Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW + turbo

AutorsZiņojums
mx_kanskis
04. Feb 2008, 13:36 #61

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 510

Braucu ar: traktoru pa kartupeļiem

Domaju ka vadibaa nebija ne vainas, man bij MS I v3 ar patstavigu Wideband korekciju un ne mirkli problemas braucot nebija!
Offline
Modrs
04. Feb 2008, 13:41 #62

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2008-02-04 11:27, GS rakstīja:
Nav gadijuma preteji ? Ka del degvielas trukumu pakususi ?


cilindru un virzuļu virmsas savā starpā sametinājās, jo bija augsta temperatūra. to varēja izraisīt eļļas nepietiekamība. un tas, ka karterī ir benzīns - tak 2t motoram arī ir - un nekādas šaizes nav. vnk varbūt nebija honējums - līdz ar to eļļas plēvīte, deva mizā varbūt ar liesu maisījumu
Offline
Android
04. Feb 2008, 15:34 #63

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Kaut kad pirms brīža lasīju vienā ārzemju žurnālā (Redline laikam) - bija tip vēstule no lasītāja ar lūgumu izskaidrot, kādu vadības bloku likt. Tika apskatīti dažādi varianti - sākot ar MS un beidzot ar Motec un vēl dažiem "dārgā gala" vadības blokiem. Rezumē bija sekojošs - jāizvēlas tāds vadības bloks, ar kuru māk strādāt pieejamais programētājs - labāk ir MS ar labu programmu, nekā Motec ar nemākulīgi sastādītu programmu. Karoč noteicošais faktors šajā gadījumā ir cilvēks, kurš programmēs attiecīgo ECU.
Un, cik esmu papētījis, tad parastajam lietotājam (lasi - tūnerim, šķūnerim utt) pilnīgi pietiek ar MS iespējām.
Pašam uz Jettas būs MS2 - jau stāv mājās, gaida kad būs dabūvējies pats motorītis, tad arī provodka taps un MS programēsies pie Ginta.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Puce
04. Feb 2008, 15:44 #64

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Vadus uztaisīt ir kā divus pirkstus apčurāt. Galvenais lai ir pierokas viss vajadzīgais - materiāli un instrumenti. Parastas plaķenes, paša zobi vai nazis nederēs.
Sestdien gandrīz visus vadus ieskaitot līdz bākai novilku ~ 8 stundās. Tas ir kuli kasot, nedaudz alu dzerot un skatoties, kā daži mēģina TIG’u pierunāt salodēt alumīniju. Būtu visu pabeidzis izņemot pašu štekeri pie MS, bet nevarēju no esošām releju ligzdām dabūt laukā spailītes.
Vadi, štekeri, spailītes, lizene - viss jauns.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Android
04. Feb 2008, 15:54 #65

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Jautājums par M30 mākslīgo elpināšanu - i doma nedaudz paelpināt, bet negribas jaukties pa motora iekšām. Kādu spiedienu var likt, atstājot motora iekšas stock izskatā, nenokaujot to bīdeli? Un ~cik kustoņus varētu cerēt dabūt laukā, būtiski nesamazinot motora resursu?
Un vēl jautājums par kolektoru - jātaisa no jauna vai arī var kaut ko piemudīt no stock’a?

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Puce
04. Feb 2008, 16:02 #66

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

JV šķiet, kaut ko var piedāvāt priekš m30. Teicās, ka pat visu MS ar visiem vadiem. Kolektors no 745tā. vienīgi nav pašas turbas KKK27.

a spiedienu līdz 0.5bar domāju var grūst iekšā bez problēmām un ar esošo ECU...

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Android
04. Feb 2008, 16:06 #67

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Hmm, nju būs jāpaštuko. Principā jau tas m30 motors ir visai stiprs - moš līdz 0,8 varētu turēt :hz:
A iekš e30 bundžas būtu pietiekami daudz vietas kolektoram un turbai? Tur tomēr bikuc lielāka šaurība nekā e23

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Ekimons
04. Feb 2008, 16:08 #68

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

Android -> iemet aci tajos linkos. tur 90% ir e30 projekti.. ar vietu, pa hodu, viss kaartiibaa. Pietiek, lai iebaaztu spainja izmeera turbo
Offline
Modrs
04. Feb 2008, 16:28 #69

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2008-02-04 15:44, Puce rakstīja:
Vadus uztaisīt ir kā divus pirkstus apčurāt. Galvenais lai ir pierokas viss vajadzīgais - materiāli un instrumenti. Parastas plaķenes, paša zobi vai nazis nederēs.
Sestdien gandrīz visus vadus ieskaitot līdz bākai novilku ~ 8 stundās. Tas ir kuli kasot, nedaudz alu dzerot un skatoties, kā daži mēģina TIG’u pierunāt salodēt alumīniju. Būtu visu pabeidzis izņemot pašu štekeri pie MS, bet nevarēju no esošām releju ligzdām dabūt laukā spailītes.
Vadi, štekeri, spailītes, lizene - viss jauns.


ja pirmstam ir kkas tāds darīts, tad jā. kad es savam vilku, rūpīgi pārdomāju, lai liekot iekšā termocaurulītēs, nebūtu lieki līkumi, liekas pašas caurulītes, mazāk lodējumi un savienijumi, lai viss izskatītos oridžinal
man tas aizņēma 3 dienas - arī slaistoties un domājot.
Offline
Android
04. Feb 2008, 16:31 #70

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Vēl viens jautājums - kapeikp1šanas nolūkā kolektors no 2,5TDS neder? Vai arī tas varētu derēt uz M20?

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Puce
04. Feb 2008, 21:15 #71

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

protams, ka neder. e23 tas kolektors ir diezgan kompakts, bet turbīna skatās ar kājām uz leju. līdz ar to moš tomēr nebūtu vieta iekš e30. vispār jāskatās kaut kādi projekti. un pārsvarā tajos mēs redzam, ka lielie spaiņi ir ielikti priekšā - tur kur ir vieta..

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Ekimons
04. Feb 2008, 21:21 #72

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

meginashu atrast vienu projektu, kur turbina bija izvietota apakshaa...

ai sorre ble, tas bija s50b32 un ieksh e36taa...[ This message was edited by: ShofR on 2008-02-04 21:21 ]
Offline
Modrs
04. Feb 2008, 21:58 #73

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Nav turba, bet šūpoles gan daudz
Offline
Modrs
04. Feb 2008, 22:10 #74

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Offline
Modrs
04. Feb 2008, 22:15 #75

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Offline
Modrs
04. Feb 2008, 22:21 #76

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10360

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2008-02-04 22:12, FunnyBoY rakstīja:

2008-02-03 01:40, uvels rakstīja:
kas pa ECU bija funny boy,iznicinaja vinam motoru kautkads reguletajs!!
ta jau ir,vienam ar mega dargo nehuja negriezas,otram ar letako,primitivako viss notiek!!!
bloks nav noteicosais,zinu diezgan auto ar MS kas griezas un pat loti labi!!
cik lietotaju tik viedoklu!!!


Mana auto bija problema taja, ka Agris persona kura reguleja manu auto nemakuligi apgajas ar to.

Auto ar cuguna caulam nekas tads nenotiktu bet H22 (Hondas) motoram ir alumijia caulas bez jebkadiem nikasiliem utt ir tikai FRM parklajums. Lidzarto parak daudz benzina karterii un eljas nav, aluminijam nepatik berze.


ja tev tas bloks un virzuļi ir pieejami, iedod man līdzi uz RTU - tur tev pa velti uztaisīs slēdzienu, kas bija un kāpēc, un kā varēja novērst. Ja 4-dien var, tad aiziet
Offline
Ekimons
04. Feb 2008, 22:29 #77

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

esmu palaidis kaut ko garām. hondai finito
vai taas tik čaulas un dārgie virzuļi pa kāju...?
Offline
moro
04. Feb 2008, 23:20 #78

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


2008-02-04 22:29, ShofR rakstīja:
esmu palaidis kaut ko garām. hondai finito
vai taas tik čaulas un dārgie virzuļi pa kāju...?
nee, tas ir iepriekshejo seeriju saturs iisumaa
Offline
Krauze
06. Feb 2008, 12:45 #79

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

e36 M3 Turbo 1025 hp

Offline
Markus_turbo_inside
06. Feb 2008, 23:32 #80

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW 525 IX touring

Kādas sprauslas manam ixam uzstādīt?Noskatīju Venom550cc.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo