Online
Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 525tds E39 pārkarsēts
Autors | Ziņojums |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4027
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
05 Jan 2009, 20:17:35 shiirs4 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?
tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.
atkal vecais laucinieks elementā | Online | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
05 Jan 2009, 20:17:35 shiirs4 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?
tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.
sorre. biju domājis lāpstiņas. kaut kur tepat nesen bija runa par to, ka tās lāpstiņas labi uzvāroties motoram arī aiziet pa pieskari.
pie tam tu smagi maldies par dzesēšanas sistēmas spiedienu, bet tā kā tu vienīgais esi pārliecināts, ka virs 1 atmosfēras viss uzpūšas kā resnas sardeles, tad nav nemaz vērts stāstīt, kā ir pareizi ar tiem spiedieniem un trubu izturību.
p.s. atver medicīnas enciklopēdiju un paskaties, kā izskatās ar Dauna slimību slims cilvēks un nākošreiz labi padomā, pirms kādu par tādu nosauc.. arī paša karma uzlabosies | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
05 Jan 2009, 21:07:38 martink rakstīja:
05 Jan 2009, 20:17:35 shiirs4 rakstīja:
05 Jan 2009, 18:42:20 martink rakstīja:
a kāpēc zobratiņi bija aprauti?
tur nav nekadu zobratinju dauni. un nepiesienies manam atbildem, ja nerubi pat elementaras lietas.
sorre. biju domājis lāpstiņas. kaut kur tepat nesen bija runa par to, ka tās lāpstiņas labi uzvāroties motoram arī aiziet pa pieskari.
pie tam tu smagi maldies par dzesēšanas sistēmas spiedienu, bet tā kā tu vienīgais esi pārliecināts, ka virs 1 atmosfēras viss uzpūšas kā resnas sardeles, tad nav nemaz vērts stāstīt, kā ir pareizi ar tiem spiedieniem un trubu izturību.
p.s. atver medicīnas enciklopēdiju un paskaties, kā izskatās ar Dauna slimību slims cilvēks un nākošreiz labi padomā, pirms kādu par tādu nosauc.. arī paša karma uzlabosies
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru? | Offline | | |
kruuziic | | Kopš: 27. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: e46
| mazliet par citu teemu, negribeeju jaunu topiku cept..
kas ir ja pa izpuuteeju naak konkreeti zilgani duumi tukshgaitaa un tukshgaitaa pechka puush aukstu gaisu. paturot apgriezienus uz 2k un vairaak viss ok, pechka puush siltu un no izpuuteeja nekaadi duumi nenaak... zuud tosols. temperatuura ok, iet auto ok. eljlja liimenii, bez piejaukumiem.
auto tas pats nelaimiigais e39 2.5 tds | Offline | | |
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
05 Jan 2009, 21:20:46 shiirs4 rakstīja:
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?
tu taču zini, ka es no galvas neatceros lietas, kuras var pierakstīt. pie kam es ļoti šaubos, vai tas ir konstants lielums, ja nemaldos, to aprēķina pēc formulas.
faktoloģiskās zināšanas nenozīmē, ka tev ir izpratne par fiziku. | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
05 Jan 2009, 21:23:47 kruuziic rakstīja:
mazliet par citu teemu, negribeeju jaunu topiku cept..
kas ir ja pa izpuuteeju naak konkreeti zilgani duumi tukshgaitaa un tukshgaitaa pechka puush aukstu gaisu. paturot apgriezienus uz 2k un vairaak viss ok, pechka puush siltu un no izpuuteeja nekaadi duumi nenaak... zuud tosols. temperatuura ok, iet auto ok. eljlja liimenii, bez piejaukumiem.
auto tas pats nelaimiigais e39 2.5 tds
kapi.. | Offline | | |
shiirs4 | | Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
|
05 Jan 2009, 21:39:30 martink rakstīja:
05 Jan 2009, 21:20:46 shiirs4 rakstīja:
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?
tu taču zini, ka es no galvas neatceros lietas, kuras var pierakstīt. pie kam es ļoti šaubos, vai tas ir konstants lielums, ja nemaldos, to aprēķina pēc formulas.
faktoloģiskās zināšanas nenozīmē, ka tev ir izpratne par fiziku.
ja un man liekas ka tev nav izpratnes par to kas tur dzivo un ko tas eed. tev vienkarshi patiik parunaat. Aiwa! | Offline | | |
kruuziic | | Kopš: 27. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: e46
|
05 Jan 2009, 21:48:29 Laurens rakstīja:
05 Jan 2009, 21:23:47 kruuziic rakstīja:
mazliet par citu teemu, negribeeju jaunu topiku cept..
kas ir ja pa izpuuteeju naak konkreeti zilgani duumi tukshgaitaa un tukshgaitaa pechka puush aukstu gaisu. paturot apgriezienus uz 2k un vairaak viss ok, pechka puush siltu un no izpuuteeja nekaadi duumi nenaak... zuud tosols. temperatuura ok, iet auto ok. eljlja liimenii, bez piejaukumiem.
auto tas pats nelaimiigais e39 2.5 tds
kapi..
siikaak nevareetu? | Offline | | |
|
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| blīvei/galvai kapi | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
05 Jan 2009, 20:14:51 shiirs4 rakstīja:
05 Jan 2009, 17:22:51 bmwaddict rakstīja:
Nu nee tak, vaariishanaas temperatuura ir atkariiga no spiediena, tamdeelj dzeseeshanas sisteemaa ir nepiecieshams spiediens..
Uudens vaariishanaas temperatuura ir 100 deg C pie normaala atmosfeeras spiedienaa.
tur nav nekada spiediena, tur viss jau varas gandriz praktiski pie atmosferas spiediena. preteja gadijuma trubas uzpushas ka parvaritas sardeles, panjem tam pasham audi aizshtope parpludes bachoka korkja vaarstinjus un paskaties kas notiks
shiirs aizej uz pamatskolu paklausies fizikas kursu, veelreiz atkaartoju iipashi stuurgalviigajiem - spiediens dzeses sisteemaa ir nepiecieshams, lai paaugstinaatu dzeseeshanas shkjidruma/uudens vaariishanaas temperatuuru. un parasti radiatora vaacinjam ir vaarsts ar atsperi, kas nodroshina nepiecieshamo minimaalo spiedienu un arii to, lai neveidojas paarspiediens. | Offline | | |
kruuziic | | Kopš: 27. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: e46
|
05 Jan 2009, 21:59:17 Ivo__ rakstīja:
blīvei/galvai kapi
Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?
Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors? | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
|
05 Jan 2009, 21:20:46 shiirs4 rakstīja:
par cik gradiem mainas varishanas temperatura spiedienam mainoties par 1 atmosfeeru?
Vispār jau tā ir logaritmiska funkcija, nevis lineāra, bet, piemēram, pie 2 atmosfērām ūdens vārīšanās temperatūra ir ap 120C, pie 3 - ap 134C.
Un, runājot par tēmu, tam pašam E39 tds pārspiediena vārsts korķī atveras pie 1.4 atmosfērām, tas nozīmē ka sistēma mierīgi var līdz 109C uzkarst.
[ Šo ziņu laboja josi, 05 Jan 2009, 22:19:26 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6810
Braucu ar: E34
|
05 Jan 2009, 22:03:31 kruuziic rakstīja:
05 Jan 2009, 21:59:17 Ivo__ rakstīja:
blīvei/galvai kapi
Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?
Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?
Zili dūmi - eļļa sadeg, pārbagāts degmaisījums,; balti - tvaiks, ūdens, melni - dīzels.
Pūš aukstu tāpēc ka nav līmenis, palielinot apgriezienus, sūknis ar lielāku spēku dzen.
Nez, nu ir tā ka jajūt, ka kautkasnav kārtībā.
Man E30 noklājās blīve. Nomainīju un pie reiizes arī termostatu. Pats pēc tam mēģināju pārbaudīt veco termostatu, itkā viss slēdzās bet nu | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
05 Jan 2009, 22:03:31 kruuziic rakstīja:
Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?
Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?
To nekad nevar zinaat.
Mana pieredze - M51, kam beikts bija viss - izdraazta klokjene, sajuuga komplektam peedeejais sotaks, mirusi turbiina, sapista galva, liiki vaarsti, daljeeji izpuusta bliive, plaisaajushi virzulji, liidz bezsamanjai izstieptas kjeedes, vairaakas reizes uzvaariits. Bet ruuceeja un kusteejaas, bija arii duumi starteejot, kuri peec tam pazuda. Domaaju, ka vairaak vai mazaak visiem bmw diizeljiem tas staasts ir uz to pusi. Jo vecaaki, jo vairaak. Tavs apraksts ir paaraak vispaariigs, lai konkreeti atbildeetu. Padoms: paardod pa leeto (un veel leetaak), sanaaks aatraak un izdeviigaak
A maneejais tagad ir konfekte - ieliku motoraa kaadus 3 E34 Seksigi, you know. Pat gribeetos automaatu taggad. | Offline | | |
bornbad | | Kopš: 06. Apr 2008
Ziņojumi: 172
Braucu ar: 528i
| Nu var jau notikt ari sliktak! | Offline | | |
kruuziic | | Kopš: 27. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: e46
|
05 Jan 2009, 22:33:45 Laurens rakstīja:
05 Jan 2009, 22:03:31 kruuziic rakstīja:
Ja bliivei, galvai kapi, nevajadzeetu buut veel lielaakaam probleemaam? taa ka auto vispaar normaali neiet?
Varbuut stulbs jautaajums, bet no kaa vispaar var duumot motors?
To nekad nevar zinaat.
Mana pieredze - M51, kam beikts bija viss - izdraazta klokjene, sajuuga komplektam peedeejais sotaks, mirusi turbiina, sapista galva, liiki vaarsti, daljeeji izpuusta bliive, plaisaajushi virzulji, liidz bezsamanjai izstieptas kjeedes, vairaakas reizes uzvaariits. Bet ruuceeja un kusteejaas, bija arii duumi starteejot, kuri peec tam pazuda. Domaaju, ka vairaak vai mazaak visiem bmw diizeljiem tas staasts ir uz to pusi. Jo vecaaki, jo vairaak. Tavs apraksts ir paaraak vispaariigs, lai konkreeti atbildeetu. Padoms: paardod pa leeto (un veel leetaak), sanaaks aatraak un izdeviigaak
A maneejais tagad ir konfekte - ieliku motoraa kaadus 3 E34 Seksigi, you know. Pat gribeetos automaatu taggad.
Taa jau laikam ir ar tiem vecajiem diizeljiem. Man jau ir doma taisiit to auto. Tagad vienkaarshi intereses peec ievaacu info. Janvaara beigaas buus jaasaak kaut ko dariit. Braukshu tagad kameer nenobeigies pavisam | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|