Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: BMW rallijsprintam

AutorsZiņojums
Siipols
24. Sep 2008, 23:12 #61

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Nu bembim parasti nav problēmas,ko mainit,kārbai ir vairaksa kronšteinu stiprināšanas vietas,tāpat arī kardanam,nu motoram var pielasit kronšteinus,un sliktakā gadijumā no jauna uzcept,jāder domājams,nav likts,bet,.... hmm,rīt jāuzzvana Bauskas šmeksteriem,un japaprasa,vini tak regulēri implantē M dvēseles iekš visadiem brīnumiem

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
plakanais
24. Sep 2008, 23:16 #62

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


24 Sep 2008, 22:58:07 adolfs rakstīja:
nu vai taa vecaa 2.3 6cil vietaa var norm iekraameet M kas 3.0/3.2 no kkaada e36 arii 6cil?

vai tur viss taapat tik citaadaak un neder?


vinjsh 1.kaart ir 2,5, nevis 2,3, otrkaart nemaz nav tik vecs motors. S50 buus pasmags, ar lielu paarkari paari pr. balkai, taa pati probleema, kas ar audi-pis taisni. Ne velti saka, ka jaaliek R4, nevis R6.

Bet taa - no prpblems, der 1:1
Offline
Spok5
25. Sep 2008, 00:06 #63

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Man šķiet, ka Noro jau tas kompots ir, līdz ar to, šitas bija vairāk "razvedka"
Offline
Noro
25. Sep 2008, 10:05 #64

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar:

Prieks redzēt, ka diskusija paliek produktīvāka

Mēģināšu par visu pēc kārtas.

323 ti Compactam stāv M52B25 motors - 2494, 170 ZS, Vanos. Salīdzinot ar parasto 2,5, šis ir vieglāks par kādiem 30 kg. Zirgu mazāk, bet grieze un uzrāviens labāki. Jautājums speciālistiem - kurš no šiem motoriem ir labāks pārbūvei? Vai arī visi uzskata, ka nav jēgas ņemties ar tādiem un jāliek tas S14? Bet kā tur ar naudām un detaļām? Kā noskaidroju, tehnisko noteikumu ierobežojumu, kādu motoru likt Compact bundžā, nebūs.

Tik tiešām, man šobrīd ir tāds Compact, bet ir žēl to jaukt ārā un būvēt sportam, jo ir ideāls salons (kā jauns), strādājošs kondicinieris u.tt.
Tāpēc labāk meklēju citu bundžu

Vēl jautājums par tām bremzēm - tam 318 ti ir tieši tādas pašas bremzes kā 323 ti, vai arī mazākas?

Par Volvo rallijam neko vairāk nezinu, bet nākamnedēļ rallijā "Latvijā" varēs paskatīties uz veselu baru dullo skandināvu Nezinū arī, kurās lapās meklēt, kur tirgo rallija Volvo, joka pēc jau varētu paskatīties.

Par MR-2 - šāds auto (vecais modelis) man ir ziemas autosprintiem Bet rallim tas būtu galīgi nepiemērots, jo uz grants ir ļoti grūti nobremzēt, kā nekā motors ir aizmugurē

[ Šo ziņu laboja Noro, 25 Sep 2008, 10:06:04 ]

Offline
ParaTr00per
25. Sep 2008, 10:17 #65

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


25 Sep 2008, 10:05:13 Noro rakstīja:

Par MR-2 - šāds auto (vecais modelis) man ir ziemas autosprintiem Bet rallim tas būtu galīgi nepiemērots, jo uz grants ir ļoti grūti nobremzēt, kā nekā motors ir aizmugurē

tieshi taapeec vajag 2. paaudzes - tam ir +25cm garuma pret 1. paaudzi un visi shie 25cm ir baazee.
nujaa, nevar braukt taapat kaa ar volvo/bmw, bet probleemas ir tikai taapeec, ka neprot izmantot to, ka motors ir centraa.

vieniigais iemesls, kaapeec es dotu priekshroku bmw vai volvo pret mr2 - rezerves dalju, jo sevishkji virsbuuves rezerves dalju cena un pieejamiiba. un es noteikti dotu priekshroku r4 motoram pret r6 motoru ieksh kompota, izsvarojuma un vadaamiibas deelj.
Offline
GirtzB
25. Sep 2008, 10:27 #66

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


25 Sep 2008, 10:05:13 Noro rakstīja:
Prieks redzēt, ka diskusija paliek produktīvāka

Mēģināšu par visu pēc kārtas.

323 ti Compactam stāv M52B25 motors - 2494, 170 ZS, Vanos. Salīdzinot ar parasto 2,5, šis ir vieglāks par kādiem 30 kg. Zirgu mazāk, bet grieze un uzrāviens labāki. Jautājums speciālistiem - kurš no šiem motoriem ir labāks pārbūvei? Vai arī visi uzskata, ka nav jēgas ņemties ar tādiem un jāliek tas S14? Bet kā tur ar naudām un detaļām? Kā noskaidroju, tehnisko noteikumu ierobežojumu, kādu motoru likt Compact bundžā, nebūs.

Tik tiešām, man šobrīd ir tāds Compact, bet ir žēl to jaukt ārā un būvēt sportam, jo ir ideāls salons (kā jauns), strādājošs kondicinieris u.tt.
Tāpēc labāk meklēju citu bundžu

Vēl jautājums par tām bremzēm - tam 318 ti ir tieši tādas pašas bremzes kā 323 ti, vai arī mazākas?

Par Volvo rallijam neko vairāk nezinu, bet nākamnedēļ rallijā "Latvijā" varēs paskatīties uz veselu baru dullo skandināvu Nezinū arī, kurās lapās meklēt, kur tirgo rallija Volvo, joka pēc jau varētu paskatīties.

Par MR-2 - šāds auto (vecais modelis) man ir ziemas autosprintiem Bet rallim tas būtu galīgi nepiemērots, jo uz grants ir ļoti grūti nobremzēt, kā nekā motors ir aizmugurē


tev piedāvā otrās paaudze MR2

bet imho ja negribi varot esošo paņem e36 m3(7k eur :naac sedanski vai kupejski, izkrāmē ārā m3 salonu(kupejas gadijumā aiztirgosi pa kādiem 700eur) un sakrāmē visu kā vajag.
p.s. pis taisn efektu e36 novērst daļēji var ar ekscentriskajiem amortizatoru atbalstiem

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Noro
25. Sep 2008, 12:16 #67

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


24 Sep 2008, 23:12:22 ParaTr00per rakstīja:
... vari iehavot neturbo mr2. te viens pusizjaukts ar tikko paarlasiitu motoru ss ir pa kaukaadiem 700ls dabuujams (nebuus jaamocaas jaucot lai dugas ieliktu)...


Piedodiet vīri, es no augstāk minētā teksta nespēju izlobīt, ka runa ir par vidējo mr-2... Šaubos, vai vidējā MR2 ir labāka. Visi krosa braucēji viennozīmīgi apgalvo, ka vecā vadās daudz labāk. Turkāt vidējā ir baigi smagā.

Bremzes, protams, uz grants nevajag kā uz šosejas Vienkārši negribu ieguldīt lieku naudu, lai pēc tam uzlabotu bremzes, ja, piem., 318 ti tās izrādītos vājākas nekā 323 ti Pārbūve aprobežotos ar sporta ventilējamiem diskiem un sporta klučiem.

Kā ir ar detaļām priekš E36 M3? Kā ar motora daļām?

Offline
ParaTr00per
25. Sep 2008, 13:16 #68

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


25 Sep 2008, 12:16:13 Noro rakstīja:

Piedodiet vīri, es no augstāk minētā teksta nespēju izlobīt, ka runa ir par vidējo mr-2... Šaubos, vai vidējā MR2 ir labāka. Visi krosa braucēji viennozīmīgi apgalvo, ka vecā vadās daudz labāk. Turkāt vidējā ir baigi smagā.

sorry, uzreiz nepieteicu, ka runa iet par sw20

ee... a tie, kuri saka, ka 2. paaudzes ir *baigi* smagaa ir arii to auto redzeejushi? nu kautvai parametrus uz papiira?
mk1 = 1050 - 1150kg, atkariibaa no "pildiijum"
mk2 ventilatornieks = 1170 - 1230kg
reaali ir taa, ka ja no mk2 izmet aaraa kondikji, abs, stuures pastuuzi, aadas benjkjus, audio un skanjas izolaaciju, tad svars ir stipri liidziigs ar veco, kam nometamais svars ir mazaaks.
par vadaamiibu - man ir bijis arii mk1. mk1 savu miinus 25cm deelj ir labaaks kartingtrasee. tas arii viss. uz grunts vieglaak nokjert ir mk2, lielaakos aatrumos stabilaaks ir mk2. mk2 taisot tomeer jaaponji ir njeemushi veeraa ieprieksheejo pieredzi.

P.S.
sorry par offtopiku, bish tie *zinaataaji* aizkjeera... gribeetos iepaziities ar "visiem krosa brauceejiem" un paarspriest vinju pieredzi ar dazhaadu paaudzhu mr2
Offline
LA
25. Sep 2008, 13:19 #69

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Beidz meegjinat iesmereet to tarataiku. topiak nosaukumu izlasi
Offline
s-line
25. Sep 2008, 13:53 #70

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu

moshk ko taadu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/exclusiv...n4JG0xiRV8=.html
Offline
GirtzB
25. Sep 2008, 15:13 #71

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho ja vaid par svaru tad ir tikai viens lēts variants(tm) -


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
25. Sep 2008, 15:26 #72

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22113

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ā pareiz mok lai pamēģin ar šitādu


igauņi ir gatavi ietirgot tev rāmi un vajadzīgās daļas, saliec kādu gribi, sertifikācija un reģistrācija pie igauņiem un attiet.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PG
25. Sep 2008, 15:52 #73

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


25 Sep 2008, 13:53:40 s-line rakstīja:
moshk ko taadu?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/exclusiv...n4JG0xiRV8=.html


shitas jau pa pusei gatavs, priekshaa rallija sliki staav

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
volvo940
25. Sep 2008, 22:39 #74

Kopš: 27. Aug 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: volvo xc70

Ir visi cetri sliki un diski ari baltie.
Offline
Noro
25. Sep 2008, 23:33 #75

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


25 Sep 2008, 12:20:58 adolfs rakstīja:
spooorta diski un kluchi jaa... tas laikam liidziigi kaa spooorta spogulji un frizuura
[/quote

Kas tevi tik ļoti uzjautrināja? Liela daļa rallijsprintā brauc ar standarta bremžu diskiem un nav nekādu problēmu. Es atļaušos nelielu "tjūningu" Šogad savam Audi uzliku sporta bremžu diskus no lētā gala (CAR) un Ferodo klučus, un tici vai nē - palika labāk

Un īstenībā arī sporta spoguļi ir noderīga lieta, jo samazina gaisa pretestību A par sporta frizūru gan nezinu

Jā, nikns tas Volvo, tikai kāds būs resurss tam motoram, braucot rallijā ?

MR2 variants noteikti atkrīt...

Vispār ir skaidrs, ka nekādas skaidrības nav.
Offline
ParaTr00per
25. Sep 2008, 23:36 #76

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2057

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


25 Sep 2008, 22:43:14 adolfs rakstīja:
tik diskiem iznesums kkaads ne iisti pareizs izskataas

tur izskataas peec 823456623445cm flanchiem, jo tur jau standarta ratiem ir ET20...
Offline
volvo940
26. Sep 2008, 01:55 #77

Kopš: 27. Aug 2004

Ziņojumi: 4

Braucu ar: volvo xc70

Diskiem nav nekadu flancu. ET ir 20 jau pasiem diskiem un viss tur stimmm perfekti.
Offline
barracuda
26. Sep 2008, 14:24 #78

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


25 Sep 2008, 15:26:19 GirtzB rakstīja:
ā pareiz mok lai pamēģin ar šitādu


igauņi ir gatavi ietirgot tev rāmi un vajadzīgās daļas, saliec kādu gribi, sertifikācija un reģistrācija pie igauņiem un attiet.


tieši lotusi man liekas ir dārgi ! . bet nu šitie ir . vābšē PSC !!
Offline
Noro
06. Oct 2008, 22:42 #79

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar:


01 Oct 2008, 22:06:51 adolfs rakstīja:
reku teu kompoc ar pareizo matoru


Mjā, ar šito varētu spridzināt

Sazvanījos ar Tilgasu, būs jāaizbrauc viņa autiņš apskatīties.

Zviedri un somi ar Volvo gan ir riktīgi gāzēji!!! Tie autiņi nenormāli savīlēti - motorā skaņā jūt spēku
Offline
vacatti
18. Oct 2008, 11:56 #80

Kopš: 19. Jun 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 131

Braucu ar: °new user name° ap321

kaa ar tehniskajiem noteikumiem,ierobezojumiem?
Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo