Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: 730d chips

AutorsZiņojums
HaL
12. Jul 2008, 17:14 #61

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

INC +1

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Puce
12. Jul 2008, 19:53 #62

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

btw, Intam šodien vārdadiena

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
diesel
12. Jul 2008, 22:13 #63

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

.. tas ir kamēr nepieslēdz pie datu nolasīšanas. Sprinterim gribēja atteikt garantiju Tādā ziņā powerbox rullē baigi.

12 Jul 2008, 12:52:11 antons rakstīja:
nu nav bijushi ne ar vienu diileri nakaadu garantijas probleemu chipotiem aaziishiem ... nu protmas, nevisn jau vinjiem nesaka, ka auto ir chipoti
Offline
Sanca
15. Jul 2008, 16:50 #64

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?
Offline
Neoo
15. Jul 2008, 16:54 #65

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?


Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina

-----------------

Offline
Sanca
15. Jul 2008, 16:55 #66

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


15 Jul 2008, 16:54:09 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?



Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina



Taads arii bija jautaajums vai ciposana ietekmēs šīs problēmas..... un cik aatri!?

[ Šo ziņu laboja Sanca, 15 Jul 2008, 16:56:17 ]

Offline
Neoo
15. Jul 2008, 16:58 #67

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


15 Jul 2008, 16:55:55 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:54:09 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?





Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina



Taads arii bija jautaajums vai ciposana ietekmēs šīs problēmas..... un cik aatri!?



Cik aatri, to Tev nepateiks neviens Varbuut riit, varbuut peec gada taa ir laimes speele, bet ja gribi investeet peec iespeejas mazaak naudas dzineejaa (kas nebuut nav veelams diizeljdzineejam) tad labaak necipot....

[ Šo ziņu laboja Neoo, 15 Jul 2008, 16:58:45 ]



-----------------

Offline
Sanca
15. Jul 2008, 17:03 #68

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


15 Jul 2008, 16:58:32 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:55:55 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:54:09 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?





Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina



Taads arii bija jautaajums vai ciposana ietekmēs šīs problēmas..... un cik aatri!?



Cik aatri, to Tev nepateiks neviens Varbuut riit, varbuut peec gada taa ir laimes speele, bet ja gribi investeet peec iespeejas mazaak naudas dzineejaa (kas nebuut nav veelams diizeljdzineejam) tad labaak necipot....


Nav runa par to lai investeetu mazaak, domaaju par to lai tas buutu kaut cik daudz maz sakariigi, negribas asi asi nobeigt un ta saakt buuveet... bet nu doma pagaidaam skaidra...
Offline
Neoo
15. Jul 2008, 17:04 #69

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


15 Jul 2008, 17:03:19 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:58:32 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:55:55 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:54:09 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?





Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina



Taads arii bija jautaajums vai ciposana ietekmēs šīs problēmas..... un cik aatri!?



Cik aatri, to Tev nepateiks neviens Varbuut riit, varbuut peec gada taa ir laimes speele, bet ja gribi investeet peec iespeejas mazaak naudas dzineejaa (kas nebuut nav veelams diizeljdzineejam) tad labaak necipot....


Nav runa par to lai investeetu mazaak, domaaju par to lai tas buutu kaut cik daudz maz sakariigi, negribas asi asi nobeigt un ta saakt buuveet... bet nu doma pagaidaam skaidra...


Rezumee ir vienkaarsh, aotomashiinai ir jaabuut labaa tehniskaa stavoklii, tad probleemaam nevajadzeetu buut

-----------------

Offline
crush
15. Jul 2008, 17:05 #70

Kopš: 14. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: BMW.... ar ko tad citu


15 Jul 2008, 16:55:55 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:54:09 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?



Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina



Taads arii bija jautaajums vai ciposana ietekmēs šīs problēmas..... un cik aatri!?



jautājums jau vispār par rubli

Viss ir atkarīgs kā tur brauc, ja tu mauc pilnā cukā tad ātrāk viss nolietosies, bet tādā gadījumā jau arī bez tā čipa viss ātrāk nolietosies, ja brauksi mierīgi tad tā nolietojuma starpība starp čipotu un nečipotu atkal būs minimāla.

Respekīvi, vai čipots vai nečipots nav tik svarīgi kā tas kā tu brauc , jā jāj autiņu viņš jāremontē bižāk, ja brauc mierīgi, retāk.

[ Šo ziņu laboja crush, 15 Jul 2008, 17:06:37 ]

Offline
Sanca
15. Jul 2008, 17:07 #71

Kopš: 12. Feb 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


15 Jul 2008, 17:04:57 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 17:03:19 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:58:32 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:55:55 Sanca rakstīja:

15 Jul 2008, 16:54:09 Neoo rakstīja:

15 Jul 2008, 16:50:26 Sanca rakstīja:
Jautājums mazliet par tēmu E39 2003g 530d cipot - necipot? Zinām ka 2 sprauslas nau taa ka jaunas un gaisa meeriitaajs nau vairs pirmā svaiguma....?





Padomaa logjiski, kaa lai kaads pasaka cipot, necipot Var cipot, BET reekjinies, ka daudzaam lietaam gals pienaaks aatraak nekaa parastaa variantaa Sajaa gadiijumaa ar sprauslaam vareetu buut probleema, naakamais turbiina, peec tam kaarba... No otras puses, ja plaanots ilgi braukt ar sho auto, tad taapat siis lietas kautkad buus jaataisa/jaamaina



Taads arii bija jautaajums vai ciposana ietekmēs šīs problēmas..... un cik aatri!?



Cik aatri, to Tev nepateiks neviens Varbuut riit, varbuut peec gada taa ir laimes speele, bet ja gribi investeet peec iespeejas mazaak naudas dzineejaa (kas nebuut nav veelams diizeljdzineejam) tad labaak necipot....


Nav runa par to lai investeetu mazaak, domaaju par to lai tas buutu kaut cik daudz maz sakariigi, negribas asi asi nobeigt un ta saakt buuveet... bet nu doma pagaidaam skaidra...


Rezumee ir vienkaarsh, aotomashiinai ir jaabuut labaa tehniskaa stavoklii, tad probleemaam nevajadzeetu buut


njaa man veel liidz tam jaatiek un ta uz jaudas palielinaassanu...
Offline
3AKOH
15. Jul 2008, 23:15 #72

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


12 Jul 2008, 16:10:45 3AKOH rakstīja:

12 Jul 2008, 12:14:05 3AKOH rakstīja:
Sobrid ir piedavajumi:
-INC-
PowerBMW
Turbochip

Cenas apmeram vienadas. (par INC dzirdets jau paris gadus atpakal no labiem cilvekiem , par parejiem nezinu )


Offline
3AKOH
16. Jul 2008, 20:29 #73

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Nu?
Offline
6500
16. Jul 2008, 21:03 #74

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

chipojiet,tikai padomajiet par savam automatiskajam karbam...ar laiku judzas...un remonts $$$

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
shvillis
16. Jul 2008, 23:51 #75

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


16 Jul 2008, 21:03:38 6500 rakstīja:
chipojiet,tikai padomajiet par savam automatiskajam karbam...ar laiku judzas...un remonts $$$

Cik dzirdeets,jaachipo abi-motors+kaarba,tad esot ok...
Offline
diesel
16. Jul 2008, 23:59 #76

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


16 Jul 2008, 23:51:52 shvillis rakstīja:

16 Jul 2008, 21:03:38 6500 rakstīja:
chipojiet,tikai padomajiet par savam automatiskajam karbam...ar laiku judzas...un remonts $$$

Cik dzirdeets,jaachipo abi-motors+kaarba,tad esot ok...

... kārbas čipošana, labs
Offline
roblezz
17. Jul 2008, 00:01 #77

Kopš: 19. Jul 2003

Ziņojumi: 3094

Braucu ar: ///D

Vēl var smadzenes nočipot, ies lopā

-----------------
es jūs visus mīlu, ejiet jūs visi dirst

Offline
6500
17. Jul 2008, 00:33 #78

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


17 Jul 2008, 00:01:25 roblezz rakstīja:
Vēl var smadzenes nočipot, ies lopā


varbut labak pazoles...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
shvillis
17. Jul 2008, 00:44 #79

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...

Offline
Zigmars
17. Jul 2008, 00:56 #80

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

raudi a6 ar 180zs čipojot motora vadības bloku ir jāmaina arī softs autom. kārbas vadības blokam. vot tā. tā kā tie nav nekādi slimaka ķamurgi. par BMW gna nezinu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo