Online
Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E12
Autors | Ziņojums |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| e21 un 5-er?? Kaut kas neliimeejas! | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14309
Braucu ar:
| sorry, mana vaina... rakstiska kljuda, nevis E21 BET E12 | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| E12 ir 5. sērija
E21 ir 3. sērija
un beidzat muldēt pa šito!
| Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Tātad, ļoti gribu nopirkt šo auto. BMW E12 525 karburators. 1979. gads.
* Sākotnēji no rūpnīcas bijis balts;
* Originālā motora nav, tā vietā ir analogs 525 no e12.
* Pēdējā apskate 2003. gadā. (Auto nav braukts 4 gadus);
* Zem stūres nav plastmasas, kas nosedz visus vadus;
* Nav magnetolas;
* Nav radio antenas;
* Trūkst instrumenti bagažnieka kastītē;
* Apakša, motortelpa, spārni, sliekšņi rūsējuši;
* Nav hroma līstes ap priekšējo optiku;
* Aizmugurējā bamperī ir buktīte;
* Ir liela bukte zem vadītāja durvīm;
* Parolons pie haubes izpuvis;
* Ir uzstādīta gāzes iekārta;
* Salons original pelēkā auduma (pa virsu tikai pārvilkts cits materiāls), griesti bēšīgi, uz durvīm apdare no zilas ādas;
Līdzi nāk: Visas durvis ideālā stāvoklī, motora pārsegs, bagažnieka vāks, 2 karburatori, 2 ātrumkārbas + visādi sīki loriņi
Vai būs reāli autiņu no šāda stāvokļa pacelt augšā, un vai ir vērts pirkt? Pārdevējs prasīja 300 lvl, nokaulēju uz 180.
| Offline | | |
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
| ..pacelt jau pacet var bet cik tas izmaksaa un cik laiku pateeree.. ja ir veelme gaidiit ap 1-2 gadi kameer visi meistari izlaizh caur rokaam un nopleesh pikji kopumaa uz kaadiem 3-4k tad jaa ir veerts, bet reaali, labaak atrast ko labaakaa staavoklii ieksh deutchlandes!
Miers! | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Žēl baigi viņu, jo viņš tur vēl ilgi nevienam nevajadzīgs stāvēs, līdz urlāti sāks viņu apskrūvēt | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
* Trūkst instrumenti bagažnieka kastītē;
Tādi nereti trūkst arī mazlietotos auto, atdzenot no vācijas (tiesa, tur turku/poļu starpnieki pie tā piestrādājuši);
* Apakša, motortelpa, spārni, sliekšņi rūsējuši;
Tas, manuprāt, arī galvenais, kam jāvērš uzmanība izvēloties ’ceļamo’ auto
* Nav hroma līstes ap priekšējo optiku;
Pērkot jaunu, tas bija papildus aprīkojums.
* Aizmugurējā bamperī ir buktīte;
Nav mirstama vaina, cik šitam var redzēt, tad nav tik traki, var izbaulēt.
* Ir liela bukte zem vadītāja durvīm;
Tā kā tā būkte noteikti ir veca, tad tajā vietā grīda būs normāli papuvusi.
* Salons original pelēkā auduma (pa virsu tikai pārvilkts cits materiāls), griesti bēšīgi, uz durvīm apdare no zilas ādas;
Sēdekļi po kādā stāvoklī, jo tie 1:1 der no E28, kurus pa pāris aliem var dabūt. Un uz durvju apdares nav āda, bet gan mākslīgā āda
Vai būs reāli autiņu no šāda stāvokļa pacelt augšā, un vai ir vērts pirkt? Pārdevējs prasīja 300 lvl, nokaulēju uz 180.
BIGe21 pareizi saka, ka ar pāris tūkstošiem LVL rēķinies, ja vēlies tādu uzcelt. Tāpat metinātāju būs grūti dabūt, jo vairs neviens ar veciem drotiem krāmēties negrib (neatmaksājas), tāpēc vai nu metini pats, vai maksā kā par, piem., E39 metināšanu. Tie laiki, kad par ~150 Ls pārmetināja auto, sen jau cauri
Atcerējos, ka šitiem suportu manžetes ieķīlē, automobilim stāvot pat nepilnu gadu. Tie riteņi nebūs pat pagrozāmi (priekšējie toč). Jāpērk suportu remkomplekts un jāmaina tās gumijas.
Divas lietas:
1) sarunā īpašnieku, lai attaisa vaļā un sabildē stakanus, vēlams arī daļu grīdas (ja tepiķi ļauj pacilāt). Kaut gan redzams, ka rezerves riteņa vieta (bundža) ir jau normāli iepuvusi, kaut gan tā ir pabieza, tā kā tur varētu būt Staļingrada...
2) meklē labāku donoru. Man bija līdzīgi, nopirku pirmo, ko pamanīju un pēc tam, meklējot detaļas, par x2 augstāku cenu atradu x10 labāku eksemplāru | Offline | | |
Roko | | Kopš: 08. Feb 2003
Ziņojumi: 1422
Braucu ar: FD-325
| manupraat, ja 100% esi noskatiijis tieshi sho modeli, tad par shaadu naudu jau nu var njemt - mazums kaadreiz kaadu detalju savajagaas | Offline | | |
|
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Labi, sabildēšu glāzes, apakšu utt. Man tomēr liekas, ka pa 180ls viņš ir jāpērk, un gadienā, ja būs pārāk izpuvis, tad būs daļas labākam e12
Bildes iespējams uz sitiena nedabūšu, jo īpašnieks dzerstās un nekāds aktīvais pārdevējs nav. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Šitam apetīte ar 2 karburatoriem laikam ir kosmiska
| Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| dullais, shitas ir tas kursh ieksh pirmaas zolituudes meetaajas? | Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
2007-05-28 19:32, Modricimus rakstīja:
Šitam apetīte ar 2 karburatoriem laikam ir kosmiska
Tādai mašīnai degvielas patēriņu neviens neskatās
----------------- ... | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Tam e12 525 ko domāju iepirkt ir viens karburators. Saimnieks saka, ka ēd 15 litrus uz 100 km, pa trasi Pieļauju, ka pilsētā aizies pie 20 litriem, jo stāvoklis ir pisec | Offline | | |
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
| ..Veciit, tas ir normaali, man bija e21 ar 2.0 litru Solex 4A1 karbuuzi un eeda kaukur 17 pa pilseetu pa straasi kaadus 12, tas ir okei!
Un, toc, ja esi izdomaajis, tad njem ciet, lai urlaam nav ko sadedzinaat!
Miers! | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| mans e21 315 ar 1.6L karbūzi ēda ~15L i pilsētā i ārpus, jo 4niece kārba.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
se7en | | Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
| laikam man ar to 320to nekāda dižā ekonomija nesanāks
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." | Offline | | |
|
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
| Jā, tā tās visas lietas notiek. Dzinēju apetīte ar nobraukumu tikai aug. Biju aizskrējis uz servisu, prasīju kā un kas tur darāms lietas labā. Džeki man teica, ka var noregulēt uz mazu patēriņu, bet tad autiņš vienkārši neies Kaut gan 150zs viņam no rūpnīcas bija un 10 sec līdz simtiņam... | Offline | | |
Dullais | | Kopš: 31. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1233
Braucu ar: E12 525, 528
|
2007-05-29 16:50, BIGe21 rakstīja:
..Veciit, tas ir normaali, man bija e21 ar 2.0 litru Solex 4A1 karbuuzi un eeda kaukur 17 pa pilseetu pa straasi kaadus 12, tas ir okei!
Un, toc, ja esi izdomaajis, tad njem ciet, lai urlaam nav ko sadedzinaat!
Miers!
Bet protams, ka pirkšu! Urlas jau bija pamanījušies izdurt visus riteņus, nolauzt antenu utt. | Offline | | |
Olega | | Kopš: 30. Apr 2007
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e28 533
| Sodien biju Kipsalas shrota. Tur loooti labs e12. Kuzovs s vidu prosto super. Salons ari laikam labs. Gribu apmeklet velreiz, jo bija slegts jau. | Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| kads ir e12 pirms un pec facelæift,zinu tik vienu! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|