Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 3.0i 2000g problēma ar troniku

AutorsZiņojums
Driver
21. Dec 2008, 23:25 #61

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

...un turpinot par tomatiem, piekritu Mo rakstitajam.
kaa ari tas automats sava uzbuvee nav tik sazregits, cik loti precizs mehanisms un lielaka dalja vinja defektu rodas delj auto saimnieka nolaidiibas vai kadas citas nepareizas ricibas rezultataa.

P.S. jaunakiem auto daudzi siki gljuki var but tiesham del elektronikas un patiesiba viss ar dzelzi ir pilniga kartiba un nodzesot kludas karba strada kaa vajag - kautvai delj islaiciga sika nekontakta kautkur CAN tiklaa vai neprofesionali uzstaditas pretaizdzisanas sistemas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Mo
21. Dec 2008, 23:41 #62

Kopš: 25. Mar 2006

Ziņojumi: 57

Braucu ar:


21 Dec 2008, 22:57:39 edzulis rakstīja:
btw, man nesen 740 iegļukoja kārba. Ieliekot atpakaļgaitā nekas nenotika. Vai nu stāvēja uz vietas auto vai arī ar raustoties brauca atpakaļ. Brīžiem draivā gļuki. Tipa uzgāzē biš un tikai tad ar pisienu ieslēdzās un gāja. Šitas bija kādu stundu, kamēr pa centru dzīvojos. Pēc tam braucu no Dominas līdz Mārupei un kārba strādāja perfekti. Gļuks pazuda. Kompis uzrādija 4 nezināmas kļūdas. Tās nometa. Vairāk nekādi gļuki nav atkārtojušies...

e38 740i pēc 1/97 nāk ar 5HP24 kārbas modeli. Varianti kāpēc dažreiz pazūd atpakaļgaita šim kārbas modelim- "checkball" bumbiņa kārbas vadības blokā (uz priekšu ātrumi strādā visi, varbūt 1.,2. nebremzējas labi). "Checkball" bumbiņa- plastmasveidīga bumbiņa
sarkanais kvadrāts
Vai F sajūga korpusa blīves defekts, eļļa spež garām, sajūgs neizspiežas. Tā kā F sajūgs darbojas kopā ar citiem ātrumiem, tad novērojams arī citu ātrumu lēndarbība vai neieslēgšanās.
5HP24 atpakaļgaitas defekts
Principā var daudz diskutēt par detaļu un darba cenu, BMW inženieru izdomu, ieliekot 1 mazu dilstošu "sūdiņu" nenobraucamā kārbā, BMW politiku par lifetime- neremontējamajām kārbām, tikai oriģinālās eļļas pielietošanu 30$/litrā*x litri u.c. lietām.
Varbūt kaut kur tehniski kļūdījos, bet mana doma bija- ņem vērā visu ieteikto, lai padomātu, nevis pieņemtu to kā patiesību. (Man arī galvā momentā pēc dzirdētas frāzes "nojuka automāts", noskaitās naudiņa min 500Ls, JO tā ir teikuši citi. Dažiem tas ir izdevīgi).

[ Šo ziņu laboja Mo, 22 Dec 2008, 00:11:31 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo