Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 36 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Pirmais BMW 325i e36

AutorsZiņojums
Archuks
01. Jan 2009, 18:42 #61

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


31 Dec 2008, 22:29:21 GirtzB rakstīja:
īsumā:
1. neVanos motoram problēmu nav, ir viena slitka vieta - ūdenssūksnis ar plastmasas lāpstiņām, ja to nomaina uz vēlāku variantu ar metāla lāpstiņām, tad pie normālas ekspluatācijas motors bezproblēmu. Problēmas ir ar getrag kārbām(ieteicams pāriet uz ZF kasti, pie reizes uz M20 motora sajūga un spararata komplektu un zf kastes kardānu), pie aktīvas braukšanas netur slodzi, pakaļtilts lūzt no stiprinājumiem virsbūvē, priekšējās un aizmugurējās glāzes plaisā amortizatoru atbalstu stiprinājuma vietās. Ja uzliek atsaites un aizmugurē e46 m3 vai Z3 atblastus viss ok.
2. pilsēta 12 - 15, šoseja mierīgi 8 - 10, ja sāk atvilkt tad 13+
3. degviela+octa + vidēji varētu savāk ~20ls remontiem.(200 - 250ls ritošajā braucot ar R17)
4. lamda ~40 - 50ls, kluči ~25ls uz tiltu bremžu diski ~25ls gab.
5. par kārbu un ūdenssūkni jau rakstīju, papildu jāpastiprina pakaļtilta stiprinājumi pie virsbūves(ir pat oem 4-plātnīšu komplekts)+ R17 oem diski vasarai ar 225/45 riepu, ///M packet, blatie pagriezieni priekšā, aizmugurē, 5w50 eļļa, čips motorā, bloķis, duralumīnija panna karterim, kaut kādas H&R 40/20 atsperes bilstein B6 amortizatori, ///M bukses priekšplauktiem, cietie e30 tipa lodbalsti. var kādas 330 e46 bremzītes uzlikt ja gribās.
par pārējo lieto meklētāju. viss izrunāts krustu šķesu.

Vēl aizvien nožēloju, ka nepaņēmu tavu ex no shofr'a Viss šitais saraksts būs savejam jāizveic
Offline
GirtzB
01. Jan 2009, 18:43 #62

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22137

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

pats vainīgis(tm)
tas bija viens makten labs auto, tikai visiem šķita pa vecu lai maksātu tādu ciparu ...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 01 Jan 2009, 18:44:34 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Archuks
01. Jan 2009, 18:46 #63

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


01 Jan 2009, 18:43:57 GirtzB rakstīja:
pats vainīgis(tm)
tas bija viens makten labs auto, tikai visiem šķita pa vecu lai maksātu tādu ciparu ...

Neko nesapratu tobrīd + tika uzšķilts un tādu ņemt neatbalstīja augstāki spēki

Offline
Ekimons
01. Jan 2009, 18:47 #64

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


01 Jan 2009, 18:43:57 GirtzB rakstīja:
pats vainīgis(tm)
tas bija viens makten labs auto, tikai visiem šķita pa vecu lai maksātu tādu ciparu ...


mani gads nebakstija, bet gan kondīcija
Offline
plakanais
01. Jan 2009, 18:47 #65

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


01 Jan 2009, 18:43:57 GirtzB rakstīja:
pats vainīgis(tm)
tas bija viens makten labs auto, tikai visiem šķita pa vecu lai maksātu tādu ciparu ...


viens makten pieredzeejis auto

Offline
plakanais
01. Jan 2009, 18:50 #66

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Runaajot par e36 - normaals studentu auto, tachu es izvairiitos pirkt 325, ja grib seshpodnieku, labaak pamekleet svaigaaku 323 vai 328, pirmkaart jau mazaaka apetiite, svaigaaks staavoklis un peec 96. g jau pastiprinaats pakaljeejais tilts, lai neluuzt aaraa
Offline
kars
01. Jan 2009, 18:51 #67

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


01 Jan 2009, 18:47:15 ShofR rakstīja:

01 Jan 2009, 18:43:57 GirtzB rakstīja:
pats vainīgis(tm)
tas bija viens makten labs auto, tikai visiem šķita pa vecu lai maksātu tādu ciparu ...


mani gads nebakstija, bet gan kondīcija


imho bija tehniski labākais e36 325 in LV, bet smukākais
Offline
Ekimons
01. Jan 2009, 18:51 #68

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

khm
Offline
GR8
01. Jan 2009, 19:17 #69

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


01 Jan 2009, 15:44:13 GirtzB rakstīja:

01 Jan 2009, 14:02:20 6500 rakstīja:

01 Jan 2009, 13:43:08 zuums rakstīja:

31 Dec 2008, 22:16:27 Staris rakstīja:

31 Dec 2008, 22:15:37 Bicis rakstīja:
Vēl viens jautājums - cik izmaksātu bloķis?

Par bloķiem zinu vispārīgā līmenī, bet neko sikāk ko un kā nesaprotu. Varbūt kāds varētu iemest info par tām attiecībām un visu pārējo?

150-180ls lietots



E36 2.5 reduktora attiecība standartā nāca 3.15
Ja gribi lai auto ir ašāks-tad liec reduktoru ar lielāku attiecību,piem. 3.45 3.64 3.91


3.45 max ko iesaku isako...3.91 esi sveicinats ar 4000apgriezieniem uz 100km/h

+1 pie tam sākumā uzliec ZF kārbu, kas īsāka un tad ja nepietiek īsini arī reduktoru.


kā dabūt zināmu vai stāv virsū getrag vai zf kārba? tagad 2.8 ir 2.93 bloķa attiecība, bet tā kā par garu, trasei toč...
Offline
plakanais
01. Jan 2009, 19:17 #70

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


01 Jan 2009, 19:17:04 GR8 rakstīja:

01 Jan 2009, 15:44:13 GirtzB rakstīja:

01 Jan 2009, 14:02:20 6500 rakstīja:

01 Jan 2009, 13:43:08 zuums rakstīja:

31 Dec 2008, 22:16:27 Staris rakstīja:

31 Dec 2008, 22:15:37 Bicis rakstīja:
Vēl viens jautājums - cik izmaksātu bloķis?

Par bloķiem zinu vispārīgā līmenī, bet neko sikāk ko un kā nesaprotu. Varbūt kāds varētu iemest info par tām attiecībām un visu pārējo?

150-180ls lietots



E36 2.5 reduktora attiecība standartā nāca 3.15
Ja gribi lai auto ir ašāks-tad liec reduktoru ar lielāku attiecību,piem. 3.45 3.64 3.91


3.45 max ko iesaku isako...3.91 esi sveicinats ar 4000apgriezieniem uz 100km/h

+1 pie tam sākumā uzliec ZF kārbu, kas īsāka un tad ja nepietiek īsini arī reduktoru.


kā dabūt zināmu vai stāv virsū getrag vai zf kārba? tagad 2.8 ir 2.93 bloķa attiecība, bet tā kā par garu, trasei toč...


ZF
Offline
GR8
01. Jan 2009, 19:22 #71

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

kā Tu zini?
Offline
plakanais
01. Jan 2009, 19:25 #72

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


01 Jan 2009, 19:22:23 GR8 rakstīja:
kā Tu zini?


firmas nosleepums, netici, vari kaapt bedree apakshaa un mekleet ZF birku uz kaarbas zvana, labajaa pusee
Offline
GR8
01. Jan 2009, 19:28 #73

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


01 Jan 2009, 19:25:15 Bute rakstīja:

01 Jan 2009, 19:22:23 GR8 rakstīja:
kā Tu zini?


firmas nosleepums, netici, vari kaapt bedree apakshaa un mekleet ZF birku uz kaarbas zvana, labajaa pusee


nu labi, a blokaitis 3.15 nebūs par garu vai taisīt labāk uz 3.45
Offline
plakanais
01. Jan 2009, 19:30 #74

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


01 Jan 2009, 19:28:50 GR8 rakstīja:

01 Jan 2009, 19:25:15 Bute rakstīja:

01 Jan 2009, 19:22:23 GR8 rakstīja:
kā Tu zini?


firmas nosleepums, netici, vari kaapt bedree apakshaa un mekleet ZF birku uz kaarbas zvana, labajaa pusee


nu labi, a blokaitis 3.15 nebūs par garu vai taisīt labāk uz 3.45


atkariibaa kam, ja gribi ''trifteet'' , buus vien jaaliek 3.45, jo ar to 3.15 nekas labs nesanaaks
Offline
GR8
01. Jan 2009, 19:36 #75

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli


01 Jan 2009, 19:30:57 Bute rakstīja:

01 Jan 2009, 19:28:50 GR8 rakstīja:

01 Jan 2009, 19:25:15 Bute rakstīja:

01 Jan 2009, 19:22:23 GR8 rakstīja:
kā Tu zini?


firmas nosleepums, netici, vari kaapt bedree apakshaa un mekleet ZF birku uz kaarbas zvana, labajaa pusee


nu labi, a blokaitis 3.15 nebūs par garu vai taisīt labāk uz 3.45


atkariibaa kam, ja gribi ''trifteet'' , buus vien jaaliek 3.45, jo ar to 3.15 nekas labs nesanaaks


nu vajag tā, lai pie rimi var sauli uzgriezt un un pie iki arī paga bet Tev tak arī bija kaut kāds e36 bez salona..vismaz vasarā, ne?
Offline
plakanais
01. Jan 2009, 19:40 #76

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

bija, taapeec jau arii saku, ka nekaada ''uuuber''jauda, par ko Jaga te runaa, nemaz nav..

un suudus var uz celja arii ar RIMI ratinjiem uztaisiit, kur jauda nav vispaar
Offline
GR8
01. Jan 2009, 19:47 #77

Kopš: 20. Feb 2005

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: dēli

nezini pie kā/pa cik var dabūt sakarīgus sporta beņķus, lai var ielikt e36, ar visām sliedēm vēlams?
Offline
Archuks
01. Jan 2009, 20:48 #78

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


01 Jan 2009, 19:47:06 GR8 rakstīja:
nezini pie kā/pa cik var dabūt sakarīgus sporta beņķus, lai var ielikt e36, ar visām sliedēm vēlams?

Bimarco, PM Doubled
Offline
Bicis
01. Jan 2009, 21:08 #79

Kopš: 31. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

Cik liels ir patēriņš e36 328? Un kādas ir uzturēšanas izmaksas?
Offline
harits
01. Jan 2009, 21:09 #80

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


01 Jan 2009, 21:08:01 Bicis rakstīja:
Cik liels ir patēriņš e36 328? Un kādas ir uzturēšanas izmaksas?
tas pats kas 2.5
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo