Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 226 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 elektronika aizlidojusi pēc piepīpēšanas

AutorsZiņojums
PASSATizhi
13. Oct 2015, 19:52 #61

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


13 Oct 2015, 19:48:36 Fandulis rakstīja:
Tad jau pa taisno no rozetes vadi jaapievelk, bet tie kuri tochna nemiizh tie no 360
tak atzīsties, ka esi neglābjami atpalicis, un tev tiks piedots. mūsdienu normālu lādētāju var piespraust kur gribi, pat piepīpētājā (ir adapteri) un aizmirst par viņu.

edit. ērtības vairojot, var uzlikt šādu portu bagūzī. lai redzētu aktuālo bačas uzlādes līmeni. un tur pat pievienot lādētāju. nav jālien pie paša akumulātora


[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 13 Oct 2015, 19:56:27 ]

Offline
edzhaans
13. Oct 2015, 19:56 #62

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Fandulis droši vien ziemā stiepj aķi mājās kā īsts vecis.

edit: sandaļ, ērtāk nav vnk atrast kaut kādu digitālu displeju, kas rāda voltos ?

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 13 Oct 2015, 19:57:33 ]

Offline
Fandulis
13. Oct 2015, 19:57 #63

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Shis
Offline
CP17
13. Oct 2015, 19:57 #64

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Oct 2015, 19:48:36 Fandulis rakstīja:
Tad jau pa taisno no rozetes vadi jaapievelk, bet tie kuri tochna nemiizh tie no 360

E60 zem haubes, zem sarkanā vāciņa ar uzrakstu + un uz stakana paradzētam čibrikam kur piespraust - krokodilu, ir domāti piepīpēšanai, lai kaimiņa opeli pielaistu, mani pielaistu vai aķa uzlādēšanai ja nepieciešams? Interesē viedoklis p.s man ir "neliela" pieredze un secinājumi

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
S5
13. Oct 2015, 19:59 #65

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Tā sāls laikam ir lādīzerī. Gudrie lādīzeri paši seko līdzi akumulatora stāvoklim un atbilstoši lādē.

Tikko paskatījos savējo, fīču sarakstā rakstīts, ka var uz ziemu atstāt pieslēgtu, lai maintainotu akumulatora veselību. Ja sajauc polus, viņš pats nodetektē un met kļūdu. Aizsardzība pret pārlādēšanu utt.

Galvenais lai nesanāk, ka Fandulis tagad ar savu sovjet-style lādīzeri nokurina S-inieku. Vecā stila lādīzeri nav gudri un ar tiem ir savādāk jāapietas.
Offline
Fandulis
13. Oct 2015, 20:00 #66

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


13 Oct 2015, 19:56:42 edzhaans rakstīja:
Fandulis droši vien ziemā stiepj aķi mājās kā īsts vecis.




Aga barsetkaa

..es jau ieposteeju ar kuru laadeeju. Nu hvz man naak miiziens atstaat pie vadiem

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 13 Oct 2015, 20:02:16 ]

Offline
edzhaans
13. Oct 2015, 20:01 #67

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


13 Oct 2015, 19:59:02 S5 rakstīja:
Tā sāls laikam ir lādīzerī. Gudrie lādīzeri paši seko līdzi akumulatora stāvoklim un atbilstoši lādē.

Tikko paskatījos savējo, fīču sarakstā rakstīts, ka var uz ziemu atstāt pieslēgtu, lai maintainotu akumulatora veselību. Ja sajauc polus, viņš pats nodetektē un met kļūdu. Aizsardzība pret pārlādēšanu utt.

Galvenais lai nesanāk, ka Fandulis tagad ar savu sovjet-style lādīzeri nokurina S-inieku. Vecā stila lādīzeri nav gudri un ar tiem ir savādāk jāapietas.

Vecie lādīzeri tupa lādē, un var pārlādēt aķi. Man tāds ir. Tapēc pa rokai ir multimetrs. Bet tas jau ir cits storijs
Offline
S5
13. Oct 2015, 20:03 #68

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Bet ja nav multimetrs, tad vajagot burbuļošanas laiku uzņemt
Offline
edzhaans
13. Oct 2015, 20:06 #69

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


13 Oct 2015, 20:03:59 S5 rakstīja:
Bet ja nav multimetrs, tad vajagot burbuļošanas laiku uzņemt

Ir tabulas, pēc kuram var vadīties. Man ir vienkārši pocis un blakus ampērmetrs manai lādējamai kastītei ar diviem vadiem Uzliek 5A un uzņem laiku. Parasti ap divdesmit minūtēm pietiek, aķis jāmaina drīzumā.

Žēl ka auto paliek dumjāki žigulim pat man liekas bija voltmetrs panelī Veciem Audi arī ir.
Tā vien prasās, kaut kur pašam iegaterēt tādu

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 13 Oct 2015, 20:09:42 ]

Offline
S5
13. Oct 2015, 20:15 #70

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

Seno laiku metode ir "bomž-paket".

Vismaz E39 var unlockot lai rāda V, lai OBC rāda, esmu sev uztaisījis.

[ Šo ziņu laboja S5, 13 Oct 2015, 20:16:15 ]

Offline
edzhaans
13. Oct 2015, 20:20 #71

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


13 Oct 2015, 20:15:44 S5 rakstīja:
Seno laiku metode ir "bomž-paket".

Vismaz E39 var unlockot lai rāda V, lai OBC rāda, esmu sev uztaisījis.

Biju piemirsis. Paldies, ka atgādināji.
V rādījumu arī var dabūt digitālu. :e39_supremacy:
Vispār var arī X5 un E38, jo panelis vienāds.
Offline
PASSATizhi
13. Oct 2015, 20:28 #72

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

oem V prakstiski nekad nav korekts. vismaz līdz šim nevienam auto neesmu manijis.

lauku ķūnings glābj

Offline
josi
13. Oct 2015, 20:30 #73

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


13 Oct 2015, 19:57:57 CP17 rakstīja:

E60 zem haubes, zem sarkanā vāciņa ar uzrakstu + un uz stakana paradzētam čibrikam kur piespraust - krokodilu, ir domāti piepīpēšanai, lai kaimiņa opeli pielaistu, mani pielaistu vai aķa uzlādēšanai ja nepieciešams?

Tieši tā, TIS'ā pat ir uzsvērts, ka E60 un citiem modeļiem, kuros akumulatoram uz masas vada ir IBS devējs, uzlādei ir jāizmanto izvadi motortelpā. Vienlaikus TIS'ā ir teikts, ka izmantojot ātros lādētājus, akumulatoru vajag atvienot un noņemt no auto lai novērstu krāsojuma un apšuvuma bojājumus, acīmredzot dēļ pastiprinātas gāzu izdalīšanās.
Offline
Fandulis
13. Oct 2015, 20:39 #74

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Offline
edzhaans
13. Oct 2015, 20:50 #75

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tu zini kā ir jālādē, lai sāktu izdalīties ūdeņradis ? Viss ir pareizi, labāk izņemt, bet vienkārši barojot regulāri AKB tu vari paildzināt tā mūžu. Gāzes izdalās pie lieliem ampēriem un pārlādējot. Ja pastāvot 3 dienas auto nevar pielaist, var palādēt kādu brīdi, bet tad jāpērk jauns.

Labāk izstāstiet kaut ko par želejas aķiem, pilnībā tukša bilde
Offline
Kaross
13. Oct 2015, 20:58 #76

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Oct 2015, 20:30:48 josi rakstīja:

13 Oct 2015, 19:57:57 CP17 rakstīja:

E60 zem haubes, zem sarkanā vāciņa ar uzrakstu + un uz stakana paradzētam čibrikam kur piespraust - krokodilu, ir domāti piepīpēšanai, lai kaimiņa opeli pielaistu, mani pielaistu vai aķa uzlādēšanai ja nepieciešams?

Tieši tā, TIS'ā pat ir uzsvērts, ka E60 un citiem modeļiem, kuros akumulatoram uz masas vada ir IBS devējs, uzlādei ir jāizmanto izvadi motortelpā. Vienlaikus TIS'ā ir teikts, ka izmantojot ātros lādētājus, akumulatoru vajag atvienot un noņemt no auto lai novērstu krāsojuma un apšuvuma bojājumus, acīmredzot dēļ pastiprinātas gāzu izdalīšanās.



+1. Palasot instrukcijas daudz ko interesantu var uzzināt. Kaut vai izlasot tā CTEK vai citu normālu lādētāju isntrukcijas. Tos lādētājus kaut vai uz mēnesi atstāj pie mašīnas un nekas nenotiks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
CP17
13. Oct 2015, 20:59 #77

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


13 Oct 2015, 20:30:48 josi rakstīja:

13 Oct 2015, 19:57:57 CP17 rakstīja:

E60 zem haubes, zem sarkanā vāciņa ar uzrakstu + un uz stakana paradzētam čibrikam kur piespraust - krokodilu, ir domāti piepīpēšanai, lai kaimiņa opeli pielaistu, mani pielaistu vai aķa uzlādēšanai ja nepieciešams?

Tieši tā, TIS'ā pat ir uzsvērts, ka E60 un citiem modeļiem, kuros akumulatoram uz masas vada ir IBS devējs, uzlādei ir jāizmanto izvadi motortelpā. Vienlaikus TIS'ā ir teikts, ka izmantojot ātros lādētājus, akumulatoru vajag atvienot un noņemt no auto lai novērstu krāsojuma un apšuvuma bojājumus, acīmredzot dēļ pastiprinātas gāzu izdalīšanās.


Fandulis stresaini pīpē stūrī?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Fandulis
13. Oct 2015, 21:03 #78

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Lasu cteka instrukciju
Offline
PASSATizhi
13. Oct 2015, 21:12 #79

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tas tavs 4.3 gribot neko nav spējīgs uzvārīt

Offline
karlsonss
13. Oct 2015, 21:16 #80

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Passat skatos tev pilns vajageris ar gadžetiem, laikam esi gīks?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo