Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E34 525tds biežākās ķibeles

AutorsZiņojums
bmw523
21. May 2008, 21:35 #61

Kopš: 21. May 2008

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Man bija e34 2.5tds teikšu godīgi tiec no viņa vaļā kamēr vēl vari savādāk sabrauksi tādās auzās ka pa maz neliksies!1.galva pārplīsīs pie 400 tūkstošiem.2.kaut kad 100% noklāsies sūknis abi ļoti lēti prieki.
Offline
rolis1987
21. May 2008, 22:03 #62

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

Kaut kur lasīju, ka pēc 95. gada Tds'iem esot izlabojuši kkādus kasjakus. Kā tad ir ar viņiem iekš e39? Arī ģermo pēc jūsu domām(man gan bija e34 2.5Tds un ohne problem 40k km)?

[ Šo ziņu laboja rolis1987, 21 May 2008, 22:04:56 ]

Offline
rolis1987
21. May 2008, 22:04 #63

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:

aaaa un galvas vērpj tad, kad dzinēju pārkarsē, tā kā jāseko līdzi priboriem.
Offline
Atvars
21. May 2008, 22:26 #64

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Vecs raksts, bet ja kas a/m paardevu 2005.gadaaa....

Viss sākās rudenī, kad, atgriežoties krēslas pārņemtā Maskavas ielā, atradu tikai neapsnigušu asfalta daļu, kur pirms tam bija stāvējis mans pelēkais „BMW 525i”. Auto pazuda bez pēdām un velti bija cerēt, ka jelkad viņu vēl dabūšu...
Pamodināja mani telefona zvans, kura otrā galā senais čoms Kārlis sajūsmā spiedza: „Ir tas, ko tev vajag – bembis ar dīzeļa plīti!”. Kopā ar sievu devāmies uz vietu, kur būs izredzētais auto – Mežaparks. Pēc desmit minūtēm ieraudzījām auto un sastingām, kā sāls stabi. Arī šis auto ir tieši tādā pašā krāsā, un pat komplektācija identiska.

Tā kā biju sabiedēts, ka BMW dīzeļi ir vārīgi un tikai pie BMW dīlera var noteikt šim spēkratam kaites, devāmies uz „Mikas”. Diagnostika divu stundu garumā man izmaksāja 35 latus un es uzzināju, ka divu kvēlsveču nomaiņas darbs maksā 45 latus un ka ir plaisa karterī, brīvgājiens šarnīros, un auto bijis sists.

Loģiski, ka auto nopirku. Sāku ar to, ka nomainīju visu balstiekārtu, sametināju karteri, bet tās divas kvēlsveces nomainīju par 2 latiem.

Pirmos divus gadus auto mani lika mierā, un es jau biju samierinājies ar domu, ka esmu nopircis vislabāko auto pasaulē. Līdz kādu dienu zagļi izsita logu un nozaga cepuri. Mans atbildes gājiens bija logu tonēšana ar dārgu plēvi. Ar mani notika mistiska apsēstība, es pirku jaunus diskus ar dārgām riepām, pārtapsēju visu salonu ar ļoti labu samta audumu. Laiku pa laikam aizvedu uz „Mr.Cap“ salonu vizuāli sakopt auto par 200 latiem. Arī priekšējo stiklu ieliku jaunu, jo veco bija sabojājusi sliktās logu tīrītāju slotas. Un kādu rītu es konstatēju, ka manam jaunajam stiklam ir plaisa. Kāds kretīns bija izmetis no sava dzīvokļa logu kādu mēslu tieši manā jaunajā rūtī, un atkal šaize...

Ja gribi atrast utis, tās vienmēr atradīsi – tā arī bija ar mani. Savādi eļļas pleķi mani aizveda uz „Permalat”. Mehāniķu spriedums – tek stūres pastiprinātājs. Pēc stūres pastiprinātāja remonta sāka „mest” pastiprinātāja šķīvis. Pēc trim izjaukšanas un salikšanas mēģinājumiem pastiprinātājs strādāja gludi, bet izrādījās, ka caura ir starpdzesētāja gumijas caurule, kuru pārzāģēja stūres pastiprinājuma šķīvis.

Caurule tika pasūtīta un pēc nomaksātiem 20 latiem arī nomainīta. Prieki par jaunu cauruli bija īsi, jo nākamā dienā bija jau atkal caura. Secinājums: esot turbīnas problēma, un tāpēc caurule nāk pušu. Dzinu autiņu uz turbīnu centru RIVIG, un viņi konstatēja, ka pie visām likstām bija vainīgs motora spilvens, kurš bija atrāvies un ļāva dzinējam staigāt. Un arī turbīnai esot jāveic jau remonts. Salabotā turbīna nekalpoja ilgi, jo kāda no detaļām bija brāķis un garantijas laikā to saremontēja otro reizi.

Rudenīgajā 2003.gada vakarā startēju no Rīgas uz Frankfurti. Cauri Polijai izbraucām bez ekscesiem. Vācijas autobānis bija saldais ēdiens manam BMW un atļāvos biku atvilkt. Nu nē, es nospriedu, jābrauc ekonomiskāk. Kad līdz gala mērķim bija palikuši 300 km, izspiests sajūga pedālis sāka aizdomīgi vibrēt un sist pa pēdu. Bāc! Es tevi nositīšu, Gunār! Es nobļāvos, jo visas aizdomas bija uz sajūgu, kuru Gunārs mainīja pirms es izbraucu uz Vāciju. Neskatoties uz to, ka klakšķi pastiprinājās, auto labi leca un arī varēja braukt pa kalnainu apvidu.

Padarījuši savus darbus devāmies mājup. Kad bijām nobraukuši 300 km no Frankfurtes, pie Erfurtes pilsētas mans bembis pret kalnu nomira. Pēc 30 minūtēm mūs jau evakuēja uz tuvāko servisu, kurš konstatēja, ka mana auto dzinējs nodziedājis gulbja dziesmu un nomiris. No Vācijas uz Rīgu es braucu ar autobusu, bet mans auto ar kuģi uz Ventspili.

Kad Rīgā atjaucām motoru, tad atklājās, ka starp pēdējo cilindru un kārbu ir nolūzusi kloķvārpsta. Nopirku citu dzinēja bloku ar visu kloķeni, bet, pataupot Ls 40, nenomainīju ķēdes. Pēc 4’000 km automobilim pazuda cēliens, sāka slikti lekt. Meistaru diagnoze – maini ķēdes. Atkal dzinējām galva nost, cita blīve utt.

Pēc trim mēnešiem nobaudījis siltos saules starus, auto sāka tecēt. Radiatoru lāpītāji neko labu nesolīju – nācās pirkt jaunu radiatoru. Pēc radiatora nomaiņas arī dzinēja temperatūra bija lielāka. Izrādās, man pārdeva radiatoru, kura biezums ir plānākas par vienu sekciju – brāķis. Dzinēja caurules, piepūtušās kā miesnieka sardeles, liecināja par nenormālu spiedienu dzesēšanas sistēmā.

Spiediens padarīja savu – sāka tecēt „pečkas” radiators. Atkal viss no jauna – dzinējam galva nost, jauna blīve. Pie vainas bija dzinēja galvas izstiepušās skrūves, kuras mana skopuma dēļ jau bija jāmaina pēc pirmā dzinēja remonta. Šis pēdējais remonts pielika punktu manai mīlestībai pret šo auto. Pēc četriem izbaudītiem gadiem es viņu pārdevu un nopirku sev „Lincoln”.

Četru gadu laikā biju nobraucis 107’000 km un nomainīju:
balstiekārtu – 2 reizes;
Amortizatorus – 2 reizes;
Dzinēja kapitālais remonts – 3 reizes
Turbīnas remonts – 2 reizes
Termostats, ūdens sūknis, ātrumkārbas blīvslēgi, sajūga kurvis un disks, priekšējais demfers.

Kopā remontos iztērētā nauda – 3’280 Ls.
Offline
stereophonic
02. Aug 2008, 20:14 #65

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

man ir 92gada 2.5tds kaa visiem zinaams ar 143 zs latvijaa kaukur 5 meeneshi tikai ar originaalo noskreejienu nu jau 213 shtukas.... nomianiju tikai tilta lielaas bukses , elju un filtrus... iet preksh diizelja labi.... izspiedu 180 bet gaaja veel pa briinijos ka bija iekshaa aftonomka... un pietam veel straadaa taka ziemaa ar pielaishanu probleemas nebuus cik zinu te labu E34 2.5 tds praktiski nevar atrast vismaz ka pats mekleeju neatradu.... es nesuudzos.... jau jau vinji buutu taadi suudi shaubos nebuutu tik daudz.. un E39 daudz ar to dzineeju .....

[ Šo ziņu laboja stereophonic, 02 Aug 2008, 20:14:46 ]



-----------------

Offline
hasans
02. Aug 2008, 20:18 #66

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7696

Braucu ar:


02 Aug 2008, 20:14:10 stereophonic rakstīja:
jau jau vinji buutu taadi suudi shaubos nebuutu tik daudz..

daudzi nezina, ka viņi suudi
Offline
stereophonic
02. Aug 2008, 20:25 #67

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

starpcitu rij kaukur uz 100km 5-7 litri mieriigi braucot 100-120 5 meeneshu laikaa eljas liimenis nav krities ne drusku.... bundža izturiiga man uz slaavu aplja griezoties uz lubaanas ielu...(bij korkis uz to ielu....staaveeju) iepeeraas aizmuguree crx bremz.celjsh paari no 3 paari 2.ai joslai liidz maniim bija... man nosita vienaa vietaa kraasu centimetra paltumaa un biku sashviikaaja kraasu blakaam... neko nesalocija bamperi praktiski nesavainoja... parex labi samaksaaja... paari pa 200ls peec tam veel apakalj gaidaa paarlidoju paari graavim.. .un arii nekaa... kameer nekas a nenotiek negrasos pa mainiishanu pat domaat

-----------------

Offline
Staris
02. Aug 2008, 20:43 #68

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

E39 manuprāt nav tāds pats dzinējs kā E34
Offline
stereophonic
02. Aug 2008, 20:49 #69

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

ja nemaldos tad no 1996 liidz 1999 vai 2000 ir gan dzineejs taads pats tikai plasmasu paareejo lorinju izvietojums gan nee

[ Šo ziņu laboja stereophonic, 02 Aug 2008, 20:53:40 ]



-----------------

Offline
dzejnieks
02. Aug 2008, 20:52 #70

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


02 Aug 2008, 20:43:05 Staris rakstīja:
E39 manuprāt nav tāds pats dzinējs kā E34
ir gan..
Offline
dzejnieks
02. Aug 2008, 20:54 #71

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)

Es arī braucu ar šādu traktoru un nav ne vainas, ja no paziņām var iepirkt normālu soļaru, tad ir ok.. bet nezināmas izcelsmes, gan labāk neliet iekš TDS
Offline
stereophonic
02. Aug 2008, 20:58 #72

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

nezinu kaada saskarsme ir bijusi citiem bet manaa auto biezi ir degviela no liepinja kas pie deglava maximas.... nesuudzos manaa ir lieta tikai paaris reizes bet daudz un mashiina iet labi un teva auto jau gadiem ar to degvielu.. un ne ziemaa ne vasaraa probleemu nav....

-----------------

Offline
Laurens
02. Aug 2008, 21:40 #73

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


21 May 2008, 22:04:29 rolis1987 rakstīja:
aaaa un galvas vērpj tad, kad dzinēju pārkarsē, tā kā jāseko līdzi priboriem.

Problēmas ar temperatūru sākas pirms to var redzēt temperatūras rādītājā. Izcili tupi izdomāts. Reāli motoram nav visulaiku viena temperatūra, bet rādītājs rāda, ka ir. Galīgi neatbilstoši drivers kāram.
Offline
stereophonic
02. Aug 2008, 21:52 #74

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

mosh temp. dachiku var kaukaa upgreidot? mainiit?

-----------------

Offline
Digital
03. Aug 2008, 00:46 #75

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību

Vispar ko var gribet no auto ar 500k+ noskreejienu realitaate...

Iet priekst taa laika traktora labi, un kluss arii ir!!

Kad noperk vaig vnk apkopi pilno uztaisit, un udenssukni+ baakas sukni samainit!!

Ar tiem sakas tds tipiskas vainas
Offline
dzejnieks
03. Aug 2008, 00:50 #76

Kopš: 12. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4183

Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)


03 Aug 2008, 00:46:11 Digital rakstīja:
Vispar ko var gribet no auto ar 500k+ noskreejienu realitaate...

Iet priekst taa laika traktora labi, un kluss arii ir!!

Kad noperk vaig vnk apkopi pilno uztaisit, un udenssukni+ baakas sukni samainit!!

Ar tiem sakas tds tipiskas vainas


+1
Offline
kruuziic
03. Aug 2008, 08:59 #77

Kopš: 27. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e46

Kaa ir ar E39 2.5 tds? Ir kaut kas uzlabots saliidzinaajumuaa ar e34? Vai tur viss ir 1:1 un taas pashas probleemas?
Offline
M3
03. Aug 2008, 09:57 #78

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO


21 May 2008, 22:26:37 Atvars rakstīja:
Četru gadu laikā biju nobraucis 107’000 km un nomainīju:
balstiekārtu – 2 reizes;
Amortizatorus – 2 reizes;
Dzinēja kapitālais remonts – 3 reizes
Turbīnas remonts – 2 reizes
Termostats, ūdens sūknis, ātrumkārbas blīvslēgi, sajūga kurvis un disks, priekšējais demfers.

Kopā remontos iztērētā nauda – 3’280 Ls.



3 gadu laikā nobraucu 90k km ar e34 tds, turbīna nenojuka, dzinējam kapitālais remonts arī nebija jātaisa, vienīgi beigās varēja just, ka lēnām tuvojās sūkņa remonts ... hadene tika nomainīta vienreiz, šis tas divreiz.
Tagad turpinu iesākto ar e36 tds, nobraukti 15k km, motors, sūknis labākā stāvoklī nekā bijušajam e34, vēl nekas izņemot tekošās lietas nav darīts. 100% pozitīva pieredze ar šiem dzinējiem, dinamika pret izmaksām priekš 90-to gadu sākuma ļoti ok ... vienīgais negatīvais - eļļas noplūdes, tas laikam diezgan raksturīgi, bet nu tas ir labojams!

Atvar, nelikās, ka Permalats Tevi slauc??? Tur prasījās jau sākumā servisu pamainīt
Offline
dust
03. Aug 2008, 10:35 #79

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


02 Aug 2008, 21:40:05 Laurens rakstīja:

21 May 2008, 22:04:29 rolis1987 rakstīja:
aaaa un galvas vērpj tad, kad dzinēju pārkarsē, tā kā jāseko līdzi priboriem.

Problēmas ar temperatūru sākas pirms to var redzēt temperatūras rādītājā. Izcili tupi izdomāts. Reāli motoram nav visulaiku viena temperatūra, bet rādītājs rāda, ka ir. Galīgi neatbilstoši drivers kāram.


Diemzheel dachiks paraada temperatuuru veelaak nekaa reaali uzkaapj, pats esmu par to paarliecinaajes, taa kaa sekoshana liidzi priboriem atkriit. Man braucot pa shoseju saaka gurt motors, pirmaa doma degviela truukst, skatos viss ok, atlaizhu pedaali,spiezhu no jauna vienalga gurst, skatos temp. tipa viss ok, peec briizha dachiks liidz galam, lampinja iedegas, smaids sejaa un zvans evakuaatoram 5ajaa buus jauns motors

-----------------

Offline
Digital
03. Aug 2008, 11:10 #80

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: Elektrību


03 Aug 2008, 08:59:13 kruuziic rakstīja:
Kaa ir ar E39 2.5 tds? Ir kaut kas uzlabots saliidzinaajumuaa ar e34? Vai tur viss ir 1:1 un taas pashas probleemas?


aktualakais kas ir uzlabots, augstspiediena suknim elektroniska galva ir jaunaa tipa, bez potencometra, lidz ar to atkrit apgriezienu staigashanas pbobleema, kas arii lielakoties bija lielaka slimiba, parejas bija tikai milziiga noskrejiena vainas!

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo