Online
Pašreiz BMWPower skatās 45 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ražošana Latvijā
Autors | Ziņojums |
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1879
Braucu ar: Xu
| Mikrotīkls, Hansamatrix | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 968
Braucu ar: Ar ko pagadās
|
05 Feb 2023, 00:10:39 @xn3x rakstīja:
Diez, viņi to pepelacu ir beidzot kaut kā nosertificējuši, vai joprojām tirgo kā 'use at your own risk' kitu?
Cik zinu, tad nē! | Offline | | |
Belluuns | | Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9663
Braucu ar: quattro
| Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var? | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas | Offline | | |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3225
Braucu ar: prieku
|
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti? | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6446
Braucu ar:
|
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
Šķiet vairums šo ultravieglo ir kiti, ar ko lido pats uz savu galvu. Piedevām, nemaz nevajag pilota apliecību — sēdies un lido prom!
Mums patīk visādas slavas dziesmas, bet šo kolēģi, kas taisa dronus Mārupē visu laiku meklē darbiniekus, bet algas tālu no powera standartiem. Galvenais jau labs PR, lai šķiet, ka Latvija var, bet pēc pāris gadiem neviens par tādu uzņēmumu neko nav dzirdējis. Ar droniem lepojāmies, ar 3D printeriem, bet kaut kā nekas nav vairs dzirdams, kad atskaites aizpildītas. | Offline | | |
kurlis | | Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4154
Braucu ar: mexipoku.com
|
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
Domāju, ka tik mazs liadparāts iet vienā kategorijā ar deltaplāniem u.c. samokatiem. Tā ka pofig. | Offline | | |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3225
Braucu ar: prieku
|
06 Feb 2023, 13:33:52 @kurlis rakstīja:
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
Domāju, ka tik mazs liadparāts iet vienā kategorijā ar deltaplāniem u.c. samokatiem. Tā ka pofig.
Nu bet tad jau priekš kam sertificēt kaut ko tikai tāpat vien. Kā var saprast, tad pieprasījums jau tā pārsniedz piedāvājumu un tikai loģiski, ka uzņēmējs netērē naudu kaut kam, kas ir ārpus pieņemtajām drošības prasībām. Pateikšu godīgi, ka virtuves kuras būvēju, arī nav sertificētas. | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6446
Braucu ar:
|
06 Feb 2023, 13:43:19 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 13:33:52 @kurlis rakstīja:
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
Domāju, ka tik mazs liadparāts iet vienā kategorijā ar deltaplāniem u.c. samokatiem. Tā ka pofig.
Nu bet tad jau priekš kam sertificēt kaut ko tikai tāpat vien. Kā var saprast, tad pieprasījums jau tā pārsniedz piedāvājumu un tikai loģiski, ka uzņēmējs netērē naudu kaut kam, kas ir ārpus pieņemtajām drošības prasībām. Pateikšu godīgi, ka virtuves kuras būvēju, arī nav sertificētas.
Jāsertificē, lai konkurenti to neizmanto kā iespēju izstumt no tirgus. Konkurenti jau arī nesnauž un grib iegūt priekšrocības konkurences cīņā, attiecīgi norādīs uz jebko sliktāku konkurentu produkcijai. Ja to uzskatīs par konkurentu. | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
Nediršu, nezinu kā tagad, bet kad es dienēju, sapiera lāpstas bija vecās no SWE krājumuiem.
Un runājot par Heckler & Koch, dažiem palaimējas tikt pie celkas | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22428
Braucu ar: RVR
|
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
Tur ir nianses atkarībā no tā, civilās vai militārās. Katrai pusei sava kārtība. | Offline | | |
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| nav gadījumā tā, ka tie ultralight visi skaitās kiti un pats līmē kopā, bet noteiktos gatavības etapos atnāk tas valsts pārstāvis pieņemt darbu. Savukārt, ja nosertificē, tad ražotājs tik mauc savu sertificēto grabažu, un neviens nenāk pieņemt starp-etapos :vvz: | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6446
Braucu ar:
|
06 Feb 2023, 14:49:26 @kaprons rakstīja:
nav gadījumā tā, ka tie ultralight visi skaitās kiti un pats līmē kopā, bet noteiktos gatavības etapos atnāk tas valsts pārstāvis pieņemt darbu. Savukārt, ja nosertificē, tad ražotājs tik mauc savu sertificēto grabažu, un neviens nenāk pieņemt starp-etapos :vvz:
Parasti ir tā, ka komponentēm ir sava sertifikācija, bet saliekot kaudzi sertificētu komponenšu kopā gala produktam nekādas sertifikācijas nav un nevar būt, tā jātaisa jau kā vēl citam gala produktam. Šajā gadījumā gan jau motors ir kārtībā, elektronika ar papīriem, pārējam iepirktam arī viss sertificēts, bet nav sertifikāta lidmašinai. Dažreiz gala produkta sertifikāta nav, ja ir speciālas prasības un unikālas konfigurācijas, jo citādi sertifikātu vajag katrai versijai citu. Kaut kam pāris eksemplāros parasti nav cerību būt ar sertifikātu, citādi cena pieaug pamatīgi. | Offline | | |
xn3x | | Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: ģimenes universāli
|
06 Feb 2023, 13:29:11 @Mizx rakstīja:
Mums patīk visādas slavas dziesmas, bet šo kolēģi, kas taisa dronus Mārupē visu laiku meklē darbiniekus, bet algas tālu no powera standartiem. Galvenais jau labs PR, lai šķiet, ka Latvija var, bet pēc pāris gadiem neviens par tādu uzņēmumu neko nav dzirdējis. Ar droniem lepojāmies, ar 3D printeriem, bet kaut kā nekas nav vairs dzirdams, kad atskaites aizpildītas.
Mārupē salīdzinoši ir ļoti labi, tur vismaz neliek darbiniekiem strādāt ar pirātisku softu un pēc tam neuzkarina par to nosacīto [ Šo ziņu laboja xn3x, 06 Feb 2023, 18:54:46 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7229
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
SUVā gašku izsniedza pilnīgi jaunu, tiesa saīsināto versiju un vēl 20kg koferi līdzi ar visādiem palīgverķiem
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
06 Feb 2023, 18:51:22 @xn3x rakstīja:
06 Feb 2023, 13:29:11 @Mizx rakstīja:
Mums patīk visādas slavas dziesmas, bet šo kolēģi, kas taisa dronus Mārupē visu laiku meklē darbiniekus, bet algas tālu no powera standartiem. Galvenais jau labs PR, lai šķiet, ka Latvija var, bet pēc pāris gadiem neviens par tādu uzņēmumu neko nav dzirdējis. Ar droniem lepojāmies, ar 3D printeriem, bet kaut kā nekas nav vairs dzirdams, kad atskaites aizpildītas.
Mārupē salīdzinoši ir ļoti labi, tur vismaz neliek darbiniekiem strādāt ar pirātisku softu un pēc tam neuzkarina par to nosacīto
nez, no ekskolēgas, kurš tur pārgāja uz konstruktortēmu, neko labu nedzirdēju. Tipisks latvju bizīšstils- dajoš pa maksimumu no sevis, a mēs tev pēc iespējām Pēc gada vai diviem bija prom. Diez cik vēl desmitgadēm būs jāpaiet, līdz šeit sapratīs, ka šajā jomā kadru maiņas ir max neizdevīgas. Tas nav kasierus lielveikalā mainīt. | Offline | | |
|
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
06 Feb 2023, 18:55:54 @RSAWorkshop rakstīja:
06 Feb 2023, 12:57:46 @IELEJAM rakstīja:
06 Feb 2023, 08:49:23 @V_Riks rakstīja:
06 Feb 2023, 08:30:44 @Belluuns rakstīja:
Sanāk tā, ka NBS sapiera lapstas pec sertifikata nevar nopirkt, bet ultra light lidmašinas var?
Zviedri noziedoja Nbsam savas vecās lāpstsas
Diršna, lāpstas ir pilnīgi jaunas. Aprīkojums tagad vispār super līmenī un lielu daļu no apģērba un somas ražo tepat LV uzņēmums BRASA. Vienīgais kas karavīra aprīkojumā nav pilnīgi jauns ir tikai ierocis.
Par tām lidmašīnām jocīgi. Vai vēlaties teikt, ka ES gaisa telpā var lidot un nolaisties lidlaukos nesertificēti lidaparāti?
SUVā gašku izsniedza pilnīgi jaunu, tiesa saīsināto versiju un vēl 20kg koferi līdzi ar visādiem palīgverķiem
Suvam ir pavisam cits finansējums, piķis netiek žēlots | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7229
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, ir bišku kultūršoks. Arī ķivere jauna utt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Dravenieks | | Kopš: 04. Jun 2011
Ziņojumi: 859
Braucu ar:
|
06 Feb 2023, 19:56:17 @Arsmens rakstīja:
06 Feb 2023, 18:51:22 @xn3x rakstīja:
06 Feb 2023, 13:29:11 @Mizx rakstīja:
Mums patīk visādas slavas dziesmas, bet šo kolēģi, kas taisa dronus Mārupē visu laiku meklē darbiniekus, bet algas tālu no powera standartiem. Galvenais jau labs PR, lai šķiet, ka Latvija var, bet pēc pāris gadiem neviens par tādu uzņēmumu neko nav dzirdējis. Ar droniem lepojāmies, ar 3D printeriem, bet kaut kā nekas nav vairs dzirdams, kad atskaites aizpildītas.
Mārupē salīdzinoši ir ļoti labi, tur vismaz neliek darbiniekiem strādāt ar pirātisku softu un pēc tam neuzkarina par to nosacīto
nez, no ekskolēgas, kurš tur pārgāja uz konstruktortēmu, neko labu nedzirdēju. Tipisks latvju bizīšstils- dajoš pa maksimumu no sevis, a mēs tev pēc iespējām Pēc gada vai diviem bija prom. Diez cik vēl desmitgadēm būs jāpaiet, līdz šeit sapratīs, ka šajā jomā kadru maiņas ir max neizdevīgas. Tas nav kasierus lielveikalā mainīt.
https://www.db.lv/zinas/marupe-plasi-deg-edge-a...u-razotne-510618 | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Tieši padomāju, ka nesen papukstējām un kāds neizturēja netaisnību | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|