Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 2.5i & 2.5e

AutorsZiņojums
griekis
07. Mar 2008, 19:29 #61

Kopš: 31. Oct 2004

Ziņojumi: 444

Braucu ar:

par kaarbas vadiem neatceros, vajag experimenteet, bet par to shtekeri-vinjsh ir tieshi pie komja(blakus) balts plastmasas stekeris ar triis apaljaam kontakt ligzdaam(hvz kaa pareizi sauc ) nu un pie zaljaa vada jaapietin +
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 19:39 #62

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

ja taisniba,tads tur ir,skaidrs,rita es to tur pieliksu,
tad saksu domat par ekspermentiem ar tiem vadiem pie karbas,
ceru ka neko nodedzinat nevar?
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 19:52 #63

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

veljoprojam aktuals tas jautajums-pie kuriem vadiem vienot tos = vai ari ka tur darities?
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 21:21 #64

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

radas vel kjautajums par tiem letajaiem gaisa filtriem(tipa konoskie)piem SCT
tad nu luk.tads staveja virsu(bija sapusts ari ar to ellu kas nak lidzi-ta ella ari bija,) kad panemu to bmw domaju ka tas nau labs variants,,kautka negribas lai rauj kko cauri.
kadi jusu varianti?
Offline
Puce
07. Mar 2008, 21:37 #65

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Liec oriģinālo filta kasti un būs labi.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 22:13 #66

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

ta jau bus jadara,jo jau otrais autins ar tadu suda filtru,ieprieksejo uzliku mocim,uz kadu laicunu,bija labi



varbut kads zin par tiem vadiem kas nak pie karbas?automatam!mainot no automata uz manualo kuriem vajag plusu pievienot?
Offline
rudaiseriks
07. Mar 2008, 22:16 #67

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+

vadi kas naak pie kaarbas tev ir vajadziigi tikai gadiijumaa ja izmantosi etas ecu,vinjiem nav nekaada sakara ar automaatu
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 22:21 #68

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

automatam tak bija tas joks ja nau neitralaja tad nevar piedarbinat,tatad ar tiem vadiem vajag kko adrit.te izskaneja ka pie daziem vajag plusu pielikt
Offline
rudaiseriks
07. Mar 2008, 22:24 #69

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+

bet kaadu kompi tad tu liksi-2,5 vai 2,7??
savam vinjus amputeeju,tie ir divi deveeji kas fiksee spararata staavokli[ This message was edited by: rudaiseriks on 2008-03-07 22:26 ]
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 22:29 #70

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

tur jau ta lieta,ka ieprieksejais 2.7 bija palaists uz 2.0 pravodku un kompi.bet es atstaju jauna motora pravodku pie motora(2.7 automata.)un ar visu kompi.
problema nau dzirksteles!!1
Offline
rudaiseriks
07. Mar 2008, 22:35 #71

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


2008-03-07 22:29, 2fast4you rakstīja:
tur jau ta lieta,ka ieprieksejais 2.7 bija palaists uz 2.0 pravodku un kompi.bet es atstaju jauna motora pravodku pie motora(2.7 automata.)un ar visu kompi.
problema nau dzirksteles!!1

tad viss buus slikti(4500rpm)-varbuut tomeer kjiimikjot klaat to pashu 2,0 kompi?
Offline
Osels
07. Mar 2008, 22:38 #72

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:

Arī aktuāls jautājums par to automāt karbas mainīšanu uz manuālo!
kuri vadi tieši jāsavieno ar +?
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 22:42 #73

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

paga paga.es lieku to 2,7 un 27 pravodku ar 2,7 kompi,
problema.nau dzirksteles,lai dabutu dzirksteli ir "jaapis"tie vadi kas bija automatam,
tu doma to 2.7 griezt lidz tahometra galam?tad jau atri noklasies!
Offline
rudaiseriks
07. Mar 2008, 22:46 #74

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+


2008-03-07 22:42, 2fast4you rakstīja:
paga paga.es lieku to 2,7 un 27 pravodku ar 2,7 kompi,
problema.nau dzirksteles,lai dabutu dzirksteli ir "jaapis"tie vadi kas bija automatam,
tu doma to 2.7 griezt lidz tahometra galam?tad jau atri noklasies!


ieliec 2,5 vaarstu atsperes un griez uz nebeedu,nekas nebuus!!
par tiem vadiem nezinaashu iisti teikt,man vinji taadi bija neautomaatam
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 22:52 #75

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

teorija laba,vel japadoma,vismaz vispirms gribu vinu piedarbinat un tad parejo darit,


veljoprojam aktuals jautajusm kas ar tiem vadiem?kas ir mainijis no automata uz manualo???
varbut kadsa zin kur kadu shemu (elektribas)atrast!!
Offline
Driver
07. Mar 2008, 23:00 #76

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pie karbas ir tikai straterim vadi, tie ir po.

bet abiem devejiem uz spararata ir jabut virsuu, ja vinjus sajauc vietam, tad pilnigi nekas nenotiek.

un to plusu arii vajag padod pie taa maza 3kontaktu stekerisha salona netalu no ecu (pie taa stekerisha bija pieslegta vecaaa provodka un ir jasprauz ari klat jaunaa)
tas stekeritis ir visiem BMW. ja vinsh ir uzsprausts un uz zaljaa vada iesledzot aizdedzi paradas pluss, tad neko pa taisno nebaksti, nelidzes, jo problema ir citur...

ja pats netiec gala, varu palidzet.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
2fast4you
07. Mar 2008, 23:23 #77

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

no dzelzu lietam man vel galva rubi diezgan normali abet kad sakas elektriba tad ir auzas,rita meginasu tikti skaidriba kas un ka,ir man pie ecu tas baltais stekeris ar 3 kontaktiem,ieprieks teica ka pie zla jaliek +vada un tad bus,un vel pravodka ir no automata,un man taja vieta stav pliki vadi,2 bezkrasainu apvalku_2 ar melnu _2 ar dzeltenu
kuri tad isti ir jaiztiek?




ja netiksu skaidriba aicinasu paliga kadu
Offline
2fast4you
08. Mar 2008, 10:22 #78

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:


2008-03-07 23:00, Driver rakstīja:
pie karbas ir tikai straterim vadi, tie ir po.

bet abiem devejiem uz spararata ir jabut virsuu, ja vinjus sajauc vietam, tad pilnigi nekas nenotiek.

un to plusu arii vajag padod pie taa maza 3kontaktu stekerisha salona netalu no ecu (pie taa stekerisha bija pieslegta vecaaa provodka un ir jasprauz ari klat jaunaa)
tas stekeritis ir visiem BMW. ja vinsh ir uzsprausts un uz zaljaa vada iesledzot aizdedzi paradas pluss, tad neko pa taisno nebaksti, nelidzes, jo problema ir citur...

ja pats netiec gala, varu palidzet.



tu saki ka tiem diviem devejiem kas naca pie spararata ir jabut,bet man tur pasi stekeri nau .ir tikaj pliki vadi,un spararats jau bija mainits no automata uz parasto,tad doma vienalga ir jasaved kartiba tie stekeri un kur vinus vispar tur bazt?
Offline
2fast4you
09. Mar 2008, 18:37 #79

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

nemaz neizteiksos ko domaju,bet nu tas ir riktigi recigi.

sapratu kas par vainu,
nau pievienots tas saucamais(komutators)varbut kludos.pie vina nak tie 6 vadi
tagad gribi zinat kada seciba?
man tur ir
2 melni
2 dzelteni
2 resnaki(ar bezkrasainu apvalku)

varbut kads zin kada seciba vai ari
kur var atrast elektroshemu.sim motoram
Offline
2fast4you
25. Mar 2008, 22:05 #80

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

sveki!
situacija tada ka e30 sajuga pedelis peksni palika ciets ,taka kiegelis palikts zem pedala,(nevar nemaz nospiest)hidrauliskais sajugs.
kas varetu but pa vainu?
cilinrits pagalam?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo