Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskās ātrumkārbas problēmas

AutorsZiņojums
Rolis89
17. Jan 2020, 10:48 #61

Kopš: 16. Mar 2010

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Lolvo

Vai ir kādas jaunas atsauksmes/sūdzības par ātrumkārbu remontservissiem?xc70 2008g, beidzas nost automātiskā kārba un cik apzvanīju zināmos remontētājus ir krasa cenas atšķirība, kas raisa neizpratni.
Vrv motors remontē hidrobloku...450e,
Vrv jauns oe hidrobloks ar eļļu ...1200e,
Recro restaurācija ar noņemšanu/uzlikšanu...2100e,
Raap restaurācija 2k,tikai oe hidrobloks 1200e,
Vittrans piedāvā oe hidrobloku ar eļļu...850, restaurācija kārbai ...1600e.
Tīri ja interesētu pārdot un aizmirst tad vrv izteikts līderis bet šoreiz vajag auto vēl kādiem 5 gadiem, tādēļ vajag ar kkādu drošības sajūtu veikt šo remontu.

Ar vittrans bij normāla komunikācija un ja tiešām tiek likta jauna detaļa tad arī cena ir ļoti laba.

Vai pēdejā gada laikā kàds no forumiešiem ir saskāries ar remontu @ vittrans un kā Jūs vērtējat veikto darbu?
Offline
kkas
17. Jan 2020, 11:00 #62

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9316

Braucu ar: Alfu

nevaru komentēt par kvalitāti, bet atšķiras princips kā servisi remontē konkrētās kārbas.
parasti pietiek ar hidrobloka maiņu un nākamo pusmiljonu var rullēt tālāk. citi ir gatavi nomainīt tikai hidrobloku un dod garantiju.
citi nav gatavi riskēt un pēc tam fisties ar problēmām/garantiju un ver vaļā kārbu un maina visu kas maināms. starp citu šitām aisin kārbām kkādos noteiktos gados, ja ir sitieni, ekonomiskajā variantā pietiek nomainīt tikai kārbā dažas blīvītes. tur gan par darbu normāls cipars saskrien.

[ Šo ziņu laboja kkas, 17 Jan 2020, 11:05:57 ]

Online
Rolis89
17. Jan 2020, 11:38 #63

Kopš: 16. Mar 2010

Ziņojumi: 190

Braucu ar: Lolvo


17 Jan 2020, 11:00:39 @kkas rakstīja:
nevaru komentēt par kvalitāti, bet atšķiras princips kā servisi remontē konkrētās kārbas.
parasti pietiek ar hidrobloka maiņu un nākamo pusmiljonu var rullēt tālāk. citi ir gatavi nomainīt tikai hidrobloku un dod garantiju.
citi nav gatavi riskēt un pēc tam fisties ar problēmām/garantiju un ver vaļā kārbu un maina visu kas maināms. starp citu šitām aisin kārbām kkādos noteiktos gados, ja ir sitieni, ekonomiskajā variantā pietiek nomainīt tikai kārbā dažas blīvītes. tur gan par darbu normāls cipars saskrien.


Tā arī sapratu par cenas politiku, vrv 450e variantā mēģina labot esošo hidrobloku ar tā izrietošajām sekām, pieļauju, ja paveicas ar to var pietikt.
Rekro vnk nomaina visu(arī pašā kārbā detaļas)un hidrobloks tiek likts jauns.
Raap gan jau līdzīgi rekro funkcionē un tad paliek vittrans,kas liek oe jaunu hidrobloku.
Gribētu rekro bet 2100eiro pilna restaurācija vs 850eiro jauns hidrobloks, atšķirība cenā visai liela.
Kā arī ņemot vērā ka pēdējo trīs dienu laikā esmu kļuvis par sava veida "automātu ekspertu", pastāv liela iespēja ka hidrobloku nomainot viss būs ok un pilna restaurācīja nav vajadzīga.
Tās blīvītes,diemžēl,uz jaunākiem modeļiem attiecas..2010 vai kkas ap to gadu.

Pa lielam esmu nobriedis vittrans hbloka maiņai,tik cik gribēju pārliecināties vai nav kāds svaigs mega kāsis no viņu puses.
Offline
Tune-L
17. Jan 2020, 11:41 #64

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vittrans ir ok!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
PirmaisBMW
09. May 2020, 20:09 #65

Kopš: 28. Dec 2019

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

Sveiki.Jautājums par 2001g 730d e38, diagnostikā izmeta kļūdu par stūres leņķa devēju, vai tas var ietekmēt kārbas darbību? Pieraksts ir uz savirzi, jo stūre nedaudz sagriezusies. Jo braucot tīri D kārba nesit un lieku grūdienu nav, bet neadekvāti pārslēdzas.. Bet ieliekot manuālā režīmā robi visi bez problēmām slēdzās?

[ Šo ziņu laboja PirmaisBMW, 11 May 2020, 22:00:04 ]

Offline
zardoss
09. May 2020, 20:38 #66

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25

Interesee karbas pilna diagnostika, pie kaa labaak un cik tas prieks maksaa? Taa kaa taisos to auto gadus 5 vismaz paturet... atsauksmes luudzu? Itkaa viss okey, bet nu reizem neliek mieru tas kad pavelu parsledz aatrumus,un kad atlaid gaazi mierigi viss parsledzas uz teiksim ne parak lieliem apgriezieniem
Offline
BigBear
08. Jun 2021, 20:54 #67

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: Glanci

Kā tur ir tiem volvo xc automātiem? Pietiek ar solenoīdu maiņu vai jākrāj kapitālajam? Vai vispār meklēt lietotu labu ar mazu nobraukumu un jāliek plauktā? Paša auto ir parādījušies jūtami pārslēdzieni. Biju nomainījis eļļu kārbā ar noliešanas-pieliešanas metodi. Pirmā zampa kas nāca ārā bija galīgi tumša/melna, otreiz jau bija daudz labāka krāsa, bet pēc maiņas nekas darbībā neuzlabojās.Xc90 2004 d5 120kw Kāds varbūt jau ir gājis tam cauri un var padalīties pieredzē?
Offline
AV89
01. May 2023, 21:53 #68

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kur labāk vest uz remontu robota kārbu? Konkrēti honda jazz 1.3 2011 gada šķiet.. kompis uzmet, ka sajūgā vaina, tam var ticēt un vnk nomainīt? Auto robos nevar ielikt, pat liekot atpakaļgaitā vnk lēnītēm ripo uz priekšu.
Offline
AtomLV
06. Sep 2023, 15:43 #69

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

BMW F01, nobeidzās mehatornika automātam. Cik varētu maksāt remonts un kur labāk vest ?
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2023, 15:56 #70

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Atkarīgs kāds tieši defekts. Ja mehatroniks ir remontējams, tad kur gribi, visi tāpat sūtīs uz RECRO noņemto mehatroniku ja taisīs normāli. Ja taisīs ar krūmu metodēm, tad ir vēl pāris vietas kur paurbināt var, bet pārbaudes stenda nav

Ja nav taisāms, tad par saprātīgu samaksu no ZF var nopirkt jaunu vai rūpnieciski restaurētu mehatroniku, kuru vajadzēs programmēt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AtomLV
06. Sep 2023, 16:12 #71

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

Ir kāds pieredze cik ciparos tas varētu būt no ZF ?
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2023, 16:22 #72

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nekas dārgs nebija
Es nesen liku f16 jaunu, tas bija kaut kādi 950eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AtomLV
06. Sep 2023, 16:35 #73

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

Liels paldies Tev par info. Man 3. nedēļu auto stāv servisa un to vien dzirdu, ka nav, nevar, ved u.t.t.
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2023, 16:48 #74

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pilnīgas muļķības, jaunu mehatroniku var dabūt +/- nedēļas laikā. Atremontēt viņu var +/- 2-3 dienu laikā. Visticamāk vai nu pats žņaudzies ar naudu vai arī serviss nevar izkalkulēt cik noplēst būtu ok un mēģina atrast veidu kā sataisīt vislētāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AtomLV
06. Sep 2023, 16:54 #75

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

Tāpēc jautāju par cipariem, jo no tā servisa nekādus ciparus vai piedāvājumus neesmu dzirdējis. Kā tikai mehatronika beigta, grūti sataisīt, ved jau u.t.t. tā jau 3. Ned.
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2023, 17:06 #76

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu tur skatoties kas tieši beigts, jo viņam ir mehāniskā daļa-vārstu bloks ar solenoīdiem un vadības daļa ar imobilaizeri. Visticamāk vienkārši pieredzes nav ko tur darīt, jo mehāniskā daļa vispār ir sīkums. Elektriskā daļa mazliet sarežģītāks sīkums ja liek jaunu, tad tur prasās programmēšana un nedaudz sarežģītāks sīkums ja liek lietotu, jo tad vajadzēs nodzēst ISN, kas ir sīkums ja ir ar ko un tad viņu piekodēt, kas arī ir sīkums. Jebkurā no 3 gadijumiem tas absolūti nav nekas sarežģīts ko nevarētu izdarīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AtomLV
06. Sep 2023, 17:10 #77

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

Nu ir tā kā 4 mēnešus atpakaļ šajā servisā norestaurēja mehānisko daļu. Šoreiz nobeidzās it kā elektronika. "Ķipa" garantija, bet kaut kam nav garantija u.t.t. es vnk domāju ja vēl šo nedēļu novilks ar copy paste atbildēm, meklēju citu servisu.
Offline
JDS
06. Sep 2023, 17:13 #78

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Izklausaas labs serviss
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2023, 17:30 #79

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


06 Sep 2023, 17:10:26 @AtomLV rakstīja:
Nu ir tā kā 4 mēnešus atpakaļ šajā servisā norestaurēja mehānisko daļu. Šoreiz nobeidzās it kā elektronika. "Ķipa" garantija, bet kaut kam nav garantija u.t.t. es vnk domāju ja vēl šo nedēļu novilks ar copy paste atbildēm, meklēju citu servisu.

Kaut kā interesanti izklausās. Var jau būt, ka sagadīšanās...Cik ta maksāja mehānisko saremontēt?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
AtomLV
06. Sep 2023, 17:33 #80

Kopš: 16. Mar 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: četrdesmit seši

Mehānisko remonteja iepriekšējais īpašnieks un liekas, ka teica 1.6 vai 1.7k.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo