Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vai auto ar 3.8 l patēriņu pilsētā ir realitāte?
Autors | Ziņojums |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
14 Oct 2008, 15:33:11 Kashelz rakstīja:
blabla
http://e34.de/e34/tests/Crashtest-520i.jpg
Tajaa bildee ir ljoti labi redzams, kaa panelis ir pavirziijies uz auto aizmuguri. Tur nu nekaa drosha nav. Tas Tev garanteetu ja ne ratinjkreeslu uz muuzhu, tad nu vismaz lieliskas rehabilitaacijas programmas peec salauzto kaaju kaulu sadziishanas ljoti ilgu laiku.
Principaa spriest par to vai veca liela mashiina ir droshaaka par mazu jaunu ir tas pats, kas spriest par to, vai Pentium 2 ir labaaks par Intel® Core™2 Quad processoru
Ja man nepiekriitat, noskatieties manis ielikto video no Fifth Gear, kur ir Modus VS. liels vecs Volvo. Kaa zinaams, tautaa tantes runaa, ka vecie Volvo essot baigi droshie.
2 Joop:
Nejauc luudzu divas lietas - auto droshiiba un auto jauda | Offline | | |
joop | | Kopš: 18. Apr 2007
Ziņojumi: 1371
Braucu ar: KB-63
|
14 Oct 2008, 15:48:34 raivisp rakstīja:
14 Oct 2008, 15:33:11 Kashelz rakstīja:
blabla
http://e34.de/e34/tests/Crashtest-520i.jpg
Tajaa bildee ir ljoti labi redzams, kaa panelis ir pavirziijies uz auto aizmuguri. Tur nu nekaa drosha nav. Tas Tev garanteetu ja ne ratinjkreeslu uz muuzhu, tad nu vismaz lieliskas rehabilitaacijas programmas peec salauzto kaaju kaulu sadziishanas ljoti ilgu laiku.
Principaa spriest par to vai veca liela mashiina ir droshaaka par mazu jaunu ir tas pats, kas spriest par to, vai Pentium 2 ir labaaks par Intel® Core™2 Quad processoru
Ja man nepiekriitat, noskatieties manis ielikto video no Fifth Gear, kur ir Modus VS. liels vecs Volvo. Kaa zinaams, tautaa tantes runaa, ka vecie Volvo essot baigi droshie.
2 Joop:
Nejauc luudzu divas lietas - auto droshiiba un auto jauda
Kā jau minēju, fizika nav mana stiprā puse un neapstrīdu, ka Tev, visticamāk ir taisnība par tiem visiem oficiālajiem testiem un blaa,blaa...bet tīri psiholoģiski man mazs auto NEKAD nešķitīs drošs...
p.s. - arī par to degvielas ekonomiju nezinu,nezinu...pats braucu ar 2,0 TDI DSG, kas man vidēji tērē 6 litrus dīzeļdegvielas...tā kā, vai nu ir liela atšķirība no normāla auto 6 litru patēriņa un no mazas "kurpju kastes" 4,5 litriem...visi mēs lieli - brīva izvēle | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
14 Oct 2008, 16:09:04 Shiirs rakstīja:
kuda! E34 tak ir 20 gadus vecs modelis, tas tak jau ir veesture, kada tur vispar runa var but par droshiibu. tur nemaz nav ko salidzinat ar modernu mazauto. varbut kautkadi kjinieshu sudi ir nedroshi, tos tad eiropa nemaz neljauj tirgot. bet kautvai visi tie KIA un chevrolet ir ljoti augsta limeni.
tieshi taa. bet citi te runaa aptuveni ar domu, ka Corsa ir suuds un e34 ir ahujekj. | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| par e34 neiet runa,kgan arii shim auto kaa citiem lieliem auto ir KAM lociities liidz karkasa sasniegšanai,bet mazauto,taa lociijuma baaze ir smiekliigi maza.Un neieskaidrosiet man,ka labaa staavoklii esoshaa e39 ar V8 motoru man jaajuutas nedroshaak kaa mazaa suuda korsaa,kura ir uz pusi vieglaaka. | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
14 Oct 2008, 16:41:19 e34 rakstīja:
par e34 neiet runa,kgan arii shim auto kaa citiem lieliem auto ir KAM lociities liidz karkasa sasniegšanai,bet mazauto,taa lociijuma baaze ir smiekliigi maza.Un neieskaidrosiet man,ka labaa staavoklii esoshaa e39 ar V8 motoru man jaajuutas nedroshaak kaa mazaa suuda korsaa,kura ir uz pusi vieglaaka.
Tev jau neieskaidros, bet patiesiibaa taa ir. e39 jau ir piedomaats pie droshiibas, tachu ne taa, kaa tas ir kaut vai tai pashai Corsai, kura ir 10 gadus jaunaaks veidojums. Un blekjiem ir jaalocaas noteiktaas vietaas, nevis vienkaarshi jaalocaas. Un tas ir tas, pie kaa inzhinieri straadaa diendienaa. Un masai noziime principaa ir apalja 0. Vecaam mashiinaam bija noziime, kad nekas droshaaks, kaa saspiest otru auto, nebija iespeejams, bet ne jau muusdieniigaam.
Un vai Tu zini, kaapeec netiek Crash testos veerteetas luksus klases mashiinas? 7er, A8, Pheaton, Sxxx, LSxxx utt.? taapeec, ka tieshi savas milziigaas masas un gabariitu deelj vinjas nespeej uzraadiit taadus rezultaatus, kaa stipri mazaaki auto. Un lai nebojaatu to slavu, vienkaarshi Crash testus neveic. Nav jau taa, ka tur viss buutu slikti, bet noteikti ne tik labi, kaa videejaa klasee. no BeeeMWee noteikti visdroshaakie ir 1xx un muusdienu 3xx. | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Oct 2008, 16:58:19 raivisp rakstīja:
14 Oct 2008, 16:41:19 e34 rakstīja:
par e34 neiet runa,kgan arii shim auto kaa citiem lieliem auto ir KAM lociities liidz karkasa sasniegšanai,bet mazauto,taa lociijuma baaze ir smiekliigi maza.Un neieskaidrosiet man,ka labaa staavoklii esoshaa e39 ar V8 motoru man jaajuutas nedroshaak kaa mazaa suuda korsaa,kura ir uz pusi vieglaaka.
Tev jau neieskaidros, bet patiesiibaa taa ir. e39 jau ir piedomaats pie droshiibas, tachu ne taa, kaa tas ir kaut vai tai pashai Corsai, kura ir 10 gadus jaunaaks veidojums. Un blekjiem ir jaalocaas noteiktaas vietaas, nevis vienkaarshi jaalocaas. Un tas ir tas, pie kaa inzhinieri straadaa diendienaa. Un masai noziime principaa ir apalja 0. Vecaam mashiinaam bija noziime, kad nekas droshaaks, kaa saspiest otru auto, nebija iespeejams, bet ne jau muusdieniigaam.
Un vai Tu zini, kaapeec netiek Crash testos veerteetas luksus klases mashiinas? 7er, A8, Pheaton, Sxxx, LSxxx utt.? taapeec, ka tieshi savas milziigaas masas un gabariitu deelj vinjas nespeej uzraadiit taadus rezultaatus, kaa stipri mazaaki auto. Un lai nebojaatu to slavu, vienkaarshi Crash testus neveic. Nav jau taa, ka tur viss buutu slikti, bet noteikti ne tik labi, kaa videejaa klasee. no BeeeMWee noteikti visdroshaakie ir 1xx un muusdienu 3xx.
hmm,bet vai tu stādies priekšā crash testu mazs auto pret lielu auto,nu pieņemsim kāds džips vs vieglais,esmu redzējis,kas darās tādās situācijās un kuros auto ir izdzīvojušie,principā tas pats vien būs lielās klases auto pret mazauto,nu neapgāžami tas ir.bet,lai paliek,droshiibas iespaids ieseezhoties taadaa mashiinaa ir nulle (opel corsa un identiskie) | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| ar visiem lielajiem auto tiek veikti crash testi un visdažādākie
http://www.youtube.com/watch?v=yFMrx3BGXpQ
mazie parasti šādās situācijās lido by default | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Oct 2008, 18:23:29 Shiirs rakstīja:
14 Oct 2008, 18:19:42 e34 rakstīja:
14 Oct 2008, 16:58:19 raivisp rakstīja:
14 Oct 2008, 16:41:19 e34 rakstīja:
par e34 neiet runa,kgan arii shim auto kaa citiem lieliem auto ir KAM lociities liidz karkasa sasniegšanai,bet mazauto,taa lociijuma baaze ir smiekliigi maza.Un neieskaidrosiet man,ka labaa staavoklii esoshaa e39 ar V8 motoru man jaajuutas nedroshaak kaa mazaa suuda korsaa,kura ir uz pusi vieglaaka.
Tev jau neieskaidros, bet patiesiibaa taa ir. e39 jau ir piedomaats pie droshiibas, tachu ne taa, kaa tas ir kaut vai tai pashai Corsai, kura ir 10 gadus jaunaaks veidojums. Un blekjiem ir jaalocaas noteiktaas vietaas, nevis vienkaarshi jaalocaas. Un tas ir tas, pie kaa inzhinieri straadaa diendienaa. Un masai noziime principaa ir apalja 0. Vecaam mashiinaam bija noziime, kad nekas droshaaks, kaa saspiest otru auto, nebija iespeejams, bet ne jau muusdieniigaam.
Un vai Tu zini, kaapeec netiek Crash testos veerteetas luksus klases mashiinas? 7er, A8, Pheaton, Sxxx, LSxxx utt.? taapeec, ka tieshi savas milziigaas masas un gabariitu deelj vinjas nespeej uzraadiit taadus rezultaatus, kaa stipri mazaaki auto. Un lai nebojaatu to slavu, vienkaarshi Crash testus neveic. Nav jau taa, ka tur viss buutu slikti, bet noteikti ne tik labi, kaa videejaa klasee. no BeeeMWee noteikti visdroshaakie ir 1xx un muusdienu 3xx.
hmm,bet vai tu stādies priekšā crash testu mazs auto pret lielu auto,nu pieņemsim kāds džips vs vieglais,esmu redzējis,kas darās tādās situācijās un kuros auto ir izdzīvojušie,principā tas pats vien būs lielās klases auto pret mazauto,nu neapgāžami tas ir.bet,lai paliek,droshiibas iespaids ieseezhoties taadaa mashiinaa ir nulle (opel corsa un identiskie)
tev domashana kaa laukji. nu tak panjem volgu un ieliec kokaa, redzesi kada droshiba ir smagam.
ja konkreti runasim par to corsu un tadu E34, tad ja notiktos sho abu auto frontala sadurmse, domajams ka tie kas sedetu corsa, tiem butu lielakas izredzes, neka tiem kuri sedetu tada veca E34. toreiz bija pavisam citi droshibas standarti.
grabekli aizver sūdu strīpa kur tu te e34 piemini,ģibil? vispār saku,ka mazs auto neievieš drošības sajūtu,ko tu te piepisies gondon? | Offline | | |
|
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Oct 2008, 18:25:13 Shiirs rakstīja:
14 Oct 2008, 18:23:54 e34 rakstīja:
ar visiem lielajiem auto tiek veikti crash testi un visdažādākie
http://www.youtube.com/watch?v=yFMrx3BGXpQ
mazie parasti šādās situācijās lido by default
musdienas ar "mazauto" jau sen vairs neapzime to pashu ko 90to gadu sakumaa. tads jaunais Golfs tagad sver tikpat vai pat vairak ka jebkursh E34.
un vispār-tad iekāp savā mazauto un brauc droši
tev tā domāšana ir tikpat gnīdiska kādi ir tie mazauto. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12921
Braucu ar: eFku
|
14 Oct 2008, 16:58:19 raivisp rakstīja:
Un vai Tu zini, kaapeec netiek Crash testos veerteetas luksus klases mashiinas? 7er, A8, Pheaton, Sxxx, LSxxx utt.? taapeec, ka tieshi savas milziigaas masas un gabariitu deelj vinjas nespeej uzraadiit taadus rezultaatus, kaa stipri mazaaki auto. Un lai nebojaatu to slavu, vienkaarshi Crash testus neveic.
tu esi mulkjis vai kaa krash testus neveic. tur gribi teikt mersha dizaineri uzziimee jauno s klasi unaiziet razoshanaa bet testiem? vienkaarshi sitaadus populaarzinaatniskus raidiijums zhaba dushii salikt purns purnaa jaunu s klasi ar to pashu frachu kaku. un taada verbaalaa caureja kaa tava jau nu nepaarliecinaas ka droshaak ir konservbundzhaa.
un es jaunas astras vietaa viennoziimiigi izveeleetos par to pashu naudu mazlietotu volvo. | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Oct 2008, 18:28:42 markelis rakstīja:
14 Oct 2008, 16:58:19 raivisp rakstīja:
Un vai Tu zini, kaapeec netiek Crash testos veerteetas luksus klases mashiinas? 7er, A8, Pheaton, Sxxx, LSxxx utt.? taapeec, ka tieshi savas milziigaas masas un gabariitu deelj vinjas nespeej uzraadiit taadus rezultaatus, kaa stipri mazaaki auto. Un lai nebojaatu to slavu, vienkaarshi Crash testus neveic.
tu esi mulkjis vai kaa krash testus neveic. tur gribi teikt mersha dizaineri uzziimee jauno s klasi unaiziet razoshanaa bet testiem? vienkaarshi sitaadus populaarzinaatniskus raidiijums zhaba dushii salikt purns purnaa jaunu s klasi ar to pashu frachu kaku. un taada verbaalaa caureja kaa tava jau nu nepaarliecinaas ka droshaak ir konservbundzhaa.
un es jaunas astras vietaa viennoziimiigi izveeleetos par to pashu naudu mazlietotu volvo.
+10000 | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Oct 2008, 18:29:48 Shiirs rakstīja:
14 Oct 2008, 18:27:16 e34 rakstīja:
14 Oct 2008, 18:25:13 Shiirs rakstīja:
14 Oct 2008, 18:23:54 e34 rakstīja:
ar visiem lielajiem auto tiek veikti crash testi un visdažādākie
http://www.youtube.com/watch?v=yFMrx3BGXpQ
mazie parasti šādās situācijās lido by default
musdienas ar "mazauto" jau sen vairs neapzime to pashu ko 90to gadu sakumaa. tads jaunais Golfs tagad sver tikpat vai pat vairak ka jebkursh E34.
un vispār-tad iekāp savā mazauto un brauc droši
tev tā domāšana ir tikpat gnīdiska kādi ir tie mazauto.
nee es pats braucu ar E34, pirms tam braucu ar E46. un teikshu godigi, ieksh ta arhaiska E34 es vispar nejutos omuligi, mani vins pat dazhbrid besii ar savam svilpojoshajam logu slotinjam un anaalo paneli.
kamdēļ tad tu pārvietojies ar bmw? kamdēļ tu te vispār sēdi
un vispār kārtīga e34 pašmasa ir 1600+ atkarībā no turinga vai sedana,kurš golfs tā sver vai svērs?
ar kārtīgu bija domāts ar motoru sākot no 3.0[ Šo ziņu laboja e34, 14 Oct 2008, 18:37:47 ] | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
14 Oct 2008, 18:39:44 Shiirs rakstīja:
nu ok, labi tur E34 svars ir 1550kg, golfam pasha plikakaja kombinacija 1200kg. kad sedes ieksha sievasmate, bus aptuveni 1:1
tik apjomīga sievasmāte neko nedos,būs kotletes
beidzam šo diskusiju,palasiet literatūru,viedokļus,atsauksmes,auto izmēram un masai IR priekšrocības,jo tā ir lielāka,jo labāk.[ Šo ziņu laboja e34, 14 Oct 2008, 18:51:41 ] | Offline | | |
Jokerz | | Kopš: 16. Jul 2007
No: Kuldīga
Ziņojumi: 379
Braucu ar: rieger bamperi pa kalnu!
| Esmu redzējis kā noārdās jauns auto. Jo ilgāk dzīvojam jo vairāk mums pieredzes, vai ne tā? Loģiski ka autobūvēs notiek tas pats. Ir drošāki, ar savādākiem lūzuma punktiem. Jaunās mašīnas šķīst, un brutāli šķīst, bet viņas šķīst pareizi. Atsķirība no veciem drapakiem. Tākā ja salīdzina mazauto (jaunu) ar piemēram e34, tad labāk es atrodos jaunajā mazšrotā. Un masai sadrusmē var būt un var nebūt nozīmes, atkarīgs no situācijas. Kā šajā video | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
14 Oct 2008, 18:23:54 e34 rakstīja:
ar visiem lielajiem auto tiek veikti crash testi un visdažādākie
http://www.youtube.com/watch?v=yFMrx3BGXpQ
mazie parasti šādās situācijās lido by default
Atljaushos paturpinaat sho teemu un Vainjodes kolhoza priekshseedeetaajam e34 pajautaat, peec kaa vinjsh spriezh, ka Polo sheit ielido? Te nav redzamas, kaa katram no vinjiem ir paarvietojushaas dazhaadas salona daljas, kaa piemeeram stuure un pedaalji? Jeb man vienkaarshi jaaiet pie acu aarsta, jo Tu pagajushajaa nedeeljas nogalee dzeeri ar citu kolhoza priekshseedeetaaju un kopiigi noleemaat, ka jo smagaaks, jo droshaaks? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
14 Oct 2008, 11:59:14 yanks rakstīja:
braucu ar skodas fabiju vienreiz. laikam taa bija fabija. nu karoch mazais diizelis kkaads. pa shosi uz kaadiem 200km tikai degvielas bultinja saaka kristies. un pateerinju raadiija ljoti nepieklaajiigi mazu-ja konstanti mieriigi brauc liida pat zme 4 litriem
Tāda pati fabia, bet ar 1.9 TDi
| Offline | | |
|
AndrisK | | Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1877
Braucu ar: Xu
| Opā... pat rollers ēd vairāk!!! | Offline | | |
_truba_ | | Kopš: 25. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 195
Braucu ar: muti
| ple izdarbināt to ēzeli pakaļā kurš izdomāja ka jātaisa tādas mazas mašīnas! kroplāku braukšanu laikam ka nevar iedomāties ka kaukāda getliņā žopelī vai fabrikā! | Offline | | |
joop | | Kopš: 18. Apr 2007
Ziņojumi: 1371
Braucu ar: KB-63
|
16 Oct 2008, 15:58:27 _truba_ rakstīja:
ple izdarbināt to ēzeli pakaļā kurš izdomāja ka jātaisa tādas mazas mašīnas! kroplāku braukšanu laikam ka nevar iedomāties ka kaukāda getliņā žopelī vai fabrikā!
Jautājums - ar ko brauc tu pats? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| es ša likšu garāžā bumeru un PVZ PTZ, braukšu ar TDi un miers, tomēr pa ziemu djizeļ ir ekonomiskāks, vēl tā krīze ar | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|