tēmu, tam pašam E39 tds pārspiediena vārsts korķī atveras pie 1.4 atmosfērām, tas nozīmē ka sistēma mierīgi var līdz 109C uzkarst.

[ Šo ziņu laboja josi, 05 Jan 2009, 22:19:26 ]

Offline
bum_bumz
05. Jan 2009, 22:22 #73

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6810

Braucu ar: E34


05 Jan 2009, 22:03:31 kruuziic rakstīja:

05 Jan 2009, 21:59:17 Ivo__ rakstīja:
blīvei/galvai kapi


Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?

Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?


Zili dūmi - eļļa sadeg, pārbagāts degmaisījums,; balti - tvaiks, ūdens, melni - dīzels.

Pūš aukstu tāpēc ka nav līmenis, palielinot apgriezienus, sūknis ar lielāku spēku dzen.

Nez, nu ir tā ka jajūt, ka kautkasnav kārtībā.
Man E30 noklājās blīve. Nomainīju un pie reiizes arī termostatu. Pats pēc tam mēģināju pārbaudīt veco termostatu, itkā viss slēdzās bet nu
Offline
Laurens
05. Jan 2009, 22:33 #74

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


05 Jan 2009, 22:03:31 kruuziic rakstīja:
Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?
Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?

To nekad nevar zinaat.
Mana pieredze - M51, kam beikts bija viss - izdraazta klokjene, sajuuga komplektam peedeejais sotaks, mirusi turbiina, sapista galva, liiki vaarsti, daljeeji izpuusta bliive, plaisaajushi virzulji, liidz bezsamanjai izstieptas kjeedes, vairaakas reizes uzvaariits. Bet ruuceeja un kusteejaas, bija arii duumi starteejot, kuri peec tam pazuda. Domaaju, ka vairaak vai mazaak visiem bmw diizeljiem tas staasts ir uz to pusi. Jo vecaaki, jo vairaak. Tavs apraksts ir paaraak vispaariigs, lai konkreeti atbildeetu. Padoms: paardod pa leeto (un veel leetaak), sanaaks aatraak un izdeviigaak

A maneejais tagad ir konfekte - ieliku motoraa kaadus 3 E34 Seksigi, you know. Pat gribeetos automaatu taggad.
Offline
bornbad
05. Jan 2009, 22:43 #75

Kopš: 06. Apr 2008

Ziņojumi: 172

Braucu ar: 528i

Nu var jau notikt ari sliktak!
Offline
kruuziic
05. Jan 2009, 22:50 #76

Kopš: 27. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e46


05 Jan 2009, 22:33:45 Laurens rakstīja:

05 Jan 2009, 22:03:31 kruuziic rakstīja:
Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?
Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?

To nekad nevar zinaat.
Mana pieredze - M51, kam beikts bija viss - izdraazta klokjene, sajuuga komplektam peedeejais sotaks, mirusi turbiina, sapista galva, liiki vaarsti, daljeeji izpuusta bliive, plaisaajushi virzulji, liidz bezsamanjai izstieptas kjeedes, vairaakas reizes uzvaariits. Bet ruuceeja un kusteejaas, bija arii duumi starteejot, kuri peec tam pazuda. Domaaju, ka vairaak vai mazaak visiem bmw diizeljiem tas staasts ir uz to pusi. Jo vecaaki, jo vairaak. Tavs apraksts ir paaraak vispaariigs, lai konkreeti atbildeetu. Padoms: paardod pa leeto (un veel leetaak), sanaaks aatraak un izdeviigaak

A maneejais tagad ir konfekte - ieliku motoraa kaadus 3 E34 Seksigi, you know. Pat gribeetos automaatu taggad.


Taa jau laikam ir ar tiem vecajiem diizeljiem. Man jau ir doma taisiit to auto. Tagad vienkaarshi intereses peec ievaacu info. Janvaara beigaas buus jaasaak kaut ko dariit. Braukshu tagad kameer nenobeigies pavisam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo